Ja, met meer met het OV, maakt voor de prijs per persoon niet uit. Met de auto wordt dat alleen maar goedkoper.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Helemaal als je niet alleen reist.
Ik heb nog nagedacht over een reactie waar het woord 'tarrels' in voorkwam, maar ik had helaas geen inspiratie.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was niet gelijk het eerste waar ik aan dacht/wilde denken. Dus voordat het zo ver was, was die smiley voldoende geweest eigenlijk.
Soms is het fijn wanneer mensen geen inspiratie hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nagedacht over een reactie waar het woord 'tarrels' in voorkwam, maar ik had helaas geen inspiratie.
Ik heb hem een paar keer bij arena neergezetquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, nu nog ff bedenken welke P+R het handigste is.
Zoiets hebben we in Nederland ook dacht ik?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, met meer met het OV, maakt voor de prijs per persoon niet uit. Met de auto wordt dat alleen maar goedkoper.
In Duitsland hebben ze een Minigruppenkarte voor als je met een groep van maximaal vijf personen (of dieren) wil reizen. Vanaf drie personen is dat goedkoper dan een gewoon kaartje.
Ja, er was samenreiskorting maar dat is toch afgeschaft? Werd te veel gebruik van gemaakt geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets hebben we in Nederland ook dacht ik?
Klinkt zelfs heel spannend.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Er komt echt niets uit m'n handen vandaag![]()
Morgenochtend horen we als het goed is of ons bod op het huis geaccepteerd is en merk dat het toch wel een beetje spannend is.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, er was samenreiskorting maar dat is toch afgeschaft? Werd te veel gebruik van gemaakt geloof ik
OMG linkje!!!!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
Er komt echt niets uit m'n handen vandaag![]()
Morgenochtend horen we als het goed is of ons bod op het huis geaccepteerd is en merk dat het toch wel een beetje spannend is.
+1 voor het linkjequote:Op maandag 22 augustus 2022 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG linkje!!!!
Herkenbaar, ik was toen echt alleen maar aan het draaien en wachten.
IK WIL OOK LINKJE!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG linkje!!!!
Flauw.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Gekkies, ik deel het wel als we het geworden zijn, nu anders al te veel mezelf aan het verheugen.
Begrijpelijk, waar ergens zijn jullie nu gaan kijken? Ik begreep richting Ede?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Gekkies, ik deel het wel als we het geworden zijn, nu anders al te veel mezelf aan het verheugen.
Houten is ook leuk hoor!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Begrijpelijk, waar ergens zijn jullie nu gaan kijken? Ik begreep richting Ede?
Ja, we zoeken een beetje een combi van trein/snelweg/groenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zit niet op Twitter en reageert niet op een Corona- of klimaattweet dus je mag je wappie-hoofdletters achterwege laten.quote:
Een groene trein op de snelweg!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, we zoeken een beetje een combi van trein/snelweg/groen
NIET! MOET!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit niet op Twitter en reageert niet op een Corona- of klimaattweet dus je mag je wappie-hoofdletters achterwege laten.
En veel duurder en minder flexibel. Retourtje kost me ¤50 met minimaal 1x overstappen. Met de huidige benzinekosten ben ik voor ¤35 op en neer. Komt nog ¤1 parkeerkosten bij.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lekker met het ov gaan joh, lekker relaxed en goed voor het milieu
Arme Q, hij is er elke dagquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik volgend weekend.
Leuk! ben benieuwd!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga niet naar de Expo.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Arme Q, hij is er elke dag![]()
Is er een leuk iets in de Expo ofzo?
Ik zat zelf aan de RAI te denken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer bij arena neergezetwas goed te doen. Wel vooraf even checken of er geen evenement is.
Place to be!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar ben ik volgend weekend.
Ingezakt?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! ben benieuwd!
De markt schijnt wel enorm ingezakt te zijn, dus wie weet maken jullie nu extra veel kans
Ja, daarom zijn we ook nu pas gaan zoeken. Wil niet meedoen aan die gekte van 100duizend overbieden en helemaal niet weten waar je aan toe bent. Ook dingen zonder voorwaarden etc. Allemaal net wat te eng.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk! ben benieuwd!
De markt schijnt wel enorm ingezakt te zijn, dus wie weet maken jullie nu extra veel kans
Vlak bij CL.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap wel echt dat je daarvoor gekozen hebt ja. Zeker met de oké fietsverbindingen naar Utrecht.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is kei-leuk hier!![]()
Nou ja. Vooral lekker rustig vooral.
Precies, maar misschien maakt dat het wel te duurt. Iedereen wil natuurlijk in de buurt van CL wonenquote:
snap ik helemaal!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn we ook nu pas gaan zoeken. Wil niet meedoen aan die gekte van 100duizend overbieden en helemaal niet weten waar je aan toe bent. Ook dingen zonder voorwaarden etc. Allemaal net wat te eng.
Het is nog altijd zo veel mogelijk thuis. In principe 1 dag per week naar kantoor maar daar heb ik geen zin in dus ik ga heel af en toe. Ga in het voorjaar wel weer een keer. En daar?quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Snap wel echt dat je daarvoor gekozen hebt ja. Zeker met de oké fietsverbindingen naar Utrecht.
Is er bij jullie eigenlijk al iets over het hybride werken/thuiswerken geroepen over de langere termijn? Bij jullie waren ze altijd zo voorzichtig, ben benieuwd of dat nu nog zo is.
CL is onbetaalbaar.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies, maar misschien maakt dat het wel te duurt. Iedereen wil natuurlijk in de buurt van CL wonen
Ja dat @Yvie_lu! Huizen kijkenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OMG linkje!!!!
Ben wel jaloers op jullie hoor. Grote stap met zoveel erg voor terug maar daarvoor zijn wij helaas niet handig genoeg zelf. Ik kan wel wat meubels opknappen, schilderen, lamp ophangen etc maar zulke grote klussen is wel echt te heftig zonder wat eravering.quote:
Een beetje genormaliseerd.quote:
Wij kunnen wel meezoeken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat @:yvie_lu! Huizen kijken.
Wij hebben ook geen ervaring en toch gaat het best aardig tot nu toequote:Op maandag 22 augustus 2022 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben wel jaloers op jullie hoor. Grote stap met zoveel erg voor terug maar daarvoor zijn wij helaas niet handig genoeg zelf. Ik kan wel wat meubels opknappen, schilderen, lamp ophangen etc maar zulke grote klussen is wel echt te heftig zonder wat eravering.
Voor mijn functie moet ik verplicht naar kantoor maar de rest mag het zelf beslissen. Loopt echt nog geen storm. Eigenlijk vaak dezelfde mensen die er steeds zijn en voor een maandelijkse afdelingsoverleggen zie je dat die dagen ook worden gebruikt voor bijpraten maar dan ook echt alleen dat.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is nog altijd zo veel mogelijk thuis. In principe 1 dag per week naar kantoor maar daar heb ik geen zin in dus ik ga heel af en toe. Ga in het voorjaar wel weer een keer. En daar?
Dat is goed om te horenquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hebben ook geen ervaring en toch gaat het best aardig tot nu toe.
Je moet wel de tijd en geduld hebben want het gaat natuurlijk allemaal niet zo snel als bij ervaren klussers. Maar als je een beetje feeling hebt met klussen is veel te leren. En een topic op Fok! helpt ook, altijd advies te vinden en krijgen!quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen![]()
Voordeel van een 'klushuis' is dat je het dan ook wel gelijk helemaal naar je eigen zin kan maken natuurlijk.
Dat is ook wat ik bedoel, dus meer kans voor Yv en Stingquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier betekent dat dat minder mensen je te dure huis kunnen kopen.
Je krijgt wel iets meer tijd. En bepaalde huizen zullen niet meer zomaar ineens weg zijn voordat je kunt kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel, dus meer kans voor Yv en Sting![]()
Niet goedkoper nee
Snel weg haha.quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |