abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205791861
Hier nog wel vakantie-ish maar ook druk met dingen. Gezien ik niet dingen een beetje kan waren er teveel koolhydraten en alcohol. Trainen weer opgepakt ook.
Vandaag:
S: zware dingen optillen, sprint workout
T: shake met whey en kwark
L: tosti ham kaas
D: karbonade, tomatensalade, aardappeltjes uit de airfryert.
T: dingen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205798823
Wel, gewogen en +1.9 kilo t.o.v. een maand geleden.
Valt mee, maar gezien de moeite waarmee de kilo's er tegenwoordig afgaan toch zuur. We gaan er weer voor!
pi_205798850
Ik eindig augustus met hetzelfde gewicht als waar ik het mee begon.
Met een meidenkwartet
  woensdag 31 augustus 2022 @ 08:56:46 #104
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_205798876
Volgen jullie eigenlijk een specifiek dieet/eetschema o.i.d.?
pi_205798897
Ik niet. Mijn gezonde verstand is mijn dieet. Minder crap in de bakkes stoppen.
pi_205798926
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 18:25 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje voor morgen

O: cracker met kaas
L: 2 witte bolletjes met kaas
D: pasta met saus en vega balletjes
T: 2 speciaal biertjes
B: 1500L bier bottelen dus veel tillen en stappen zetten :%
Gisteren 5500kcal verbrand volgens mijn Fitbit.
Toen we thuis kwamen hadden we geen zin meer in het avondeten dus dat werden 2 tostis.

Vandaag:
L: 2 tostis gemaakt van witte bolletjes en kaas
D: avondeten van gisteren
T: komkommer en handje nootjes
B: 10k stappen
pi_205799382
Lijstje gister netjes gevolgd, alleen een kleine bakje dubbelvla erbij (ik had nogal honger de hele dag)

Vandaag:
O: havermout met blauwe bessen (ik merk dat ik langzaam mijn IF even moet verschuiven, anders heb ik echt te veel honger met werken)
L: 2 boterhammen met kaas, tomaat, avocado, komkommer, mayo
T: fruit
D: gekookte aardappelen, vega spinazie kaas ding, groente samenraapsel
B: wielrennen, 1,5 uur of zo
  woensdag 31 augustus 2022 @ 10:43:46 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205799787
Mijn lijstje gisteren was raar.

12.00 yoghurt m bessen en granola, haverkoek

17.00 2x kaascroissant en een bakje grillworstplakjes

21.30 2x bakje parelcouscoussalade m pesto van de ah
Oh, en een bakje gefrituurde groenten.

Dus…

Vandaag begon met een bakje brinta en 2 gekookte eitjes. En avondeten is broccoli m gerookte zalm.
De rest weet ik nog niet
pi_205800212
BE heb mijn Fitbit weer aan gedaan en al 4 dagen mijn stappen doel gehaald. Dat gaat vanaf nu iedere dag gewoon lukken. Even tijd voor maken.
De calorieën die dat ding telt, let ik trouwens niet op want volgens mij klopt daar weinig van.
Met een meidenkwartet
pi_205800230
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 08:56 schreef Morgane89 het volgende:
Volgen jullie eigenlijk een specifiek dieet/eetschema o.i.d.?
Nope, ik probeer gezonde keuzes te maken die wel vullend zijn, ik zou nog iets meer eiwitten kunnen toevoegen. Genoeg eten zodat ik niet aan het einde van de dag of de volgende dag alles wat er in huis is naar binnen ga werken.
Ik moet echt iets verzinnen om weer terug te gaan naar een kleinere hoeveelheid chocola per dag, het is zo makkelijk om dat maar te pakken, vorig jaar lukte het me best goed om dat te minderen, nu al een tijdje niet en ik val dus ook niet af.
pi_205808279
Ik heb sinds ik terug ben van vakantie nog niet op de weegschaal durven staan.
Het is wel een record(halve)week qua stappen (heb er in 3 dagen 76k :o ), maar daar heb je weinig aan als je dan ook ongezond eet (kindervakantieweek) :')
pi_205808915
Ik moest gisteren ergens op de weegschaal staan. Kwam ik erachter dat ik mijn telefoon nog in mijn broekzak had. Leg dat ding thuis op de weegschaal is dat toch mooi weer 247 gram :+ (heb zo'n zwaar leren beschermhoesding).

Voor de rest was het niets schokkends; ietsje zwaarder dan thuis maar daar weeg ik bloot.

En ik ben volgens haar 1m67,5.
Dan snap ik ook waarom het op sommige plaatsen 1m67 en andere plaatsen 1m68 is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 1 september 2022 @ 09:12:28 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205809297
Hier na een aantal drukke dagen met rare eetmomenten toch zo veel mogelijk gezond geprobeerd te doen. Mijn grootste valkuil daarbij is over het algemeen slaapgebrek en deze week was ik nog niet verder gekomen dan een gemiddelde van 6u slaap per nacht en vaak gaat zich dat wreken, maar ik was sterker! *O*
En dat loont, de weegschaal kruipt nog steeds naar beneden. Kruipend, maar toch...

Nu weer ietsje rustiger dus eerst nog een afspraak en dan straks maar eens een lekker lang rondje lopen weer. O+
Vannacht 8u gepakt en dat maakt toch een enorm verschil met hoe je op staat. :Y
pi_205809445
Je serieus kapot schrikken is blijkbaar een goede manier om je snaaitrek (tijdelijk) kwijt te raken. :') Misschien leer ik nu eens het verschil tussen snaaitrek en honger te onderscheiden. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205809500
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nope, ik probeer gezonde keuzes te maken die wel vullend zijn, ik zou nog iets meer eiwitten kunnen toevoegen. Genoeg eten zodat ik niet aan het einde van de dag of de volgende dag alles wat er in huis is naar binnen ga werken.
Ik moet echt iets verzinnen om weer terug te gaan naar een kleinere hoeveelheid chocola per dag, het is zo makkelijk om dat maar te pakken, vorig jaar lukte het me best goed om dat te minderen, nu al een tijdje niet en ik val dus ook niet af.
Bij mij is het enige dat helpt het gewoon niet kopen :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205809516
Vakantie heeft weinig schade gedaan. Afgelopen maandag en dinsdag in de Efteling ietsje meer, ondanks ruim 52.000 stappen in twee dagen, maar het is een paar honderd gram, dus te overzien.

Vakanatie voorbij, kind weer naar school, dus weer terug in het gareel. Ook weer sporten/bewegen oppakken, want dat was er een beetje bij ingeschoten.

Doel is om voor de herfstvakantie nog 3 kilo af te vallen. Kijken of dat gaat lukken.
  donderdag 1 september 2022 @ 10:03:22 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205809652
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Je serieus kapot schrikken is blijkbaar een goede manier om je snaaitrek (tijdelijk) kwijt te raken. :') Misschien leer ik nu eens het verschil tussen snaaitrek en honger te onderscheiden. :')
Do tell? Je maakt me nieuwsgierig!
pi_205809686
Ik zag dat er hier ook een power walking club is. Ik ga me daar eens inschrijven voor een proefles.
pi_205810358
Sinds deze week weer in het gezonde ritme na een week de teugels laten vieren. Wel merk ik dat ik het begin dan altijd weer erg lastig vind. Waar ik als ik er eenmaal weer lekker inzit over bepaalde keuzes niet na hoef te denken moet ik nu weer echt bewust gezond kiezen en bepaalde ongezonde dingen laten staan. Voor al de eerste 2 weken moet ik altijd wat strenger voor mezelf zijn, omdat ik dan nog veel cravings heb. Daarna verdwijnen die gelukkig wat meer.
Maar goed, zo'n week van minder gezond eten laat me wel weer altijd inzien hoe fijn ik het vind als ik in een goed en gezond ritme zit. Ik zit beter in mijn vel en voel me dan fit. Terwijl ik me nu na 1 week minder gezond dik en ongezond voel, terwijl 1 weekje ongezond eten natuurlijk niet je meteen minder fit maakt. Maar toch voelt het zo wel. Dus hopelijk keert dat goede gevoel snel weer terug nu.

Lijstje van vandaag:
O: proteine kwark
L: ei tosti
T: blauwe bessen
D: aardappeltjes, boontjes en zalm
S: 75 min boksen
T: eiwitshake, appel
pi_205810558
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:57 schreef BE het volgende:
Maar bij mij is het dus andersom he. :@
Jullie geven allemaal voorbeelden waarbij je dus veel slanker bent dan je denkt/voelt.

Ik voel me juist slanker dan ik ben. -O-
Eventjes geleden, maar door mijn even niet aan afvallen denken week lees ik het nu pas terug.

Ik heb dit ook. Vooral in weken dat in gezond eet en lekker sport voel ik me fit en slank. En soms als ik dan langs een raam/spiegel loop denk ik ineens van oh shit dit shirtje is toch minder goed dan dat ik me er in voel.
pi_205810634
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 10:03 schreef BE het volgende:

[..]
Do tell? Je maakt me nieuwsgierig!
Even in spoiler, gaarne die niet quoten. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 33% gewijzigd door IJsdraakje op 02-09-2022 08:52:50 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_205811121
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2022 11:29 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Eventjes geleden, maar door mijn even niet aan afvallen denken week lees ik het nu pas terug.

Ik heb dit ook. Vooral in weken dat in gezond eet en lekker sport voel ik me fit en slank. En soms als ik dan langs een raam/spiegel loop denk ik ineens van oh shit dit shirtje is toch minder goed dan dat ik me er in voel.
Dit heb ik ook :Y
pi_205811133
Jee @IJsdraakje, dat is schrikken :o

Sterkte daar. Hoop dat ie weer goed en snel opknapt!
pi_205811357
Jeetje IJs, wat een schrik
pi_205811510
Wat schrikken zeg!
En snap dat je eetlust dan wel weg is :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')