SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Houd dan gewoon je mondquote:Zij zegt: “Nou ja, dat vind ik heel heftig om zo zwart-wit te vertellen, want ik weet het niet zeker nog. Ik ben ermee bezig.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:01 schreef EinarBoe het volgende:
We krijgen het vanzelf te horen als er op de werkvloer iets niet goed zit.
quote:Ze vervolgt: “Maar ik heb dus gehoord dat daar iets grensoverschrijdends is gebeurd op de werkvloer met een stagiaire en dat daar melding van is gemaakt en dat dat nu heel erg onderdrukt wordt door de omroep, want ja, hij is natuurlijk hun cash cow, hè? Daar mag niks mee gebeuren.
Je kan op zijn minst nieuws naar buiten brengen waar je zeker van bent, toch? Maar dat zal er wel bij horen ofzo.quote:
Mot ie zelf weten.quote:Eerst vertelt Yvonne over de juice die ze vorige week bracht over Arjen. “Ik heb verteld dat hij vreemdgaat en dat hij met zijn auto langs Amsterdamse studentenpandjes rijdt om het te doen met studenten. Onze moraalridder blijkt ook niet zo heel zuiver op de graat te zijn, maar goed, oké, fine, dat is één ding.”
Dat zou erg slecht zijn.quote:Ze vervolgt: “Maar ik heb dus gehoord dat daar iets grensoverschrijdends is gebeurd op de werkvloer met een stagiaire en dat daar melding van is gemaakt en dat dat nu heel erg onderdrukt wordt door de omroep, want ja, hij is natuurlijk hun cash cow, hè? Daar mag niks mee gebeuren. Maar nogmaals, weet je, even: ik weet het niet honderd procent zeker.”
Zou iedereen moeten doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hij in zijn eigen tijd met 20-jarige meisjes neukt (zonder valse voorwaarden) moet hij dat zelf weten.
Het gaat meer om vermeend machtsmisbruik op de werkvloer.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Tering. Ik geloof hier niks van. En als het waar is zou het bijzonder kinderachtig zijn om hem te onderzoeken omdat hij vreemd zou gaan.
@yvonnequote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:08 schreef Specularium het volgende:
Wordt tijd dat iemand die Yvonne eens aanpakt.
Sowieso al die no-lifers die hier geld aan verdienen. Net als die dikke met die bril met zijn holmaatje.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:08 schreef Specularium het volgende:
toen ik dit las gingen bij mij alle fake news belletjes rinkelen.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:58 schreef superniger het volgende:
De gerenommeerde journalist Mark Koster, die onder meer het onderzoeksplatform Follow the Money heeft opgericht, is de co-host van Yvonne.
zijn ze 18+ dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met studentjes neuken in studentenpanden wanneer ze 18+ zijn?
geen idee dat staat er nietquote:
Ze schijnt van anaal te houden. Dus anaal vernederen wordt nog een uitdagingquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:08 schreef Specularium het volgende:
Dat had echt niemand verwacht nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:44 schreef Harvest89 het volgende:
Dit had ik niet achter Lubach gezocht. Die kerel valt in de smaak bij vrouwelijke studentjes, echt?
Ja, veel succes om met een Range Rover door de binnenstad te rijden. Ik zou alles bij elkaar godveren.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:46 schreef Idisrom het volgende:
Hoe energiezuinig is een Range Rover trouwens. En zijn die Amsterdamse studentenpandjes niet beter te bereiken met de tram?
Met een Range Rover is het nog wel te doen hoor , rij je in een Chevrolet Suburban dan wens ik je veel succesquote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja, veel succes om met een Range Rover door de binnenstad te rijden. Ik zou alles bij elkaar godveren.
En ditquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:58 schreef superniger het volgende:
Ik heb verteld dat hij vreemdgaat en dat hij met zijn auto langs Amsterdamse studentenpandjes rijdt om het te doen met studenten.
Gegoogled. Ja ik denk niet dat zo'n bakbeest in Europa goed wordt verkocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Met een Range Rover is het nog wel te doen hoor , rij je in een Chevrolet Suburban dan wens ik je veel succes
Vroeger hadden we geen cancelcultuur en haalde iedereen inderdaad de schouders erover op. Tegenwoordig word je alvast ontslagen in afwachting van het mogelijke bewijs.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:46 schreef Enchanter het volgende:
Vroeger stond er een zooi van die ongein in de Story , Privé en weet ik veel wat er nog meer is/was en nu staat het op Youtube.
Mensen die daar op zeiken, je hoeft het niet te kijken
Niks. Mogen ze lekker zelf uitmaken.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met studentjes neuken in studentenpanden wanneer ze 18+ zijn?
De meeste studentes, die in studentenhuizen wonen, wel ja.quote:
'quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:08 schreef Specularium het volgende:
Studenten zijn over het algemeen ruim boven de 18 in studenten panden ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |