Staat ook online, als je maar niet op zondag gaat internetten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien nog maar even snel een bijbel kopen, 24uurs bezorging helpt misschien nog![]()
Oh, als dat de regel is dan krijgen we het huis sws niet, op zondag het bod per mail verzondenquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat ook online, als je maar niet op zondag gaat internetten.
Oei...quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, als dat de regel is dan krijgen we het huis sws niet, op zondag het bod per mail verzonden
Dan gaan ze denken dat je op zondag ook nog gaat grasmaaien en de was doen enzoquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, als dat de regel is dan krijgen we het huis sws niet, op zondag het bod per mail verzonden
Of ademen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat ook online, als je maar niet op zondag gaat internetten.
Gewoon je post history laten zien. Je honderden posts over geen seks voor het huwelijk scoor je heel goed mee.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien nog maar even snel een bijbel kopen, 24uurs bezorging helpt misschien nog![]()
Bij welke kerk gaan jullie je inschrijven?quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
popcorn zou ik wel delen. zo hoef ik er minder van te etenquote:
De meest strenge. Elke zondag 3x 4 uur lang in de kerk zitten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij welke kerk gaan jullie je inschrijven?
Geef maar gewoon helemaal aan mij danquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
popcorn zou ik wel delen. zo hoef ik er minder van te eten
Delen in bed?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geef maar gewoon helemaal aan mij dan
wellthisescalatedquickly.gifquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als jullie de popcorn mee in bed nemen, neem ik gianni wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |