Maar het was voor Reginald K. geen reden om naderhand naar de Jumbo te gaan en excuses te maken. Tot op de dag van vandaag niet, geeft hij toeHeeft hij er naderhand nog met zijn zoon over gesproken, vraagt de rechter? ,,U geeft hem een kus en loopt weg." Reginald K.: ,,Het ging zo vreselijk snel, ik had daar wel behoefte aan, maar hij is ergens anders blijven slapen."
Hij heeft zijn zoon de volgende dag ,,naar me toe gehaald", zegt Reginald K. Maar er wordt niet gevraagd naar hun gesprek, en óf er een gesprek heeft plaatsgehad
Advocaat Canatan wil het incident bij het hokje met de medewerkers frame voor frame zien. We zien #Glennis een rij winkelkarren opzij duwen om de doorgang breder te maken. Daar komt de hand met lange nagels weer in de richting van de medewerker priemen. Die weert haar af.
Dan komt de open hand van #Glennis in beeld, die het hoofd van de medewerker hard raakt. Zijn hoofd knikt naar achter. ,,Ik vroeg hem een paar keer waarom hij mijn kind geduwd had. Hij gaf geen reactie en uiteindelijk werd ik uitgelachen."
Hoe kon ze zien dat ze uitgelachen werd, want de medewerker droeg een mondkapje? Dat zag ze aan zijn ogen, zegt #Glennis. ,,Wat ik zie op de beelden is dat ik hem een duw in zijn gezicht geef."
Volgens #Glennis werd ze uitgelachen door 2 medewerkers. Maar we zien het gezicht van die andere medewerker vanuit een andere hoek. Hij lacht niet. ,,Ik zag 't", zegt Glennis. ,,Ik ook", zegt Dion K. ,,Maar u stond daar helemaal niet", zegt de rechter.
Advocaat Canatan ziet ,,wel een grimas. Maar ik ben partijdig." Die medewerker die volgens Canatan een grimas toont, wordt op de volgende beelden door Dion K. uit het hokje getrokken
De voorzitter: ,,U wilde horen wat er was gebeurd, en dat was deze fase?" #Glennis: ,,Ja, het is allemaal heel snel gegaan." De voorzitter: ,,Het was geen heel lang gesprek."
Dion K. zei ook nog dat hij de medewerkers hoorde lachen. Maar #Glennis Grace zei dat ze alleen aan hun mimiek zag dat ze lachten.
[ Bericht 10% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 11:15:15 ]