SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
Ik verwacht dat de Russen Kherson helemaal niet vast kunnen houden. Door de kapotgeschoten bruggen en wapendepots missen ze het materiaal. Bovendien hebben ze helemaal niet de wilskracht om straat voor straat te vechten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Aankomende week gaat het offensief echt van start
woensdag 24 augustus is het independence day
[ twitter ]
Baudet heeft een zwangere vrouw thuis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als dit waar is. Heeft Baudet weer een date-mogelijkheid minder.
Wow, dat is die gek die het boek Foundations of Geopolitics heeft geschreven waar de hele politiek van Rusland op gebaseerd is (heel Oost Europa inlijven enzo).quote:
Zelf is ze ook nogal extreem in haar denkbeelden. Zo vader zo dochter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wow, dat is die gek die dat boek geschreven heeft waar de hele politiek van Rusland op gebaseerd is (heel Oost Europa inlijven enzo).
https://www.memri.org/tv/(...)hina-silence-dissentquote:Russian Political Analyst Daria Dugina: Eastern Ukraine Will Likely Accept A 'Eurasian Empire'; The West Is Totalitarian, Racist, Nazi.
[.]
Moreover, criticizing "woke-ism" and cancel culture, she said that the West and Europe are "totalitarian racists," colonialists, and Nazis.
Daar dweept Baudet dus mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wow, dat is die gek die het boek Foundations of Geopolitics heeft geschreven waar de hele politiek van Rusland op gebaseerd is (heel Oost Europa inlijven enzo).
https://en.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Dugin
https://en.wikipedia.org/wiki/Foundations_of_Geopolitics
Als je eenmaal kinderen op gaat voeden, kun je beter buiten de deur neuken. Aldus Baudet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Baudet heeft een zwangere vrouw thuis.
Geen kenner, dus waardeer je expertise .quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk zal er over nagedacht zijn en het is initieel ook niet zo'n probleem totdat je reservedelen nodig gaat hebben en je met versleten lopen zit (wat gezien de behaalde resultaten met bv de artillerie niet geheel ondenkbaar is).
Bij de oude M2 trok je een andere loop uit de stelling die draaide je in het wapen, afstellen en doorgaan met vuren. Met de QCB moet het complete wapen aan de kant gegooid worden en moet je een nieuw wapen gaan gebruiken. Zo ook voor bv. een defect aan de afsluiter, bij de M2 duwde je er een andere afsluiter in, afstellen en doorgaan met vuren. Met de QCB kun je het complete wapen aan de kant gooien en weer een ander wapen gaan pakken...
Het enige voordeel wat de QCB oplevert is dat het wapen door de gebruiker niet meer afgesteld hoeft te worden (tenzij op een voertuigaffuit waar je op afstand afvuurt) maar een beetje geoefend schutter stelt zo'n wapen in nog geen 20 seconden af. Daarbij ga je alleen maar loop wisselen indien de tactische omstandigheden dit toelaten natuurlijk.
Voor de kenners:
[ afbeelding ]
Heb je dat verhaal wel eens gehoord van die Tsjechische fabriek/opslagen die jaren geleden de lucht ingingen?quote:
Of nog recenter, een wapendepot in Bulgarije eind juli. Ze hebben in 2015 de eigenaar geprobeerd te vergiftigen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:59 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal wel eens gehoord van die Tsjechische fabriek/opslagen die jaren geleden de lucht ingingen?
https://en.wikipedia.org/(...)arehouses_explosions
In 2014, two explosions of ammunition depots occurred in Vrbětice ([ˈvr̩bjɛcɪtsɛ], part of Vlachovice) in the Zln District of the Czech Republic. two agents from GRU Unit 29155 were involved in the explosions, with the motivation of disrupting weapons supplies to Ukrainequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:59 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal wel eens gehoord van die Tsjechische fabriek/opslagen die jaren geleden de lucht ingingen?
Soldiers are recovering, no serious concerns.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:46 schreef polderturk het volgende:
Daarbij hebben ze 2 mensen van de bewaking blind gemaakt (volgens de media) met zenuwgas.
[ twitter ]
"Putin right hand man". Ik kan weinig overtuigends vinden over die enorme invloed die deze idioot zou hebben.quote:
Veel Oekrainse militairen zijn idd in 2014 overgelopen maar Rusland. Dat behoeft enige nuance. Let op:quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp
Echt he. En zelfs dan zijn er nog mensen die op hem stemmen.quote:
Raar dat ze overal alleen maar de dochter van wordt genoemd. Was zelf ook gewoon actief binnen de Russische politiek en steunde Poetin fanatiekquote:
quote:Lawrence Freedman: ‘Autocracies tend to make catastrophic decisions. That’s the case with Putin’
The military strategy expert and author of a new book on conflict says the flawed thinking behind Russia’s invasion stems from the inability of those at the top to take responsibility for mistakes
quote:Command, a wide-ranging analysis of post-second world war conflicts by the leading strategic studies expert Lawrence Freedman, examines a series of well-known conflicts, from the Cuban missile crisis to the French defeat at the hands of the Viet Minh at Dien Bien Phu, through to the Falklands war and Saddam Hussein’s invasion of Kuwait, up to the present war in Ukraine.
“The big theme,” said Freedman, emeritus professor of war studies at King’s College London, “is that autocracies are very bad at this. A lot of most catastrophic decisions come from autocratic decision-making. That is certainly the case with Vladimir Putin but also Saddam Hussein and even [the Argentine military dictator Leopoldo] Galtieri during the Falklands war.”
But he adds: “It’s not that democracies always make better decisions.”
quote:A key failure, in Freedman’s view, was that while Russian intelligence had widely infiltrated Ukraine – as even Kyiv has acknowledged – the key figures around Putin either did not understand Ukraine or acted as an echo chamber for him.
“Experts on Ukraine in Russia don’t seem to have been consulted. It looks like Putin was talking to his mates in the FSB [the federal security service] and GRU [military intelligence ] who shared his prejudices. And the ranting speech he gave on 21 February [three days before Russia invaded] is still as good a guide as anything to believe what he thinks. It is clear from that that he finds it very hard to take Ukraine and its president, Volodymyr Zelenskiy, seriously. I think he thought Zelenskiy would make a deal. He didn’t.”
quote:“Is there going to be something big like Russian forces getting encircled and trapped [around Kherson]? Unless the system gets a shock like the one experienced in late February and early March [when Russia abandoned its effort to take Kyiv], I think Russia will doggedly carry on, if for no other reason than that it can’t think of anything better to do. The Kremlin is paralysed.”
Er word behoorlijk geheimzinnig gedaan over dit incident. Er word gezegd dat de bom eigenlijk voor haar vader was bedoeld, dus kunnen we hieruit dan concluderen dat zij in haar vader's auto reed? En als het inderdaad voor de vader was bedoeld, de hoeveelste oligarch zou dat dan zijn geweest die op gewelddadige wijze om het leven komt de laatste tijd?quote:
Was gewoon een nazi van de bovenste plank.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar dat ze overal alleen maar de dochter van wordt genoemd. Was zelf ook gewoon actief binnen de Russische politiek en steunde Poetin fanatiek
Dat ligt er aan hoe rijk hij is. Als ie arm is, is het alleen maar een ideoloog, een soort Martin Bosman.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er word behoorlijk geheimzinnig gedaan over dit incident. Er word gezegd dat de bom eigenlijk voor haar vader was bedoeld, dus kunnen we hieruit dan concluderen dat zij in haar vader's auto reed? En als het inderdaad voor de vader was bedoeld, de hoeveelste oligarch zou dat dan zijn geweest die op gewelddadige wijze om het leven komt de laatste tijd?
Van wat ik over hem lees moet hij schatrijk zijn, multimiljardair.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe rijk hij is. Als ie arm is, is het alleen maar een ideoloog, een soort Martin Bosman.
Ja. Ze reed in haar vaders auto.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er word behoorlijk geheimzinnig gedaan over dit incident. Er word gezegd dat de bom eigenlijk voor haar vader was bedoeld, dus kunnen we hieruit dan concluderen dat zij in haar vader's auto reed? En als het inderdaad voor de vader was bedoeld, de hoeveelste oligarch zou dat dan zijn geweest die op gewelddadige wijze om het leven komt de laatste tijd?
https://www.theguardian.c(...)mb-in-moscow-reportsquote:Andrey Krasnov, a friend of Dugina and the head of the Russian Horizon social movement, confirmed the reports, according to the news agency Tass.
He said the bomb could have been intended for her father.
“This was the father’s vehicle. Darya was driving another car but she took his car today, while Alexander went in a different way. He returned, he was at the site of the tragedy. As far as I understand, Alexander or probably they together were the target,” Krasnov said.
Zo deze rat doet geen kwaad meer, en Putin heeft ook kinderen en ex wivesquote:Op zondag 21 augustus 2022 12:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was gewoon een nazi van de bovenste plank.
Ik denk het niet. Putin is zelf ex kgb.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:51 schreef Hathor het volgende:
Als ik die Dugin was zou ik het schip snel verlaten, dit zou wel eens het werk van de eigen geheime dienst kunnen zijn.
Uit welke hoek zou dit komen denk je?quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Putin is zelf ex kgb.
Misschien Oekraense geheime dienst of Freedom of Russia Legion. Westerse spion.. geen idee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uit welke hoek zou dit komen denk je?
Kan ook gewoon Russische maffia zijn. De oorlog zal hun leven ook niet heel veel rijker gemaakt hebben. Genoeg mensen met onderwereld connecties die niet meer op hun jacht in de Costa Smerelda kunnen zitten. Dat gezegd, het kan inderdaad ook wijzen op een eerste daad richting de oorlogshitsers van een factie van de Russische macht.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Uit welke hoek zou dit komen denk je?
Ik weet niet of het heel verstandig is als Oekrane aan dit soort aanslagen zou gaan beginnen. Ik denk dat het er alleen maar voor zal zorgen dat de machthebbers rond Poetin nog verder radicaliseren en er in de toekomst nog minder kans is op een vredesakkoord.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien Oekraense geheime dienst of Freedom of Russia Legion. Westerse spion.. geen idee.
Alles is mogelijk. Maar hoe waarschijnlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:51 schreef Hathor het volgende:
Als ik die Dugin was zou ik het schip snel verlaten, dit zou wel eens het werk van de eigen geheime dienst kunnen zijn.
quote:The pair were due to travel back from the event on Saturday evening in the same car before Mr Dugin reportedly made a decision at the last minute to travel separately from his daughter.
Ze hebben er verder ook geen enkel strategisch belang bij lijkt me.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef speknek het volgende:
Ze ontkennen het zelf in ieder geval, terwijl het wellicht strategischer was geweest in het midden te laten of ze in hartje Moskou toe zouden kunnen slaan.
[ twitter ]
Een daad van oorlog is geen moord hoor. De kring rondom de Russische elite is naar alle wetten van beschaving een legitiem doelwit.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Je bepleit het vermoorden van mensen?
Ik vraag het maar.
Zou ook gewoon een misdaad zijn toch?quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef speknek het volgende:
Ze ontkennen het zelf in ieder geval, terwijl het wellicht strategischer was geweest in het midden te laten of ze in hartje Moskou toe zouden kunnen slaan.
[ twitter ]
Dat denk ik niet, maar niemand hier hoeft de dood van deze mevrouw te betreuren.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vraag het maar.
Lijkt me ook sterk dat de Oekraense overheid dit aangestuurd heeft. Die zijn toch meer bezig met militaire doelen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:02 schreef mcmlxiv het volgende:
Kan me nog niet zo voorstellen dat Oekrane zoiets doet, veel risico weinig opbrengst lijkt mij.
Jij wel? Met al je posts waar je met verve de acties van de Russen verdedigd?quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vraag het maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oligarchen hebben ook reden genoeg om iets te doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat de Oekraense overheid dit aangestuurd heeft. Die zijn toch meer bezig met militaire doelen.
Aan de andere kant, het lijkt me niet gek dat mensen uit Oekrane dit gedaan hebben. Er zullen genoeg Oekraners zijn die wraak willen nemen op het soort oorlogshitsers wat Dugin is. Daarbij zit er ook een psychologisch effect bij, laat maar zien dat alle oorlogshitsers voor hun leven moeten vrezen.
Zou hij gewaarschuwd zijn? Of heeft iemand hem geadviseerd een andere auto te nemen?quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:08 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. Maar hoe waarschijnlijk?
-FSB wil dat oligarchen en kring rond Poetin in de pas blijven lopen, en deelt een waarschuwing uit?
-Of een simpele false flag?
-Actie Oekrane/"partizanen" lijkt mij net iets waarschijnlijker. Maar die hadden liever pappa gepakt, vermoed ik?
https://www.bbc.com/news/world-europe-62621509 :
[..]
Dan ben je wel een enorm kouwe als je vervolgens je dochter laat rijdenquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zou hij gewaarschuwd zijn? Of heeft iemand hem geadviseerd een andere auto te nemen?
Maar Dugin zat nog netjes in het pro-Kremlin kamp.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De oligarchen hebben ook reden genoeg om iets te doen
er worden aan de lopende band oligarch families die tegenstander van Putin zijn vermoord
Putin is klaar met de superrijke oligarch cirkels in Londen en Zuidfrankrijk
De dochter was het doelquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Zou hij gewaarschuwd zijn? Of heeft iemand hem geadviseerd een andere auto te nemen?
En op de beelden lijkt hij ook wel aardig vol ongeloof.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dan ben je wel een enorm kouwe als je vervolgens je dochter laat rijden
Eentje thuis in Moskou. Gevonden met schotwonden, zowel hij, zijn vrouw als zijn dochter. De ander in Spanje, opgehangen, vrouw en dochter dood met steekwonden. Dus of ze zijn omgebracht door Rusland, of ze zijn zo bang gemaakt dat ze zichzelf en hun familie van kant hebben gemaakt. Linksom of rechtsom, het lijkt erop alsof Putin nogal wat druk op zijn vrienden uitoefend om hun steun te blijven krijgen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:28 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De oligarchen hebben ook reden genoeg om iets te doen
er worden aan de lopende band oligarch families die tegenstander van Putin zijn vermoord
Putin is klaar met de superrijke oligarch cirkels in Londen en Zuidfrankrijk
Putin haat hun decadente manier van levenquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:43 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Eentje thuis in Moskou. Gevonden met schotwonden, zowel hij, zijn vrouw als zijn dochter. De ander in Spanje, opgehangen, vrouw en dochter dood met steekwonden. Dus of ze zijn omgebracht door Rusland, of ze zijn zo bang gemaakt dat ze zichzelf en hun familie van kant hebben gemaakt. Linksom of rechtsom, het lijkt erop alsof Putin nogal wat druk op zijn vrienden uitoefend om hun steun te blijven krijgen.
Dit is de datsja van Putinquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin haat hun decadente manier van leven
Dat past niet bij een orthodoxe rus als Putin en Dugin
Putin heeft wel eens gezegd dat de kaviaar etende Rus eeen schande is en dan keren ze zich ook nog tegen hem in de publiciteit
Toen Pablo Escobar het te bont maakte en de belangen van de concurrentie teveel in de weg zat, werden er ook in recordtempo allerlei mensen in zijn omgeving afgemaakt door een gelegenheidscoalitie van tegenstanders. Wellicht is dit net zo iets.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:00 schreef capricia het volgende:
Denk dat de aanslag op Dugin niet uit de Oekraense hoek komt.
Eerder iets revaliserends / afrekening uit Rusland zelf.
Klopt wel toch? Dat wat ie roept haaks staat op wat ie doet?quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is de datsja van Putin
[ afbeelding ]
best decadent
Vredesakkoorden met Rusland zijn toch nutteloos, die vegen structureel hun kont af met internationale akkoorden en verdragen. Het enige wat relevant zou moeten zijn is of het helpt bij het verslaan van Rusland/het overboord gooien van Poetin.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heel verstandig is als Oekrane aan dit soort aanslagen zou gaan beginnen. Ik denk dat het er alleen maar voor zal zorgen dat de machthebbers rond Poetin nog verder radicaliseren en er in de toekomst nog minder kans is op een vredesakkoord.
Hoe zeer dat tuig het ook verdient hoor.
De dochters en ex-vrouw van Putin hebben dan ook de nodige miljarden toegestopt gekregen. Mocht Putin vallen, dan dient dit geteisem ook volledig financieel uitgekleed te worden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De dochter was het doel
zij is nog erger dan haar vader en de je straft hem meer met zijn dochter te vermoorden
Putin heeft ook dochters
Nou, zo'n Simonian of Skabeyeva mag van mij best wel een bommetje koppen inderdaad, en als dat varken van een Volovyev ernaast in de auto zou zitten zou dat helemaal de slagroom op de taart zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vraag het maar.
Dan zou ie zijn dochter toch ook niet laten instappen?quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Kijk je alleen rt ofzo? Poetin is de meest decadente van het stel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin haat hun decadente manier van leven
Dat past niet bij een orthodoxe rus als Putin en Dugin
Putin heeft wel eens gezegd dat de kaviaar etende Rus eeen schande is en dan keren ze zich ook nog tegen hem in de publiciteit
We moeten niet vergeten dat in de ´LPR´ en ´DPR´ er ook heel veel hoge lui uit de weg zijn geruimd door de Russen. Is altijd erg schimmig hoe het Kremlin met zulke situaties omgaat en hoeveel vinger ze in de pap te brokkelen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:54 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toen Pablo Escobar het te bont maakte en de belangen van de concurrentie teveel in de weg zat, werden er ook in recordtempo allerlei mensen in zijn omgeving afgemaakt door een gelegenheidscoalitie van tegenstanders. Wellicht is dit net zo iets.
Hoe weet je dat de dochter het doel was? En waarom zat de bom dan onder de auto van haar vader?quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De dochter was het doel
zij is nog erger dan haar vader en de je straft hem meer met zijn dochter te vermoorden
Putin heeft ook dochters
In dit soort rare situaties, waarin er eigenlijk geen handhaving van de openbare orde meer is en de politiek weinig meer voorstelt, zie je natuurlijk wel vaker dat er allerlei mensen onder vage, onopgehelderde omstandigheden om het leven komen. Maar eigenlijk is het staatsterreur. “Je bent nergens je leven zeker want we vinden je wel”.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten dat in de ´LPR´ en ´DPR´ er ook heel veel hoge lui uit de weg zijn geruimd door de Russen. Is altijd erg schimmig hoe het Kremlin met zulke situaties omgaat en hoeveel vinger ze in de pap te brokkelen hebben.
Dat zijn vermoedelijk gewoon opportunisten. Als er ooit een regime change komt, dan prediken ze net zo makkelijk een ander evangelie. Zo lang ze maar van de benefits kunnen profiteren.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, zo'n Simonian of Skabeyeva mag van mij best wel een bommetje koppen inderdaad, en als dat varken van een Volovyev ernaast in de auto zou zitten zou dat helemaal de slagroom op de taart zijn.
Zo'n Simonian staat letterlijk op tv te verkondigen dat de gehele Oekrainse taal en cultuur uitgewist moet worden alsof het nooit bestaan heeft. Dat zijn woorden die altijd blijven hangen ongeacht hoeveel regime changes er ook zullen komen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat zijn vermoedelijk gewoon opportunisten. Als er ooit een regime change komt, dan prediken ze net zo makkelijk een ander evangelie. Zo lang ze maar van de benefits kunnen profiteren.
Wellicht is het ook een kwestie van wiens brood men eet, diens woord men spreekt. Geen idee. Dat zal de toekomst wel uitwijzen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo'n Simonian staat letterlijk op tv te verkondigen dat de gehele Oekrainse taal en cultuur uitgewist moet worden alsof het nooit bestaan heeft. Dat zijn woorden die altijd blijven hangen ongeacht hoeveel regime changes er ook zullen komen.
En besef dan dat er mensen zijn die dit lezen, en nog steeds mensen die durven te twijfelen aan het mainstream verhaal afdoen als complotdenkers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:59 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, die heeft zoveel geld , die maalt niet om kaviaarquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk je alleen rt ofzo? Poetin is de meest decadente van het stel.
Of de Stauffenbergs. Gezien het een mislukte aanslag was.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Kan ook gewoon Russische maffia zijn. De oorlog zal hun leven ook niet heel veel rijker gemaakt hebben. Genoeg mensen met onderwereld connecties die niet meer op hun jacht in de Costa Smerelda kunnen zitten. Dat gezegd, het kan inderdaad ook wijzen op een eerste daad richting de oorlogshitsers van een factie van de Russische macht.
zou beter zijn als ze allebei gegaan waren, maar de dood van die dochter is een hele grote straf voor Dugin en een dikke waarschuwing voor Putinquote:Op zondag 21 augustus 2022 14:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de dochter het doel was? En waarom zat de bom dan onder de auto van haar vader?
zou beter zijn als Putin vermoord was , maar Dugin is de raspoetin van Putinquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:07 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik vraag het maar.
quote:Grigori Raspoetin - Machtige monnik aan het hof van de tsaar
quote:De tsaar en tsarina, die zielsveel van hun zoon hielden, waren Raspoetin dankbaar en noemden hem 'onze vriend' en 'heilige man'.
De familie vertrouwde de pelgrim steeds meer.
Met name Alexandra zou hierdoor steeds meer onder zijn invloed zijn geraakt.
Ze was er volgens sommigen zelfs van overtuigd dat God tegen haar sprak via de persoon Raspoetin.
Raspoetin werd voor de buitenwereld al snel een controversieel figuur.
Hij werd beschuldigd van een wild seksueel leven, zelfs van het verkrachten van een non en zou de tsaar en zijn vrouw te veel in zijn macht hebben.
De macht van de keizerlijke familie werd steeds minder serieus genomen.
In tal van kranten verschenen spotprenten, waarin de tsaar en zijn vrouw werden afgebeeld als schoothondje van Raspoetin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |