Ik heb dit soort dingen ook al een paar keer overwogen. Hulde voor degene met meer lef.quote:
Weet je ook eens hoe dat voelt!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:12 schreef Sked het volgende:
Ik word voor de tweede keer deze week gecensureerd op Wielerflits. Walgelijk.
Als ... zijnde, walgelijk inderdaad.quote:
En dan heb je het nog niet over een tukker zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ... zijnde, walgelijk inderdaad.
Blijf van de kittens af.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ... zijnde, walgelijk inderdaad.
quote:
Totaal overbodig woordgebruik inderdaad, zeg gewoon dat je een slaper bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan heb je het nog niet over een tukker zijn
Wat een totaal hypocriet figuur zit er verder achter dat account zeg.quote:
Reden:quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit land heeft zo'n behoefte aan een goede linkse regering, maar veel mensen beseffen dat helaas niet. [ afbeelding ]
Dit is een beetje het peloton in aanloop naar de sprint. Met 70 bij de eerste 20.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Reden:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat het zo werkt, nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat met alle regen van de afgelopen 2 uur het waterprobleem wel is opgelost?
Alle rivieren gaan nu overstromenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
Neem aan dat met alle regen van de afgelopen 2 uur het waterprobleem wel is opgelost?
INNOVATIESTOKPAARDJEquote:Minister Van der Wal wil kijken of er meer kan worden gedaan aan innovatie om de stikstofproblemen op te lossen.
quote:Het kabinet gaat met het bedrijfsleven bestuderen hoe de innovatie kan worden "aangejaagd". De minister benadrukte dat de innovaties ook de andere doelen op het gebied van water en klimaat niet in de weg mogen staan.
Nou, we gaan sowieso toch weer naar de rechter toe...quote:Die pleitten onder meer voor innovatie en 'versnelling'. Van der Wal zei te onderschrijven dat innovatie belangrijk is: "Maar als we innoveren, moet het wel juridisch houdbaar zijn. We moeten niet boeren hebben die heel veel investeren in technische innovaties, maar vervolgens bij de rechter vastlopen, omdat die zich afvraagt of de boeren nu echt wel minder stikstof uitstoten."
Ja jammerquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo werkt, nee.
In het noorden nog niks gevallen!quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:08 schreef franklop het volgende:
Daar zitten toch alleen maar boerenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het noorden nog niks gevallen!
Niet echt innovatief, als je het zo bekijkt.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
We schuiven het probleem gewoon weer naar achteren. Dan komt het vanzelf goed.
quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen maar boeren
Innovatie!!!!111! lijkt af en toe wel een magisch duizenddingendoekje van simpel geroeptoeter. Vooral ook in de agrarische sector. In de praktijk betekent het vaak extra investeringen voor de boeren en het aangaan van extra schulden. Vooral gunstig voor de bank.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
INNOVATIESTOKPAARDJE
[..]
[..]
Nou, we gaan sowieso toch weer naar de rechter toe...
Jij hebt toch helemaal geen plantjes?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
De hemelsluizen zijn geopend. De plantjes zijn ook weer blij
Ik word altijd heel verdrietig van dit account.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen plantjes?
[ twitter ]
Gisteren in het Ajax-topic iets zinnigs proberen bij te dragen, maar dat sla ik ook maar weer over.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:slobeend is PIETJEPUKKED.
Wat vind jij van het BCS-topic?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:slobeend is PIETJEPUKKED.
Ik lees dat topic iedere keer met stij-gen-de verbazing. Mensen die afleveringen overslaan, complete karakters vergeten zijn, Pietje, etc. Een verzameling zwakzinnigen.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind jij van het BCS-topic?
Ik moest wel lachen om die post van Vjennequote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren in het Ajax-topic iets zinnigs proberen bij te dragen, maar dat sla ik ook maar weer over.
Heb je de tranen van Emma gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vind jij van het BCS-topic?
In VBL posten is altijd een slecht idee.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren in het Ajax-topic iets zinnigs proberen bij te dragen, maar dat sla ik ook maar weer over.
Wie wat? Oh, nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je de tranen van Emma gezien?
Heyquote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In VBL posten is altijd een slecht idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |