Doe regelen danquote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik met @:dud0r om naakte dames te lokken.
Dit is geil, mag ik daar beeldmateriaal van?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Met @:wereldgozer wel met matching gymshark tanga's
Stukje frottage?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dit is geil, mag ik daar beeldmateriaal van?
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:27 schreef laforest het volgende:
Met @:Lesouhaitdesou en @:Wa3ra natuurlijk.
(FOK!sters)
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:02 schreef Sfancta het volgende:
Met @:wereldgozer wel met matching gymshark tanga's
Zijn het gothic meisjes?quote:
Nee, Marokkaanse.quote:
@SnodeSnuiter mag er van mij ook bij komen zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 16:42 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik met @:Hyaenidae lekker samen bubbelen en genieten van naakte dames die ons vergezellen in het bubbelbad. Met wie wil jij graag in bad en waarom?
Ik was vanavond al met M (die met de hottub) pootjebaden.quote:
Die M zou je ook nog eens aan me voorstellenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik was vanavond al met M (die met de hottub) pootjebaden.
Dichter bij naakte vrouwen kwam het vandaag helaas niet.
Ja dat komt echt nog wel eens.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die M zou je ook nog eens aan me voorstellen
Dat doe ik zekerquote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat komt echt nog wel eens.
Maar geniet jij nou eerst maar van die andere M.
![]()
![]()
Wie is Karin Daalder? En is dat familie van @kdaalder?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:05 schreef NaarMensje het volgende:
@:sanasoufi en Karin Daalder natuurlijk! Met @:Maghrebijnse lijkt me trouwens ook wel wat.
Karin Daalder = kdaalderquote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wie is Karin Daalder? En is dat familie van @:kdaalder?
Nee, dat geloof ik niet.quote:
Haar account was gehekt door een kwaadwillende. Volgens mij was het haar broertje.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet.Mijn schepper luisterde naar NAS en klonk als een mannelijke puber, niet als een Karin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |