Je hebt ook Russen die op vakantie in Oostenrijk vluchtelingen lastigvallen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:45 schreef capricia het volgende:
Sws, dat mensen naar zo'n gebied op vakantie gaan.
Siberi is ook mooi deze tijd van het jaar.
De Krim is wel echt supermooi en luxe hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:45 schreef capricia het volgende:
Best aannemelijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand... Om mijn part een dronken Rus die met een peuk in zijn smoel de munitiebunker in is gegaan...
Yup, beide partijen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Heeft er al een partij dit opgeist?
Dit kan ik beamen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:45 schreef capricia het volgende:
Ik zag iets op het kanaal van NIA Intelligence Agency.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:52 schreef Digi2 het volgende:
Wie weet test de US weer eens een nieuw speeltje. Voorlopig zal het gissen blijven.
Je mag het niet zeggen eigenlijk, maar het doet mij goed om eindelijk eens Russen te zien rennen na al die akelige beelden uit Oekrane.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Goedzo. Laat die Russen maar eens rennen. Het is hun land niet.
Wellicht had die gozert uit Enschede een nieuw bunkertje gebeouwd?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weet nog niemand... Om mijn part een dronken Rus die met een peuk in zijn smoel de munitiebunker in is gegaan...
Dat, daarbij zal dat spul nooit op het veld zelf staan tenzij eea net ingevlogen is oid. En vergeet ook niet dat de AGM-88 een max range van 150km heeft en het toestel zal dan dus boven de Krim gevlogen moeten hebben en dan was die zeker opgemerkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:47 schreef ExTec het volgende:
Je zou idd niet verwachten dat een radar installatie alleen zoveel grote knallen geeft. Mss een launcher, maar daar vliegt een HARM niet op af.
Is mogelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is er al jaren krukdroog. Iets met de watervoorzieningquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De Krim is wel echt supermooi en luxe hoor.
Kan maar lijkt me sterk aangezien de Oekraieners amper iets van een vloot hebben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:02 schreef Cherni het volgende:
Is mogelijk.Vanaf zee met anti ship missiles zou dat in theorie ook kunnen?
Met welke bootjes?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:02 schreef Cherni het volgende:
[..]
Is mogelijk.Vanaf zee met anti ship missiles zou dat in theorie ook kunnen?
Oekraine ook, het gaat dan ook om een "speciaal langdurige militaire operatie"quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Rusland heeft zelfs zonder te mobiiseren nog een berg aan manschappen.
De missen worden steeds knapper hoorquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is er al jaren krukdroog. Iets met de watervoorziening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 19:12 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ed_captured_russian/
https://tpyxa.net/2022/06/19/captured-russian/
Supposed captured RussianVolgens mij heb ik die aap al vaker gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |