Tijd om een hele lading Guardia Civil te lenen uit Spanje.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
De boeren gaan protesteren tijdens de Vuelta. Enorm zin in de meltdowns.
Ach, als ze het naar hun zin hebben in Woudenberg of all places moeten ze dat gewoon doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
AngliruKnuppelaar.gifquote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd om een hele lading Guardia Civil te lenen uit Spanje.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ach, als ze het naar hun zin hebben in Woudenberg of all places moeten ze dat gewoon doen.
Overigens:
Melkveehouder Teus van der Wind van boerenactiegroep Agractie roept in een appgroep collega's op om te komen demonstreren. "Het gaat niet om een blokkade", licht hij toe. Ook moet het geen wilde actie worden. "We willen langs het parcours demonstreren met vlagvertoon en spandoeken en een gigantische rij trekkers, vrachtwagens en hoogwerkers."
...
De gemeente Woudenberg benadrukt in een reactie dat het gaat om een publieksvriendelijke actie in een weiland waar de wielerronde geen last van zal hebben. Er zal volgens een woordvoerder geen sprake zijn van een demonstratie en ook niet van een gigantische rij trekkers.
Kijk eens dom gemeente Woudenberg.
Nederland heeft een bult stevige kerels nodig die het asfalt opvreten.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tijd om een hele lading Guardia Civil te lenen uit Spanje.
En dan ligt er een Nederlander bij haha.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Iedereen is weer goedschiks of kwaadschiks in het vliegtuig naar Antalya gestaptquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:12 schreef Szura het volgende:
Weer een nieuwe horeca
https://www.ad.nl/den-haa(...)blijft-uit~a6c2922b/
Scheveningen
"Wij willen de wielerronde in principe door laten gaan, maar wij willen ons ding ook door laten gaan. Op dit moment werken we goed samen met de Vuelta, daar zijn we gelukkig mee, maar aandacht is ons veel waard. Als ze niet met ons samenwerken, trekken we onze vingers ervan af en dan weten ze wat er kan gebeuren", aldus Van der Wind.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 15:23 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ach, als ze het naar hun zin hebben in Woudenberg of all places moeten ze dat gewoon doen.
Overigens:
Melkveehouder Teus van der Wind van boerenactiegroep Agractie roept in een appgroep collega's op om te komen demonstreren. "Het gaat niet om een blokkade", licht hij toe. Ook moet het geen wilde actie worden. "We willen langs het parcours demonstreren met vlagvertoon en spandoeken en een gigantische rij trekkers, vrachtwagens en hoogwerkers."
...
De gemeente Woudenberg benadrukt in een reactie dat het gaat om een publieksvriendelijke actie in een weiland waar de wielerronde geen last van zal hebben. Er zal volgens een woordvoerder geen sprake zijn van een demonstratie en ook niet van een gigantische rij trekkers.
Kijk eens dom gemeente Woudenberg.
Dat de dames en heren politici voor het overgrote gedeelte net zulke staatsgevaarlijke terroristen zijn als de terrorboeren zelf had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen weer inpakken hoor
Ik baal dat het geen 38 graden wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:06 schreef franklop het volgende:
Waarom blijft het nu dinsdag en woensdag boven de 30 graden. Dat had ik niet afgesproken
Alter ego van Koffieplanter?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 19:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik baal dat het geen 38 graden wordt.
Gelachen om de venijnige steken van de schrijfster richting de CDA/CU/VVD'ers nu in herhaling nutteloze vragen aan het stellen zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Polderenaidsquote:Op woensdag 10 augustus 2022 18:30 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Innovatiequote:De diervoederproducent zegt in de stikstofcrisis dan ook naar andere mogelijkheden te willen kijken. "Onze positie is dat we oplossingen zien in innovatie en samenwerking en niet in de bottebijlmethode van afscheid nemen van heel veel vee", zei Deen bij de presentatie van de halfjaarcijfers.
quote:"Wij willen de wielerronde in principe door laten gaan, maar wij willen ons ding ook door laten gaan. Op dit moment werken we goed samen met de Vuelta, daar zijn we gelukkig mee, maar aandacht is ons veel waard. Als ze niet met ons samenwerken, trekken we onze vingers ervan af en dan weten ze wat er kan gebeuren", aldus Van der Wind.
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:24 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek, 'feiten' i.p.v. modellen.
Die kom ik op werk ook vaak tegen, dat mensen analyse en modellen alleen willen gebruiken als ze hun bias 'feiten' bevestigen.
Altijd leuke discussies met vooral oudere collega's. Zij gaan prat op hun interpretatie maar als model anders zegt klopt het nooit.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:24 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek, 'feiten' i.p.v. modellen.
Die kom ik op werk ook vaak tegen, dat mensen analyse en modellen alleen willen gebruiken als ze hun bias 'feiten' bevestigen.
Ik zag hier in de buurt een paar maanden terug wel lintjes hangen aan bomen waar ze in zouden zitten, maar die zijn allemaal verdwenen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:45 schreef EinarBoe het volgende:
Tijd voor een leuker onderwerp!
De eikenprocessierups, trekt ie zich terug uit Nederland? Ik hoor er nooit meer iemand over klagen.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-we-af-van-de-plaagquote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:45 schreef EinarBoe het volgende:
De eikenprocessierups, trekt ie zich terug uit Nederland? Ik hoor er nooit meer iemand over klagen.
Ja, heel gek hoe dit probleem verdween toen COVID opeens op kwam zetten. Ze verzinnen gewoon elke keer iets nieuws. Rupsen, covid, stikstof, droogte. Trap er niet in mensen.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-we-af-van-de-plaag
Was zeker te druk met afval dumpen en snelwegen blokkerenquote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:56 schreef Steven184 het volgende:
Steun deze liefhebbende boer: NWS / Boer laat koe 12 uur creperen in brandende zon en doodgaan
Kan die dooie koe er morgen mooi bijquote:Op donderdag 11 augustus 2022 18:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Was zeker te druk met afval dumpen en snelwegen blokkeren
Die zal wel geroepen hebben dat ze erin moeten blijven geloven. Met z'n allen naar voren!!!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:24 schreef EinarBoe het volgende:
Dat je met 5-0 de rust in gaat en dat je dan in de eerste minuut na rust een 6e tegen krijgt. Hoe zou zo'n coach dan op zijn rustpraatje terugkijken?
Nu pas?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
Wat is het een zegen om door Wierd Duk geblockt te zijn op Twitter. @:slobeend
Oh, al een tijdje. Maar Twitteraars zich weer druk zien maken om Wierd Duk terwijl je zijn tweet niet kunt lezen, heerlijk.quote:
Als het erg genoeg is wordt het wel een nieuwsbericht.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, al een tijdje. Maar Twitteraars zich weer druk zien maken om Wierd Duk terwijl je zijn tweet niet kunt lezen, heerlijk.
Wat een bijzondere reactie. CU heeft een hele ommezwaai gemaakt gedurende zomer...quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als het erg genoeg is wordt het wel een nieuwsbericht.
Ik heb vandaag dan weer hartelijk gelachen om de Christenunie:
[ twitter ]
Twee keer wat last van gehad dit jaarquote:Op donderdag 11 augustus 2022 13:45 schreef EinarBoe het volgende:
Ik ga naar Barca - Rayo morgen. Ik voel me vies maar je wil toch een keer in Camp Nou geweest zijnquote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon Ik heb aan mijn plicht voor het nieuwe voetbalseizoen voldaan!
De meloenen laten zich goed smaken. Jakobus 1:3quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
ChristenUnie en onbegrijpelijke ommezwaaien. Wat een schok.
Hebben ze wel genoeg spelers ingeschreven?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga naar Barca - Rayo morgen. Ik voel me vies maar je wil toch een keer in Camp Nou geweest zijn
quote:Johan Derksen ergert zich aan Tim den Besten en de manier waarop hij zich opstelt nu hem racisme is verweten. “Wees nou ook eens een grote jongen wanneer je zelf een draai om je oren krijgt.”
Zou ongeveer de laatste club zijn die ik wil bezoeken eerlijk gezegd, met al die kuttoeristen ook.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga naar Barca - Rayo morgen. Ik voel me vies maar je wil toch een keer in Camp Nou geweest zijn
Waarom heb je dat gevoel? Echt geen haar om mn hoofd die daar naartoe zou willenquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oude witte mannen en hun sneeuwvlokjes gedrag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:49 schreef Szura het volgende:
Johan ‘ik stop er nu echt mee maar kom na twee weken toch terug’ Derksen vindt dat iemand een grote jongen moet zijn bij kritiek
[..]
quote:Op donderdag 11 augustus 2022 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon Ik heb aan mijn plicht voor het nieuwe voetbalseizoen voldaan!
Wee'k nog niet. Granada wellicht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 10:07 schreef wimderon het volgende:
[..][ afbeelding ]
Wie gaat de tweede liek winnen?
Volgens mij hebben ze daar ook tig plekken waarvandaan je echt geen reet ziet van een wedstrijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ongeveer de laatste club zijn die ik wil bezoeken eerlijk gezegd, met al die kuttoeristen ook.
Peter Gillis bijt in alles in zijn zwaartekrachtsveld als hij een half uur niet gegeten heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 15:36 schreef Szura het volgende:
OM: Peter Gillis beet zijn vriendin Nicol in rug en neus
Wat
Willen we meer of minder boeren?quote:Behalve het warme weer bevordert ook de aanwezigheid van voedingsstoffen de groei van blauwalg. Het gaat om fosfaat, een stof die onder meer in mest voorkomt, en stikstof. Beide stoffen hopen zich op op wegen en akkers als het lange tijd droog is.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ongeveer de laatste club zijn die ik wil bezoeken eerlijk gezegd, met al die kuttoeristen ook.
Sowieso een indrukwekkend stadion natuurlijk en qua voetbal zal het ook prima zijn. Ben ook nog nooit naar een wedstrijd in Spanje geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 08:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom heb je dat gevoel? Echt geen haar om mn hoofd die daar naartoe zou willen
Leuk dat je naar de altijd sympathieke Andoni Iraola en zijn manschappen gaat kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 00:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor werk?quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
Gudelj en Rekik achterin bij Sevilla vanavond.
Het is dat ik moet werken.
Met zo'n naam krijg je nooit een meissiequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Kik Pierie is een ondergewaardeerd allround talent.
Kik Pieliequote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Met zo'n naam krijg je nooit een meissie
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
Geweldige aflevering wederom,Ook eindelijk de voorlaatste aflevering gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kappen met Nederlandse doetjes halen en alleen maar spelen met vier slagers die schoppen op alles wat enigszins op een voetballer lijkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Kik Pierie is een ondergewaardeerd allround talent.
Neequote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo.
Nog wat gebeurd de afgelopen week?
Dat scheelt dan weer.quote:
Wel opvallend dat jij en John allebei nauwelijks online waren laatste week.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 10:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hallo.
Nog wat gebeurd de afgelopen week?
Beticht je nu R_R van trollen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jij en John allebei nauwelijks online waren laatste week.
John en ik zijn een weekje gaan vissen in Thailand.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 13:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jij en John allebei nauwelijks online waren laatste week.
Over nummer 2 heeft meneer Schimmelpenninck wel een mening.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 14:41 schreef DeeBee het volgende:
Zes oorzaken van het personeelstekort, 'achilleshiel samenleving' - https://nos.nl/l/2440392
WIJ kunnen er weer eens geen klote van
CAO's zijn de laatste jaren niet echt slechter of soberder geworden toch? Dat was meer iets van de generatie Rutte I&II.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 15:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens niet verbazingwekkend dat de productiviteit achteruit holt als je werknemers steeds slechtere cao's en regelingen geeft en al die tijd wel goedkope arbeid regelt. Arbeid zou duur moeten zijn en arbeiders waardevol.
Altijd al een shithole geweest, snap mensen die klagen niet. Je weet precies wat je krijgt.quote:
Is er iets ergers dan uren in de file staan om vervolgens weg te branden op een veel te druk strand waar je ook nog eens afgezet wordt?quote:
Ook werken bij het AD?quote:Opstelling PSV: Benítez; Mwene, Teze, Obispo, Oppegard; Sangaré, Ledezma, Xavi; Bakayoko, De Jong, Gakpo
Niks lijkt mij onmogelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft Ten Hag wat met de vrouw van De Gea gedaan ofzo?
Ruud wordt net zo’n wisselenigma als mafklapper Schmidt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 18:48 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ook werken bij het AD?
Die deed het op willekeurige momenten zoals bij een achterstand tegen Feyenoord, niet als de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor de deur staat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ruud wordt net zo’n wisselenigma als mafklapper Schmidt?
Verkeerde keuze gemaakt zoals vele anderen. Nooit bij zo'n club instappen op dit momentquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
4-0 wtf
Die haalt de kerst niet.
Hij had een budget van 300 miljoen naar verluidt. Maar wat heeft ie daarmee gedaan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Verkeerde keuze gemaakt zoals vele anderen. Nooit bij zo'n club instappen op dit moment
Frenkie halen, maar die wil nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij had een budget van 300 miljoen naar verluidt. Maar wat heeft ie daarmee gedaan?
Al is dat nooit genoeg met al die troep daar op het veld.
Het lijkt wel een Engelse keeper.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:46 schreef EinarBoe het volgende:
De Gea ziet er toch gewoon bij alle doelpunten slecht uit hier. Ga daar maar eens tegenop coachen.
Dat zal wel moeten vrees ik. Al gaat je hele budget eraan op.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Frenkie halen, maar die wil niet
Fatsoenlijke keeper lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten vrees ik. Al gaat je hele budget eraan op.
Maar je hebt op elke positie een nieuwe speler nodig.
Danilo is waardeloos, Timber mwah, ik weet niet of ze daar nou 8 miljoen voor hadden moeten neerleggen. Hoeft van mij nog geen vaste basisspeler te zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de eerste indruk van Danilo en Timber @:Slobeend @:hhh38 ?
Maar hij was er wel bijquote:
Frenkie was fantastischquote:
Ik heb de 1e twee wedstrijden allebei niet gezien helaas.quote:Op zaterdag 13 augustus 2022 23:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat is de eerste indruk van Danilo en Timber @:Slobeend @:hhh38 ?
Het is wachten op de flopshow van dikke tokkie Sneijderquote:Op zondag 14 augustus 2022 13:59 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooi, al die omhoog gevallen voetballers die er geen kut van kunnen als trainer.
Pas nou op. Voor je het weet komt 'ie hier weer binnenwaaien.quote:
En dan Erik zelf voorop, net als met Verbeek bij Feyenoord.quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ twitter ]
Dit kan alleen maar goed gaan.
Het is nog 25 graden buiten, dit is niet leuk.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de gewone warmte krijgen we nu de plakkerige warmte. Kan niet wachten op wat verkoeling.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan Erik zelf voorop, net als met Verbeek bij Feyenoord.
Het koelt niet meer af. Loodzware nacht.quote:Op zondag 14 augustus 2022 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de gewone warmte krijgen we nu de plakkerige warmte. Kan niet wachten op wat verkoeling.
Ja vannacht en morgen zijn ook helemaal kutquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
EN DE OVERHEID DOET NIETSquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja vannacht en morgen zijn ook helemaal kut
Gaaf landquote:
Heerlijk geslapenquote:Op zondag 14 augustus 2022 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het koelt niet meer af. Loodzware nacht.
Angelsaksen die de democratie ondermijnen, leuke rubriekquote:Op maandag 15 augustus 2022 10:53 schreef Szura het volgende:
Ach klimaatontkenner, vreemdelingenhater en kolenvriend ScoMo
https://nos.nl/artikel/24(...)m-drie-keer-minister
Nee, dit kan niet
Hier ook wat druppels.quote:
Zal Rutte toevallig ook al tien jaar minster van Landbouw zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2022 10:53 schreef Szura het volgende:
Ach klimaatontkenner, vreemdelingenhater en kolenvriend ScoMo
https://nos.nl/artikel/24(...)m-drie-keer-minister
Nee, dit kan niet
Goedenavond. Bij welke mod kan ik een klacht indienen over roddelen?quote:Op zondag 14 augustus 2022 15:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Pas nou op. Voor je het weet komt 'ie hier weer binnenwaaien.
Een fok-user die normaal discussieert over dingen die hem opvallen in een serie. Inderdaad erg grappig!quote:
Goedenavond Pietje.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Goedenavond. Bij welke mod kan ik een klacht indienen over roddelen?
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Goedenavond Pietje.
Ik zou @:Rellende_Rotscholier even een DM sturen.
Van de rest ook niet vermoed ik.quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ik het van hem hoef te verwachten.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 18:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs op Wielerflits beginnen ze over Barney. Dan weet je dat je echt labiel bent.
quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ik het van hem hoef te verwachten.
Appèl op eigen verantwoordelijkheid, leuke rubriekquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het kabinet voelt mee met de zorgen van veel Nederlanders die door de inflatie en hoge energieprijzen de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, maar kijkt vooral naar de werkgevers voor een oplossing op de korte termijn. Zij moeten de salarissen zo snel mogelijk verhogen,
[..]
Dit land heeft zo'n behoefte aan een goede linkse regering, maar veel mensen beseffen dat helaas niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Appèl op eigen verantwoordelijkheid, leuke rubriek
Wegduiken voor verantwoordelijkheden, uiterst herkenbaar gereageerd door het kabinet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het kabinet voelt mee met de zorgen van veel Nederlanders die door de inflatie en hoge energieprijzen de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, maar kijkt vooral naar de werkgevers voor een oplossing op de korte termijn. Zij moeten de salarissen zo snel mogelijk verhogen,
[..]
Bedankt voor je likequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wegduiken voor verantwoordelijkheden, uiterst herkenbaar gereageerd door het kabinet.
Deze Roverheid zit vol met linkse figuren als Oprutten en Kaag! Tenminste als je twitter mag gelovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit land heeft zo'n behoefte aan een goede linkse regering, maar veel mensen beseffen dat helaas niet. [ afbeelding ]
Morgen maar weer aan Breaking Bad beginnenquote:
Dat lijkt me niet strafbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen maar weer aan Breaking Bad beginnen
Ik heb nog meer dan een seizoen BCS te goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen maar weer aan Breaking Bad beginnen
Sowieso vind ik dat Postcodeloterij argument zo dom altijd. Je hoeft geen lot te kopen als je ze niet wil steunen. Maar doordat de gemiddelde Nederlander het niet kan verdragen dat er een 0,01% kans is dat hun buren heel rijk worden en zij niet heeft de Postcodeloterij enorm veel geld. Waar ze vervolgens mee mogen doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Ach Lientje.
Zonder EU-geld kan je je hele sector opheffen, dom wijf
Ze hebben het gewoon weer geflikt, fenomenen.quote:
Ja voor mij ook weer nieuw. Er kwamen er natuurlijk 2 tegelijk. Eroverheen geklikquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus Christus te paard jongens ik heb gewoon een hele aflevering overgeslagen kom ik net achter. Moet ik die met terugwerkende kracht nog kijken.
Tip: Blauw-wit-rode tentjes blijven staan tot in de eeuwigheid, al zet je ze midden op straat.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:03 schreef Steven184 het volgende:
Ik stel voor dat we voortaan ook geen tentjes op Lowlands meer toestaan. Wie weet wat daar gebeurt.
Die hebben een speciaal tractor logo toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Tip: Blauw-wit-rode tentjes blijven staan tot in de eeuwigheid, al zet je ze midden op straat.
Er is een speciaal plekje in hel voor developers die volgordes bedenken die niet chronologisch zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De reacties op WielerFlits gaan veranderen. Binnenkort verdwijnt de chronologische weergaven en introduceren we een sortering op basis van het aantal duimpjes omhoog en duimpjes omlaag. Onze bezoeker, jij dus, bepaalt welke reactie bovenaan verschijnt.
Duimpje omhoog.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is een speciaal plekje in hel voor developers die volgordes bedenken die niet chronologisch zijn.
De puberale reacties onder dit artikel geven mij al goede hoop dat dit fantastisch gaat werken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De reacties op WielerFlits gaan veranderen. Binnenkort verdwijnt de chronologische weergaven en introduceren we een sortering op basis van het aantal duimpjes omhoog en duimpjes omlaag. Onze bezoeker, jij dus, bepaalt welke reactie bovenaan verschijnt.
Het zou een SC topic wel interessant maken als ze dat hier toe zouden passenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is een speciaal plekje in hel voor developers die volgordes bedenken die niet chronologisch zijn.
Bij Reddit echt een ramp met al die verborgen reacties. Op Dumpert daarentegen kom ik toch alleen voor de gevatte opmerkingen en dan is het prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitgelezen mogelijkheid om als WLR allemaal een account aan te maken en massaal de reacties van SvenNysN1Fan te gaan liken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven heeft zojuist zijn mening over dit onderwerp gepubliceerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitgelezen mogelijkheid om als WLR allemaal een account aan te maken en massaal de reacties van SvenNysN1Fan te gaan liken.
Alsof die website nog niet erg genoeg was.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan zouden mensen alleen nog maar mijn posts lezen. Lijkt me een hele vooruitgang.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou een SC topic wel interessant maken als ze dat hier toe zouden passen
quote:Jens Voigt 17 AUGUSTUS 2022 OM 11:36
Shout out naar het Fok!-forum!
Ik heb dit soort dingen ook al een paar keer overwogen. Hulde voor degene met meer lef.quote:
Weet je ook eens hoe dat voelt!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:12 schreef Sked het volgende:
Ik word voor de tweede keer deze week gecensureerd op Wielerflits. Walgelijk.
Als ... zijnde, walgelijk inderdaad.quote:
En dan heb je het nog niet over een tukker zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ... zijnde, walgelijk inderdaad.
Blijf van de kittens af.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ... zijnde, walgelijk inderdaad.
quote:
Totaal overbodig woordgebruik inderdaad, zeg gewoon dat je een slaper bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet over een tukker zijn
Wat een totaal hypocriet figuur zit er verder achter dat account zeg.quote:
Reden:quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit land heeft zo'n behoefte aan een goede linkse regering, maar veel mensen beseffen dat helaas niet. [ afbeelding ]
Dit is een beetje het peloton in aanloop naar de sprint. Met 70 bij de eerste 20.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Reden:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat het zo werkt, nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat met alle regen van de afgelopen 2 uur het waterprobleem wel is opgelost?
Alle rivieren gaan nu overstromenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat met alle regen van de afgelopen 2 uur het waterprobleem wel is opgelost?
INNOVATIESTOKPAARDJEquote:Minister Van der Wal wil kijken of er meer kan worden gedaan aan innovatie om de stikstofproblemen op te lossen.
quote:Het kabinet gaat met het bedrijfsleven bestuderen hoe de innovatie kan worden "aangejaagd". De minister benadrukte dat de innovaties ook de andere doelen op het gebied van water en klimaat niet in de weg mogen staan.
Nou, we gaan sowieso toch weer naar de rechter toe...quote:Die pleitten onder meer voor innovatie en 'versnelling'. Van der Wal zei te onderschrijven dat innovatie belangrijk is: "Maar als we innoveren, moet het wel juridisch houdbaar zijn. We moeten niet boeren hebben die heel veel investeren in technische innovaties, maar vervolgens bij de rechter vastlopen, omdat die zich afvraagt of de boeren nu echt wel minder stikstof uitstoten."
Ja jammerquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo werkt, nee.
In het noorden nog niks gevallen!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
Daar zitten toch alleen maar boerenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het noorden nog niks gevallen!
Niet echt innovatief, als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
We schuiven het probleem gewoon weer naar achteren. Dan komt het vanzelf goed.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen maar boeren
Innovatie!!!!111! lijkt af en toe wel een magisch duizenddingendoekje van simpel geroeptoeter. Vooral ook in de agrarische sector. In de praktijk betekent het vaak extra investeringen voor de boeren en het aangaan van extra schulden. Vooral gunstig voor de bank.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
INNOVATIESTOKPAARDJE
[..]
[..]
Nou, we gaan sowieso toch weer naar de rechter toe...
Jij hebt toch helemaal geen plantjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De hemelsluizen zijn geopend. De plantjes zijn ook weer blij
Ik word altijd heel verdrietig van dit account.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen plantjes?
[ twitter ]
Gisteren in het Ajax-topic iets zinnigs proberen bij te dragen, maar dat sla ik ook maar weer over.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:slobeend is PIETJEPUKKED.
Wat vind jij van het BCS-topic?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:slobeend is PIETJEPUKKED.
Ik lees dat topic iedere keer met stij-gen-de verbazing. Mensen die afleveringen overslaan, complete karakters vergeten zijn, Pietje, etc. Een verzameling zwakzinnigen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind jij van het BCS-topic?
Ik moest wel lachen om die post van Vjennequote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren in het Ajax-topic iets zinnigs proberen bij te dragen, maar dat sla ik ook maar weer over.
Heb je de tranen van Emma gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind jij van het BCS-topic?
In VBL posten is altijd een slecht idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren in het Ajax-topic iets zinnigs proberen bij te dragen, maar dat sla ik ook maar weer over.
Wie wat? Oh, nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je de tranen van Emma gezien?
Heyquote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In VBL posten is altijd een slecht idee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)nog-niet-tot-me-door
Zo vermoeiend, dat hele iNnOvAtiE-verhaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
INNOVATIESTOKPAARDJE
[..]
[..]
Nou, we gaan sowieso toch weer naar de rechter toe...
Is dat wat @maxi-mus de kop gekost heeft?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In VBL posten is altijd een slecht idee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:38 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Lol. Vooral ook de verzuurde reacties eronder zijn leuk.
Aan de andere kant hoorde ik dat er 10 mln Nederlanders taart hebben gegeten omdat Cees Engel is overleden.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vervang het woord "boer" voor "bankier" en heel Nederland stond (terecht!) op z'n kop!
Alleen positieve propaganda die we zelf op willekeurige plekken ophangen en die je niet mag verwijderen of anders bedreigen we je, is toegestaan in het Nederland van Van der Plas.quote:
Om kwaad van te worden. Ik ken dat hotel, dat ligt buiten het dorp, tussen Almelo en Albergen in, tussen een paar boerderijen in. Kijk maar (rode stip is het betreffende hotel, uiterst links is de rand van Almelo, rechts Albergen):quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:50 schreef EinarBoe het volgende:
Als je nog een debiel jankverhaal wil lezen vandaag, dan is dit wel een goede:
https://www.volkskrant.nl(...)k-wel-aan~b37a47c0b/
Die asielzoekers zullen straks natuurlijk de hele dag rondhangen bij de supermarkt tegenover zijn nieuwbouwhuis. ‘Zie je dat bankje? Daar zit nu twee keer per week de postbode even uit te rusten. Als er straks driehonderd mensen bij komen, dan gaan ze daar natuurlijk zitten hangen met hun aankopen uit de supermarkt.’
‘Alles wordt hier georganiseerd door vrijwilligers’, vertelt Klaassen. ‘Zelf was ik bijvoorbeeld ook een tijdje voorzitter van de jeugdcarnavalsclub. Iedereen draagt zijn steentje bij.’ Juist die saamhorigheid komt onder druk te staan als het dorp straks voor 10 procent uit asielzoekers bestaat, vreest hij.
Die deugd van aanpakken wordt er hier al jong ingestampt. ... Met een vergelijkbare gemeenschapszin kwam woensdag een groepje lokale ondernemers bij elkaar om plannen te smeden om gezamenlijk de komst van het azc te dwarsbomen. Volgens Ron Oude Nijhuis, eigenaar van een bouwbedrijf pal achter het toekomstige opvangcentrum, onderzoeken zij nu of er nog een mogelijkheid is om gezamenlijk het hotel op te kopen.
Hoteleigenaar Maria Olde Heuvel wil geen vragen beantwoorden. Volgens de regionale krant Tubantia vertrok zij dinsdagavond onder politiebegeleiding uit haar eigen hotel. Dorpsbewoners nemen het haar zeer kwalijk dat zij het hotel aan het COA heeft verkocht, zegt Bart Klaassen. ‘Voor haar is er denk ik geen plekje meer in Albergen.’
En ook:
‘Ze moesten slapen in de regen en in de kou, las ik. Hoezo? Het is hartstikke warm en de afgelopen weken was het droger dan ooit. Als het echt zo slecht is in het land waar je vandaan komt, dan kun je dat beetje regen van gisteravond toch ook wel aan?’
Verschillende dorpsbewoners beloven woensdagmiddag dat de acties die avond nog massaler zullen worden. Klaassen denkt nog na over de tekst op het spandoek dat hij zal meenemen. ‘Wel jagers, geen negers’, was bij de middagboterham aan de keukentafel de eerste spreuk die bij hem opkwam. ‘Maar dat is hem denk ik nog niet helemaal.’
Soms vergeet je even dat half Nederland gewoon achterlijk is en dat desalniettemin er elke dag vertelt moet worden hoe gezellig het wel niet is.
Vraag mensen uit de buurt het dorp Albergen te typeren, en er klinkt telkens het woord ‘gezellig’. Paasvuur, kermis, carnaval, er is hier weinig aanleiding nodig om met zijn allen de grote feesttent uit te rollen.
Kutland. Kutinwoners.
Het is toch ook wel logisch, als je dit soort berichten leest:quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Goede klacht.
Sws te triest voor woorden dat blijkbaar geen enkele gemeente vluchtelingen/asielzoekers wil opvangen en dat de overheid dit dan maar regelt.
Of naja, in dit geval dan want verder is het een dikke teringzooi rondom alles qua opvang.
Nederlanders doen dit ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is toch ook wel logisch, als je dit soort berichten leest:
https://nos.nl/artikel/24(...)-door-veiligelanders
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 20:50 schreef EinarBoe het volgende:
Als je nog een debiel jankverhaal wil lezen vandaag, dan is dit wel een goede:
https://www.volkskrant.nl(...)k-wel-aan~b37a47c0b/
Die asielzoekers zullen straks natuurlijk de hele dag rondhangen bij de supermarkt tegenover zijn nieuwbouwhuis. ‘Zie je dat bankje? Daar zit nu twee keer per week de postbode even uit te rusten. Als er straks driehonderd mensen bij komen, dan gaan ze daar natuurlijk zitten hangen met hun aankopen uit de supermarkt.’
‘Alles wordt hier georganiseerd door vrijwilligers’, vertelt Klaassen. ‘Zelf was ik bijvoorbeeld ook een tijdje voorzitter van de jeugdcarnavalsclub. Iedereen draagt zijn steentje bij.’ Juist die saamhorigheid komt onder druk te staan als het dorp straks voor 10 procent uit asielzoekers bestaat, vreest hij.
Die deugd van aanpakken wordt er hier al jong ingestampt. ... Met een vergelijkbare gemeenschapszin kwam woensdag een groepje lokale ondernemers bij elkaar om plannen te smeden om gezamenlijk de komst van het azc te dwarsbomen. Volgens Ron Oude Nijhuis, eigenaar van een bouwbedrijf pal achter het toekomstige opvangcentrum, onderzoeken zij nu of er nog een mogelijkheid is om gezamenlijk het hotel op te kopen.
Hoteleigenaar Maria Olde Heuvel wil geen vragen beantwoorden. Volgens de regionale krant Tubantia vertrok zij dinsdagavond onder politiebegeleiding uit haar eigen hotel. Dorpsbewoners nemen het haar zeer kwalijk dat zij het hotel aan het COA heeft verkocht, zegt Bart Klaassen. ‘Voor haar is er denk ik geen plekje meer in Albergen.’
En ook:
‘Ze moesten slapen in de regen en in de kou, las ik. Hoezo? Het is hartstikke warm en de afgelopen weken was het droger dan ooit. Als het echt zo slecht is in het land waar je vandaan komt, dan kun je dat beetje regen van gisteravond toch ook wel aan?’
Verschillende dorpsbewoners beloven woensdagmiddag dat de acties die avond nog massaler zullen worden. Klaassen denkt nog na over de tekst op het spandoek dat hij zal meenemen. ‘Wel jagers, geen negers’, was bij de middagboterham aan de keukentafel de eerste spreuk die bij hem opkwam. ‘Maar dat is hem denk ik nog niet helemaal.’
Soms vergeet je even dat half Nederland gewoon achterlijk is en dat desalniettemin er elke dag vertelt moet worden hoe gezellig het wel niet is.
Vraag mensen uit de buurt het dorp Albergen te typeren, en er klinkt telkens het woord ‘gezellig’. Paasvuur, kermis, carnaval, er is hier weinig aanleiding nodig om met zijn allen de grote feesttent uit te rollen.
Kutland. Kutinwoners.
quote:‘Als het zo slecht is in het land waaruit je gevlucht bent, kun je dat beetje regen hier toch ook wel aan?
quote:'Wel jagers, geen negers', was bij de middagboterham aan de keukentafel de eerste spreuk die bij hem opkwam.
quote:Albergen is niet tegen asielzoekers, aldus De Haan
Weet jij echt wie dit is?quote:
Jazeker. Heb er gister een hele tijd naar geluisterdquote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Weet jij echt wie dit is?
Wij zijn een heel gezellig land, met verenigingen en buurtbbq's. Gezellig gezellig gezellig.quote:
quote:
Maar in Albergen zijn ze echt niet racistisch, hoor!quote:Straks nog 10 procent allochtonen. Kunnen wij hier straks nog veilig wonen?
Je begint nog verstand te krijgen van muziek ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 12:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jazeker. Heb er gister een hele tijd naar geluisterd
DNF zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 22:07 schreef heywoodu het volgende:
Bijna Puck Tietema omver gelopen in Nunspeet! Dat nou net hij er als prof moet zijn
Hij liep een beetje langs het parcours te dolen.quote:
Nou nou nou, moet dat nou zo denigrerend richting Tietema?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij liep een beetje langs het parcours te dolen.
Annemarie Worst ook trouwens, want die stond haar wel deelnemende vriend aan te moedigen (die Belgische veldrijder Vincent dinges), daar hebben we even kennis mee gemaakt. De enige échte wielerprof onder de aanwezigen
De nieuwe vogelgriep is uit.quote:Binnen een straal van 10 kilometer rondom het besmette bedrijf liggen nog 256 andere pluimveebedrijven.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zin in nog meer niet werkende 'innovaties' zoals luchtwassers en dat soort bullshit.
https://nos.nl/artikel/24(...)vaak-flink-overschat
TRAP ER NIET IN
Lol dat is ook wel heel veelquote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De nieuwe vogelgriep is uit.
256
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:17 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]
@:AllesKaputt herkenbaar?
Even screenshotten voordat de tweet evt gewist wordt:
[ afbeelding ]
Zelfs de Duitsers hadden in 40-45 niet zoveel kampen bij elkaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De nieuwe vogelgriep is uit.
256
Geen Scott Morrison?quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:14 schreef Steven184 het volgende:
Doe mij maar een premier als Sanna Marin
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:14 schreef Steven184 het volgende:
Moin klap an bek hemmquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach alles wat met Twente te maken heeft.
Het is allemaal wat inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:14 schreef Steven184 het volgende:
Mensen in de randstad horen vaak wel iets, maar kunnen het niet plaatsen (iets noordelijker? uit het oosten?). Mijn Twentse familie vind dan weer dat ik echt ABN Nederlands praatquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je je Twents accent nog niet verloren in de randstad?
Wij zien @maxi-mus graag weer posten hierquote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:56 schreef Szura het volgende:
Zit @:maxi-mus achter de virtuele tralies?
Volgende week een KOLKENDE Grolsch Veste!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ach alles wat met Twente te maken heeft.
quote:Op donderdag 18 augustus 2022 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgende week een KOLKENDE Grolsch Veste!