SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://assets.munich2022(...)856215ad15338416.pdf
Schema gedetailleerd & resultaten:
https://results.mun.mev.a(...)s/daily-schedule.htm
Schema Nederlanders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te volgen via:
- NOS
Elke avond is er een extra uitzending op televisie. Op NOS.nl is een livestream en in de NOS-app vind je livesport en samenvattingen. De marathons zijn op maandag 15 augustus vanaf 10.00 uur te volgen via een livestream op NOS.nl en in de NOS-app.
- BBC en Sporza
Wil je de Europese kampioenschappen in de ochtend live volgen, dan kun je het beste kijken via BBC of Sporza. Op beide zenders volg je het toernooi op (bijna) ieder moment van de dag live.
Nederlandse atleten in Munchen:
https://www.atletiek.nl/a(...)atletiek-in-munchen/![]()
Swaffelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende: Wat voor show zal Bonevacia hebben
Waar hij weer onderuit gaatquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:45 schreef Redefine het volgende: [..] En daarna stikkapot langs Jeroen. Voor de verplichte vijf vragen.
Dat vindt Agard denk ik niet leuk.quote:
Toch jammer brotherquote:
Die is doodquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:50 schreef Nober het volgende:
Fanny van de 20ste eeuw moet het dan maar doen.
Ik heb medelijden met Bonevacia.quote:
Hier kan ik een verhaal over schrijven.quote:
Dan gaan ze bij de NOS met schoenen gooien.quote:
Niet zetten ?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan gaan ze bij de NOS met schoenen gooien.
Wat een heldquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:53 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een seasons best dus dat is goed man
een kickstart starten voor het inhuren van een hitman en ik stort geldquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:54 schreef tong80 het volgende:
Dood moet-ie die Stekelenburg. DOOD !
Nee, dat moet je terugkijken. Er is ook teveel tegelijk zo in de avond.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Polshoog is wel aardig niveau, maar we zien er helemaal NIETS van
Op Sporza welquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daarvoor is het inderdaad wel zuur dat je alleen de NOS kunt kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radicaliseringquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:54 schreef tong80 het volgende:
Dood moet-ie die Stekelenburg. DOOD !
Isinbayeva is gestopt dus boeit nietquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat eens iets van polshoog zien, flopomroep
Ha ha. Als het maar inducties is.quote:
NOS medewerker gespot.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Geen Mondo dus boeit niet
das Schots volgens mijquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja er is ook nog hamerslingeren. Geen sport.
Naja die ene Poolse heeft binnen 0,10 van Femke gelopen dit jaarquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet Bol wel erg opzichtig gaan inhouden
Zolang je hem maar niet scheef gooit danquote:
Dat doen ze alleen in Geldropquote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je hem maar niet scheef gooit dan
Bedankt Hansquote:
Ja ik laat geen kans liggen om voor open deur ....quote:
Eerst 5 minuten voorstellen voor de 400m!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze pogingen zijn ook al antiek. Inmiddels ligt de lat alweer hoger
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:50 schreef AllesKaputt het volgende:
BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL BOL
Even in mijn glazen bol kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |