Ben ik niet wakker genoeg voor. Meer koffie nodig gvd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:02 schreef Maanvis het volgende:
Je had de kans om een DTS topique te maken
zal ik je maar gewoon een injectiespuit geven met daarin hooggeconcentreerde esspresso?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik niet wakker genoeg voor. Meer koffie nodig gvd.
Meh. Dan proef ik er niks van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal ik je maar gewoon een injectiespuit geven met daarin hooggeconcentreerde esspresso?
je kunt altijd caffeinekaugom kauwenquote:
psyfi gaat niet door? dan moeten ze allemaal maar naar beats around da bush komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
Weer een festival de nek omgedraaid,zo jammer dit.![]()
[ afbeelding ]
Ze is ook zo vrolijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Roxanne knetemann is gvd echt een vrouw die wat los maakt bij me,
Het bos is ook net weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
psyfi gaat niet door? dan moeten ze allemaal maar naar beats around da bush komen
het bos in uden is er nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bos is ook net weg.
[ afbeelding ]
Deze was ook mooi: " Maar je bent toch van ons? "quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:40 schreef Maanvis het volgende:
en nu zeggen ze 'ja maar wij hebben toch ook een talent ontdekt'
waareop heleen hendriks zegt 'ja maar die zit hier'
[ afbeelding ]
Ja roxanne ze hebben het over jou
jammer dat ze aseksueel is, ik zou d'r wel een relatie met iemand zoals mij gunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ook mooi: " Maar je bent toch van ons? "
Zij;" Nee,ik ben van mezelf."
Als zij en die andere muts b ij VI zitten kijk ik nooitquote:
Heleen van Royen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij en die andere muts b ij VI zitten kijk ik nooit
Nee, die andere heleen, hendriksen of zoquote:
Ja deze, ik vind haar zo niets aan, jammer dat ze er vaak zit. Ik kijk het echt niet als zij aan tafel zitquote:
Goedemorgen.quote:
Bestaan die?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
Wat een TT. Klinkt zoals een cafeïnejunkie die net uit bed komt.
Wappies?quote:
Morguh Lafquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
Ik denk niet dat ze allemaal slapeloze zombies zijn. Denk wel dat ze uit bed komen.quote:
Mogguh Dottie. Lekker, dankjewel. 🙏🏻quote:
Nog leuke dingen in de planning het weekendquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Mogguh Dottie. Lekker, dankjewel. 🙏🏻
Yep.quote:
34 hier vandaag. Heb lekker vroeg boodschappen gedaan. Ik ga voornamelijk lekker rustig thuisblijven, wat platen luisteren, lezen, en met mijn zoontje spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke dingen in de planning het weekend
Hier niet rustig aan doen, gelukkig niet zo warm momenteel
Dat is correct.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
Zag van de week ook ergens een filmpje van Neusbel voorbij komen, maar die is best oud geworden in die korte tijdquote:
Lekker hoor zo strand bij je in de buurt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:43 schreef laforest het volgende:
[..]
34 hier vandaag. Heb lekker vroeg boodschappen gedaan. Ik ga voornamelijk lekker rustig thuisblijven, wat platen luisteren, lezen, en met mijn zoontje spelen.
Vanavond strandwandeling.
Wat ga jij doen dan?
Het is toch wat met die asielzoekers allemaal. Te triest wat er allemaal gebeurd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-sport-asielzoekers
Jong geleerd...
Dat zeikfilmpje op haar balkon waar ze klaagt over haar rechtzaak zeker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag van de week ook ergens een filmpje van Neusbel voorbij komen, maar die is best oud geworden in die korte tijd
Daar zijn verdragen voor getekend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat met die asielzoekers allemaal. Te triest wat er allemaal gebeurd.
ZIet de overheid nu niet dat vol vol is.
Er is niet eens een woning voor mensen uit eigen land hoe kan je dan verplicht worden zoveel mensen op te vangen
Ik heb haar niet echt geluisterd moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeikfilmpje op haar balkon waar ze klaagt over haar rechtzaak zeker?
Ze is zo saai.
Er zijn nu 2 andere die leuk zijn om te volgen.
Jeroen en Mike.Die weigeren om voor alles te betalen en denken daarmee weg te komen.
Best druk schema dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor zo strand bij je in de buurt.
Ik ga niet veel doen, bijkomen van het warme weer, boodschappen doen en mijn dochter komt vanavond mee eten.
Verder geen plannen, volgende week een dagje Amsterdam ( dokters (3) stuks in ziekenhuis) en volgende week jarig.
Had vergadering maar weet niet of ik op tijd terug ben uit Amsterdam.
Verder krijgt ik een nieuwe hulp volgende week
Dus ga nu maar even vooruitrusten
Ja weet ik, maar vol is volquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn verdragen voor getekend.
Tussen de ... en de ....stequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Best druk schema dus.
Wanneer ben je precies jarig?
1 punt vind ik wel heel goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar vol is vol
Waar niets meer is kan je niets meer toelaten lijkt mij
Daar is vast over nagedachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 punt vind ik wel heel goed.
Waarom heeft bijv. de gemeente Bloemendaal geen AOC?
Of de gemeente Laren.
Mogguh. Genoeg koffie gehad nu. Water 🥤quote:
In Den Haag staat een gebouw met een mooi binnenplein waar veel tenten kunnen staan en woonbootjes op het water daarom heen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 punt vind ik wel heel goed.
Waarom heeft bijv. de gemeente Bloemendaal geen AOC?
Of de gemeente Laren.
Hey Gizquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In Den Haag staat een gebouw met een mooi binnenplein waar veel tenten kunnen staan en woonbootjes op het water daarom heen.
Hopla, asielzoeker probleem ook weer opgelost.![]()
Goedemorgen.
Alles goed daar en met je zus?quote:
Fruit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
Gizzy.Ffpp.gif
En daar schijnt heel opvallend ook geen opvang te zijn.
Volgens mij bij ons nu 2 locaties.
Gewoon iedere inwoner van Nederland verplichten om één asielzoeker in huis te nemen. Worden ze tenminste goed verspreid over Nederland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
In Den Haag staat een gebouw met een mooi binnenplein waar veel tenten kunnen staan en woonbootjes op het water daarom heen.
Hopla, asielzoeker probleem ook weer opgelost.![]()
Goedemorgen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon iedere inwoner van Nederland verplichten om één asielzoeker in huis te nemen. Worden ze tenminste goed verspreid over Nederland.
Echt niet, moet geen vreemde in mijn huisquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon iedere inwoner van Nederland verplichten om één asielzoeker in huis te nemen. Worden ze tenminste goed verspreid over Nederland.
Die bij mij in huis zou komen zou gillend gek wegrennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, moet geen vreemde in mijn huis
Ik hoor van diverse kanten dat veel mensen die de mensen die vluchtelingen in huis hebben genomen enorm veel spijt hebben
roxanne knetemannquote:
Van Haga is er ook zo eentje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vreemde kerel dit.
https://www.ad.nl/politie(...)ders-komen~a68e5a27/
Hun doen precies hetzelfde, lopen panden op en duwen mensen gewoon 100den asielzoekers door de strot.
En over het algemeen blijft er niet veel van die panden of de omgeving over.
Ik zag voor een tijdje terug een filmpje van een vrouw die had een ruimte over op de boerderij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet, moet geen vreemde in mijn huis
Ik hoor van diverse kanten dat veel mensen die de mensen die vluchtelingen in huis hebben genomen enorm veel spijt hebben
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Van Haga is er ook zo eentje.
Weet je wie haar ook leuk vindt?quote:
Want?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die bij mij in huis zou komen zou gillend gek wegrennen.
Dat ook ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want?
Het nachtleven van jullie?
Weet je al hoeveel en per wanneer?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik ben benieuwd hoe het hier gaat komen. Ik heb er weinig vertrouwen in.
ik vind 't een beetje raar.. in de 1e wereldoorlog waren er in mijn woonplaats duizenden belgische vluchtelingen terwijl daar maar een paar 1000 mensen woondenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat met die asielzoekers allemaal. Te triest wat er allemaal gebeurd.
ZIet de overheid nu niet dat vol vol is.
Er is niet eens een woning voor mensen uit eigen land hoe kan je dan verplicht worden zoveel mensen op te vangen
450quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel en per wanneer?
Stelletje galbakken. Nog meer mensen die overal voorrang op krijgen, er is hier amper werk, alles word al afgepakt door de grote steden en nu nog minder kansen.quote:Het COA had een verzoek voor een azc neergelegd bij de gemeente Leeuwarden, omdat Leeuwarden een plek is waar genoeg mogelijkheden zijn voor integratie, opleiding en werk
Toen leefden er veel minder mensen in Nederland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind 't een beetje raar.. in de 1e wereldoorlog waren er in mijn woonplaats duizenden belgische vluchtelingen terwijl daar maar een paar 1000 mensen woonden
Volgens onze analyse van het Bevolkingsregister van de gemeente Uden zijn er in totaal 11.631 Belgen, 3.381 Nederlanders en 292 personen met andere nationaliteiten geregistreerd.
Dit heb ik even helemaal gemist.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
450
https://www.omropfryslan.(...)sen-aan-troelstraweg.
Dit ook.
[..]
Stelletje galbakken. Nog meer mensen die overal voorrang op krijgen, er is hier amper werk, alles word al afgepakt door de grote steden en nu nog minder kansen.
Daar heb ik ooit weleens een boek over gelezen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind 't een beetje raar.. in de 1e wereldoorlog waren er in mijn woonplaats duizenden belgische vluchtelingen terwijl daar maar een paar 1000 mensen woonden
Volgens onze analyse van het Bevolkingsregister van de gemeente Uden zijn er in totaal 11.631 Belgen, 3.381 Nederlanders en 292 personen met andere nationaliteiten geregistreerd.
Is toch te zot voor woorden ditquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zag voor een tijdje terug een filmpje van een vrouw die had een ruimte over op de boerderij.
Het enige wat ze nog moesten doen was in 1 kamer wat verven voor de rest een heel leuk huisje.
Asielzoekers kwamen in een grote auto aan keken even rond en het was ze te min allemaal en ze zijn weer vertrokken.
Hey the Voicequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
goedemorgen in de nederlandse balkans![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)apens-rond~a57008d7/quote:
Gelezen dat Psy Fi niet doorgaat?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)apens-rond~a57008d7/
Ik ben bang dat dat hier ook gaat komen.
Zijn teveel mensen op een kluitje.
Tijdelijke werk visum of zow denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
Sinds wanneer mag een asielzoeker werken?
[ afbeelding ]
En wat zijn " andere soort huurders" ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tijdelijke werk visum of zow denk ik.
Nu wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelezen dat Psy Fi niet doorgaat?![]()
Die snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En wat zijn " andere soort huurders" ?
Ik ben meer van de speelgoedmuizen in bureau laatjes stoppen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
Wat ze zegt dat de locatie naast de luchtmacht basis niet ideaal is klopt wel.
Ik werkte ooit in een fabriek waar een collega het een leuk grapje vond om door een pion een luchtalarm na te doen.
ik zag echt 3 dames onder de tafel duiken.
Het gaat om welgeteld 5 omwonenden die alles aangrijpen voor zoveel mensen uit zoveel landen. Wij wonen er 10 minuten vanaf. En de sfeer was altijd geweldig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nu wel.
Bijna alles waar mensen plezier in kunnen hebben word verboden.
Er is altijd wel een groepje krijsende azijnpissers die hun zin krijgen.![]()
![]()
Lunchbakjes vastlijmen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de speelgoedmuizen in bureau laatjes stoppen.
De sfeer is altijd fantastisch met zulke evenementen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat om welgeteld 5 omwonenden die alles aangrijpen voor zoveel mensen uit zoveel landen. Wij wonen er 10 minuten vanaf. En de sfeer was altijd geweldig.
quote:
Toen ik bij Steps werkte hadden we alarm dingetje. Die deden we wanneer er iemand door de poortjes liep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij zaten op de tweebacksmarkt tegenover het provinciehuis wat toen plat ging.
Alle muizen daar ontsnapten staken over en kwamen bij ons buurten, ik heb nog nooit zo hard gelachen toen er 1 over de afd. liep, alle vrouwen zelfs de oudjes sprongen al gillend op het bureau en ik kon mijn klant niet eens meer te woord staan van het lachen.![]()
![]()
Dan is zo'n speelgoedmuisje heel effectief.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ik bij Steps werkte hadden we alarm dingetje. Die deden we wanneer er iemand door de poortjes liep.
Net of hadden ze wat hadden gestolen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn broertje is blij met de bomen.
[ afbeelding ]
Groetjes aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ga er weer vandoor.
Tnx voor de gezelligheid weer allen.
Laters.
Net gedaan, het wordt zelf-gebakken patat met verseboontjes in pindasaus en sate gemaakt van een varkenshaasjequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga maar eens even wat te eten halen.
Hey DGPquote:
Lekker gegeten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga maar eens even wat te eten halen.
Uitsmijter. En voor vanavond babi pangang.quote:
Altijd lekker.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitsmijter. En voor vanavond babi pangang.
Nicequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 12:35 schreef FreshFruit het volgende:
Maatje van me heeft een prijs gewonnen met deze foto.
[ afbeelding ]
Tijd voorquote:
Ik drink alleen nog maar in het weekend dus begin vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 10:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
En daarna een versgemalen storting.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
Flink doorgeslapen zeg
Even versgemalen koffie
Oh dat heb ik daarvoor al gedaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En daarna een versgemalen storting.
quote:
Heb een wc dag vandaag. Ergens een virusje opgelopen denk kk. Niet prettig.quote:
Dat zijn vervelende dingen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een wc dag vandaag. Ergens een virusje opgelopen denk kk. Niet prettig.
Thnx. Inderdaad leuk is andersquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn vervelende dingen.
Sterkte.
ff beetje leven erin gooien danquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is bijzonder rustig hier ja.
Tijd dat @DJMO weer een wandeltocht gaat beginnen die ze wegens vage redenen niet kan voltooien.quote:
He woudquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd dat @:djmo weer een wandeltocht gaat beginnen die ze wegens vage redenen niet kan voltooien.
He woudquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tijd dat @:djmo weer een wandeltocht gaat beginnen die ze wegens vage redenen niet kan voltooien.
GA ff liedje zingen danquote:
Meevaller gehad in deze vakantieperiode omdat we het grasmaaien gedeeltelijk konden overslaanquote:
Gras groeit als kool met dat weer van afgelopen tijd. Onkruid ook trouwens...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meevaller gehad in deze vakantieperiode omdat we het grasmaaien gedeeltelijk konden overslaan
Deze week pas weer regen gehad, we hebben het maaien drie weken over kunnen slaan, normaal moeten we elke weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gras groeit als kool met dat weer van afgelopen tijd. Onkruid ook trouwens...
Kunstgras.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze week pas weer regen gehad, we hebben het maaien drie weken over kunnen slaan, normaal moeten we elke week
Dat ga ik de woningstichting voorleggen, maar die gaan vast niet akkoordquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kunstgras.![]()
Dan heb je dat gedoe niet.
Hey Woudquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker, ieder nadeel zijn voordeelquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meevaller gehad in deze vakantieperiode omdat we het grasmaaien gedeeltelijk konden overslaan
Hier ook achter. Nog nooit meegemaakt dat mijn lavendel op 2m staan nu, was 1.40 altijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gras groeit als kool met dat weer van afgelopen tijd. Onkruid ook trouwens...
quote:
Voor ons alleen maar voordelen, onkruid alleen schoffelen en niet weghalen want het brandt wel dood.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker, ieder nadeel zijn voordeel
[..]
Hier ook achter. Nog nooit meegemaakt dat mijn lavendel op 2m staan nu, was 1.40 altijd.
Bevalt mij prima kunstgrasquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kunstgras.![]()
Dan heb je dat gedoe niet.
Ik maai het gras elke twee weken, vlak voor de groene container geleegd wordt. En soms ook nog even wat struiken en takken snoeien tot die container vol is. De rest komt de volgende keer dan weer (lees: het is een mooie reden om te stoppen met verder snoeien en onkruid wieden).quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat ga ik de woningstichting voorleggen, maar die gaan vast niet akkoord
Gelijk opslag vragenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor ons alleen maar voordelen, onkruid alleen schoffelen en niet weghalen want het brandt wel dood.
We hebben in drie weken tijd een achterstand van twee maanden ingehaald
Je doet al meer dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik maai het gras elke twee weken, vlak voor de groene container geleegd wordt. En soms ook nog even wat struiken en takken snoeien tot de bak vol is. De rest komt de volgende keer dan weer (lees: het is een mooie reden om te stoppen met verder snoeien en onkruid wieden).
Buiten dit wil ik twee euro per uur meer, en dat weet mijn werkgever, anders stap ik binnenkort opquote:
Dat weet ik niet. Het kan allemaal wel wat netter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je doet al meer dan de gemiddelde Nederlander
Ik werk dus voor oa de woningstichting, ik kom echt de grootste ellende tegen, jij doet het gewoon goedquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Het kan allemaal wel wat netter.
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buiten dit wil ik twee euro per uur meer, en dat weet mijn werkgever, anders stap ik binnenkort op
Ik had vorig jaar worteldoek met nepgrond eroverheen waar niks op groeit, werkt prima. Weet de naam niet meer van die prut, weet r woud wel. Bijna geen onkruid nuquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik maai het gras elke twee weken, vlak voor de groene container geleegd wordt. En soms ook nog even wat struiken en takken snoeien tot die container vol is. De rest komt de volgende keer dan weer (lees: het is een mooie reden om te stoppen met verder snoeien en onkruid wieden).
Zo is dat, zijn 2 soorten werkgevers. Slechte en hele slechtequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Buiten dit wil ik twee euro per uur meer, en dat weet mijn werkgever, anders stap ik binnenkort op
Daarom zou ik nooit werkgever kunnen worden, ben ik te goed voorquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo is dat, zijn 2 soorten werkgevers. Slechte en hele slechte
Dat is ook een idee. Maar dan moet je hele tuin / terras toch 'open' om dat aan te leggen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar worteldoek met nepgrond eroverheen waar niks op groeit, werkt prima. Weet de naam niet meer van die prut, weet r woud wel. Bijna geen onkruid nu
Zo is dat, zijn 2 soorten werkgevers. Slechte en hele slechtequote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo ben ik ook, kan heel tegen onrecht en trek gelijk mijn muil open. Weleens een baas stijf gescholden waar personeel bij was vroegerquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom zou ik nooit werkgever kunnen worden, ben ik te goed voor
Precies, ik heb mijn werkgever ook tot op het bot vernederd in het verleden, boeit mij niks, maar werk er nog steeds.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Zo is dat, zijn 2 soorten werkgevers. Slechte en hele slechte
[..]
Zo ben ik ook, kan heel tegen onrecht en trek gelijk mijn muil open. Weleens een baas stijf gescholden waar personeel bij was vroegerdroop mooi af en mocht gewoon blijven
Nee ik doe het tussen de struiken en boompjes hierachter. Onkruid tussen de tegels weghalen gaat super met een driekantige verfkrabber, en dat hardnekkige met kokend heet water uit de waterkoker dat werkt echt superquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is ook een idee. Maar dan moet je hele tuin / terras toch 'open' om dat aan te leggen?
Het onkruid met het terras doe ik met zo'n voegenkrabber.
Groene algaanslag probeer ik weg te krijgen met de hogedrukspuit. Daar moet ik deze week echt even mee aan de gang.
Niet het 'voor jou tien anderen' geleuter gehad?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, ik heb mijn werkgever ook tot op het bot vernederd in het verleden, boeit mij niks, maar werk er nog steeds.
Ze weten namelijk dat je gelijk hebt.
Heet water, dat is ook een idee. Gif gebruiken ben ik niet van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee ik doe het tussen de struiken en boompjes hierachter. Onkruid tussen de tegels weghalen gaat super met een driekantige verfkrabber, en dat hardnekkige met kokend heet water uit de waterkoker dat werkt echt super
Dat dus bedoel ik als je eerlijk bentquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Precies, ik heb mijn werkgever ook tot op het bot vernederd in het verleden, boeit mij niks, maar werk er nog steeds.
Ze weten namelijk dat je gelijk hebt.
Dat heb ik wel gehad, met het antwoord van mij van prima, ik zie de ontslagbrief wel verschijnen, heb toen een verlenging gekregen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet het 'voor jou tien anderen' geleuter gehad?
Als dat tegen mij wordt gezegd ben ik ook zo vertrokken.
Mijn werkgever mag daar wel over, de slijmende mensen zijn allemaal allang vertrokken. Ik ben bijna de langst werkende personeelslid binnen het bedrijfquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat dus bedoel ik als je eerlijk bentbeter strijdend ten onder dan gebukt te leven voor een baas
Met heet water een dag of 4 is het verdord, gif gebruik ik sowieso nooit voor de honden katten bijen hommels enzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heet water, dat is ook een idee. Gif gebruiken ben ik niet van.
Ja, hier lopen heel veel katten en dat gif (bv roundup) moet toch een flinke tijd op het terras etc intrekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Met heet water een dag of 4 is het verdord, gif gebruik ik sowieso nooit voor de honden katten bijen hommels enzo
Wij doen alles met heet water, werkt goed maar je moet het wel regelmatig doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heet water, dat is ook een idee. Gif gebruiken ben ik niet van.
Dat dus ook meegemaakt die slijmballen, als ik wilde dat iets aankwam bij een baas vertelde ik het hunquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn werkgever mag daar wel over, de slijmende mensen zijn allemaal allang vertrokken. Ik ben bijna de langst werkende personeelslid binnen het bedrijf
Dit is een heel mooi statement. Die ga ik onthouden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat dus bedoel ik als je eerlijk bentbeter strijdend ten onder dan gebukt te leven voor een baas
Ik heb ze allemaal genegeerd. Ze hebben allemaal een hekel aan mij, ik praat alleen tegen normale mensen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat dus ook meegemaakt die slijmballen, als ik wilde dat iets aankwam bij een baas vertelde ik het hun
Zei je dan gewoon dingen als 'dat vind ik hypocriet van je'?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat dus ook meegemaakt die slijmballen, als ik wilde dat iets aankwam bij een baas vertelde ik het hun
Had toen ook zo een gasbrandertje van de lidl, maar duurde mij te lang, heet water beste idd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen alles met heet water, werkt goed maar je moet het wel regelmatig doen.
Met gif hoef je minder vaak
Ga ik morgen direct proberen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij doen alles met heet water, werkt goed maar je moet het wel regelmatig doen.
Met gif hoef je minder vaak
Brander is waardeloos, kost te veel brandstof en het effect is minder + de kans op brand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Had toen ook zo een gasbrandertje van de lidl, maar duurde mij te lang, heet water beste idd.
Sterker nog, ik zei wel eens tegen een collega:jij zit zo diep met je tong in de reet van onze baas dat je kan proeven wat hij gister gegeten heeftquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zei je dan gewoon dingen als 'dat vind ik hypocriet van je'?
wow.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Sterker nog, ik zei wel eens tegen een collega:jij zit zo diep met je tong in de reet van onze baas dat je kan proeven wat hij gister gegeten heeft
Klopt, heb hem aan de buurman gegevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Brander is waardeloos, kost te veel brandstof en het effect is minder + de kans op brand.
Wij steken altijd de vuurkorf aan met die dingenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Klopt, heb hem aan de buurman gegeven
Alleen daar goed voor idd, of je autoslot in de winterquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij steken altijd de vuurkorf aan met die dingen
Met van die houtkrullen van de Gamma zodat de boel goed opstart en dan gaan. Vol de vlam erin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wij steken altijd de vuurkorf aan met die dingen
Preciesquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Alleen daar goed voor idd, of je autoslot in de winter
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met van die houtkrullen van de Gamma zodat de boel goed opstart en dan gaan. Vol de vlam erin.
O dat zijn van die speciale pakken met makkelijk brandbare krullen hout speciaal om barbecues, vuurkorven of van die zweedse fakkels aan te krijgen.quote:
Mijn buurman is timmerman en neemt altijd ongeverft hout afval mee, swinters vaak aan achter als ze aan het schaatsen zijn hier.gezellig altijd met een ghluweintje erbijquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met van die houtkrullen van de Gamma zodat de boel goed opstart en dan gaan. Vol de vlam erin.
Ja. Mooi altijd. Geknisper van het brandende hout, de warmte en het licht...quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:38 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn buurman is timmerman en neemt altijd ongeverft hout afval mee, swinters vaak aan achter als ze aan het schaatsen zijn hier.gezellig altijd met een ghluweintje erbij
Fijne avond... 🖐quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:40 schreef PLY het volgende:
Prettig weekend nog verder mannen, filmpje zoeken
Jaaaaa, dat dus. En wijntje erbijquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Mooi altijd. Geknisper van het brandende hout, de warmte en het licht...![]()
Dat het tenenbevriezend koud is maar de warmte van het vuur net genoeg warmte afgeeft zodat het uit te houden is.
Hier al weer wakker. Ga het zo nog wel even proberen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 23:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Nog iets bijzonders?
Bijna bedtijd alweer.
aiii.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier al weer wakker. Ga het zo nog wel even proberen.
Ja ren je rot is het weer. Had gehoopt dat het over zou zijn vannacht maar helaas. Waar komt het allemaal vandaan. 🤣🤣quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
aiii.
Dit wordt weer zo'n gebroken nacht?
Tsja, zeg het maar. Misschien was het vlees gisteren niet helemaal vers?quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ren je rot is het weer. Had gehoopt dat het over zou zijn vannacht maar helaas. Waar komt het allemaal vandaan. 🤣🤣
Kreeg het gisteren morgen in een keer. Het schijnt te heersen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 00:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, zeg het maar. Misschien was het vlees gisteren niet helemaal vers?
Sssttt alles slaaptquote:
Nee, maar had wel hetzelfde gedaan.quote:
Wat een tyfusclub moet dat zijn als je mekaar zo in de gaten houdt en zoiets filmt. Alleen misgunners doen zoiets, zooo lelijk die mensen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 04:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, maar had wel hetzelfde gedaan.
Daarom was uitgaan in de nineties ook veel beter.quote:Op zondag 21 augustus 2022 04:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat een tyfusclub moet dat zijn als je mekaar zo in de gaten houdt en zoiets filmt. Alleen misgunners doen zoiets, zooo lelijk die mensen.
Ik geloof dat gelijk! Wat treurig om hier gelijk zo'n punt van te maken...quote:Op zondag 21 augustus 2022 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarom was uitgaan in de nineties ook veel beter.
Ik slaap nogquote:
Jij kan in je slaap Fokken,dat weet ik.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 07:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kan in je slaap Fokken,dat weet ik.
Rob wil je vast wel af en toe natspuiten met de tuinslang...quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:21 schreef DJMO het volgende:
Ik wil thuis ook een regendouche. Wat is dat gvd lekker zeg!
Of de gieterquote:Op zondag 21 augustus 2022 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rob wil je vast wel af en toe natspuiten met de tuinslang...
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rob wil je vast wel af en toe natspuiten met de tuinslang...
Ga jij voor je huis staan en dan Rob van boven vanaf je balkon de tuinslang erop.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga jij voor je huis staan en dan Rob van boven vanaf je balkon de tuinslang erop.
Dat gaat best.
Of een emmer water inderdaad, gieter. Maar dat geeft weinig water.
Best wel ja.quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)-vreemde-man-in-huis
Is dit niet een beetje overdreven?
NOS gaat de mannen cancelenquote:Op zondag 21 augustus 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
Erger dan https://www.parool.nl/ams(...)-het-stuur~b1c8fb6f/?quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
Zou onzedelijke dingen met haar doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Roxanne knetemann is gvd echt een vrouw die wat los maakt bij me,
quote:
quote:
We hebben de dom van Münster, de sankt lamberti in Münster en de dom van Osnabrück bezocht. Je kijkt je ogen uit in zulke gebouwen.quote:
Precies. Hele fijne herinneringen.quote:
Ik kom straks wel even jouw kant op.quote:
Paul slaat toch op de vlucht als hij weet dat ik onderweg ben.quote:
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Paul slaat toch op de vlucht als hij weet dat ik onderweg ben.
dat moet je aan @Paul vragen.quote:
Dat is wel erg vroeg... Is het zo gezellig bij die man/vrouw?quote:
Ja, zo gezellig dat ik volgende week terug moet komen om een talgbultje weg te laden snijden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel erg vroeg... Is het zo gezellig bij die man/vrouw?
Dat kon niet direct? hmmm.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, zo gezellig dat ik volgende week terug moet komen om een talgbultje weg te laden snijden.
Nee, moet onder verdoving en met hechtingen. Hij had al ruim een kwartier uitloop, en als hij het nu direct had gedaan was daar nog een half uur bovenop gekomen.quote:
Kom buiten spelen danquote:
gezellig een kopje koffie drinken met mij?quote:
oja, dat wel...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
gezellig een kopje koffie drinken met mij?
Heeennnnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
Hoe ist?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeennnnnnnnnnnnnkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Goed hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed hoor
en met jou?
loop je elke keer mis
neequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 13:00 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik ben hier niet zo vaak meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |