Thijs wil gewoon dibs op het nieuwe vlees, laat hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Deze TT is zure Fok! R&P SC oldbies onwaardig.
De zure mensen zitten tegenwoordig in het dating topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
De zure mensen zitten tegenwoordig in het dating topic
lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wie heeft/hebben je weggejaagd dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:43 schreef Speedfight het volgende:
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.
Daar ben ik weggejaagd naar hier.
Ik dacht dat die zo monogaam was als een keizerspenguinquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thijs wil gewoon dibs op het nieuwe vlees, laat hem.
Vandaar de rust hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh het was gewoon een zeer bitter niet-welkomquote:
Bedanktquote:Verwacht bezorgmoment:
Zaterdag 06 augustus
14.45 - 17.15 uur
Wat had je besteld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:
Dit komt echt net binnen:
[..]
Bedankt.
Oh, je moet KLB een beetje snappen. Het is daar gewoon een sport om elkaar zo hard mogelijk af te zeiken, verder is het zelden persoonlijk bedoeld. Op wat mafklappers na danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:50 schreef Speedfight het volgende:
Oh het was gewoon een zeer bitter niet-welkom![]()
Geen groter probleem van maken verder
Heel erg spannende zaken!quote:
DHL, DPD of GLS ofzo? Die hebben daar wel een handje vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:
Dit komt echt net binnen:
[..]
Bedankt.
Oh dat is helemaal lekker! Ik dacht dat alleen het bericht te laat was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel erg spannende zaken!
Nieuwe daglenzen.
Maar ik heb nu geen idee waar ze zijn, ik heb ze iig niet.
Ow ben jij ook bijna blindquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel erg spannende zaken!
Nieuwe daglenzen.
Maar ik heb nu geen idee waar ze zijn, ik heb ze iig niet.
post.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
DHL, DPD of GLS ofzo? Die hebben daar wel een handje van
Kssssshhtttt, voor mij.quote:
Ah oké. Dat is zo'n beetje de enige hier die wel altijd goed gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
post.nl.
Kan zijn dat ze in mijn brievenbus zitten hoor, maar die zit letterlijk 300 meter weg, dus heb ik nog niet gechecked.
Vroeger was klb nog best gezelligquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.
Daar ben ik weggejaagd naar hier.
Heel anders ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was klb nog best gezellig
Fixedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was klbFok nog best gezellig
Ja, dit is ook de eerste keer dat ik dit meemaak, het is een terugkerende bestellingquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ah oké. Dat is zo'n beetje de enige hier die wel altijd goed gaat
Die is voorzitter van de monogamieclub las ik ergens.quote:
Ow, nou dan heb ik niets verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is voorzitter van de monogamieclub las ik ergens.
Lekkerquote:
truequote:
enige waar ik nog in zit is kscquote:
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;pquote:
Alle posters die niet voor Ajax zijn daar ook niet, dus leef je uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;p
in een sc zal het zelden over voetbal gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;p
Gelukkig maar. Saaie kutsport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een sc zal het zelden over voetbal gaan
quote:
het kan me ook niet echt boeien.quote:
EK en WK vind ik wel leuk met een drankje en gezelligheid.quote:
Mag ik een keer mee als introduceequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true
[..]
enige waar ik nog in zit is ksc
Drankje en gezelligheid zonder voetbal is nóg leuker vind ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:14 schreef Speedfight het volgende:
[..]
EK en WK vind ik wel leuk met een drankje en gezelligheid.
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee als introducee?
Wat is de ksc?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je door 1 algemene post al afgeschrikt bent is deze SC niet voor jou idd gok ik zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik voelde me even welkom in deze sc, maar dus toch niet
![]()
straks me maar als troost onderdompelen in het warme bad van het b&b-vol-liefde-topic
Nou, nou, niks mis met een klein beetje weerbaarheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik voelde me even welkom in deze sc, maar dus toch niet
![]()
straks me maar als troost onderdompelen in het warme bad van het b&b-vol-liefde-topic
tuurlijk, ik zal je handje vasthoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee als introducee?
zelfde als hier dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.
Soberso kliekjesquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
Ja, maar vroeger was dat wel erger hier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso kliekjes![]()
Helaas hangt dat wel nauw samen met de meeste SC's.
Min of meer alleen hier gaat het al tijden minder snel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zal je handje vasthouden
[..]
zelfde als hier dus?
morgenvroeg weer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo eindelijk weer eens sporten
Vroeg als in voor werk?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
morgenvroeg weer.
vandaag alleen nog bier drinken
ik werk deze maand niet meerquote:
Altijd. En dan de hele dag met strakke spieren van de krachttraining langs de leuke vrouwelijke collega's paraderen.quote:
Jezusquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. En dan de hele dag met strakke spieren van de krachttraining langs de leuke vrouwelijke collega's paraderen.
En in de wc steeds zeker nog wat extra pushups doen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd. En dan de hele dag met strakke spieren van de krachttraining langs de leuke vrouwelijke collega's paraderen.
Driemaal daags planken op het invalidentoilet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En in de wc steeds zeker nog wat extra pushups doen?
Drink die fles azijn even helemaal leegquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Minimaal 10 minuten toch?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Driemaal daags planken op het invalidentoilet.
Ik ben al blij als ik 1 minuut haalquote:
Haha valt wel mee, lees hier wel eens mee, jullie zijn best lief voor elkaar (behalve voor Faxie misschienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je door 1 algemene post al afgeschrikt bent is deze SC niet voor jou idd gok ik zo.
Ik kon ooit 5,5 minuut. Maar toen werd ik zwanger en nu kan ik dat niet meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik 1 minuut haal
Dat hangt er vanaf of de leukste vrouwelijke collega's wel/niet hun part time dag hebben. Zo ja, dan is 10 minuten niet nodig.quote:
Oh dat zeker, het is ook hier een herhaling van zetten door precies dezelfde figuren, al jaren en jarenlangquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha valt wel mee, lees hier wel eens mee, jullie zijn best lief voor elkaar (behalve voor Faxie misschien), maar lijkt hier ook wel een vast kliekje die elkaar al jaren kennen.
Ik doe 2x 1 minuut, en 1 daarvan voordat ik aan mijn workout begin. Ik moet zeggen ik voel het maar begin het ook te zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kon ooit 5,5 minuut. Maar toen werd ik zwanger en nu kan ik dat niet meer.
Ho ho, ik mag dan wel eens het zuurtje zijn, ik ben dan wel 25 jaar gerijpte Extravecchio Balsamico de Modena D.O.P. hoor. Standaardenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Drink die fles azijn even helemaal leeg
Cute. Me:quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ho ho, ik mag dan wel eens het zuurtje zijn, ik ben dan wel 25 jaar gerijpte Extravecchio Balsamico de Modena D.O.P. hoor. Standaarden
Ja ja, gebruikte je die dop maar wat meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ho ho, ik mag dan wel eens het zuurtje zijn, ik ben dan wel 25 jaar gerijpte Extravecchio Balsamico de Modena D.O.P. hoor. Standaarden
En de laatste is ook wakkerquote:
Altijd de laatste Faxie.quote:
IEHLquote:
Vrij veel in de zomermaanden tegenwoordig. Ze zijn alleen niet onder de indrukquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe lichting kite-meisjes?
Ze leren het vast wel waarderen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrij veel in de zomermaanden tegenwoordig. Ze zijn alleen niet onder de indruk
Mijn vriendin klaagt niet hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja ja, gebruikte je die dop maar wat meer
Als vrouwen stoppen met klagen, dan moet je je pas zorgen gaan makenquote:
Neuhquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze leren het vast wel waarderen.
Dankquote:
Deze is te makkelijkquote:
Gewoon maken die opmerking, no mercy! Laat zien dat je de alfa bent!quote:
Klagen doen ze bij hun vriendinnen. Vreemdgaan doen ze met een andere man. Jij eindigt alleen en met één of meerdere geslachtsziekten.quote:
Niet heel alfa dat je dit moet melden ipv dat het voor zich spreekt.quote:
Ik claim dan ook nooit alfa te zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet heel alfa dat je dit moet melden ipv dat het voor zich spreekt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zal je handje vasthouden
Je claimt het idd niet. Daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik claim dan ook nooit alfa te zijn.
Dit is zowel een compliment als een belediging.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je claimt het idd niet. Daar is alles mee gezegd.
In mijn geval niet hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha valt wel mee, lees hier wel eens mee, jullie zijn best lief voor elkaar (behalve voor Faxie misschien), maar lijkt hier ook wel een vast kliekje die elkaar al jaren kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |