Thijs wil gewoon dibs op het nieuwe vlees, laat hemquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Deze TT is zure Fok! R&P SC oldbies onwaardig.
De zure mensen zitten tegenwoordig in het dating topicquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:41 schreef Barbusse het volgende:
Deze TT is zure Fok! R&P SC oldbies onwaardig.
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
De zure mensen zitten tegenwoordig in het dating topic
lolquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wie heeft/hebben je weggejaagd dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:43 schreef Speedfight het volgende:
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.
Daar ben ik weggejaagd naar hier.
Ik dacht dat die zo monogaam was als een keizerspenguinquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thijs wil gewoon dibs op het nieuwe vlees, laat hem.
Vandaar de rust hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Oh het was gewoon een zeer bitter niet-welkomquote:
Bedanktquote:Verwacht bezorgmoment:
Zaterdag 06 augustus
14.45 - 17.15 uur
Wat had je besteld?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:
Dit komt echt net binnen:
[..]
Bedankt.
Oh, je moet KLB een beetje snappen. Het is daar gewoon een sport om elkaar zo hard mogelijk af te zeiken, verder is het zelden persoonlijk bedoeld. Op wat mafklappers na danquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:50 schreef Speedfight het volgende:
Oh het was gewoon een zeer bitter niet-welkom![]()
Geen groter probleem van maken verder
Heel erg spannende zaken!quote:
DHL, DPD of GLS ofzo? Die hebben daar wel een handje vanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:51 schreef HeatWave het volgende:
Dit komt echt net binnen:
[..]
Bedankt.
Oh dat is helemaal lekker! Ik dacht dat alleen het bericht te laat was.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel erg spannende zaken!
Nieuwe daglenzen.
Maar ik heb nu geen idee waar ze zijn, ik heb ze iig niet.
Ow ben jij ook bijna blindquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel erg spannende zaken!
Nieuwe daglenzen.
Maar ik heb nu geen idee waar ze zijn, ik heb ze iig niet.
post.nlquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
DHL, DPD of GLS ofzo? Die hebben daar wel een handje van
Kssssshhtttt, voor mij.quote:
Ah oké. Dat is zo'n beetje de enige hier die wel altijd goed gaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
post.nl.
Kan zijn dat ze in mijn brievenbus zitten hoor, maar die zit letterlijk 300 meter weg, dus heb ik nog niet gechecked.
Vroeger was klb nog best gezelligquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:43 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Nee, nee de echte engerds zitten in KLB.
Daar ben ik weggejaagd naar hier.
Heel anders ookquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was klb nog best gezellig
Fixedquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger was klbFok nog best gezellig
Ja, dit is ook de eerste keer dat ik dit meemaak, het is een terugkerende bestellingquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ah oké. Dat is zo'n beetje de enige hier die wel altijd goed gaat
Die is voorzitter van de monogamieclub las ik ergens.quote:
Ow, nou dan heb ik niets verder.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is voorzitter van de monogamieclub las ik ergens.
Lekkerquote:
truequote:
enige waar ik nog in zit is kscquote:
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;pquote:
Alle posters die niet voor Ajax zijn daar ook niet, dus leef je uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;p
in een sc zal het zelden over voetbal gaanquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
In de Voetbal-SC doen ze Woordle spelletjes, die wil ik graag meedoen maar ik weet niets van voetbal ;p
Gelukkig maar. Saaie kutsport.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een sc zal het zelden over voetbal gaan
quote:
het kan me ook niet echt boeien.quote:
EK en WK vind ik wel leuk met een drankje en gezelligheid.quote:
Mag ik een keer mee als introduceequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true
[..]
enige waar ik nog in zit is ksc
Drankje en gezelligheid zonder voetbal is nóg leuker vind ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:14 schreef Speedfight het volgende:
[..]
EK en WK vind ik wel leuk met een drankje en gezelligheid.
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee als introducee?
Wat is de ksc?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:42 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je door 1 algemene post al afgeschrikt bent is deze SC niet voor jou idd gok ik zoquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik voelde me even welkom in deze sc, maar dus toch niet
![]()
straks me maar als troost onderdompelen in het warme bad van het b&b-vol-liefde-topic
Nou, nou, niks mis met een klein beetje weerbaarheid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik voelde me even welkom in deze sc, maar dus toch niet
![]()
straks me maar als troost onderdompelen in het warme bad van het b&b-vol-liefde-topic
tuurlijk, ik zal je handje vasthoudenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mag ik een keer mee als introducee?
zelfde als hier dus?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Is ook kliekje en oeverloos gelul over niks eik. En elke week komen dezelfde onderwerpen voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |