Gisteren 5500kcal verbrand volgens mijn Fitbit.quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:25 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje voor morgen
O: cracker met kaas
L: 2 witte bolletjes met kaas
D: pasta met saus en vega balletjes
T: 2 speciaal biertjes
B: 1500L bier bottelen dus veel tillen en stappen zetten
Nope, ik probeer gezonde keuzes te maken die wel vullend zijn, ik zou nog iets meer eiwitten kunnen toevoegen. Genoeg eten zodat ik niet aan het einde van de dag of de volgende dag alles wat er in huis is naar binnen ga werken.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 08:56 schreef Morgane89 het volgende:
Volgen jullie eigenlijk een specifiek dieet/eetschema o.i.d.?
Bij mij is het enige dat helpt het gewoon niet kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2022 11:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, ik probeer gezonde keuzes te maken die wel vullend zijn, ik zou nog iets meer eiwitten kunnen toevoegen. Genoeg eten zodat ik niet aan het einde van de dag of de volgende dag alles wat er in huis is naar binnen ga werken.
Ik moet echt iets verzinnen om weer terug te gaan naar een kleinere hoeveelheid chocola per dag, het is zo makkelijk om dat maar te pakken, vorig jaar lukte het me best goed om dat te minderen, nu al een tijdje niet en ik val dus ook niet af.
Do tell? Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op donderdag 1 september 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Je serieus kapot schrikken is blijkbaar een goede manier om je snaaitrek (tijdelijk) kwijt te raken.Misschien leer ik nu eens het verschil tussen snaaitrek en honger te onderscheiden.
Eventjes geleden, maar door mijn even niet aan afvallen denken week lees ik het nu pas terug.quote:Op maandag 29 augustus 2022 12:57 schreef BE het volgende:
Maar bij mij is het dus andersom he.
Jullie geven allemaal voorbeelden waarbij je dus veel slanker bent dan je denkt/voelt.
Ik voel me juist slanker dan ik ben.
Even in spoiler, gaarne die niet quoten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door IJsdraakje op 02-09-2022 08:52:50 ]Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dit heb ik ookquote:Op donderdag 1 september 2022 11:29 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Eventjes geleden, maar door mijn even niet aan afvallen denken week lees ik het nu pas terug.
Ik heb dit ook. Vooral in weken dat in gezond eet en lekker sport voel ik me fit en slank. En soms als ik dan langs een raam/spiegel loop denk ik ineens van oh shit dit shirtje is toch minder goed dan dat ik me er in voel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |