Ik dacht even dat we iets anders te zien kregenquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we iets anders te zien kregen
Een NSFW versiequote:
Daarom zei ik bijnaquote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Net alsof ik zulke plaatjes weet te vinden ook
Bij mij ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een vermoeiende, maar wel een leuke en gezellige dag.
Flink feest gevierd?quote:
Liet hij zijn toverstaf zien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 01:06 schreef Medusa666 het volgende:
Ik moet nog steeds huilen van blijdschap door die disney show Micky and the Magician en alles
Poetsen, boodschappen doen, sporten, neuken. Zo kom je de dag wel door.quote:
Ik dacht dat dit een gifje van jou was.quote:
Na een hongerwinter misschienquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een gifje van jou was.
Miss aan het werk gezet?quote:
Altijdquote:
pizzaquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vanille ijs met vruchtjes en slagroom
pizza met vanille ijs, vruchten en slagroom?quote:
tomaat, salami, ham, ui, paprika en kaasquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
pizza met vanille ijs, vruchten en slagroom?
Pannenkoek met vanille ijs, vruchten en slagroom is dan beterquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja klinkt niet echt lekker he? Op een pannekoek welquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wijquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pannenkoek met vanille ijs, vruchten en slagroom is dan beter
Op een pannenkoek is beter inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja klinkt niet echt lekker he? Op een pannekoek wel
Die heb je nu niet nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:31 schreef Senn88 het volgende:
De pillen van mijn hond zijn weggelopen. Heb wel net de afstandsbediening van de airco terug gevonden
Jawel slaapkamer is 25 graden, Bahquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb je nu niet nodig.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jawel slaapkamer is 25 graden, Bah
Geen idee hoe het elders in het land was, maar hier was het gewoon weer 27 graden vandaag.quote:
Hier was het 25 ofzo. Fikte weer van het balkon. Morgen weer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee hoe het elders in het land was, maar hier was het gewoon weer 27 graden vandaag.
Hier stond wel een verkoelende wind. Prima fietsweertje wel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee hoe het elders in het land was, maar hier was het gewoon weer 27 graden vandaag.
quote:
Dit dus aangezien ik 30 min verderop woonquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hmmquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was buiten 23 hier vandaag. Slaapkamer nu 21
Had het daar wel heter verwachtquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 22:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Was buiten 23 hier vandaag. Slaapkamer nu 21
Nu vraag ik mij af of je woonkamer gewoon warmer is of dat je vaak seks hebt op de eettafel? Je bent nl onvoldoende onschuldig om de dubbelzinnigheid van Fax xijn post te hebben gemist.quote:
We zijn vaak bang de baby wakker te maken als we het in de slaapkamer doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 08:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij af of je woonkamer gewoon warmer is of dat je vaak seks hebt op de eettafel? Je bent nl onvoldoende onschuldig om de dubbelzinnigheid van Fax xijn post te hebben gemist.
Waarom durf ik toch te twijfelen over jou?quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn vaak bang de baby wakker te maken als we het in de slaapkamer doen
Tijd voor een ballgag?quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
We zijn vaak bang de baby wakker te maken als we het in de slaapkamer doen
Omdat er toch ergens nog iets onschuldigs aan mij lijkt? Daarom buurmeisjequote:Op zondag 21 augustus 2022 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom durf ik toch te twijfelen over jou?![]()
Ieder nadeel heb z'n voordeel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 10:23 schreef Senn88 het volgende:
Wat ik wel lekker vind aan deze droogte is dat mijn gas volledig is verbrand dus ik heb de hele zomer maar 2x gras hoeven maaien. Echt top
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:05 schreef Senn88 het volgende:
Wat een klote weekend. Gisternacht is mijn opa uit bed gevallen met zijn hoofd tegen de kast aan. Die ligt nu in het ziekenhuis want slagaderlijke bloeding. Net kreeg ik een berichtje van goede kennis waar ik vandaag heen zou gaan zij hebben mijn labradoodle gefokt en haar man is gisteren plots overleden.
Vanwege de leuke mensen hier die niet in de KSC zitten.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de leuke menen hier die niet in de KSC zitten.
Omdat Fok maar uit een heel klein beperkt groepje bestaat?quote:
Schande!quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:53 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik was wel langs je deur gereden.. maar hij wilde niet stoppen die chauffeur
Het is een beginquote:Op maandag 22 augustus 2022 00:59 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maar lief toch dat ik wel langs je deur ging?
Denk dat het eerderquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:01 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Van een mooie vriendschap.
En als het niks wordt is het
quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:05 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Man
Wanneer word je nou ontmaagd
Weet je niet wat dat kost?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:10 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja je lacht… maar je kan toch ook gewoon naar de hoeren gaan en je leeg laten zuigen.
Zei ik dat?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Je zei dat je niet lelijk was toch? Dan kan je vast makkelijk voor 50je neuken
Vrouwen zijn gewoon duurquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:12 schreef Medusa666 het volgende:
En een vriendin kost veel meer geld dan een hoer.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zei ik dat?
Nouja ik zei dat ik misschien wel op die ene gast leek toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |