quote:Op maandag 15 augustus 2022 20:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]![]()
Denk niet dat ik het van hem hoef te verwachten.
Appèl op eigen verantwoordelijkheid, leuke rubriekquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het kabinet voelt mee met de zorgen van veel Nederlanders die door de inflatie en hoge energieprijzen de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, maar kijkt vooral naar de werkgevers voor een oplossing op de korte termijn. Zij moeten de salarissen zo snel mogelijk verhogen,
[..]
Dit land heeft zo'n behoefte aan een goede linkse regering, maar veel mensen beseffen dat helaas niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Appèl op eigen verantwoordelijkheid, leuke rubriek
Wegduiken voor verantwoordelijkheden, uiterst herkenbaar gereageerd door het kabinet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het kabinet voelt mee met de zorgen van veel Nederlanders die door de inflatie en hoge energieprijzen de eindjes niet aan elkaar kunnen knopen, maar kijkt vooral naar de werkgevers voor een oplossing op de korte termijn. Zij moeten de salarissen zo snel mogelijk verhogen,
[..]
Bedankt voor je likequote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wegduiken voor verantwoordelijkheden, uiterst herkenbaar gereageerd door het kabinet.
Deze Roverheid zit vol met linkse figuren als Oprutten en Kaag! Tenminste als je twitter mag gelovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit land heeft zo'n behoefte aan een goede linkse regering, maar veel mensen beseffen dat helaas niet. [ afbeelding ]
Morgen maar weer aan Breaking Bad beginnenquote:
Dat lijkt me niet strafbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen maar weer aan Breaking Bad beginnen
Ik heb nog meer dan een seizoen BCS te goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 18:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Morgen maar weer aan Breaking Bad beginnen
Sowieso vind ik dat Postcodeloterij argument zo dom altijd. Je hoeft geen lot te kopen als je ze niet wil steunen. Maar doordat de gemiddelde Nederlander het niet kan verdragen dat er een 0,01% kans is dat hun buren heel rijk worden en zij niet heeft de Postcodeloterij enorm veel geld. Waar ze vervolgens mee mogen doen wat ze willen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Ach Lientje.
Zonder EU-geld kan je je hele sector opheffen, dom wijf
Ze hebben het gewoon weer geflikt, fenomenen.quote:
Ja voor mij ook weer nieuw. Er kwamen er natuurlijk 2 tegelijk. Eroverheen geklikquote:Op woensdag 17 augustus 2022 00:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jezus Christus te paard jongens ik heb gewoon een hele aflevering overgeslagen kom ik net achter. Moet ik die met terugwerkende kracht nog kijken.
Tip: Blauw-wit-rode tentjes blijven staan tot in de eeuwigheid, al zet je ze midden op straat.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:03 schreef Steven184 het volgende:
Ik stel voor dat we voortaan ook geen tentjes op Lowlands meer toestaan. Wie weet wat daar gebeurt.
Die hebben een speciaal tractor logo toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 10:09 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Tip: Blauw-wit-rode tentjes blijven staan tot in de eeuwigheid, al zet je ze midden op straat.
Er is een speciaal plekje in hel voor developers die volgordes bedenken die niet chronologisch zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De reacties op WielerFlits gaan veranderen. Binnenkort verdwijnt de chronologische weergaven en introduceren we een sortering op basis van het aantal duimpjes omhoog en duimpjes omlaag. Onze bezoeker, jij dus, bepaalt welke reactie bovenaan verschijnt.
Duimpje omhoog.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is een speciaal plekje in hel voor developers die volgordes bedenken die niet chronologisch zijn.
De puberale reacties onder dit artikel geven mij al goede hoop dat dit fantastisch gaat werken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De reacties op WielerFlits gaan veranderen. Binnenkort verdwijnt de chronologische weergaven en introduceren we een sortering op basis van het aantal duimpjes omhoog en duimpjes omlaag. Onze bezoeker, jij dus, bepaalt welke reactie bovenaan verschijnt.
Het zou een SC topic wel interessant maken als ze dat hier toe zouden passenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Er is een speciaal plekje in hel voor developers die volgordes bedenken die niet chronologisch zijn.
Bij Reddit echt een ramp met al die verborgen reacties. Op Dumpert daarentegen kom ik toch alleen voor de gevatte opmerkingen en dan is het prima.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitgelezen mogelijkheid om als WLR allemaal een account aan te maken en massaal de reacties van SvenNysN1Fan te gaan liken.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven heeft zojuist zijn mening over dit onderwerp gepubliceerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit klinkt als een uitgelezen mogelijkheid om als WLR allemaal een account aan te maken en massaal de reacties van SvenNysN1Fan te gaan liken.
Alsof die website nog niet erg genoeg was.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan zouden mensen alleen nog maar mijn posts lezen. Lijkt me een hele vooruitgang.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou een SC topic wel interessant maken als ze dat hier toe zouden passen
quote:Jens Voigt 17 AUGUSTUS 2022 OM 11:36
Shout out naar het Fok!-forum!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |