Op maandagochtend net na de vakantie niet nee.quote:
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Leuk lego bouwen. Wat voor lego?
Plaatje draaien klinkt wel ouderwets
Schaal 1:1?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3
En nee, dat is niet ouderwets
Ik was al hipster voordat het hip wasquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
Het is juist hipster.
Alhoewel hipsters misschien alweer ouderwets aan het worden zijn.
Beetje wel hoorquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3
En nee, dat is niet ouderwets
Ja pffft… daarom rijke niet gierige man vinden..quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo jammer dat werken nodig is om een beetje lekker te kunnen leven
Overmorgen. Deze maand extra periodiekje er in verwerkt en volgende maand ook de loonsverhoging + nabetaling juli en augustus.quote:
Jij had toch geen knotjequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was al hipster voordat het hip was
Jij past vast wel in dat 1:8 modelquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Beetje wel hoor![]()
En leuk. Bouw je ook een grote ferrari voor mij?
Goed bezig. Hier nog geen periodiek erbij, waarschijnlijk volgende maand als het goed is. En wij hebben 0% loonsverhoging.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Overmorgen. Deze maand extra periodiekje er in verwerkt en volgende maand ook de loonsverhoging + nabetaling juli en augustus.
Wij nu structureel ¤ 75 en 2,5% dus dat is wel lekker. Daarna in anderhalf jaar tijd nog 4,5% en nog 2x ¤ 450.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier nog geen periodiek erbij, waarschijnlijk volgende maand als het goed is. En wij hebben 0% loonsverhoging.
Dat is wel beter.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wij nu structureel ¤ 75 en 2,5% dus dat is wel lekker. Daarna in anderhalf jaar tijd nog 4,5% en nog 2x ¤ 450.
Nu met periodiek erbij is het helemaal lekker. Even de inflatie compenseren.
Nog altijd beter dan niks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga volgende maand een trede hoger en krijg nog 1% extra met twk tot januari. Heb dan 3% loonsverhoging gehad. Voel er alleen weinig van met die inflatie
Vermindering van koopkracht!quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga volgende maand een trede hoger en krijg nog 1% extra met twk tot januari. Heb dan 3% loonsverhoging gehad. Voel er alleen weinig van met die inflatie
Gewoon eentje breienquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De natuur heeft besloten dat ik geen knotje mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |