Ben ik niet wakker genoeg voor. Meer koffie nodig gvd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:02 schreef Maanvis het volgende:
Je had de kans om een DTS topique te maken
zal ik je maar gewoon een injectiespuit geven met daarin hooggeconcentreerde esspresso?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben ik niet wakker genoeg voor. Meer koffie nodig gvd.
Meh. Dan proef ik er niks van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal ik je maar gewoon een injectiespuit geven met daarin hooggeconcentreerde esspresso?
je kunt altijd caffeinekaugom kauwenquote:
psyfi gaat niet door? dan moeten ze allemaal maar naar beats around da bush komenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:14 schreef FreshFruit het volgende:
Weer een festival de nek omgedraaid,zo jammer dit.![]()
[ afbeelding ]
Ze is ook zo vrolijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:15 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Roxanne knetemann is gvd echt een vrouw die wat los maakt bij me,
Het bos is ook net weg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
psyfi gaat niet door? dan moeten ze allemaal maar naar beats around da bush komen
het bos in uden is er nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bos is ook net weg.
[ afbeelding ]
Deze was ook mooi: " Maar je bent toch van ons? "quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:40 schreef Maanvis het volgende:
en nu zeggen ze 'ja maar wij hebben toch ook een talent ontdekt'
waareop heleen hendriks zegt 'ja maar die zit hier'
[ afbeelding ]
Ja roxanne ze hebben het over jou
jammer dat ze aseksueel is, ik zou d'r wel een relatie met iemand zoals mij gunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze was ook mooi: " Maar je bent toch van ons? "
Zij;" Nee,ik ben van mezelf."
Als zij en die andere muts b ij VI zitten kijk ik nooitquote:
Heleen van Royen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als zij en die andere muts b ij VI zitten kijk ik nooit
Nee, die andere heleen, hendriksen of zoquote:
Ja deze, ik vind haar zo niets aan, jammer dat ze er vaak zit. Ik kijk het echt niet als zij aan tafel zitquote:
Goedemorgen.quote:
Bestaan die?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
Wat een TT. Klinkt zoals een cafeïnejunkie die net uit bed komt.
Wappies?quote:
Morguh Lafquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
Ik denk niet dat ze allemaal slapeloze zombies zijn. Denk wel dat ze uit bed komen.quote:
Mogguh Dottie. Lekker, dankjewel. 🙏🏻quote:
Nog leuke dingen in de planning het weekendquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Mogguh Dottie. Lekker, dankjewel. 🙏🏻
Yep.quote:
34 hier vandaag. Heb lekker vroeg boodschappen gedaan. Ik ga voornamelijk lekker rustig thuisblijven, wat platen luisteren, lezen, en met mijn zoontje spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog leuke dingen in de planning het weekend
Hier niet rustig aan doen, gelukkig niet zo warm momenteel
Dat is correct.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
Zag van de week ook ergens een filmpje van Neusbel voorbij komen, maar die is best oud geworden in die korte tijdquote:
Lekker hoor zo strand bij je in de buurt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:43 schreef laforest het volgende:
[..]
34 hier vandaag. Heb lekker vroeg boodschappen gedaan. Ik ga voornamelijk lekker rustig thuisblijven, wat platen luisteren, lezen, en met mijn zoontje spelen.
Vanavond strandwandeling.
Wat ga jij doen dan?
Het is toch wat met die asielzoekers allemaal. Te triest wat er allemaal gebeurd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-sport-asielzoekers
Jong geleerd...
Dat zeikfilmpje op haar balkon waar ze klaagt over haar rechtzaak zeker?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag van de week ook ergens een filmpje van Neusbel voorbij komen, maar die is best oud geworden in die korte tijd
Daar zijn verdragen voor getekend.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch wat met die asielzoekers allemaal. Te triest wat er allemaal gebeurd.
ZIet de overheid nu niet dat vol vol is.
Er is niet eens een woning voor mensen uit eigen land hoe kan je dan verplicht worden zoveel mensen op te vangen
Ik heb haar niet echt geluisterd moet ik eerlijk zeggen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zeikfilmpje op haar balkon waar ze klaagt over haar rechtzaak zeker?
Ze is zo saai.
Er zijn nu 2 andere die leuk zijn om te volgen.
Jeroen en Mike.Die weigeren om voor alles te betalen en denken daarmee weg te komen.
Best druk schema dus.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor zo strand bij je in de buurt.
Ik ga niet veel doen, bijkomen van het warme weer, boodschappen doen en mijn dochter komt vanavond mee eten.
Verder geen plannen, volgende week een dagje Amsterdam ( dokters (3) stuks in ziekenhuis) en volgende week jarig.
Had vergadering maar weet niet of ik op tijd terug ben uit Amsterdam.
Verder krijgt ik een nieuwe hulp volgende week
Dus ga nu maar even vooruitrusten
Ja weet ik, maar vol is volquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn verdragen voor getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |