Hier is het helaas vaak 30 graden tijdens deze dagen. Woon in een flat op de bovenste verdieping en dan warmt het al heel snel op binnen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:27 schreef _UserName_ het volgende:
Huize _UserName_ heeft voor het eerst in de historie 30 graden gemeld, wat een pokkewarmte, krijg er hoofdpijn van. Ik ben blij dat het straks minder warm is.
Ough. Al eens overwogen om een tuinslang op het dak te laten sproeien?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:33 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Hier is het helaas vaak 30 graden tijdens deze dagen. Woon in een flat op de bovenste verdieping en dan warmt het al heel snel op binnen.
Had ik ook in de vorige woning, ook in een laagbouw flat. In 2016 naar nieuwbouw gegaan maar zelfs toen het 40 graden was werd de 30 niet gehaald. Nu moet ik zeggen dat de max temperatuur al 19 dagen niet onder de 25 graden is gekomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:33 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Hier is het helaas vaak 30 graden tijdens deze dagen. Woon in een flat op de bovenste verdieping en dan warmt het al heel snel op binnen.
Definieer hard afkoelen..quote:
Hier wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:41 schreef TLC het volgende:
[..]
Definieer hard afkoelen..
wat volgens mij is dat hier niet echt doorgedrongen
Hmmzzz. Klopt weinig van volgens mij.quote:
Klopt gewoon hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmzzz. Klopt weinig van volgens mij.
Oké, staat genoteerdquote:
Wind is in die hoek gedraaid, dat begon ergens in de middag. KNMI had zoiets ook in de verwachting staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmzzz. Klopt weinig van volgens mij.
Koelen is relatief. Hier binnen (boven) denk ik zeker 30 graden, dus het kon net al 'lekker' open.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Volgens buienradar is het 22 graden, mijn balkon zegt nog vrolijk 27. Koelen zal hem wel niet gaan worden deze avond.
Dat de warmte buiten was gebleven, meeste warmte komt door een open deurquote:Op donderdag 25 augustus 2022 17:16 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat had je eigenlijk precies verwacht?
Oei dan is mn thermometer stuk, die geeft nog altijd 30 graden aanquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:10 schreef Pvt.Webster het volgende:
Inmiddels in het hele land onder de 30 graden. Gaan we nog een 30er zien dit jaar?
quote:
Ik zit op dit moment in Wormerveer, en Google zegt dat het nu 27 graden is buiten. Vijf minuten geleden zou het 25 graden zijn terwijl het tien minuten geleden nog 28 graden zou zijn. Ik begin aan m'n verstand te twijfelen...quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Wind is in die hoek gedraaid, dat begon ergens in de middag. KNMI had zoiets ook in de verwachting staan.
Alleen jammer dat het niet harder doortrekt naar het oosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
zeker heerlijk alles open hier, flink aan het afkoelenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:15 schreef E.T. het volgende:
Wat een heerlijkheid al die koele wind in R'dam.. Alle ramen en deuren open, even doortochten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |