Van Rusland naar Rusland?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Vluchten ze naar Rusland?
[ twitter ]
Drastische maatregelen wel voor een "paar ontplofte ammo depots".quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Vluchten ze naar Rusland?
[ twitter ]
Ik heb eerder idd gesuggereerd dat het om een Tochka U raket zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Heeft er al een partij dit opgeëist?
Met de precisie van een baksteen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb eerder idd gesuggereerd dat het om een Tochka U raket zou kunnen gaan.
Naar verluid stonden er een S-300 en een S-400 op die basesquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die haalt dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als dat zo was zou dat wel blijken uit die satbeelden die voorbij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:35 schreef ExTec het volgende:
Naar verluid stonden er een S-300 en een S-400 op die bases
Mooi doel voor de HARM, dus.
Wat was het dan?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met de precisie van een baksteen?
Wat was het dan?quote:
De Krim terugpakkenquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
[..]
[ twitter ]
Heeft er al een partij dit opgeëist?
En je denkt van niet?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als dat zo was zou dat wel blijken uit die satbeelden die voorbij zijn gekomen.
Goedzo. Laat die Russen maar eens rennen. Het is hun land niet.quote:
Dat is zeker geen bijzonderheid maar ze staan niet op het vliegveld zelf, ze staan er altijd ruim omheen en er een aardig stuk vanaf en die explosies waren op het veld zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:38 schreef ExTec het volgende:
En je denkt van niet?
Al lijkt AA rond een vliegveld me geen bijzonderheid
quote:
Dat weet nog niemand... Om mijn part een dronken Rus die met een peuk in zijn smoel de munitiebunker in is gegaan...quote:
Weet het nog niet, de tijd zal het wel leren.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Het was ook een hele precisie ontploffing.
Wellicht van binnenuit?
Je zou idd niet verwachten dat een radar installatie alleen zoveel grote knallen geeft. Mss een launcher, maar daar vliegt een HARM niet op af.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is zeker geen bijzonderheid maar ze staan niet op het vliegveld zelf, ze staan er altijd ruim omheen en er een aardig stuk vanaf en die explosies waren op het veld zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |