Thijs wil gewoon dibs op het nieuwe vlees, laat hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Deze TT is zure Fok! R&P SC oldbies onwaardig.
De zure mensen zitten tegenwoordig in het dating topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
De zure mensen zitten tegenwoordig in het dating topic
lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wie heeft/hebben je weggejaagd dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:43 schreef Speedfight het volgende:
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.
Daar ben ik weggejaagd naar hier.
Ik dacht dat die zo monogaam was als een keizerspenguinquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thijs wil gewoon dibs op het nieuwe vlees, laat hem.
Vandaar de rust hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh het was gewoon een zeer bitter niet-welkomquote:
Bedanktquote:Verwacht bezorgmoment:
Zaterdag 06 augustus
14.45 - 17.15 uur
Wat had je besteld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:
Dit komt echt net binnen:
[..]
Bedankt.
Oh, je moet KLB een beetje snappen. Het is daar gewoon een sport om elkaar zo hard mogelijk af te zeiken, verder is het zelden persoonlijk bedoeld. Op wat mafklappers na danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:50 schreef Speedfight het volgende:
Oh het was gewoon een zeer bitter niet-welkom![]()
Geen groter probleem van maken verder
Heel erg spannende zaken!quote:
DHL, DPD of GLS ofzo? Die hebben daar wel een handje vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:
Dit komt echt net binnen:
[..]
Bedankt.
Oh dat is helemaal lekker! Ik dacht dat alleen het bericht te laat was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel erg spannende zaken!
Nieuwe daglenzen.
Maar ik heb nu geen idee waar ze zijn, ik heb ze iig niet.
Ow ben jij ook bijna blindquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel erg spannende zaken!
Nieuwe daglenzen.
Maar ik heb nu geen idee waar ze zijn, ik heb ze iig niet.
post.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
DHL, DPD of GLS ofzo? Die hebben daar wel een handje van
Kssssshhtttt, voor mij.quote:
Ah oké. Dat is zo'n beetje de enige hier die wel altijd goed gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
post.nl.
Kan zijn dat ze in mijn brievenbus zitten hoor, maar die zit letterlijk 300 meter weg, dus heb ik nog niet gechecked.
Vroeger was klb nog best gezelligquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.
Daar ben ik weggejaagd naar hier.
Heel anders ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was klb nog best gezellig
Fixedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was klbFok nog best gezellig
Ja, dit is ook de eerste keer dat ik dit meemaak, het is een terugkerende bestellingquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ah oké. Dat is zo'n beetje de enige hier die wel altijd goed gaat
Die is voorzitter van de monogamieclub las ik ergens.quote:
Ow, nou dan heb ik niets verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is voorzitter van de monogamieclub las ik ergens.
Lekkerquote:
truequote:
enige waar ik nog in zit is kscquote:
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;pquote:
Alle posters die niet voor Ajax zijn daar ook niet, dus leef je uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;p
in een sc zal het zelden over voetbal gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;p
Gelukkig maar. Saaie kutsport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een sc zal het zelden over voetbal gaan
quote:
het kan me ook niet echt boeien.quote:
EK en WK vind ik wel leuk met een drankje en gezelligheid.quote:
Mag ik een keer mee als introduceequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true
[..]
enige waar ik nog in zit is ksc
Drankje en gezelligheid zonder voetbal is nķg leuker vind ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:14 schreef Speedfight het volgende:
[..]
EK en WK vind ik wel leuk met een drankje en gezelligheid.
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee als introducee?
Wat is de ksc?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je door 1 algemene post al afgeschrikt bent is deze SC niet voor jou idd gok ik zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik voelde me even welkom in deze sc, maar dus toch niet
![]()
straks me maar als troost onderdompelen in het warme bad van het b&b-vol-liefde-topic
Nou, nou, niks mis met een klein beetje weerbaarheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik voelde me even welkom in deze sc, maar dus toch niet
![]()
straks me maar als troost onderdompelen in het warme bad van het b&b-vol-liefde-topic
tuurlijk, ik zal je handje vasthoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee als introducee?
zelfde als hier dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.
Soberso kliekjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
Ja, maar vroeger was dat wel erger hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso kliekjes![]()
Helaas hangt dat wel nauw samen met de meeste SC's.
Min of meer alleen hier gaat het al tijden minder snel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zal je handje vasthouden
[..]
zelfde als hier dus?
morgenvroeg weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo eindelijk weer eens sporten
Vroeg als in voor werk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgenvroeg weer.
vandaag alleen nog bier drinken
ik werk deze maand niet meerquote:
Altijd. En dan de hele dag met strakke spieren van de krachttraining langs de leuke vrouwelijke collega's paraderen.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. En dan de hele dag met strakke spieren van de krachttraining langs de leuke vrouwelijke collega's paraderen.
En in de wc steeds zeker nog wat extra pushups doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. En dan de hele dag met strakke spieren van de krachttraining langs de leuke vrouwelijke collega's paraderen.
Driemaal daags planken op het invalidentoilet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En in de wc steeds zeker nog wat extra pushups doen?
Drink die fles azijn even helemaal leegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Minimaal 10 minuten toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Driemaal daags planken op het invalidentoilet.
Ik ben al blij als ik 1 minuut haalquote:
Haha valt wel mee, lees hier wel eens mee, jullie zijn best lief voor elkaar (behalve voor Faxie misschienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je door 1 algemene post al afgeschrikt bent is deze SC niet voor jou idd gok ik zo.
Ik kon ooit 5,5 minuut. Maar toen werd ik zwanger en nu kan ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik 1 minuut haal
Dat hangt er vanaf of de leukste vrouwelijke collega's wel/niet hun part time dag hebben. Zo ja, dan is 10 minuten niet nodig.quote:
Oh dat zeker, het is ook hier een herhaling van zetten door precies dezelfde figuren, al jaren en jarenlangquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha valt wel mee, lees hier wel eens mee, jullie zijn best lief voor elkaar (behalve voor Faxie misschien), maar lijkt hier ook wel een vast kliekje die elkaar al jaren kennen.
Ik doe 2x 1 minuut, en 1 daarvan voordat ik aan mijn workout begin. Ik moet zeggen ik voel het maar begin het ook te zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon ooit 5,5 minuut. Maar toen werd ik zwanger en nu kan ik dat niet meer.
Ho ho, ik mag dan wel eens het zuurtje zijn, ik ben dan wel 25 jaar gerijpte Extravecchio Balsamico de Modena D.O.P. hoor. Standaardenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Drink die fles azijn even helemaal leeg
Cute. Me:quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ho ho, ik mag dan wel eens het zuurtje zijn, ik ben dan wel 25 jaar gerijpte Extravecchio Balsamico de Modena D.O.P. hoor. Standaarden
Ja ja, gebruikte je die dop maar wat meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ho ho, ik mag dan wel eens het zuurtje zijn, ik ben dan wel 25 jaar gerijpte Extravecchio Balsamico de Modena D.O.P. hoor. Standaarden
En de laatste is ook wakkerquote:
Altijd de laatste Faxie.quote:
IEHLquote:
Vrij veel in de zomermaanden tegenwoordig. Ze zijn alleen niet onder de indrukquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe lichting kite-meisjes?
Ze leren het vast wel waarderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrij veel in de zomermaanden tegenwoordig. Ze zijn alleen niet onder de indruk
Mijn vriendin klaagt niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ja, gebruikte je die dop maar wat meer
Als vrouwen stoppen met klagen, dan moet je je pas zorgen gaan makenquote:
Neuhquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze leren het vast wel waarderen.
Dankquote:
Deze is te makkelijkquote:
Gewoon maken die opmerking, no mercy! Laat zien dat je de alfa bent!quote:
Klagen doen ze bij hun vriendinnen. Vreemdgaan doen ze met een andere man. Jij eindigt alleen en met één of meerdere geslachtsziekten.quote:
Niet heel alfa dat je dit moet melden ipv dat het voor zich spreekt.quote:
Ik claim dan ook nooit alfa te zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet heel alfa dat je dit moet melden ipv dat het voor zich spreekt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zal je handje vasthouden
Je claimt het idd niet. Daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik claim dan ook nooit alfa te zijn.
Dit is zowel een compliment als een belediging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je claimt het idd niet. Daar is alles mee gezegd.
In mijn geval niet hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha valt wel mee, lees hier wel eens mee, jullie zijn best lief voor elkaar (behalve voor Faxie misschien), maar lijkt hier ook wel een vast kliekje die elkaar al jaren kennen.
In mijn geval ook niet. Nķg een overeenkomst tussen ons.quote:
De meesten hier ken ik pas een jaartje ofzo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn geval ook niet. Nķg een overeenkomst tussen ons.
Ze haten me!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee joh.quote:
Ftfyquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
De meeste hier ken ik pas een jaartje ofzo?
Air is een verhaal apart.
Oef, ik moest lachenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee joh.
Je bent de energieverspilling van haat niet waard.
Welnee. Je wordt alom gewaardeerd vanwege je bijdrage aan het Lourdesgevoel.quote:
Het duurde veel te lang voor ik door had wat je had aangepastquote:
We vullen elkaar goed aan, blijkt naar weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het duurde veel te lang voor ik door had wat je had aangepast. Zo natuurlijk hoe je mijn schrijfstijl weet.
Wijquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We vullen elkaar goed aan, blijkt naar weer.
Nu twijtik tussen serie kijken of in bad gaan. Of in bad serie kijken. 🤔quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:02 schreef Tegan het volgende:
Ik zou nu in bad gaan, als ik een bad had.
This is why you're single, bro.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als vrouwen stoppen met klagen, dan moet je je pas zorgen gaan maken.
Welk naar weer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We vullen elkaar goed aan, blijkt naar weer.
And you're being cucked, I prefer my own hellquote:
Welke serie?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu twijtik tussen serie kijken of in bad gaan. Of in bad serie kijken. 🤔
Teveel over Faxie gepost denk ik dat autocorrectie 'naar' maakt van 'maar'.quote:
Niks van dat alles met dezequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klagen doen ze bij hun vriendinnen. Vreemdgaan doen ze met een andere man. Jij eindigt alleen en met één of meerdere geslachtsziekten.
Sorry, ik was allang gestopt als taalnazi, maar iemand triggerde me net met een correctiequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel over Faxie gepost denk ik dat autocorrectie 'naar' maakt van 'maar'.
Manifest, het nieuwe seizoen. Niet super tof maar prima voor een avondje hersenloos tv kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke serie?
Dat deed ik vroeger ook wel eens, toen ik een bad had.
Zo"n post die compleet zijn waarde verliest door een 'maar'.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, ik was allang gestopt als taalnazi, maar iemand triggerde me net met een correctie.
We zouden stoppenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo"n post die compleet zijn waarde verliest door een 'maar'.
Jij klinkt erg gefrustreerd nu....quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And you're being cucked, I prefer my own hell.
Je klink-o-meter is stuk vrees ikquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij klinkt erg gefrustreerd nu....
Strak sportlichaam?quote:
Was dat maar waar, na 1 keer sportenquote:
"Sporten"?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat maar waar, na 1 keer sporten
Het begin is erquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat maar waar, na 1 keer sporten
Sounds like a job for the Not my Problem, department. Take a numberquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb per ongeluk topic gemaaktDat was ook niet echt de bedoeling
Nee, wel echt sportenquote:
Het begin is er steeds een keer in de twee wekenquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, wel echt sportenAl sluit ik "sporten" ook niet uit voor vanavond
Wat heb je gedaan, waarvoor je veel gelopen en gedanst hebt?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend gelopen en gedanst, het echte sporten komt wel weer als m'n benen weer normaal voelen.
Festivalquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan, waarvoor je veel gelopen en gedanst hebt?
Beter nu dan in de eerste week van januari als goed voornemen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het begin is er steeds een keer in de twee wekenen dan heb ik weer geen tijd om te gaan. Maar vanaf nu wil ik er wel weer meer prioriteit aan geven. Goed getimed zo in de hittegolf dacht ik zo
Oh nice! Had ik kunnen raden natuurlijkquote:
Ja, nee, daar ben ik niet zo vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter nu dan in de eerste week van januari als goed voornemen.
Houden zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, nee, daar ben ik niet zo van
M'era Luna! Stukje rijden, maar zo'n fijn feestje.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nice! Had ik kunnen raden natuurlijkWelk festival?
Ik neem me al heel lang voor om weer te gaan sporten, maar de conclusie is dat ik gewon te lui benquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het begin is er steeds een keer in de twee wekenen dan heb ik weer geen tijd om te gaan. Maar vanaf nu wil ik er wel weer meer prioriteit aan geven. Goed getimed zo in de hittegolf dacht ik zo
Oh dat zegt me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'era Luna! Stukje rijden, maar zo'n fijn feestje.
Gothic feestje! De tofste/mooiste acts waren imo Lord of the Lost, VNV Nation, Ost+Front, Feuerschwanz, Blutengel en Nachtmahr en verder het feestje op de camping.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh dat zegt me echt helemaal niets
Waar is het en wat waren de tofste dingen die je er hebt gezien/gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gothic feestje! De tofste/mooiste acts waren imo Lord of the Lost, VNV Nation, Ost+Front, Feuerschwanz, Blutengel en Nachtmahr en verder het feestje op de camping.Omgomgomg gefeliciteerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Thxquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omgomgomg gefeliciteerd!!!![]()
Neuh, logisch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En al die namen zeggen me niets, maar ik zit niet in die scene
Oh dat is altijd wel vetquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, logisch.![]()
Wel supermooi, VNV had een compleet orkest meegenomen.
Het halve publiek stond te janken.quote:
Duidelijk de verkeerde prio'squote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend gelopen en gedanst, het echte sporten komt wel weer als m'n benen weer normaal voelen.
Het een sluit het ander niet uit he.quote:
[..]
Gothic feestje! De tofste/mooiste acts waren imo Lord of the Lost, VNV Nation, Ost+Front, Feuerschwanz, Blutengel en Nachtmahr en verder het feestje op de camping.Aah gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het halve publiek stond te janken.
[..]
Gothic feestje! De tofste/mooiste acts waren imo Lord of the Lost, VNV Nation, Ost+Front, Feuerschwanz, Blutengel en Nachtmahr en verder het feestje op de camping.Die Bands zeggen me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Die waren er ook afgelopen weekend!quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:52 schreef Faxie het volgende:
Ga je ook naar Combichrist Draakje?18e In Baroeg
Je lijkt me meer een type voor 5 kinderen en een ren met kippenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Ik kan wel met enige zekerheid zeggen dat er geen 1,2 koters en labradoodle gaan komen hoor.
Alleen de kippen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je lijkt me meer een type voor 5 kinderen en een ren met kippen
Die kakelen al genoeg.quote:
Ff vastleggen voor toekomstig gebruik.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Ik kan wel met enige zekerheid zeggen dat er geen 1,2 koters en labradoodle gaan komen hoor.
