Als er maar niks met hem is gebeurd.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
@:Selang
Tijdens mijn vakantie kwamen we een stukje Pacific Crest Trail tegen en toen dacht ik ineens aan hem en zijn prachtige verslagen.
Ik hoop dat die nog eens terugkomt ja...quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
Tijdens mijn vakantie kwamen we een stukje Pacific Crest Trail tegen en toen dacht ik ineens aan hem en zijn prachtige verslagen.
Vlgs mij heb ik Yvonne een keer ergens zien zeggen dat hij ok was, maar goed... ik mis hem toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als er maar niks met hem is gebeurd.
quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even contact gehad.
Hij heeft geen makkelijk jaar achter de rug, andere prioriteiten dan Fok, maar komt in de toekomst wel weer, waarschijnlijk.
Iedere keer als ik op de loopband sta in de sportschool en de virtual reality filmpjes komen voorbij van de Crest Trail.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
Lees eens terug.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 16:24 schreef GereDathan het volgende:
Onze reizende reporter @:SeLang is nooit meer teruggekeerd blijkt. Helaas.
Lekker rustig aan tegenwoordigquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:32 schreef Hyaenidae het volgende:
@:maikuuul vanwege zijn bazenleven en avonturen
Hoeveel kinderen heb je inmiddels? Zit je nog in het buitenland?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Lekker rustig aan tegenwoordigMaar waardeer je fanlustigheid!
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:46 schreef laforest het volgende:
Lesouhaitdesou, Wa3ra, en Swedish Sven
En @:Maily
Dacht ik laatst ook aan, mooie verslagen om te lezen, ook jaren later nog!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef BE het volgende:
En omdat hij nog altijd reageert als je hem mentioned, nicequote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nog geen kinderen, ben inmiddels alweer 2 jaar terug. Maar woon in Belgie net over de grens bij Maastricht.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heb je inmiddels? Zit je nog in het buitenland?
@Sodemieters is er een update?quote:
Niet wat mij betreft. Ik wilde destijds even checken of er niks mis was. Dat bleek niet zo te zijn en daarmee is voor mij de kous af.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
@:sodemieters is er een update?
Snap ik. Ben evengoed benieuwd hoe het met hem gaat, zou je dat nog eens kunnen checken?quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft. Ik wilde destijds even checken of er niks mis was. Dat bleek niet zo te zijn en daarmee is voor mij de kous af.
Je kunt het ook zelf even vragen natuurlijk. Zo moeilijk is-ie niet te vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Snap ik. Ben evengoed benieuwd hoe het met hem gaat, zou je dat nog eens kunnen checken?
Ik zou niet weten waar ik hem zou moeten vinden hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf even vragen natuurlijk. Zo moeilijk is-ie niet te vinden.
Het kostte me vijf minuten, met dezelfde gegevens die jij tot je beschikking hebt. En ik heb echt geen hele sicke internetskills of zo. Mocht je heel graag contact willen zoeken, laat het dan via DM even weten, dan wil ik je wel een beetje op weg helpen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik hem zou moeten vinden hoor.
Tja, kan dubbel zijn. Soms wellicht ook fijn als je merkt dat mensen aan je denken / je missenquote:Op maandag 22 augustus 2022 00:21 schreef Sodemieters het volgende:
Al denk ik zelf; als iemand hier kennelijk niet meer wil komen, moet je dat dan niet gewoon respecteren? Moet je zo iemand dan niet gewoon die rust gunnen?
Maak je nog wel eens sjieke slipquote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij was je tijd ver vooruit met je verwarmingsgeld.quote:
Doe je nog wel eens hendig sjiek slippen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 16:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nog geen kinderen, ben inmiddels alweer 2 jaar terug. Maar woon in Belgie net over de grens bij Maastricht.
quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maak je nog wel eens sjieke slip?
quote:Op maandag 22 augustus 2022 18:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens hendig sjiek slippen?
@Michielosquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die ene user die zichzelf een "rustige jongen" noemde, maar altijd naar vechtkampen ging en zowat dagelijks aan het matten was met een Achmed ofzoHeerlijke topics waren dat
@Michielosquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die ene user die zichzelf een "rustige jongen" noemde, maar altijd naar vechtkampen ging en zowat dagelijks aan het matten was met een Achmed ofzoHeerlijke topics waren dat
quote:
Yesquote:
Bluezz is gewoon blues toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:19 schreef tong80 het volgende:
Hier verder!
Er zijn veel mensen die we missen en er zijn users die overleden zijn.
Daar hebben we een "in Memoriam"voor:
GC / In memoriam
Waar is @:Socios ?
En @:Monitor, Haaibaaike. SCH, Doublepain, Doc, Kamagurka, DinosaurSR, Opperkleurder, Xenia, Cartwoman, Bluezz, Fylax, Laffer, Imi, Vixenfromhell, shmoopy.
Laten we hopen dat hij af en toe inlogt en de vele mentions ziet. Absoluut een zeer gewaardeerde user.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, kan dubbel zijn. Soms wellicht ook fijn als je merkt dat mensen aan je denken / je missen
Zware kutmongool.quote:Op zondag 28 augustus 2022 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Capuchon-jongen ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:58 schreef rutger05 het volgende:
Floripas fijne en intelligente user.
Triggershot fijne en intelligente user.
Beiden overigens ook mod geweest.
Is toch mooi joh, die onzin?quote:Op woensdag 31 augustus 2022 01:32 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zware kutmongool.
OT: marie40.
Nee werd echt heel irritant met die vechtkamponzin en 'ramazan'. De enige ğast die goed trollt is Jahr00n. Al jaren.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is toch mooi joh, die onzin?
quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:34 schreef Gunner het volgende:
StefanP
Die werd zo geil van de VS en z'n supra
Het was Ramazanquote:Op zondag 28 augustus 2022 21:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Triggershotquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:58 schreef rutger05 het volgende:
Floripas fijne en intelligente user.
Triggershot fijne en intelligente user.
Beiden overigens ook mod geweest.
Hobbelquote:
Dit! Pixie was goud. Topmeid. Zo hard om gelachen toen ik nog onder mijn andere account posttequote:
Hij is er nogquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat was echt te lang geleden haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
laatst nog op de Kermis. Ramazan stond bij de botsautos en bedreigde Tanker T en Skull de vries. Hij heeft het geweten hoor, dat kan ik je wel vertellen!quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij is er nog![]()
Nog klappen uitgedeeld?
Goede post.quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:20 schreef Staaf het volgende:
@:amenth
@:gulmez
@:haan33
Blijkt maar weer hoe vergankelijk Fok is. Deze bois maakten vroegen bazentopics, nu mist niemand ze meer.
Ikzelf echter ben hier nog steeds na 20 jaar, maar niemand mist mij
Braun was een briljante kloon. Ken je de geniale Koekenpan nog ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goede post.
@:Dirktator was ook een topper, laatste post in 200716 jaar geleden. BrauN was ook een mooie user.
Ik ben ondertussen een vieze oude man aan het worden.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 31 januari 2023 10:54 schreef MissHobje het volgende:
[..]ben benieuwd of Bartlehiem reageert. Mis @:Defender ook
Jerney registreerde zich op dezelfde dag als shmoopy in 2001. shmoopy werd FA en Jerney verdween als schoonheid voor de FOK!zon.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef hoe-die-nie het volgende:
@:skaai
Altijd optimistisch tot aan het eind![]()
Mis haar grappige reacties overal op internet. SEM en ik hadden haar koelkast overgenomen en nu denk ik iedere dag aan haar als ik er iets in zet of uit haal![]()
@:jerney en @:scandalous
Maar die zie ik nog steeds irl en dat is eigenlijk leuker dan online.
Ik hoop dat-ie nog leeft. De schat.quote:
Ik dacht even "dat is toch die vent met de milf/collega en dat legendarische filmpje?", maar dat is AnthonyZeusquote:
Jerney kreeg haar eigen forum waar ze toch een soort koningin was, met een zweepquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jerney registreerde zich op dezelfde dag als shmoopy in 2001. shmoopy werd FA en Jerney verdween als schoonheid voor de FOK!zon.
Oe, echt Jerney met een zweep? Geil man. Send me the pics.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:22 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Jerney kreeg haar eigen forum waar ze toch een soort koningin was, met een zweep![]()
Mooie tijd was dat, allemaal voorbij maar gelukkig heb ik de foto's nog
Beetje respect graag.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 08:26 schreef tong80 het volgende:
Oe, echt Jerney met een zweep? Geil man. Send me the pics.
Goh, zo word je nog eens genoemd, 2.5 jaar geleden en daar nu pas achter komen. Wat een rijtje om in te staan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:21 schreef GereDathan het volgende:
Zoveel mooie users.
@:Alberto @:liefkleinmeisjuh @:Kastanova @:Faithy @:Knorretje @:TARAraboemdijee @:Brechtje @:Gellarboy @:Ouder1 en weet ik wie nog meer. Mooie tijden waren dat, het is jammer dat mijn geheugen voor nicknames te slecht is geworden in de loop der jaren
Niet dat ik ze allemaal tof vond, maar ze maakten indruk.
Faithyquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:38 schreef Faithy het volgende:
[..]
Goh, zo word je nog eens genoemd, 2.5 jaar geleden en daar nu pas achter komen. Wat een rijtje om in te staan.
Hé maat, leef je nog ?quote:
Tong is nog volop aanwezigquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
@:Tong80
heb je nu gewoon @:Tot er niet tussen staan
en ja lieve @:Jerney
dat weet ikquote:
huh!quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:21 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Tong heeft een ban opgelopen zie ik nu net.
Hij zal even afwezig zijn.
Vind het nog steeds zo’n gek idee dat ze er niet meer is. Ook al heb ik haar maar 1x ontmoet, 100 jaar geleden bij die crapmeet in Utrecht geloof ik. Vond haar zo lief en grappig toen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:03 schreef hoe-die-nie het volgende:
@:skaai
Altijd optimistisch tot aan het eind![]()
Mis haar grappige reacties overal op internet. SEM en ik hadden haar koelkast overgenomen en nu denk ik iedere dag aan haar als ik er iets in zet of uit haal![]()
Huh? Wie ben jij dan? Andere nick? Koot?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:15 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Vind het nog steeds zo’n gek idee dat ze er niet meer is. Ook al heb ik haar maar 1x ontmoet, 100 jaar geleden bij die crapmeet in Utrecht geloof ik. Vond haar zo lief en grappig toen.
Ik was ooit zeer bloederig.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Huh? Wie ben jij dan? Andere nick? Koot?
Ooohw die, da's wel lang geledenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 22:46 schreef LittleTeaCup het volgende:
[..]
Ik was ooit zeer bloederig.
Haaaai! Ja soms kom ik even uit de eeuwige lurkstand en plaats ik een reactie op iets. Old habits die hard.quote:
Ben je ooit nog in contact geweest met @SeLang?quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik hem zou moeten vinden hoor.
Nope. Niet naar gezocht ook.quote:Op maandag 21 augustus 2023 22:46 schreef FreeShooter het volgende:
[..]
Ben je ooit nog in contact geweest met @:SeLang?
Ik zit op Freethinker-forum, daar is hij admin en nog regelmatig actief.quote:Op donderdag 17 augustus 2023 20:01 schreef Firuze60 het volgende:
@:rereformed
Dat is een hele oude. Enorme teksten schreef hij over Nietsche en het verlies van zijn geloof in het Christendom.
+1quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine.
Ik echo het gewoon weer rond.
Ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
+1
ik hoop dat t goed met m gaat
Thanks, dankzij jou weer contact.quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 13:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Ik zit op Freethinker-forum, daar is hij admin en nog regelmatig actief.
Ik ook. Heb hem nog wel op FB.quote:
Doe ik.quote:
Gedaan.quote:
Domnivoor in GC / Welke FOK!ker mis jij en waarom? #3quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:23 schreef Staaf het volgende:
Waar is @:selang gebleven?
Postte altijd hele reisverhalen van bijv 2 maanden met een rugzak naar de USA. Wel vermakelijk.
Verder mis ik de boefjes @:haan33 @:gulmez @:amenth , Altijd mooie straat Tories je weet toch
OK. Dus het gaat goed met @SeLang? Pffft.quote:Op zondag 21 augustus 2022 21:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Niet wat mij betreft. Ik wilde destijds even checken of er niks mis was. Dat bleek niet zo te zijn en daarmee is voor mij de kous af.
Dank.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:59 schreef highender het volgende:
@:molurus en @:deelnemer, logica en inzicht.
Ken je mij nog ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:50 schreef Angelic1 het volgende:
Zo, na (tientallen?) jaren weer eens op Fok! en toch leuk je naam terug te zien in dit inmiddels oude topic. It's been a loooong time. De laatste Fok!kers die ik nog gezien heb was afgelopen jaar @:Sunchaser en ik denk 3 jaar terug @:Highlander (Weet even niet (meer) hoe ik ze moet mentionen, gaat dat goed?) Ik mis die leuke tijd van vroeger wel nu ik wat ouder word... haha
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @Breuls @Danny @MrSubtle @yvonne @HighLander @miss_bleu @SunChaser @Jerruh @static @cynixquote:
Static en Cynix zijn overleden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:00 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @:Breuls @:Danny @:MrSubtle @:Yvonne @:Highlander @:Miss_Bleu @:Sunchaser @:Jerruh @:static @:Cynix
Cynix wist ik. Nog niet zo lang geleden toch? Static wist ik niet. Triest. Als ik goed ga graven, komen er wel weer wat namen naar boven...quote:
Volgens mij zijn ze gecremeerd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:05 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Cynix wist ik. Nog niet zo lang geleden toch? Static wist ik niet. Triest. Als ik goed ga graven, komen er wel weer wat namen naar boven...
Aaaah... ik zie dat @Loedertje er ook niet meer is. Zo jong allemaal.quote:
AKA Quenda. Justme is ook overleden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:11 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Aaaah... ik zie dat @:loedertje er ook niet meer is. Zo jong allemaal.
Ken ze geen van allen. Dat zegt niks. tong80 met z'n bijna 800.000 posts en 60.000 topics zegt je ook niks. Weet je zeker dat je op het goede forum zit ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:22 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Pfff, nu alweer spijt dat ik gekeken heb. Maar ja, harde realiteit. @:Vlitsie @:Mimi_Rei @:paxlie @:marty26 nog actief?
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken ze geen van allen. Dat zegt niks. tong80 met z'n bijna 800.000 posts en 60.000 topics zegt je ook niks. Weet je zeker dat je op het goede forum zit ?
Door DinosaurSr kreeg ik m'n UI. Ontworpen door Vork in 2001.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.En @:DinosaurSR @:Knut @:DirkH @:Seborik @:MrBig @:Havoc @:gr8w8 @:TripleM @:LWas @:Veerboot @:Tha_Blont @:rickmans
Ja hoi.quote:Op woensdag 10 januari 2024 @ 15:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.En @DinosaurSR @Knut @DirkH @Seborik @MrBig @Havoc @gr8w8 @TripleM @LWas @Veerboot @Tha_Blont @rickmans
Hi Angel!quote:Op woensdag 10 januari 2024 @ 15:00 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @Breuls @Danny @MrSubtle @Yvonne @Highlander @Miss_Bleu @Sunchaser @Jerruh @static @Cynix
Jaaaah. Waar is DinosaurSR gebleven?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:39 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Hahahaha, jaahaaaa ik ken je.En @:DinosaurSR @:Knut @:DirkH @:Seborik @:MrBig @:Havoc @:gr8w8 @:TripleM @:LWas @:Veerboot @:Tha_Blont @:rickmans
"Paar" jaar geleden heeft ie nog gepost. Daarvoor ook jaren niet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:53 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Jaaaah. Waar is DinosaurSR gebleven?
Heel sporadisch. Toevallig gisteren een UVT Meet gehad met een hoop mensen van vroeger.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:22 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Pfff, nu alweer spijt dat ik gekeken heb. Maar ja, harde realiteit. @:Vlitsie @:Mimi_Rei @:paxlie @:marty26 nog actief?
da's nog eens een oud gezichtquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik mis niemand perse maar wel leuke herinneringen van mensen hier; skaai, coz, salvad0r, brechtje, mirage etc.
Zelfs noobs zoals jajong.
Heeee Danny, ja lang geleden.quote:
Hoiquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:00 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Vaaaag... haha. Niet bij de eerste 10 die in mijn gedachten sprongen: @:Breuls @:Danny @:MrSubtle @:Yvonne @:Highlander @:Miss_Bleu @:Sunchaser @:Jerruh @:static @:Cynix
BGquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik mis niemand perse maar wel leuke herinneringen van mensen hier; skaai, coz, salvad0r, brechtje, mirage etc.
Zelfs noobs zoals jajong.
In of buiten het bed?quote:
Tijden zijn veranderd, dat lieve is weg , overal, niet alleen op FOK! hoor, het idee is enorm gaaf, maar og het wijs is...quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In of buiten het bed?
Heb ook heel soms aan jou gedacht, je was altijd de meest vergeefelijke fokmoeder ondanks al mijn dronken kutposts.
(trouwens heb nog weleens gedacht Sunchaser weer te contacteren voor een vervolg-docu hoe het nu was maar weet niet of ik behoefte heb heel dat verlopen NL een inkijk te geven wat mijn prive betreft)
Destijds wilde ik gewoon er een grap van maken, zo zag ik de docu ook als een vorm van humor (die niet iedereen begreep). Probeerde expres zo cringe mogelijk over te komen, al wist Sun ook wel mijn serieuze kant beetje naar boven te halen. Was in die tijd nog echt wel jong vergeleken met nu qua mentaliteit. En zo'n faal-gamer die alleen maar in spelletjes zat met zn hoofd. Veel veranderd wat dat betreft natuurlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd, dat lieve is weg , overal, niet alleen op FOK! hoor, het idee is enorm gaaf, maar og het wijs is...
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:37 schreef mascara-klodder het volgende:
@:-sigaartje al heel lang niks van vernomen. Hopelijk gaat het hem goed.
Je kunt dit doorzetten naar een A of FA, die kunnen hier wat tegen doenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.
Jammer dat dingen zo lopen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ben er wel hoor en het gaat uitstekend met me. Maar ik kreeg op dit forum last van een stalker, die na veel verzoeken om op te houden alleen maar erger werd en ik zag geen oplossing meer. Sommige mensen hebben echt niks te doen. Dus -Sigaartje zul je niet meer voorbij zien komen.
Ouch, heb dat een tijdje gehad met iemand waar ik uberhaupt geen aandacht meer aan ga geven dus ook niet ga noemen maar is behoorlijk ernstig geweest, gelukkig al vele jaren geen last meer van gehad behalve dan via via wat gehoord dat meneer nogsteeds bezig was met mij ipv met zichzelf.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
als je dat doet, vraag hem meteen of de 10 jaar FOK! special al klaar isquote:Op donderdag 28 maart 2024 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
In of buiten het bed?
Heb ook heel soms aan jou gedacht, je was altijd de meest vergeefelijke fokmoeder ondanks al mijn dronken kutposts.
(trouwens heb nog weleens gedacht Sunchaser weer te contacteren voor een vervolg-docu hoe het nu was maar weet niet of ik behoefte heb heel dat verlopen NL een inkijk te geven wat mijn prive betreft)
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:39 schreef Danny het volgende:
[..]
als je dat doet, vraag hem meteen of de 10 jaar FOK! special al klaar is
Hij schrijft romans tegenwoordigquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ouch, heb dat een tijdje gehad met iemand waar ik uberhaupt geen aandacht meer aan ga geven dus ook niet ga noemen maar is behoorlijk ernstig geweest, gelukkig al vele jaren geen last meer van gehad behalve dan via via wat gehoord dat meneer nogsteeds bezig was met mij ipv met zichzelf.
sommige mensen kunnen echt je leven ondersneeuwen met gehouwehoer.
Zou het overigens minder erg vinden als een mooien meistje mij zou stalken... maar dat gebeurd natuurlijk nooit he.
Ah ok, naja het was een gedachte. Mischien maar beter ook als NL mijn supersayan vorm niet gadeslaat. De jaloezie zowel als de misadressering gebaseerd op oude impressies zou de wereld in chaos storten.quote:
Ja ik denk dat die in de leeftijd zitten van toen ik op ultima online er een dagbesteding van maakte om specifieke spelers te grieven, puur omdat de reacties grappig waren in een screenshot. :/ Helaas zit dat in de mens.. maar je moet het natuurlijk altijd kunnen smoren als het te ver gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.
Ik trapte er gisteren weer in. Herstelde me net op tijd. Het blijft triest.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, was dat laatste maar zo. Maar er zit hier gewoon een vast klein clubje heel vervelende users en daar komen ze hier nooit meer vanaf. Eentje van hun had als tijdverdrijf "Zo, gaan we vandaag weer Sigaartje lekker pesten". Dat is nu voorbij. Ik heb eerder medelijden met dat soort figuren. Zijn dezelfde soort gasten die je aantreft op school in je tienerjaren die er lol in hebben het leven van anderen zuur te maken.
Maar lieve schat, je kan melding maken hiervan. @yvonne lost alles op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:30 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo oplossen hoor, stuur maar een pm.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:48 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Dusquote:Op zondag 31 maart 2024 12:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar lieve schat, je kan melding maken hiervan. @:Yvonne lost alles op.
Ja, dat was echt supermooi.quote:Op vrijdag 24 november 2023 18:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Braun en de zoektocht naar de persoon achter zijn UI... een prominent plaatsje in Fok geschiedenis.
Dat was een kloon toch? Althans, die foto's waren achteraf niet echt dacht ik.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:40 schreef PzKpfw het volgende:
Maghrebijnse, kon er altijd wel van genieten hoe ze er met gestrekt been in ging bij discussies en daarbij veel mensen zat te trollen.
Oh is dat zo? Volgens mij heeft ze weleens foto's van zichzelf laten zien. Maar goed is misschien al wel 10 jaar geleden (fuck wat gaat de tijd toch snelquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was een kloon toch? Althans, die foto's waren achteraf niet echt dacht ik.
-Jammer dat mijn kloondetector tag alleen op Fotoboek zichtbaar is-
quote:Op vrijdag 26 april 2024 00:27 schreef sly-nl het volgende:
Las net in een feedback-topic dat snelle Trees aka @:SQ ermee gestopt lijkt te zijn.
Jammer, was m.i. een qualityusert.
Komp gerust terug
Maar dan wel de echte, niet degene die na Chai haar op anoniem gaan een account met dezelfde naam heeft gemaakt.quote:
FlyingFox ookquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:50 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Bioslock, R2cksson, Xebrozius en natuurlijk Sai. Intxaurraga en zijn maat Aurelianus hadden vaak wel goede topics maar zie ik nooit meer.
Zo dan BG terug op fok, wat een heldquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Klinkt alsof Sunchaser geen docus meer maakt?
Echt @SeLang denk ik vaak aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:27 schreef flyguy het volgende:
@:Selang had altijd zijn eigen visie op de financiele markten en had mooie topics over zijn reizen/vogelspots
Waarover droom je dan nog precies?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
Verder mis ik @:maikuuul intens, ik kan daar soms nog weleens van huilen in mijn bedje 's nachts dat ik hem nooit meer spreekZo'n hendig sjieke boii, maikuuul heeft alles bereikt in zijn leven waar ik alleen maar van kan dromen
Ik vind het prachtig dat je altijd op oproepbasis beschikbaar blijftquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarover droom je dan nog precies?
Ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over mijn huidige levensloop.
Er is zelfs een kleine Maikuuul geboren vorig jaar
@tonks!quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:12 schreef Document1 het volgende:
Heel veel oud fok cyber nations gasten. Ben al die namen vergeten joh.
Die reis van 4 jaar heb ik zeker van genoten. Vooral met de eet avonturen waar ik toen een apart topic voor had. Maar in Azië heb je uiteraard veel meer keus en meer toegankelijke prijzen om dagelijks uit te eten. Een vlog heb ik toendertijd aan gedacht, maar ik denk dat het mij teveel zou afleiden van mijn reis.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:09 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat je altijd op oproepbasis beschikbaar blijft![]()
Ik droom over jouw leven, mooi huis in Belgisch Limburg (woonde je niet in Lanaken nu oid?) en jouw avonturen.
Mijn grootste avontuur van de dag is meestal op fok zitten
Je had ook altijd mooie verslagen op fok, zoals die reis in Azië enzo, dat was echt genieten. Als jij een youtube kanaal zou starten met een beetje vloggen over jouw leven dat zou echt ontploffen qua populariteit wed ik.
Mooi man, wat een aanbod, die hou ik in gedachtenquote:Op woensdag 3 juli 2024 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die reis van 4 jaar heb ik zeker van genoten. Vooral met de eet avonturen waar ik toen een apart topic voor had. Maar in Azië heb je uiteraard veel meer keus en meer toegankelijke prijzen om dagelijks uit te eten. Een vlog heb ik toendertijd aan gedacht, maar ik denk dat het mij teveel zou afleiden van mijn reis.
Nu vooral druk met mijn zoon waar ik elke dag van geniet. Alsook trainen voor de hele marathon in Athene die ik in November ga lopen (mijn eerste). Mocht je ook in het Zuiden komen dan laat maar weten en drinken we een biertje, gezien jij al jarenlang fan bent.
Heeft die kleine de hendig sjieke slip al onder de knie?quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die reis van 4 jaar heb ik zeker van genoten. Vooral met de eet avonturen waar ik toen een apart topic voor had. Maar in Azië heb je uiteraard veel meer keus en meer toegankelijke prijzen om dagelijks uit te eten. Een vlog heb ik toendertijd aan gedacht, maar ik denk dat het mij teveel zou afleiden van mijn reis.
Nu vooral druk met mijn zoon waar ik elke dag van geniet. Alsook trainen voor de hele marathon in Athene die ik in November ga lopen (mijn eerste). Mocht je ook in het Zuiden komen dan laat maar weten en drinken we een biertje, gezien jij al jarenlang fan bent.
Wat een baas was dat op de FPquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:47 schreef Hallojo het volgende:
Ik mis @:WAARHEID. Die was al lang wappie voordat het hip was.
quote:Op donderdag 11 juli 2024 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat een baas was dat op de FP
O god!!! Die cybernationstijd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 17:12 schreef Document1 het volgende:
Heel veel oud fok cyber nations gasten. Ben al die namen vergeten joh.
@liesje1979 post dacht ik nog weleens in GCquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
@:braun @:biogarde @:ponylover @:lizzle @:moemoe @:remlof @:fraubitch @:roooosje @:smijn. @:liesje1979
En vast nog heel veel die ik vergeet uit die 'fantastische' oude tijd
Awww.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
@:braun @:biogarde @:ponylover @:lizzle @:moemoe @:remlof @:fraubitch @:roooosje @:smijn. @:liesje1979
Ik werd user in 2006 en heb die eerste jaren zoveel lol gehad met en om dit forum. Zoveel grappige, creatieve en soms ronduit onzinnige topics. Echt fantastisch idd.quote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
De goeie ouwe tijd waar je in een centerparcs huisje nog een drol kon kokenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:21 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik werd user in 2006 en heb die eerste jaren zoveel lol gehad met en om dit forum. Zoveel grappige, creatieve en soms ronduit onzinnige topics. Echt fantastisch idd.
Mo_Muffin?quote:
quote:
Mo_Muffin met zijn bong.quote:
Ik mis Fann eigenlijk toch ook wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Mo_Muffin met zijn bong.
Vergeet Disana weer niet.
Ja… FANN met haar multiquotesquote:
Jaquote:
Ik dacht dat ze elders op Fok postte maar ook al 2 jaar niet meer. Ik heb nog wel een schilderij van haar.quote:
Mooie is dat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze elders op Fok postte maar ook al 2 jaar niet meer. Ik heb nog wel een schilderij van haar.
.zipquote:
Dat was een leuke club ja, samen baggerenquote:Op donderdag 11 juli 2024 22:41 schreef Jimbo het volgende:
Dat was denk ik ooit mijn kennismaking met het forum (ooit gestart op de FP). Weet er weinig meer van, maar wel dat ik een tijdje veel in #moemoe op IRC zat. Maar dat is écht lang geledenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat was een leuke club ja, samen baggeren.
Volgens mij was #moemoe vooral in de nachten heel actiefquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was denk ik ooit mijn kennismaking met het forum (ooit gestart op de FP). Weet er weinig meer van, maar wel dat ik een tijdje veel in #moemoe op IRC zat. Maar dat is écht lang geleden
Weet je het wachtwoord nog?quote:
Ach, ik vroeg me weleens af wat er van hem geworden was. Hele aparte vent.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:49 schreef EmptyBox het volgende:
Mylifeisgrey is einde vorig jaar overleden. Zoals te lezen valt op zijn Facebook. Ik weet niets over de oorzaak. Maar ik heb wel vermoedens. Naast psychische problemen had hij ook lichamelijke klachten. Ik heb hem ooit in het echt ontmoet.
Jammer.
Ik weet hoe wanhopig je je kunt voelen, ik weiger echter mezelf om te leggen. Tot nu houd ik het al 28 jaar vol om met een zware depressie te leven. Echt heel erg nieuws dat ik nu zojuist pas las. Kende hem sinds 2010 en sprak hem jarenlang regelmatig. Maar ik dacht pas geleden nog aan hem, hoopte dat het met hem wellicht wel beter ging.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik vroeg me weleens af wat er van hem geworden was. Hele aparte vent.
Weet nog dat hij ooit een aankondiging deed van zelfmoord, op Facebook. Heb toen de hele avond geprobeerd mensen daar in de buurt te bellen om hem te helpen.
Op Facebook staat het overlijdensbericht, door zijn familie geplaatst. Dus ik neem aan dat het klopt..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:35 schreef -Deluzion- het volgende:
Is MyLifeisGrey echt overleden zoals wordt gesuggereerd? Ik dacht laatst nog aan hem, kende hem toch al sinds 2010. Enorm intelligentie jongen die vele traumatische ervaringen heeft opgedaan. Echt heel heftig nieuws voor mij. Ik voel mezelf ook meteen een stuk zwakker.
Ik wist niet dat ik er nog toe in staat was maar er stonden wel echt wat tranen in mijn ogen toen ik dat nieuws las, zijn lijden was ondraaglijk.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op Facebook staat het overlijdensbericht, door zijn familie geplaatst. Dus ik neem aan dat het klopt..
scuzi voor de late reageering maar ok.. dacht weer eens even in te loggen en te zien wat er allemaal voor gekke dingen gepost werden hiero.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zo dan BG terug op fok, wat een held![]()
Mijn onderschrift pindazakje komt zelfs uit een memorabele tekst van BG, geen grap![]()
En die legendarische reportage bij BG thuis en zijn broer en moeder, haar blote tetten staan voor altijd op mijn netvlies gebrandHoe is met haar? En met je broer? En met jezelf?
Die heet toch Anne tegenwoordig hier, dacht ik?quote:
Correct, en tevens juist.quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heet toch Anne tegenwoordig hier, dacht ik?
Leuk dat je weer eens wat van je laat horen. Jammer dat op het moment niet gaat zoals je het had voorzien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
scuzi voor de late reageering maar ok.. dacht weer eens even in te loggen en te zien wat er allemaal voor gekke dingen gepost werden hiero.
Het gaat, heb een jaartje een stukje land gehad maar uiteindelijk begonnen ze daar te spuiten met landbouwgif en dat is niet waar ik voor getekent had (toen ik er op ging was het nog 100% bio maar het bestuur veranderde dat jaar en toen kreeg je dus dat geouwehoer), wat ik wilde doen op dat land was toch niet helemaal optimaal mogelijk (foodforresting, dat werkt met meer lagen dan alleen gewassen namelijk), heb nu maar gewoon mijn balkon uitgebreid met stellingkasten dus blijf wel groene dingetjes groeien.
Ook beetje afgeraffeld wat sport betreft, ging al tijdje niet super.. slaapgebrek etc verneukt je hele schema enzo.. ben echt net weer beetje begonnen. Wel direct malle spierpijn na 1x biceps lmao.
Wil in de lente weer survival courses gaan doen iig.
Met familie, mwa.. niet heel veel contact mee, ook niet veel over te zeggen online' is hun prive etc.
Kom trouwens nooit mensen tegen in het echt die mij nog herkennen, ben allang ook niet meer dik en eng.
Of geen leven.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zie zoveel namen voorbij komen waarbij ik denk:"Oh ja!."
Waar zijn ze toch allemaal gebleven en hoezo hebben ze ineens een leven??
Ja, dat ook. Er zijn al best veel FOK!kers overleden.quote:
Ik durf ze niet eens op te noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:07 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Er zijn al best veel FOK!kers overleden.
Okequote:
Nee, zij is echt. Ze is zelfs getrouwd met Montelly en hebben volgens mij kinderen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was een kloon toch? Althans, die foto's waren achteraf niet echt dacht ik.
-Jammer dat mijn kloondetector tag alleen op Fotoboek zichtbaar is-
Oh, nu weet ik van wie jij een kloon bent.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:09 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee, zij is echt. Ze is zelfs getrouwd met Montelly en hebben volgens mij kinderen.
Kan niet geloven dat zo een retard gewoon geen kloon was.
Stimorol-, Ambipur. Duh?quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik van wie jij een kloon bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |