Jawel, weet ik van anderen die ernaartoe gaanquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk niet dat er dan korting gegeven wordt hoor
Als je poes niet af en toe eet gaat ie doodquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Onze poes is eenmaal meer waard.
Ja mag ik straks 200,- aftikken voor een aai eroverquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jawel, weet ik van anderen die ernaartoe gaan
Hij eet vegetarischquote:Op maandag 22 augustus 2022 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je poes niet af en toe eet gaat ie dood
Dan ben je gwn lelijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja mag ik straks 200,- aftikken voor een aai erover
Gelukkig bestaat magie niet in dezequote:Op maandag 22 augustus 2022 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pas op dat ze niet in augurken veranderen
Moet van 2 tot 10 werkenquote:
Wordt rubber tegenwoordig zo genoemd ja?quote:
Daar is e-mail toch ook voor bedoeld, niet-urgente vragen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op 16 mei een mail gestuurd naar een collega met een vraag en heb daar op 4 augustus een reactie op gehad.![]()
Als ik dan ook een antwoord zou krijgen waar ik iets aan had, in plaats van, "niet dat ik weet"....quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is e-mail toch ook voor bedoeld, niet-urgente vragen?
Ik wil mee!quote:
Nog even volhouden.quote:Op maandag 22 augustus 2022 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil mee!
Pff, nog 6 werkdagen, dan eindelijk vakantie
Van mij wel.quote:
Jeetje, jij hebt net vakantie gehadquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
Nog 18 weken en dan eindelijk vakantie.
* begint met aftellen
Dit is weer de eerste dag.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jeetje, jij hebt net vakantie gehad
Nog 6 hierquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
* begint met aftellen
quote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op maandag 22 augustus 2022 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is weer de eerste dag.
Misschien kun je beter aftellen naar het weekend? Nog maar 5 dagen!quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog even volhouden.
* begint met aftellen
Nog 4,5 dag werken.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien kun je beter aftellen naar het weekend? Nog maar 5 dagen!![]()
dus ook nog maar 5 dagen tot mijn vakantie weer voorbij is
Leuk lego bouwen. Wat voor lego?quote:Op maandag 22 augustus 2022 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet van 2 tot 10 werkenDus lekker laat naar bed, beetje plaatjes draaien, drankje drinken en Lego bouwen
Parttimerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste aan mijn werk is paydayquote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Werken is prima maar vrij zijn is gewoon nog beter
quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Parttimer
Heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandagochtend net na de vakantie niet nee.quote:
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3quote:Op maandag 22 augustus 2022 12:41 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Leuk lego bouwen. Wat voor lego?
Plaatje draaien klinkt wel ouderwets
Schaal 1:1?quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3
En nee, dat is niet ouderwets
Ik was al hipster voordat het hip wasquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:02 schreef Lokasenna het volgende:
Het is juist hipster.
Alhoewel hipsters misschien alweer ouderwets aan het worden zijn.
Beetje wel hoorquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Deze keer die nieuwe technic Ferrari SP3
En nee, dat is niet ouderwets
Ja pffft… daarom rijke niet gierige man vinden..quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo jammer dat werken nodig is om een beetje lekker te kunnen leven
Overmorgen. Deze maand extra periodiekje er in verwerkt en volgende maand ook de loonsverhoging + nabetaling juli en augustus.quote:
Jij had toch geen knotjequote:Op maandag 22 augustus 2022 13:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was al hipster voordat het hip was
Jij past vast wel in dat 1:8 modelquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Beetje wel hoor![]()
En leuk. Bouw je ook een grote ferrari voor mij?
Goed bezig. Hier nog geen periodiek erbij, waarschijnlijk volgende maand als het goed is. En wij hebben 0% loonsverhoging.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Overmorgen. Deze maand extra periodiekje er in verwerkt en volgende maand ook de loonsverhoging + nabetaling juli en augustus.
Wij nu structureel ¤ 75 en 2,5% dus dat is wel lekker. Daarna in anderhalf jaar tijd nog 4,5% en nog 2x ¤ 450.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier nog geen periodiek erbij, waarschijnlijk volgende maand als het goed is. En wij hebben 0% loonsverhoging.
Dat is wel beter.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wij nu structureel ¤ 75 en 2,5% dus dat is wel lekker. Daarna in anderhalf jaar tijd nog 4,5% en nog 2x ¤ 450.
Nu met periodiek erbij is het helemaal lekker. Even de inflatie compenseren.
Nog altijd beter dan niks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga volgende maand een trede hoger en krijg nog 1% extra met twk tot januari. Heb dan 3% loonsverhoging gehad. Voel er alleen weinig van met die inflatie
Vermindering van koopkracht!quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:27 schreef Senn88 het volgende:
Ik ga volgende maand een trede hoger en krijg nog 1% extra met twk tot januari. Heb dan 3% loonsverhoging gehad. Voel er alleen weinig van met die inflatie
Gewoon eentje breienquote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De natuur heeft besloten dat ik geen knotje mag
Niet op je hoofd in elk geval. Misschien daagt de natuur je gewoon uit om creatief te zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2022 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De natuur heeft besloten dat ik geen knotje mag
quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet op je hoofd in elk geval. Misschien daagt de natuur je gewoon uit om creatief te zijn.
...aarshaarknot?quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet op je hoofd in elk geval. Misschien daagt de natuur je gewoon uit om creatief te zijn.
'Aarshaarknot' was ook best een goede samenvatting toch?quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat vat jij dingen toch altijd zo goed samen
Was niet gelijk het eerste waar ik aan dacht/wilde denken. Dus voordat het zo ver was, was die smiley voldoende geweest eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 14:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Aarshaarknot' was ook best een goede samenvatting toch?
Wel een goeie truc om een virus of iets binnen te halen, zo'n online testquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Online m'n burgerplicht doen door een vragenlijst van het CBS in te vullen. Over Online Veiligheid, ben benieuwd.
Ja, zo doen ze de jaarlijkse check altijd op m'n werk via een intranetlinkquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel een goeie truc om een virus of iets binnen te halen, zo'n online test
Vanwaar dat?quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:22 schreef DrMarten het volgende:
Zojuist besloten dat ik morgen een dagje naar Amsterdam ga
Wil al een tijd weer eens naar het RIjksmuseum. Ooit als kind geweest en sindsdien niet meer en het komt er nooit echt van. Nu dus maar gewoon een kaartje gekocht.quote:
Wel slim om echt een kaartje te kopen, extra stok achter de deur om echt te gaan.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil al een tijd weer eens naar het RIjksmuseum. Ooit als kind geweest en sindsdien niet meer en het komt er nooit echt van. Nu dus maar gewoon een kaartje gekocht.
Yep, nu nog ff bedenken welke P+R het handigste is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel slim om echt een kaartje te kopen, extra stok achter de deur om echt te gaan.
Lekker met het ov gaan joh, lekker relaxed en goed voor het milieuquote:Op maandag 22 augustus 2022 15:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep, nu nog ff bedenken welke P+R het handigste is.
OV is inderdaad duur. Meestal duurder dan de auto.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:48 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het wel echt jammer dat het OV hier in NL zo verschrikkelijk duur is, echt wel een drempel om met het OV te gaan
Helemaal als je niet alleen reist.quote:Op maandag 22 augustus 2022 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
OV is inderdaad duur. Meestal duurder dan de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |