abonnement Unibet Coolblue
pi_205675143
Mark Koster dropt bom: ‘VPRO doet onderzoek naar Arjen Lubach’

Mark Koster laat een flink bommetje vallen in televisieland. De mediajournalist stelt dat de VPRO een onderzoek heeft ingesteld naar de grootste ster van de omroep: Arjen Lubach.

Arjen Lubach is vorige week flink onder vuur genomen door Yvonne Coldeweijer. Zij stelt dat ze veel ‘ranzige juice‘ over hem binnenkrijgt, bijvoorbeeld over dat hij ‘in zijn Range Rover’ allerlei studentenpanden zou bezoeken. “Ook op het werk schijnt hij nogal druk te zijn met vrouwelijke collega’s, maar dit was niet altijd even gewenst… 🔍”

‘Arjen gaat vreemd!’

Wat Yvonne daarmee bedoelt wordt duidelijk in de nieuwste aflevering van haar podcast De Juice Show. Daarin wordt Arjen gelinkt aan grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer.

Eerst vertelt Yvonne over de juice die ze vorige week bracht over Arjen. “Ik heb verteld dat hij vreemdgaat en dat hij met zijn auto langs Amsterdamse studentenpandjes rijdt om het te doen met studenten. Onze moraalridder blijkt ook niet zo heel zuiver op de graat te zijn, maar goed, oké, fine, dat is één ding.”

‘VPRO doet onderzoek’

De gerenommeerde journalist Mark Koster, die onder meer het onderzoeksplatform Follow the Money heeft opgericht, is de co-host van Yvonne. Hij stelt dat de VPRO momenteel onderzoek aan het doen is naar Arjen.

Mark: “Oké, dat is jouw wereld, de wereld van Yvonne Coldeweijer, maar deze wereld is terechtgekomen bij de VPRO, want er wordt een onderzoek ingesteld naar Arjen Lubach, omdat hij… Jij weet het, wat heeft hij… Wat is hij aan het doen?”

Wangedrag

Yvonne haakt daar weer op in. Zij zegt: “Nou ja, dat vind ik heel heftig om zo zwart-wit te vertellen, want ik weet het niet zeker nog. Ik ben ermee bezig. Ik ben het aan het onderzoeken en ik hoop natuurlijk dat er mensen gaan aanhaken en meer aan mij kunnen vertellen hierover.”

Ze vervolgt: “Maar ik heb dus gehoord dat daar iets grensoverschrijdends is gebeurd op de werkvloer met een stagiaire en dat daar melding van is gemaakt en dat dat nu heel erg onderdrukt wordt door de omroep, want ja, hij is natuurlijk hun cash cow, hè? Daar mag niks mee gebeuren. Maar nogmaals, weet je, even: ik weet het niet honderd procent zeker.”

Aannemelijk

Mark: “Maar heb jij al onderzoek gedaan bij de VPRO?”

Yvonne: “Ehhh, ik ben bezig. Het is aannemelijk, laat ik het zo zeggen.”

Mark: “Als ik hier klaar mee ben, ga ik bellen.”

Yvonne: “Ja, precies. Pak jij hem even op? Hahaha.”

De VPRO is door deze site om een reactie gevraagd, maar heeft vooralsnog niet gereageerd.

https://www.mediacourant.(...)k-naar-arjen-lubach/

Karma voor deuger Lubagger.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205675160
Denken dat je iemand de maat kan nemen omdat ie VREEMD ZOU GAAN :'). Is Yvonne Coldeweijer 12 ofzo?

We krijgen het vanzelf te horen als er op de werkvloer iets niet goed zit.
pi_205675198
Tering. Ik geloof hier niks van. En als het waar is zou het bijzonder kinderachtig zijn om hem te onderzoeken omdat hij vreemd zou gaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205675208
Goed verhaal zeg.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205675230
Wordt tijd dat iemand die Yvonne eens aanpakt.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:08:21 #6
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205675235
Yvonne _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205675248
quote:
Zij zegt: “Nou ja, dat vind ik heel heftig om zo zwart-wit te vertellen, want ik weet het niet zeker nog. Ik ben ermee bezig.
Houd dan gewoon je mond
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:14:38 #8
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205675289
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Houd dan gewoon je mond
Ze doet gewoon haar werk
pi_205675315
Als hij in zijn eigen tijd met 20-jarige meisjes neukt (zonder valse voorwaarden) moet hij dat zelf weten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:18:05 #10
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_205675316
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:01 schreef EinarBoe het volgende:
We krijgen het vanzelf te horen als er op de werkvloer iets niet goed zit.
quote:
Ze vervolgt: “Maar ik heb dus gehoord dat daar iets grensoverschrijdends is gebeurd op de werkvloer met een stagiaire en dat daar melding van is gemaakt en dat dat nu heel erg onderdrukt wordt door de omroep, want ja, hij is natuurlijk hun cash cow, hè? Daar mag niks mee gebeuren.
pi_205675325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:14 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ze doet gewoon haar werk
Je kan op zijn minst nieuws naar buiten brengen waar je zeker van bent, toch? Maar dat zal er wel bij horen ofzo.
pi_205675346
quote:
Eerst vertelt Yvonne over de juice die ze vorige week bracht over Arjen. “Ik heb verteld dat hij vreemdgaat en dat hij met zijn auto langs Amsterdamse studentenpandjes rijdt om het te doen met studenten. Onze moraalridder blijkt ook niet zo heel zuiver op de graat te zijn, maar goed, oké, fine, dat is één ding.”
Mot ie zelf weten.

quote:
Ze vervolgt: “Maar ik heb dus gehoord dat daar iets grensoverschrijdends is gebeurd op de werkvloer met een stagiaire en dat daar melding van is gemaakt en dat dat nu heel erg onderdrukt wordt door de omroep, want ja, hij is natuurlijk hun cash cow, hè? Daar mag niks mee gebeuren. Maar nogmaals, weet je, even: ik weet het niet honderd procent zeker.”
Dat zou erg slecht zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_205675350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als hij in zijn eigen tijd met 20-jarige meisjes neukt (zonder valse voorwaarden) moet hij dat zelf weten.
Zou iedereen moeten doen.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:23:14 #14
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205675356
Ik vind het intrigerender waarom een gerenommeerde journalist die FTM opgericht heeft, al zijn werk ter grabbel gooit door samen te werken met die Coldeweijer :o :{
pi_205675360
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:05 schreef bijdehand het volgende:
Tering. Ik geloof hier niks van. En als het waar is zou het bijzonder kinderachtig zijn om hem te onderzoeken omdat hij vreemd zou gaan.
Het gaat meer om vermeend machtsmisbruik op de werkvloer.
pi_205675361
We leven helaas in een tijd waarin de beschuldiging kracht van feit wordt gegeven. Aangezien de VPRO en Lubach daar enthousiast aan meedoen is dit een gevalletje karma.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_205675365
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:08 schreef Specularium het volgende:
Wordt tijd dat iemand die Yvonne eens aanpakt.
@yvonne
pi_205675371
Waar rook is is vuur.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:24:57 #19
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205675376
Waarom heet het eigenlijk juicekanaal en niet gewoon roddelkanaal?
  donderdag 18 augustus 2022 @ 13:26:31 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205675392
Gaan klooien met mensen op de werkvloer is gewoon niet slim of het nou wederzijds is of niet.
Als hij in z'n vrije tijd studentes uit elkaar trekt, moet hij dat lekker zelf weten
Ik ben inmiddels overleden
pi_205675417
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:08 schreef Specularium het volgende:
Wordt tijd dat iemand die Yvonne eens aanpakt.
Sowieso al die no-lifers die hier geld aan verdienen. Net als die dikke met die bril met zijn holmaatje. :r
You need to be cold to be queen.
pi_205675423
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 12:58 schreef superniger het volgende:
De gerenommeerde journalist Mark Koster, die onder meer het onderzoeksplatform Follow the Money heeft opgericht, is de co-host van Yvonne.
toen ik dit las gingen bij mij alle fake news belletjes rinkelen.

Dit is zoals joe biden gaat samenwerken trump
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205675439
Oh ze heb iets gehoord. Goede fundatie om iemand zo voor de leeuwen te gooien. Misschien kan ze beter even haar bek houden tot ze iets substantielers heeft.
pi_205675466
Wat is er mis met studentjes neuken in studentenpanden wanneer ze 18+ zijn?
U MAD?
pi_205675471
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met studentjes neuken in studentenpanden wanneer ze 18+ zijn?
zijn ze 18+ dan?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205675518
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zijn ze 18+ dan?
Zijn ze minderjarig dan?
U MAD?
pi_205675523
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zijn ze minderjarig dan?
geen idee dat staat er niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_205675525
Als ik Lubach was zou ik meteen een kort geding tegen haar aanspannen wegens laster, heeft Samantha Steenwijk ook gedaan vanwege rare uitspraken over haar, en gewonnen. Als dat vaak genoeg gebeurt wordt mevrouw Coldeweijer straks alleen nog serieus genomen achter het station.
pi_205675533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:08 schreef Specularium het volgende:
Wordt tijd dat iemand die Yvonne eens aanpakt.
Ze schijnt van anaal te houden. Dus anaal vernederen wordt nog een uitdaging :{.

Al is ze natuurlijk nog niet bekend met het formaat yoghurtbuks van de gemiddelde FOK!ker :s).
pi_205675543
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 13:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zijn ze minderjarig dan?
MBO-ers zijn ook studenten!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')