Dat vind het overgrote deel van het westen maar Rusland niet, gaan ze ook niet meer doen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:34 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is heel overzichtelijk. Oekraïne is een soevereine staat en mag zelf een buitenlandbeleid voeren. Als Rusland het daar niet mee eens is hebben ze pech. Historische banden zijn niet relevant. Wij hebben ons ook niet te bemoeien met het buitenlandbeleid van Indonesië of Suriname.
Rusland moet zsm opdonderen uit Oekraïne, inclusief de Donbass en de Krim. Meer is het niet.
daar gaan ze er toch geen 1000 van kunnen leveren?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja, dat zijn natuurlijk de kleine suicide dronetjes die swarmen maar dat zie ik ook niet gebeuren. Het gaat hier om oa de MALE achtige types vergelijkbaar met de MQ-9 ed.
Nee dus helpen we ze een handje dmv sancties en het bewapenen van UA.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind het overgrote deel van het westen maar Rusland niet, gaan ze ook niet meer doen.
Eens, zie ik ook niet gebeuren.quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:41 schreef sp3c het volgende:
daar gaan ze er toch geen 1000 van kunnen leveren?
schien 100 van de een en 900 van de ander ofzo
Volgens mij zit hij gewoon te trollenquote:Op zondag 14 augustus 2022 21:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Iedereen die het niet eens is die de woke-beweging is een putinlover? Ga toch weg man, ik laat me door jou geen woorden in de mond leggen
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Zal binnen een maand wel klaar wezen daaro
Waaro?quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
Zal binnen een maand wel klaar wezen daaro
Maar daarvoor heb je zware schepen nodig om landingen te dekken. En die liggen al op de bodem van de Zwarte Zee.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:55 schreef riazop het volgende:
[..]
Op zich logisch dat ruski gaat proberen Odessa in handen te krijgen en een corridor naar Transnistrie te realiseren
Ik trol niet over mensenrechten. Ik ben geen achterlijke Rus.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:00 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij gewoon te trollen
Ik denk niet dat die corridor erin zit inderdaad. Maar het is wel een feit dat de situatie in transnistrie de ontwikkeling van Moldavië in de weg staat. Vroeg of laat moet daar wel een oplossing voor komen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar daarvoor heb je zware schepen nodig om landingen te dekken. En die liggen al op de bodem van de Zwarte Zee.
Okquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik trol niet over mensenrechten. Ik ben geen achterlijke Rus.
Ondertussen kunnen 2 mannen in Russische steden evengoed niet hand in hand over straat en worden mensen met een kleurtje ook met enige regelmaat kapotgeslagen.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Volgens mij is er wel een soort narratief in de Russische media dat pedofielen hier kunnen doen wat ze willen (dan doelen ze eigenlijk op homorechten etc, dat wordt gelijkgeschakeld).
En dat wordt uitvergroot om onze maatschappij als een soort sodom en gomorrah weg te zetten...zoals wel vaker gebeurt in enge kringen.
het westen bad, Russian good ....
dat idee...
Heb je het geprobeerd dan?quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ondertussen kunnen 2 mannen in Russische steden evengoed niet hand in hand over straat en worden mensen met een kleurtje ook met enige regelmaat kapotgeslagen.
Dat hele “hoeder van traditionele waarden” is gewoon onzin en heeft niks met het christendom te maken. Gewoon een kapstok om hun wereldbeeld aan op te hangen. Gelegenheidsreligie.
Er werd gesproken over 1000 drones.quote:
Ik zag toevallig afgelopen week op YouTube 2 nieuwsartikelen met betrekking tot dit onderwerp, eentje van Oekraïne, en eentje van persbureau TAS over Rusland.quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ondertussen kunnen 2 mannen in Russische steden evengoed niet hand in hand over straat en worden mensen met een kleurtje ook met enige regelmaat kapotgeslagen.
Dat hele “hoeder van traditionele waarden” is gewoon onzin en heeft niks met het christendom te maken. Gewoon een kapstok om hun wereldbeeld aan op te hangen. Gelegenheidsreligie.
Tja, vandaar dat hun zonen met tienduizenden worden geofferd, terwijl de westerse wereld in alle macht probeert zich los te koppelen van Rusland...quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind het overgrote deel van het westen maar Rusland niet, gaan ze ook niet meer doen.
Wel grappig dat je heel Moskou vergelijkt met een klein stukje Amsterdam...quote:Op zondag 14 augustus 2022 21:24 schreef riazop het volgende:
[..]
Poetin is juist een geobsedeerde anti-racist.
Moskou is etnisch dan ook een stuk diverser als Amsterdam binnen de ring bv, waar alleen nog rijke witte mensen wonen.
Bron?quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:45 schreef riazop het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat Russen uit de oppositie in Nederland.
Ik denk dat het vanuit Oekraïne vooral een politieke actie is geweest richting het Westen toe om dat wetsvoorstel te maken. Ze hebben wel belangrijkere zaken aan hun hoofd nu...quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zag toevallig afgelopen week op YouTube 2 nieuwsartikelen met betrekking tot dit onderwerp, eentje van Oekraïne, en eentje van persbureau TAS over Rusland.
Het eerste artikel ging over een wetsvoorstel in Oekraïne om het homohuwelijk te legaliseren, het andere ging om nieuwe wetgeving in Rusland met als doel homoseksualiteit nog minder zichtbaar te maken in het openbare leven.
Een sterk contrast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |