De zaak is hervat. De officier van justitie (OvJ) wil de begin beelden nog even zien. De OvJ vraagt aan Reginald K. of hij de 2 anderen kent. ,,Nee". En waarom stond hij daar? ,,Ik stond op mijn zoon te wachten." #Glennis
Jonathan L. zegt dat hij ook stond te wachten. Hij wil weer niet zeggen wie de 3de persoon is, maar ze staan wel heel dicht bij elkaar. #Glennis
Als de auto van #Glennis komt aanrijden, trekt Jonathan L. zijn jas uit en legt die in de auto. ,,Het was warm." De OvJ: ,,In februari?" Jonathan L.: ,,Ik doe er verder geen uitspraken over."
Jonathan L. loopt samen met de zoon van #Glennis naar een andere ingang. ,,Daar was niet echt een reden voor." Hij zegt ,,geen idee" te hebben waarom de anderen een andere ingang namen. Dion K.: ,,U denkt dat het afgesproken was, maar dat is niet zo."
Ook #Glennis Grace zegt ,,geen idee" te hebben waarom de groep via 2 ingangen naar binnen ging.
We kijken weer naar de beelden van de groep na het incident. Buiten geeft Jonathan L. de pet terug aan Dion K. ,,Waarom droeg u eigenlijk een pet? Had u het koud? Dat is een grapje", zegt de OvJ. #Glennis
We zien hoe Reginald K. met een kus afscheid neemt van zijn zoon. Jonathan L. haalt zijn jas weer uit de auto. ,,Het was koud." Reginald K. en #Glennis Grace geven elkaar een boks. ,,Ja, gedag zeggen", zegt K.
Hij oogt rustig, maar dat was hij niet op dat moment, zegt Reginald K. ,,Ik heb gezegd dat ik het niet leuk vond, ja. Dat heb ik ook tegen mijn kind gezegd. Dat ik het verschrikkelijk vond." De OvJ wil het beeld van Reginald K. en zijn zoon weer zien. Volgens haar had hij nauwelijks tijd om iets tegen zijn zoon te zeggen. Reginald K. blijft erbij. ,,Dat het zo'n vechtpartij werd, dat er gerend werd en die jongens klappen kregen, dat vond ik verschrikkelijk."
[ Bericht 12% gewijzigd door JourneyBlue op 26-10-2022 11:02:15 ]