Hoeveel mensen we met deze opmerkingen voor de kop hebben kunnen slaan. Spreek je over een paar jaar wel weerquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Het moet dan ook een Golden Retriever zijn, of is de golden standard aangepast?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
![]()
Ben al 35 he.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeveel mensen we met deze opmerkingen voor de kop hebben kunnen slaan. Spreek je over een paar jaar wel weer
Allergisch voor alles, dus even aangepast naar wat een hypoallergeen exemplaar zou moeten zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het moet dan ook een Golden Retriever zijn, of is de golden standard aangepast?
quote:
Meer bedoeld als een "als ik ze zou willen, was ik er inmiddels wel aan begonnen".quote:
De enige juiste keuzequote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer bedoeld als een "als ik ze zou willen, was ik er inmiddels wel aan begonnen".
Dat zei m'n beste vriendin ook.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer bedoeld als een "als ik ze zou willen, was ik er inmiddels wel aan begonnen".
[..]
Gothic feestje! De tofste/mooiste acts waren imo Lord of the Lost, VNV Nation, Ost+Front, Feuerschwanz, Blutengel en Nachtmahr en verder het feestje op de camping.Feuerschwanz, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van harte.
Oké grote leiderquote:
Ik ook niet. Ik gruwel ook als ik naar de verjaardagen moet van mijn neefje en nichtjequote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei m'n beste vriendin ook.
Het was eerst: Nope.
En dat werd daarna: Als t gebeurd, laat ik t niet weghalen.
En nu is er een heel lief mannetje dat me Ome "Angel" noemt.
En dat terwijl ze 38 was.
Dit was echt een "zeg nooit nooit"
Maar verder heb ik niks met kids
Blij dat je dat eindelijk eens inzietquote:
Nee, kerel en ik vinden het erg fijn zonder.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zei m'n beste vriendin ook.
Het was eerst: Nope.
En dat werd daarna: Als t gebeurd, laat ik t niet weghalen.
En nu is er een heel lief mannetje dat me Ome "Angel" noemt.
En dat terwijl ze 38 was.
Dit was echt een "zeg nooit nooit"
Maar verder heb ik niks met kids
Ik voel me vandaag minimaal 80.quote:
Hadden je ouders het maar ingezien.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:46 schreef El_Thijs het volgende:
Blij dat je dat eindelijk eens inziet
Kostte ze een paar pogingen, maar ze zijn om.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hadden je ouders het maar ingezien.
Ik vind die van jou (op foto) ook echt gigantischquote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:00 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb een labradoodle die zijn niet allemaal hypo allergeen btw. Ik heb al die andere stappen maar overgeslagen, zo’n gedoe. Gefeliciteerd Ijsdraakje!
Het hypoallergene komt vooral van de poedel-kant af toch? Of ja, minder klachten omdat dat haar niet als gebruikelijk groeit oid. Klok-klepel verhaal voor me.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:00 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb een labradoodle die zijn niet allemaal hypo allergeen btw. Ik heb al die andere stappen maar overgeslagen, zo’n gedoe. Gefeliciteerd Ijsdraakje!
Oh, dit gaat over honden.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:04 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind die van jou (op foto) ook echt gigantisch
Maar misschien komt dat ook omdat die andere zo klein is.
Ja, dat. Die paar uurtjes overleef ik ook wel weer.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap prima dat je ze niet zou willen.
Maar om het erg te vinden om naar een verjaardag te komen, het zijn ook maar mensen
Sneu eigenlijk, als dat je grootste problemen zijn in het leven.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap prima dat je ze niet zou willen.
Maar om het erg te vinden om naar een verjaardag te komen, het zijn ook maar mensen
Nou ja, juist niet eigenlijk. Als dát je grootste problemen zijn, heb je het best goed voor elkaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk, als dat je grootste problemen zijn in het leven.
Dat zeg ik, maar dan anders.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou ja, juist niet eigenlijk. Als dát je grootste problemen zijn, heb je het best goed voor elkaar.
Ahquote:Op woensdag 10 augustus 2022 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die waren er ook afgelopen weekend!
Zie hier een goed voorbeeld waarom context belangrijk isquote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dan hebben ze vast het orkest niet mee.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
AhJa zullen wel op tour zijn dan. Zag dat VNV in september in NL is
Baroeg Open Air. Zal wel niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan hebben ze vast het orkest niet mee.
Whaha Moos is ook uit de kluiten gewassen maar welquote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Laat jullie iets te raden overquote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie hier een goed voorbeeld waarom context belangrijk is
Ja, precies, redelijk onthouden dus.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Whaha Moos is ook uit de kluiten gewassen maar wel
een echte labradoodle. Je hebt ze in mini medium en standaard.
@:ijsdraakje ja dat hypergene komt van de poedel maar wanneer je labra en poedel kruist heb je 50% genen van beide en dat vergeten mensen. Mensen denken ook dat ze helemaal niet verharen maar dat doen ze wel alleen blijven de haren in hun eigen vacht hangen. Lang verhaal allemaal maar die hypo allergene verhalen zijn verkooppraatjes die niet in het belang van de hond zijn
Wat een zorgeloos leven heb je als dat de grootste problemen zijnquote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk, als dat je grootste problemen zijn in het leven.
Teasequote:
Ik ook. Plus: ik heb het sterkste argument ook bij discussies over milieuvriendelijkheid.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, kerel en ik vinden het erg fijn zonder.
Die kon ik gisteren nog inzetten ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Plus: ik heb het sterkste argument ook bij discussies over milieuvriendelijkheid.
Terwijl je nog een hap neemt van een groot stuk sappig vlees natuurlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Plus: ik heb het sterkste argument ook bij discussies over milieuvriendelijkheid.
Boh. Doe mij een lekkere ossenhaasquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl je nog een hap neemt van een groot stuk sappig vlees natuurlijk.
Ook al niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl je nog een hap neemt van een groot stuk sappig vlees natuurlijk.
Ik zei ook ooit zoiets tegen iemand die net een kind gekregen had, dat kinderen slecht voor het milieu zijn. Kreeg als antwoord dat dat een non argument is om geen kinderen te krijgen, want als je echt zo met het milieu begaan bent, waarom pleeg je dan geen zelfmoord? Ik wist even niet wat daar op te antwoordenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kon ik gisteren nog inzetten ja.
Omdat vermoorden makkelijker is en ik daar langer mee door kan gaan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zei ook ooit zoiets tegen iemand die net een kind gekregen had, dat kinderen slecht voor het milieu zijn. Kreeg als antwoord dat dat een non argument is om geen kinderen te krijgen, want als je echt zo met het milieu begaan bent, waarom pleeg je dan geen zelfmoord? Ik wist even niet wat daar op te antwoorden
Er nooit aan beginnen is wel heel wat minder gruwelijk dan vermoordenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
Omdat vermoorden makkelijker is en ik daar langer mee door kan gaan.
Haha ja, ik had het niet over kinderen vermoorden! Of is het al moord als je je eicellen niet laat bevruchten?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er nooit aan beginnen is wel heel wat minder gruwelijk dan vermoorden
Je kiest er niet voor om geboren te worden, maar wel om kinderen te nemen?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zei ook ooit zoiets tegen iemand die net een kind gekregen had, dat kinderen slecht voor het milieu zijn. Kreeg als antwoord dat dat een non argument is om geen kinderen te krijgen, want als je echt zo met het milieu begaan bent, waarom pleeg je dan geen zelfmoord? Ik wist even niet wat daar op te antwoorden
Dit was een antwoord op het "zelfmoord plegen"quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er nooit aan beginnen is wel heel wat minder gruwelijk dan vermoorden
Oh, en ik maar denken dat je serieus was.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:51 schreef rival het volgende:
Dit was een antwoord op het "zelfmoord plegen"
Maar vermoorden of zelfmoord plegen zijn ook twee heel verschillende dingenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dit was een antwoord op het "zelfmoord plegen"
Ja klopt maar dat zou mijn antwoord zijn als iemand me zo'n domme vraag stelt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar vermoorden of zelfmoord plegen zijn ook twee heel verschillende dingen
Waarom zeg je zoiets tegen iemand die net een kind heeft gekregen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoals de waard is...........quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat je serieus was.
Ok. Ik snap het antwoord niet. Maar fuck it. Ik ga een dutje doenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat zou mijn antwoord zijn als iemand me zo'n domme vraag stelt.
Idd, je hoort te zeggen dat het een lief kind isquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zeg je zoiets tegen iemand die net een kind heeft gekregen.
Dat is ook wel een topmoment om daar over te beginnen zeg.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hey kijk, dit is mijn wondertjequote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is ook wel een topmoment om daar over te beginnen zeg.
Of je het nou meent of nietquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Idd, je hoort te zeggen dat het een lief kind is
De gemiddelde FOK!ker staat nou niet bekend om zijn/haar empathisch vermogen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat is ook wel een topmoment om daar over te beginnen zeg.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hey kijk, dit is mijn wondertje
Nou," Das ook niet goed voor het milieu zeg"
Zelfs ik voel het aan.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gemiddelde FOK!ker staat nou niet bekend om zijn/haar empathisch vermogen.
... een discussie opgestart door een andere nieuweling dus hierrrrrrrrrrr blijven jij.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik val middenin een super lugubere discussie![]()
*Gaatgauwweerweg*
Ha, nee, terug jij!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:03 schreef Speedfight het volgende:
Ik val middenin een super lugubere discussie![]()
*Gaatgauwweerweg*
Een 'wonder'. Ratten kunnen het.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:03 schreef rival het volgende:
[..]
Hey kijk, dit is mijn wondertje
Nou," Das ook niet goed voor het milieu zeg"
Dat viel mij ook al tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er luguber aan, niemand zei dat het kind dood moest.
Nou ja, als ik ooit een gezond kind baar en ik ben er nog blij mee ook, dan zou ik dat ook een wonder noemen.quote:
Vooral dat er blij mee zijn ja.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ik ooit een gezond kind baar en ik ben er nog blij mee ook, dan zou ik dat ook een wonder noemen.
Iemand aanraden om zelfmoord te plegen is normaal hier? ;pquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er luguber aan, niemand zei dat het kind dood moest.
quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ik ooit een gezond kind baar en ik ben er nog blij mee ook, dan zou ik dat ook een wonder noemen.
Je bent een vrouw, hebt een relatie én gaat naar feestjes. Dat diskwalificeert je als gemiddelde FOK!ker.quote:
You sweet summer childquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:08 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Iemand aanraden om zelfmoord te plegen is normaal hier? ;p
O ja, orde van de dag enzo.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:08 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee dat deed een buitenstaander tegen 1 van onze bezoekers. Daarom reageren we zo felquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:08 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Het komt vaker voor dat we iemand juist moeten ontmoedigen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:08 schreef Speedfight het volgende:
Niet de 'frisse wind' die je verwacht van een nieuweling nee.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:09 schreef rival het volgende:
Nee dat deed een buitenstaander tegen 1 van onze bezoekers. Daarom reageren we zo fel
En dan huilen mensen dat we een kliekje zijn en gemeen zijn tegen nieuwelingen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet de 'frisse wind' die je verwacht van een nieuweling nee.
Het ging erover waarom ik geen kinderen zou willen, want ze zijn toch zo leuk en we hebben ze straks zo hard nodig. Ik had daar even geen zin in. Volgende keer zeg ik wel weer dat ik er nog over nadenkquote:Op woensdag 10 augustus 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom zeg je zoiets tegen iemand die net een kind heeft gekregen.
Ik dacht dat Kaneel al jarenlang bezig was om je fysiek voor te bereiden op deze gebeurtenis met behulp van zijn drakendildoverzameling.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ben aan de ene kant wel benieuwd hoe verwoest mijn vagijn is over een maand of twee. Maar denk niet dat ik ga durven te kijken.
... en jaagt nieuw vlees weg.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:11 schreef Speedfight het volgende:
Het bracht wel leven in de brouwerij.
Ik ben best braafquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en jaagt nieuw vlees weg.Ben blij dat je zo gehoorzaam reageerde op mijn 'hierrrrrrrr blijven jij'.
Jammer.quote:
Sorry sorry, ik hou mn mond over kinderen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en jaagt nieuw vlees weg.Ben blij dat je zo gehoorzaam reageerde op mijn 'hierrrrrrrr blijven jij'.
Valide punt.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, hebt een relatie én gaat naar feestjes. Dat diskwalificeert je als gemiddelde FOK!ker.
Denken dat ik het lijdend voorwerp ben in de drakendildo-experimentenquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kaneel al jarenlang bezig was om je fysiek voor te bereiden op deze gebeurtenis met behulp van zijn drakendildoverzameling.
Ervaring leert dat er voldoende meelezers zijn die TR plaatsen. Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Sorry sorry, ik hou mn mond over kinderen.(en zelfmoord, straks moet er hier weer een mod ingrijpen, dat wil ik niet op mn geweten hebben
)
Waarom zie ik opeens Kaneel voor mij op handen en knieën, gillend als een speenvarken terwijl er twee drakendildo's uit zijn anus steken?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
Denken dat ik het lijdend voorwerp ben in de drakendildo-experimenten
Bedankt voor dit beeld, nu zie ik dit ook voor me.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zie ik opeens Kaneel voor mij op handen en knieën, gillend als een speenvarken terwijl er twee drakendildo's uit zijn anus steken?
Zoek maar op Bad Dragon.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En wat zijn drakendildo's? #dtv
Ik had er toch een ander beeld bij, valt weer tegen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoek maar op Bad Dragon.
Zou ik niet op een werk-device doen.
Voelt best leuk hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had er toch een ander beeld bij, valt weer tegen.
Dat zou kunnen, maar ik had een ander beeld bij hoe het eruit zou zie. Ik had verwacht dat ze de vorm of beeldenis van een draak zouden hebbenquote:
* Kaneelstokje likes thisquote:
Dit dacht ik ookquote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik had een ander beeld bij hoe het eruit zou zie. Ik had verwacht dat ze de vorm of beeldenis van een draak zouden hebben
Misschien kan @Kaneelstokje een masterclass drakendildo's organiseren. Er is best een groot aanbod volgens mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat zou kunnen, maar ik had een ander beeld bij hoe het eruit zou zie. Ik had verwacht dat ze de vorm of beeldenis van een draak zouden hebben
Die bestaan geloof ik ook wel ergens.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jouw username zal nooit meer hetzelfde zijn in mijn hoofd....quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar dan zal je wel naar Etsy moeten.
Wil je weten van het bestaan van een baby Jezus buttplug?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jouw username zal nooit meer hetzelfde zijn in mijn hoofd....
Enkel als je die in je verzameling hebt en bewijst met een foto van de betreffende buttplug met een briefje ernaast waar 'IJsdraakje - 10-8-22' op staat.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Wil je weten van het bestaan van een baby Jezus buttplug?
Helaas, helaas.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je die in je verzameling hebt en bewijst met een foto van de betreffende buttplug met een briefje ernaast waar 'IJsdraakje - 10-8-22' op staat.
Geld uitgeven aan kleren ofzo, dingen inrichten, dat lijkt me leuk.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:56 schreef Senn88 het volgende:
Opzich lijkt het me best leuk om kinderen op te voeden enzo. Maar die zwangerschap, bevalling en die eerste 2 jaar lijkt me vreselijk.
Kom maar door.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Helaas, helaas.
Het interessantste wat ik kan doen is een tentakeldildo.
Gewoon uitbesteden de eerste twee jaar.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 12:56 schreef Senn88 het volgende:
Opzich lijkt het me best leuk om kinderen op te voeden enzo. Maar die zwangerschap, bevalling en die eerste 2 jaar lijkt me vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |