Dat sowieso, maar we hebben het over een flinke berg met reservisten die sinds 2014 tegen de "separatisten" gevochten hebben. Dat maakt het verschil met Russische bejaarden met 5 dagen training wel erg groot.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:06 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor Oekrane eigenlijk niet zoveel uitmaakt hoe hoog de verliezen zijn. Ze hebben niet zoveel andere keuzes dan doorvechten. Ik neem ook aan dat gedurende deze gevechten al aardig wat nieuwe soldaten worden opgeleid.
Dat is omdat hij naar je straatje praat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die econoom heeft een pittige mening, en ben bang dat die daarin voor een heel deel gelijk heeft.
Kan best feitenvrij geleuter zijn hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is omdat hij naar je straatje praat.
Zoals wel vaker nemen dit soort figuren de consensus draaien dit 180 graden om(nee jij!)en laten het daar bij.
Daarnaast is niks van wat hij zegt onderbouwd.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook al waren de verliezen zo hoog (ik heb ook ergens gelezen dat het reguliere leger een beetje "op" was), dan is dat de helft van het verhaal. Ukraine heeft een berg reservisten met gevechtservaring die opgeleid gaan worden en wapens krijgen. Veel meer Russen komen er niet meer bij.
Rusland is 14% opgeschoten en ze hebben hooguit 12.000 doden op een in Oekraine actief leger van rond de 240kquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is ie dit half jaar 5% opgeschoten. Ten koste van 50% van het Rode Leger.
Juist.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Rusland is 14% opgeschoten en ze hebben hooguit 12.000 doden op een in Oekraine actief leger van rond de 240k
Riaatje is nog volop aan het trollen zie ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Rusland is 14% opgeschoten en ze hebben hooguit 12.000 doden op een in Oekraine actief leger van rond de 240k
Nou, zet ze maar in dan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Rusland heeft zelfs zonder te mobiiseren nog een berg aan manschappen.
Maar hebben ze nog instructeurs en dergelijke die niet al aan het front staan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Rusland heeft zelfs zonder te mobiiseren nog een berg aan manschappen.
Deze cijfers zijn onzin zonder onderbouwing met betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee ze hadden half Donbas en de hele Krim al. Er is nauwelijks wat bijgekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:22 schreef riazop het volgende:
[..]
Ah, riazop z'n zeer beroemde duim weer in actie.quote:
Daarom, zeker iets wat we serieus moeten nemen. Vraag me af wat de VS er van denkt. Tot nu toe escaleert Rusland niet heel veel verder. Mja, ze kunnen volgens mij ook niet veel meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 16:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Rusland was bezig de Krim onder haar nucleare paraplu te laten vallen. Als 100% Russisch grondgebied. Geen idee of het die status al heeft.
Ben benieuwd naar de reactie ja.
Het wachten is dan ook op een algehele mobilisatie door het russische regime. De laatste rus is nog niet afgeschoten en de laatste oekrainer ook niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Veel meer Russen komen er niet meer bij.
In Afghanistan was de ouderwetsche killcount gewoon weer terug hoor. Mensen (of in ieder geval Amerikanen) zijn dommer dan ezels.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
We hebben van de Vietnamoorlog in ieder geval wel kunnen leren dat het tellen van doden niet veel uitmaakt.
Ik heb de indruk dat zowel de VS als de RF de escalatie van dit conflict goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Daarom, zeker iets wat we serieus moeten nemen. Vraag me af wat de VS er van denkt. Tot nu toe escaleert Rusland niet heel veel verder. Mja, ze kunnen volgens mij ook niet veel meer.
Die hebben ze niet nodig want de manual wordt uitgedeeld nadat ze hun uniform hebben gekregen. Ze hebben daar tegenwoordig ook een audiobook versie van voor degenen die nog niet kunnen lezen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar hebben ze nog instructeurs en dergelijke die niet al aan het front staan?
Bijna het hele zuiden.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 17:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee ze hadden half Donbas en de hele Krim al. Er is nauwelijks wat bijgekomen.
....
Dat is 1,5 stad. (Mariupol telt voor een half)quote:
quote:
Er is je om een bron gevraagd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |