Boeken en gaanquote:
Nee, dacht laatst ook aan hem. Hij was ziek en ging daarom offlinequote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Heeft iemand contactgegevens van, of contact met @:SeLang ? Hij heeft al sinds april 2020 niet gepost op FOK!.
Waar heeft hij dat geplaatst dan dat hij ziek is? Denk niet dat hij ergens onderweg ziek is geworden want toen in april 2020 Corona in alle hevigheid bezig was zat hij uitgebreide beursposten te schrijven, hij zat nooit op Fok als hij op reis was.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 11:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, dacht laatst ook aan hem. Hij was ziek en ging daarom offline
In 1 van die topics dacht ik. Hij was ziek en dacht corona te hebben. Hij zei dat hij even offline ging. Daarom vroeg ik een tijdje geleden of 1 van jullie contact heeft met hem. Vond het lang duren.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Waar heeft hij dat geplaatst dan dat hij ziek is? Denk niet dat hij ergens onderweg ziek is geworden want toen in april 2020 Corona in alle hevigheid bezig was zat hij uitgebreide beursposten te schrijven, hij zat nooit op Fok als hij op reis was.
Geen reactie, laat ik het voor de zekerheid maar doen dan, better be safe than sorry :-Dquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:35 schreef DutchieBre het volgende:
Hola mede reizigers (in barre tijden). Over anderhalve week ga ik naar Italië (Rome), hier heb ik netjes een dPLF voor ingevuld en ook voor mijn vrouw. Nu kan ik alleen nergens terug vinden of mijn kinderen (7 en 11) ook zo'n formulier moeten invullen, of dat ze onder ons formulier reeds daarvoor gedekt zijn. Heeft iemand hier wellicht ervaring mee?
Onderstaand topic was beter geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:52 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Geen reactie, laat ik het voor de zekerheid maar doen dan, better be safe than sorry :-D
HPKW heeft helaas ook geen contactgegevens. Vind het toch wel zorgwekkend.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 15:00 schreef flipsen het volgende:
Een tijd geleden ook al eens verbaasd afgevraagd waar hij was... heb geen contactgegevens helaas.
Oow, ik las ergens dat ik vragen, waar geen eigen topic voor aangemaakt hoeft te worden, in de slowchat moest stellen :-D.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onderstaand topic was beter geweest.
COR / Zomervakantie #12 Nederland is rood
Wie is HPKW?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
HPKW heeft helaas ook geen contactgegevens. Vind het toch wel zorgwekkend.
HenkPietKlaasWimquote:
Er is ook een reizen in Coronatijd topic hier in Travel: TRV / Ervaringen met reizen tijdens COVIDquote:Op dinsdag 27 juli 2021 11:12 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Oow, ik las ergens dat ik vragen, waar geen eigen topic voor aangemaakt hoeft te worden, in de slowchat moest stellen :-D.
Even contact gehad.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
HPKW heeft helaas ook geen contactgegevens. Vind het toch wel zorgwekkend.
Fijn om te horen. Afgelopen jaar zijn er al te veel FOK!ers plotseling overleden en ik maakte me zorgen om hem.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
Even contact gehad.
Hij heeft geen makkelijk jaar achter de rug, andere prioriteiten dan Fok, maar komt in de toekomst wel weer, waarschijnlijk.
Oh gelukkig, ik maakte me ook veel zorgen, had hem al meerdere malen een dm gestuurd afgelopen anderhalf jaar.quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even contact gehad.
Hij heeft geen makkelijk jaar achter de rug, andere prioriteiten dan Fok, maar komt in de toekomst wel weer, waarschijnlijk.
Dit gaat over Selang?quote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even contact gehad.
Dat is heel fijn om te horen! Bedankt voor deze updatequote:Op donderdag 29 juli 2021 14:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Even contact gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |