Ik dacht even dat we iets anders te zien kregenquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we iets anders te zien kregen
Een NSFW versiequote:
Daarom zei ik bijnaquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof ik zulke plaatjes weet te vinden ook
Bij mij ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een vermoeiende, maar wel een leuke en gezellige dag.
Flink feest gevierd?quote:
Liet hij zijn toverstaf zien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:06 schreef Medusa666 het volgende:
Ik moet nog steeds huilen van blijdschap door die disney show Micky and the Magician en alles
Poetsen, boodschappen doen, sporten, neuken. Zo kom je de dag wel door.quote:
Ik dacht dat dit een gifje van jou was.quote:
Na een hongerwinter misschienquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een gifje van jou was.
Miss aan het werk gezet?quote:
Altijdquote:
pizzaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanille ijs met vruchtjes en slagroom
pizza met vanille ijs, vruchten en slagroom?quote:
tomaat, salami, ham, ui, paprika en kaasquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pizza met vanille ijs, vruchten en slagroom?
Pannenkoek met vanille ijs, vruchten en slagroom is dan beterquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja klinkt niet echt lekker he? Op een pannekoek welquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wijquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pannenkoek met vanille ijs, vruchten en slagroom is dan beter
Op een pannenkoek is beter inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja klinkt niet echt lekker he? Op een pannekoek wel
Die heb je nu niet nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
De pillen van mijn hond zijn weggelopen. Heb wel net de afstandsbediening van de airco terug gevonden
Jawel slaapkamer is 25 graden, Bahquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb je nu niet nodig.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jawel slaapkamer is 25 graden, Bah
Geen idee hoe het elders in het land was, maar hier was het gewoon weer 27 graden vandaag.quote:
Hier was het 25 ofzo. Fikte weer van het balkon. Morgen weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee hoe het elders in het land was, maar hier was het gewoon weer 27 graden vandaag.
Hier stond wel een verkoelende wind. Prima fietsweertje wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee hoe het elders in het land was, maar hier was het gewoon weer 27 graden vandaag.
quote:
Dit dus aangezien ik 30 min verderop woonquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hmmquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was buiten 23 hier vandaag. Slaapkamer nu 21
Had het daar wel heter verwachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was buiten 23 hier vandaag. Slaapkamer nu 21
Nu vraag ik mij af of je woonkamer gewoon warmer is of dat je vaak seks hebt op de eettafel? Je bent nl onvoldoende onschuldig om de dubbelzinnigheid van Fax xijn post te hebben gemist.quote:
We zijn vaak bang de baby wakker te maken als we het in de slaapkamer doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af of je woonkamer gewoon warmer is of dat je vaak seks hebt op de eettafel? Je bent nl onvoldoende onschuldig om de dubbelzinnigheid van Fax xijn post te hebben gemist.
Waarom durf ik toch te twijfelen over jou?quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn vaak bang de baby wakker te maken als we het in de slaapkamer doen
Tijd voor een ballgag?quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn vaak bang de baby wakker te maken als we het in de slaapkamer doen
Omdat er toch ergens nog iets onschuldigs aan mij lijkt? Daarom buurmeisjequote:Op zondag 21 augustus 2022 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom durf ik toch te twijfelen over jou?![]()
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:23 schreef Senn88 het volgende:
Wat ik wel lekker vind aan deze droogte is dat mijn gas volledig is verbrand dus ik heb de hele zomer maar 2x gras hoeven maaien. Echt top
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:05 schreef Senn88 het volgende:
Wat een klote weekend. Gisternacht is mijn opa uit bed gevallen met zijn hoofd tegen de kast aan. Die ligt nu in het ziekenhuis want slagaderlijke bloeding. Net kreeg ik een berichtje van goede kennis waar ik vandaag heen zou gaan zij hebben mijn labradoodle gefokt en haar man is gisteren plots overleden.
Vanwege de leuke mensen hier die niet in de KSC zitten.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de leuke menen hier die niet in de KSC zitten.
Omdat Fok maar uit een heel klein beperkt groepje bestaat?quote:
Schande!quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik was wel langs je deur gereden.. maar hij wilde niet stoppen die chauffeur
Het is een beginquote:Op maandag 22 augustus 2022 00:59 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maar lief toch dat ik wel langs je deur ging?
Denk dat het eerderquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:01 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Van een mooie vriendschap.
En als het niks wordt is het
quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Man
Wanneer word je nou ontmaagd
Weet je niet wat dat kost?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja je lacht… maar je kan toch ook gewoon naar de hoeren gaan en je leeg laten zuigen.
Zei ik dat?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je zei dat je niet lelijk was toch? Dan kan je vast makkelijk voor 50je neuken
Vrouwen zijn gewoon duurquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:12 schreef Medusa666 het volgende:
En een vriendin kost veel meer geld dan een hoer.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Nouja ik zei dat ik misschien wel op die ene gast leek toch
Jawel, weet ik van anderen die ernaartoe gaanquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk niet dat er dan korting gegeven wordt hoor
Als je poes niet af en toe eet gaat ie doodquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Onze poes is eenmaal meer waard.
Ja mag ik straks 200,- aftikken voor een aai eroverquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jawel, weet ik van anderen die ernaartoe gaan
Hij eet vegetarischquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je poes niet af en toe eet gaat ie dood
Dan ben je gwn lelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja mag ik straks 200,- aftikken voor een aai erover
Gelukkig bestaat magie niet in dezequote:Op maandag 22 augustus 2022 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet in augurken veranderen
Moet van 2 tot 10 werkenquote:
Wordt rubber tegenwoordig zo genoemd ja?quote:
Daar is e-mail toch ook voor bedoeld, niet-urgente vragen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op 16 mei een mail gestuurd naar een collega met een vraag en heb daar op 4 augustus een reactie op gehad.![]()
Als ik dan ook een antwoord zou krijgen waar ik iets aan had, in plaats van, "niet dat ik weet"....quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is e-mail toch ook voor bedoeld, niet-urgente vragen?
Ik wil mee!quote:
Nog even volhouden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil mee!
Pff, nog 6 werkdagen, dan eindelijk vakantie
Van mij wel.quote:
Jeetje, jij hebt net vakantie gehadquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
Nog 18 weken en dan eindelijk vakantie.
* begint met aftellen
Dit is weer de eerste dag.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt net vakantie gehad
Nog 6 hierquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
* begint met aftellen
quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is weer de eerste dag.
Misschien kun je beter aftellen naar het weekend? Nog maar 5 dagen!quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
* begint met aftellen
Nog 4,5 dag werken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kun je beter aftellen naar het weekend? Nog maar 5 dagen!![]()
dus ook nog maar 5 dagen tot mijn vakantie weer voorbij is
Leuk lego bouwen. Wat voor lego?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet van 2 tot 10 werkenDus lekker laat naar bed, beetje plaatjes draaien, drankje drinken en Lego bouwen
Parttimerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste aan mijn werk is paydayquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werken is prima maar vrij zijn is gewoon nog beter
quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Parttimer
Heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandagochtend net na de vakantie niet nee.quote:
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Leuk lego bouwen. Wat voor lego?
Plaatje draaien klinkt wel ouderwets
Schaal 1:1?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3
En nee, dat is niet ouderwets
Ik was al hipster voordat het hip wasquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
Het is juist hipster.
Alhoewel hipsters misschien alweer ouderwets aan het worden zijn.
Beetje wel hoorquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3
En nee, dat is niet ouderwets
Ja pffft… daarom rijke niet gierige man vinden..quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo jammer dat werken nodig is om een beetje lekker te kunnen leven
Overmorgen. Deze maand extra periodiekje er in verwerkt en volgende maand ook de loonsverhoging + nabetaling juli en augustus.quote:
Jij had toch geen knotjequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was al hipster voordat het hip was
Jij past vast wel in dat 1:8 modelquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Beetje wel hoor![]()
En leuk. Bouw je ook een grote ferrari voor mij?
Goed bezig. Hier nog geen periodiek erbij, waarschijnlijk volgende maand als het goed is. En wij hebben 0% loonsverhoging.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Overmorgen. Deze maand extra periodiekje er in verwerkt en volgende maand ook de loonsverhoging + nabetaling juli en augustus.
Wij nu structureel ¤ 75 en 2,5% dus dat is wel lekker. Daarna in anderhalf jaar tijd nog 4,5% en nog 2x ¤ 450.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier nog geen periodiek erbij, waarschijnlijk volgende maand als het goed is. En wij hebben 0% loonsverhoging.
Dat is wel beter.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wij nu structureel ¤ 75 en 2,5% dus dat is wel lekker. Daarna in anderhalf jaar tijd nog 4,5% en nog 2x ¤ 450.
Nu met periodiek erbij is het helemaal lekker. Even de inflatie compenseren.
Nog altijd beter dan niks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga volgende maand een trede hoger en krijg nog 1% extra met twk tot januari. Heb dan 3% loonsverhoging gehad. Voel er alleen weinig van met die inflatie
Vermindering van koopkracht!quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga volgende maand een trede hoger en krijg nog 1% extra met twk tot januari. Heb dan 3% loonsverhoging gehad. Voel er alleen weinig van met die inflatie
Gewoon eentje breienquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De natuur heeft besloten dat ik geen knotje mag
Niet op je hoofd in elk geval. Misschien daagt de natuur je gewoon uit om creatief te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De natuur heeft besloten dat ik geen knotje mag
quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet op je hoofd in elk geval. Misschien daagt de natuur je gewoon uit om creatief te zijn.
...aarshaarknot?quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet op je hoofd in elk geval. Misschien daagt de natuur je gewoon uit om creatief te zijn.
'Aarshaarknot' was ook best een goede samenvatting toch?quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat vat jij dingen toch altijd zo goed samen
Was niet gelijk het eerste waar ik aan dacht/wilde denken. Dus voordat het zo ver was, was die smiley voldoende geweest eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Aarshaarknot' was ook best een goede samenvatting toch?
Wel een goeie truc om een virus of iets binnen te halen, zo'n online testquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Online m'n burgerplicht doen door een vragenlijst van het CBS in te vullen. Over Online Veiligheid, ben benieuwd.
Ja, zo doen ze de jaarlijkse check altijd op m'n werk via een intranetlinkquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel een goeie truc om een virus of iets binnen te halen, zo'n online test
Vanwaar dat?quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:22 schreef DrMarten het volgende:
Zojuist besloten dat ik morgen een dagje naar Amsterdam ga
Wil al een tijd weer eens naar het RIjksmuseum. Ooit als kind geweest en sindsdien niet meer en het komt er nooit echt van. Nu dus maar gewoon een kaartje gekocht.quote:
Wel slim om echt een kaartje te kopen, extra stok achter de deur om echt te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil al een tijd weer eens naar het RIjksmuseum. Ooit als kind geweest en sindsdien niet meer en het komt er nooit echt van. Nu dus maar gewoon een kaartje gekocht.
Yep, nu nog ff bedenken welke P+R het handigste is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel slim om echt een kaartje te kopen, extra stok achter de deur om echt te gaan.
Lekker met het ov gaan joh, lekker relaxed en goed voor het milieuquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, nu nog ff bedenken welke P+R het handigste is.
OV is inderdaad duur. Meestal duurder dan de auto.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat het OV hier in NL zo verschrikkelijk duur is, echt wel een drempel om met het OV te gaan
Helemaal als je niet alleen reist.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OV is inderdaad duur. Meestal duurder dan de auto.
Ja, met meer met het OV, maakt voor de prijs per persoon niet uit. Met de auto wordt dat alleen maar goedkoper.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal als je niet alleen reist.
Ik heb nog nagedacht over een reactie waar het woord 'tarrels' in voorkwam, maar ik had helaas geen inspiratie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was niet gelijk het eerste waar ik aan dacht/wilde denken. Dus voordat het zo ver was, was die smiley voldoende geweest eigenlijk.
Soms is het fijn wanneer mensen geen inspiratie hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nagedacht over een reactie waar het woord 'tarrels' in voorkwam, maar ik had helaas geen inspiratie.
Ik heb hem een paar keer bij arena neergezetquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, nu nog ff bedenken welke P+R het handigste is.
Zoiets hebben we in Nederland ook dacht ik?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, met meer met het OV, maakt voor de prijs per persoon niet uit. Met de auto wordt dat alleen maar goedkoper.
In Duitsland hebben ze een Minigruppenkarte voor als je met een groep van maximaal vijf personen (of dieren) wil reizen. Vanaf drie personen is dat goedkoper dan een gewoon kaartje.
Ja, er was samenreiskorting maar dat is toch afgeschaft? Werd te veel gebruik van gemaakt geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets hebben we in Nederland ook dacht ik?
Klinkt zelfs heel spannend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Er komt echt niets uit m'n handen vandaag![]()
Morgenochtend horen we als het goed is of ons bod op het huis geaccepteerd is en merk dat het toch wel een beetje spannend is.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, er was samenreiskorting maar dat is toch afgeschaft? Werd te veel gebruik van gemaakt geloof ik
OMG linkje!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Er komt echt niets uit m'n handen vandaag![]()
Morgenochtend horen we als het goed is of ons bod op het huis geaccepteerd is en merk dat het toch wel een beetje spannend is.
+1 voor het linkjequote:Op maandag 22 augustus 2022 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG linkje!!!!
Herkenbaar, ik was toen echt alleen maar aan het draaien en wachten.
IK WIL OOK LINKJE!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG linkje!!!!
Flauw.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Gekkies, ik deel het wel als we het geworden zijn, nu anders al te veel mezelf aan het verheugen.
Begrijpelijk, waar ergens zijn jullie nu gaan kijken? Ik begreep richting Ede?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Gekkies, ik deel het wel als we het geworden zijn, nu anders al te veel mezelf aan het verheugen.
Houten is ook leuk hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Begrijpelijk, waar ergens zijn jullie nu gaan kijken? Ik begreep richting Ede?
Ja, we zoeken een beetje een combi van trein/snelweg/groenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zit niet op Twitter en reageert niet op een Corona- of klimaattweet dus je mag je wappie-hoofdletters achterwege laten.quote:
Een groene trein op de snelweg!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, we zoeken een beetje een combi van trein/snelweg/groen
NIET! MOET!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit niet op Twitter en reageert niet op een Corona- of klimaattweet dus je mag je wappie-hoofdletters achterwege laten.
En veel duurder en minder flexibel. Retourtje kost me ¤50 met minimaal 1x overstappen. Met de huidige benzinekosten ben ik voor ¤35 op en neer. Komt nog ¤1 parkeerkosten bij.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker met het ov gaan joh, lekker relaxed en goed voor het milieu
Arme Q, hij is er elke dagquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik volgend weekend.
Leuk! ben benieuwd!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga niet naar de Expo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Arme Q, hij is er elke dag![]()
Is er een leuk iets in de Expo ofzo?
Ik zat zelf aan de RAI te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer bij arena neergezetwas goed te doen. Wel vooraf even checken of er geen evenement is.
Place to be!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik volgend weekend.
Ingezakt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! ben benieuwd!
De markt schijnt wel enorm ingezakt te zijn, dus wie weet maken jullie nu extra veel kans
Ja, daarom zijn we ook nu pas gaan zoeken. Wil niet meedoen aan die gekte van 100duizend overbieden en helemaal niet weten waar je aan toe bent. Ook dingen zonder voorwaarden etc. Allemaal net wat te eng.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! ben benieuwd!
De markt schijnt wel enorm ingezakt te zijn, dus wie weet maken jullie nu extra veel kans
Vlak bij CL.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap wel echt dat je daarvoor gekozen hebt ja. Zeker met de oké fietsverbindingen naar Utrecht.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is kei-leuk hier!![]()
Nou ja. Vooral lekker rustig vooral.
Precies, maar misschien maakt dat het wel te duurt. Iedereen wil natuurlijk in de buurt van CL wonenquote:
snap ik helemaal!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn we ook nu pas gaan zoeken. Wil niet meedoen aan die gekte van 100duizend overbieden en helemaal niet weten waar je aan toe bent. Ook dingen zonder voorwaarden etc. Allemaal net wat te eng.
Het is nog altijd zo veel mogelijk thuis. In principe 1 dag per week naar kantoor maar daar heb ik geen zin in dus ik ga heel af en toe. Ga in het voorjaar wel weer een keer. En daar?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap wel echt dat je daarvoor gekozen hebt ja. Zeker met de oké fietsverbindingen naar Utrecht.
Is er bij jullie eigenlijk al iets over het hybride werken/thuiswerken geroepen over de langere termijn? Bij jullie waren ze altijd zo voorzichtig, ben benieuwd of dat nu nog zo is.
CL is onbetaalbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, maar misschien maakt dat het wel te duurt. Iedereen wil natuurlijk in de buurt van CL wonen
Ja dat @Yvie_lu! Huizen kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG linkje!!!!
Ben wel jaloers op jullie hoor. Grote stap met zoveel erg voor terug maar daarvoor zijn wij helaas niet handig genoeg zelf. Ik kan wel wat meubels opknappen, schilderen, lamp ophangen etc maar zulke grote klussen is wel echt te heftig zonder wat eravering.quote:
Een beetje genormaliseerd.quote:
Wij kunnen wel meezoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat @:yvie_lu! Huizen kijken.
Wij hebben ook geen ervaring en toch gaat het best aardig tot nu toequote:Op maandag 22 augustus 2022 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op jullie hoor. Grote stap met zoveel erg voor terug maar daarvoor zijn wij helaas niet handig genoeg zelf. Ik kan wel wat meubels opknappen, schilderen, lamp ophangen etc maar zulke grote klussen is wel echt te heftig zonder wat eravering.
Voor mijn functie moet ik verplicht naar kantoor maar de rest mag het zelf beslissen. Loopt echt nog geen storm. Eigenlijk vaak dezelfde mensen die er steeds zijn en voor een maandelijkse afdelingsoverleggen zie je dat die dagen ook worden gebruikt voor bijpraten maar dan ook echt alleen dat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nog altijd zo veel mogelijk thuis. In principe 1 dag per week naar kantoor maar daar heb ik geen zin in dus ik ga heel af en toe. Ga in het voorjaar wel weer een keer. En daar?
Dat is goed om te horenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen ervaring en toch gaat het best aardig tot nu toe.
Je moet wel de tijd en geduld hebben want het gaat natuurlijk allemaal niet zo snel als bij ervaren klussers. Maar als je een beetje feeling hebt met klussen is veel te leren. En een topic op Fok! helpt ook, altijd advies te vinden en krijgen!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
Voordeel van een 'klushuis' is dat je het dan ook wel gelijk helemaal naar je eigen zin kan maken natuurlijk.
Dat is ook wat ik bedoel, dus meer kans voor Yv en Stingquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier betekent dat dat minder mensen je te dure huis kunnen kopen.
Je krijgt wel iets meer tijd. En bepaalde huizen zullen niet meer zomaar ineens weg zijn voordat je kunt kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel, dus meer kans voor Yv en Sting![]()
Niet goedkoper nee
Snel weg haha.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staat ook online, als je maar niet op zondag gaat internetten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien nog maar even snel een bijbel kopen, 24uurs bezorging helpt misschien nog![]()
Oh, als dat de regel is dan krijgen we het huis sws niet, op zondag het bod per mail verzondenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat ook online, als je maar niet op zondag gaat internetten.
Oei...quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, als dat de regel is dan krijgen we het huis sws niet, op zondag het bod per mail verzonden
Dan gaan ze denken dat je op zondag ook nog gaat grasmaaien en de was doen enzoquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, als dat de regel is dan krijgen we het huis sws niet, op zondag het bod per mail verzonden
Of ademen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat ook online, als je maar niet op zondag gaat internetten.
Gewoon je post history laten zien. Je honderden posts over geen seks voor het huwelijk scoor je heel goed mee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien nog maar even snel een bijbel kopen, 24uurs bezorging helpt misschien nog![]()
Bij welke kerk gaan jullie je inschrijven?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
popcorn zou ik wel delen. zo hoef ik er minder van te etenquote:
De meest strenge. Elke zondag 3x 4 uur lang in de kerk zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij welke kerk gaan jullie je inschrijven?
Geef maar gewoon helemaal aan mij danquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
popcorn zou ik wel delen. zo hoef ik er minder van te eten
Delen in bed?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef maar gewoon helemaal aan mij dan
wellthisescalatedquickly.gifquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jullie de popcorn mee in bed nemen, neem ik gianni wel mee.
*plopquote:
Prima ik vermaak me wel met buurmeisjequote:Op maandag 22 augustus 2022 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Blufquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Prima ik vermaak me wel met buurmeisje
Ik ga zo een bakje huttenkaze eten bij mijn bacardiquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog steeds trek in chinese vreetschuurvoer.
Hebben ze dat in Portugal?quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog steeds trek in chinese vreetschuurvoer.
Ja er zit er eentje vlakbij die zelfs verrassend goed isquote:
Niet mijn dingquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga zo een bakje huttenkaze eten bij mijn bacardi
Daar gaat je imago als culinair fijnproever. Zeg alsjeblieft niet dat je een spaarkaart hebt van hen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja er zit er eentje vlakbij die zelfs verrassend goed is
quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat je imago als culinair fijnproever. Zeg alsjeblieft niet dat je een spaarkaart hebt van hen?
druk druk druk. Wordt tijd weer leuke dingen te plannenquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gaa overall de goede kant weer op! En daar?
Dronken op een werkdag, toe maarquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga zo een bakje huttenkaze eten bij mijn bacardi
Altijd welkomquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:42 schreef Koen66 het volgende:
damn, ik zou zo terug willen naar Portugal, ben het nu alweer zat hier
Eet smakelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kennen ze hier niet eens geloof ik.
En hun Hong Kong eend met paddestoelen is eigenlijk bijzonder culinair verantwoord
Dus maar even bestelling geplaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |