https://www.telegraaf.nl/(...)handeling-supermarktquote:Tegen de winkelmedewerker zou ze hebben gezegd: „Motherfucker, ik snijd je de keel door als je het de volgende keer weer doet”, of woorden van soortgelijke strekking. De zangeres ontkent dat ze iemand heeft bedreigd in de winkel, waar eerder die avond haar zoon Thony zou zijn aangesproken op het roken van een elektronische sigaret.
Goh, je kind die een loopje neemt met de waarheid,.je verwacht het niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Grace zegt dat haar zoon thuiskwam met ,,een behoorlijk gehavend gezicht". Haar zoon gaf toe dat hij aan het vapen was, maar bij de uitgang. ,,Hoe haal je dat in je hoofd. Stom", zou zijn moeder hebben gereageerd.
Haar zoon zei dat hij vervolgens in elkaar werd geslagen door 4 Jumbomedewerkers. Nadat #Glennis Grace de beelden had gezien, ,,bleek het verhaal wel iets anders te zijn dan hij mij vertelde."
Op dat moment ging ze er nog vanuit dat het verhaal van haar zoon klopte. #Glennis: ,,Mijn moederhart trad in. Ik ben er met mijn ex naartoe gegaan, en met mijn zoon en zijn vriendje. Ik wist niks van mensen die daar zouden staan. Behalve de vader van de vriend.
Maar er stonden nóg 2 mensen voor de deur van de Jumbo te wachten. Daarvan was #Glenis niet op de hoogte zegt ze. Ze had alleen tegen het vriendje gezegd: ,,Bel je vader."
Het vriendje vertelde haar dat hij 2 klappen op zijn hoofd had gekregen, zegt #Glennis. Ze herhaalt dat ze er vanuit ging dat alleen de vader van het vriendje er zou zijn. Maar ook Mohammed K. en Jonathan L. stonden er ook.
Morgen besloten zitting 2 minderjarigenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wordt er trouwens ook nog iets met die zoon van Glennis gedaan?
Die is morgen aan de beurtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien was dat wel gedaan. Ik las dat ze met 10 minuten weer pleite waren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef StephanL het volgende:
Ongekend dit![]()
Wat een verhaal man. Ik vraag mij af, was er dan niemand die de overval knop indrukte of iets dergelijks?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die zal uit voorzorg wel gesloten zijn nu.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beste Glennis, ik heb het even voor je opgezocht
De dichtstbijzijnde Jumbo bij de rechtbank is die op het Gelderlandplein
Mocht je nog wat nodig hebben
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:40 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Die zal uit voorzorg wel gesloten zijn nu.
-keep the updates comin-
* Het_Bokje eet brunchpopcorn
Dat is mijn Jumboquote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
De Jumbo crew aldaar:quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
"Kijk, zo doen we dat!"quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Glennis zou hebben geroepen: ,,Motherfucker, ik snij je keel door als je het nog een keer doet'
Idd - Sommige mensen komen met de meest verschrikkelijke dingen weg, maar Glennis is niet een van die mensen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik wens Glennis veel succes in haar verdere leven, haar zangcarriere is wel voorbij lijkt me. In principe verdient iedereen een 2e kans maar als je al een likeability hebt van een zak punaises dan zijn dit soort acties echt nog eens een doodsteek in het kwadraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |