abonnement Unibet Coolblue
pi_205579607


Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Michael Ben David en/of Huub Stapel, als je sowieso mensen die Gerard of Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, waar je ons niet op de hoogte hoeft te houden over letterlijk elk pakketje dat in aantocht is, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag, dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je de verkeerde jas meegenomen hebt uit het caf, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/ouder/kinderdag. Oh ja, en als je klachten hebt over de ietwat matige talkshow OP1. Start de SC!

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)


oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif
Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

cheerlie-oranje2.gifcheerlie-witgeel.gif *G**O*

De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_205579613
Lapostress bij een tankstation in Itali terwijl meneer Sjors aan het plassen is |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_205579712
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ja, dat soort spullen heb ik allemaal niet, dus daar hoef ik me ook geen zorgen over te maken.
En drijfnat de tent uit, dan ga ik me afvragen of manlief hem wel goed had opgezet. :@

Zes tot acht weken op dezelfde plek staan hoeft voor mij dan ook niet. Tot rust komen wel, lekker met een boek in de hangmat af en toe, maar ook gewoon de omgeving verkennen en de stadjes bekijken natuurlijk. O+
Die vochtige tent kwam volgens mij door de Nederlandse luchtvochtigheid gecombineerd met een vaak veel vocht verliezende man wat dan in zo'n tent blijft hangen :+ Edit: nu lijkt het net alsof hij een vieze zweterige man is maar dat valt ook wel weer mee :@
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:53 schreef Arizona het volgende:

[..]
De huisjes waren nooit echt luxe nee, maar de laatste paar keren dat wij waren, was het echt vochtig en klam en muf in het huisje. Dat was in het Meerdal, de Huttenheugte en Port Zelande. Na 3x hadden we zoiets van, nu niet meer. Maar ik hou nog steeds wel erg van de CP-sfeer, ik heb er goede herinneringen aan uit mijn jeugd en dus uit de tijd dat dochter nog klein was.
Meerdal is inmiddels vernieuwd :Y Mufheid verdwijnt nooit helemaal volgens mij :X
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 13:21:23 #4
375570 crew  Cyan9
pi_205579813
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Ga je nog weg?
Is misschien al gezegd hoor :@
Ik weet vrij zeker dat het nog niet is gezegd. Het is nog niet helemaal duidelijk, maar ik ga waarschijnlijk een tijdje naar een vriendin die in Duitsland woont.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 13:27:02 #5
375570 crew  Cyan9
pi_205579842
quote:
82s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:48 schreef Em31 het volgende:

[..]
Leugens!
De waarheid doet wederom pijn, ik weet.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_205579856
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
De waarheid doet wederom pijn, ik weet.
Ok ok de wedstrijd die ik keek was wel wat deprimerend.
pi_205579883
Met Silke is alles goed en ik heb haar net gekamd
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_205580087
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Silke is alles goed en ik heb haar net gekamd
Is ze inmiddels al wat minder boos?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:50:53 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205580540
Terug van boodschappen doen. Net lunch op. Nu even lekker zitten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:51:33 #10
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205580544
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:04 schreef Yesse het volgende:

[..]
Die vochtige tent kwam volgens mij door de Nederlandse luchtvochtigheid gecombineerd met een vaak veel vocht verliezende man wat dan in zo'n tent blijft hangen :+ Edit: nu lijkt het net alsof hij een vieze zweterige man is maar dat valt ook wel weer mee :@
Ik ben ook een vaak veel vocht verliezende man, maar een beetje tent heeft goede ventilatie. Al helpt dat natuurlijk niet altijd als het windstil is met een hoge luchtvochtigheid. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:54:38 #11
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205580575
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Terug van boodschappen doen. Net lunch op. Nu even lekker zitten.
Is het nog een beetje uit te houden?

quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik ben ook een vaak veel vocht verliezende man, maar een beetje tent heeft goede ventilatie. Al helpt dat natuurlijk niet altijd als het windstil is met een hoge luchtvochtigheid. :P
Het was ook wel zo'n mini tentje waar je nauwelijks rechtop kon zitten. En ook zonder klamme nacht had ik waarschijnlijk geklaagd :X _O- Nu zitten we elk jaar in een ander hotel omdat we (lees:ik) ook daar steeds iets op aan te merken hebben (zoals dus dit weekend de kerkklok, de snurkende buurman en het harde bed :+ ). Ik ben denk ik toch een beetje verwend :o
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:00:11 #12
375570 crew  Cyan9
pi_205580617
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:54 schreef Yesse het volgende:

[..]
Is het nog een beetje uit te houden?
[..]
Het was ook wel zo'n mini tentje waar je nauwelijks rechtop kon zitten. En ook zonder klamme nacht had ik waarschijnlijk geklaagd :X _O- Nu zitten we elk jaar in een ander hotel omdat we (lees:ik) ook daar steeds iets op aan te merken hebben (zoals dus dit weekend de kerkklok, de snurkende buurman en het harde bed :+ ). Ik ben denk ik toch een beetje verwend :o
Op zich geen onredelijke punten, al zou ik de kerkklok toch niet al te veel verwijten. :P
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:08:16 #13
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205580674
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:00 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Op zich geen onredelijke punten, al zou ik de kerkklok toch niet al te veel verwijten. :P
Nee, hij had het al zwaar genoeg, hij hing nogal scheef :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:08:58 #14
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205580684
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:54 schreef Yesse het volgende:

[..]
Is het nog een beetje uit te houden?
[..]
Het was ook wel zo'n mini tentje waar je nauwelijks rechtop kon zitten. En ook zonder klamme nacht had ik waarschijnlijk geklaagd :X _O- Nu zitten we elk jaar in een ander hotel omdat we (lees:ik) ook daar steeds iets op aan te merken hebben (zoals dus dit weekend de kerkklok, de snurkende buurman en het harde bed :+ ). Ik ben denk ik toch een beetje verwend :o
Ik knap af op slechte bedden en als het niet brandschoon is. Ik ga dus niet meer terug naar de ;́/////,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

(dit was de kat die over het toetsenbord liep; IEMAND vind dat ik klaar ben met achter mijn bureau zitten _O- )

... camping in Toscane van vorig jaar, want daar rook je de after shave van de vorige bewoner nog ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:10:45 #15
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205580699
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:08 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik knap af op slechte bedden en als het niet brandschoon is. Ik ga dus niet meer terug naar de ;́/////,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

(dit was de kat die over het toetsenbord liep; IEMAND vind dat ik klaar ben met achter mijn bureau zitten _O- )

... camping in Toscane van vorig jaar, want daar rook je de after shave van de vorige bewoner nog ;(
Sommige mannen gebruiken hun after shave dan ook wel om er zo ongeveer in te baden heb ik soms het idee :+ Maar ik probeer over de hygine van een vakantieadres maar zo min mogelijk na te denken. Als ik dat doe beland ik straks opeens tch in een caravan en dat probeer ik heel hard te voorkomen :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:18:43 #16
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205580761
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:54 schreef Yesse het volgende:

[..]
Is het nog een beetje uit te houden?
[..]
Het was ook wel zo'n mini tentje waar je nauwelijks rechtop kon zitten. En ook zonder klamme nacht had ik waarschijnlijk geklaagd :X _O- Nu zitten we elk jaar in een ander hotel omdat we (lees:ik) ook daar steeds iets op aan te merken hebben (zoals dus dit weekend de kerkklok, de snurkende buurman en het harde bed :+ ). Ik ben denk ik toch een beetje verwend :o
In de schaduw is het nog wel uit te houden en er staat best een stevige wind. :)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:20:51 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205580772
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:10 schreef Yesse het volgende:

[..]
Sommige mannen gebruiken hun after shave dan ook wel om er zo ongeveer in te baden heb ik soms het idee :+ Maar ik probeer over de hygine van een vakantieadres maar zo min mogelijk na te denken. Als ik dat doe beland ik straks opeens tch in een caravan en dat probeer ik heel hard te voorkomen :+
Ja, dat is het enige voordeel van een eigen caravan, dat je je eigen schone spullen hebt :D

Ik heb speciaal vakantie-beddengoed, dat ik dus alleen maar voor vakantiebedden gebruik en de rest van het jaar in een afgesloten zak op zolder ligt. Want ik ben bang dat als ik normaal beddengoed gebruik, ik beestjes enzo meeneem naar mijn eigen bed ;(

Ik vind wat dat betreft Duitsland en Oostenrijk wel fijne vakantielanden, daar heb ik nog niet meegemaakt dat het niet allemaal brandschoon was :) Itali is toch wat smoezeliger vaak... Tenerife was ook een lekker schoon appartement *O*
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:27:22 #18
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_205580805
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja, dat is het enige voordeel van een eigen caravan, dat je je eigen schone spullen hebt :D

Ik heb speciaal vakantie-beddengoed, dat ik dus alleen maar voor vakantiebedden gebruik en de rest van het jaar in een afgesloten zak op zolder ligt. Want ik ben bang dat als ik normaal beddengoed gebruik, ik beestjes enzo meeneem naar mijn eigen bed ;(

Ik vind wat dat betreft Duitsland en Oostenrijk wel fijne vakantielanden, daar heb ik nog niet meegemaakt dat het niet allemaal brandschoon was :) Itali is toch wat smoezeliger vaak... Tenerife was ook een lekker schoon appartement *O*
Ik heb ook een haat-liefde relatie met de Max vakantieman Mystery Guest.. "Is het hier stoffig?" _O-
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:27:46 #19
375570 crew  Cyan9
pi_205580807
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:10 schreef Yesse het volgende:

[..]
Sommige mannen gebruiken hun after shave dan ook wel om er zo ongeveer in te baden heb ik soms het idee :+ Maar ik probeer over de hygine van een vakantieadres maar zo min mogelijk na te denken. Als ik dat doe beland ik straks opeens tch in een caravan en dat probeer ik heel hard te voorkomen :+
Ik raad je af hygine te checken met een blacklight op een vakantieadres, dan ga je daarna nooit meer op vakantie. :+
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_205580860
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja, dat is het enige voordeel van een eigen caravan, dat je je eigen schone spullen hebt :D

Ik heb speciaal vakantie-beddengoed, dat ik dus alleen maar voor vakantiebedden gebruik en de rest van het jaar in een afgesloten zak op zolder ligt. Want ik ben bang dat als ik normaal beddengoed gebruik, ik beestjes enzo meeneem naar mijn eigen bed ;(

Ik vind wat dat betreft Duitsland en Oostenrijk wel fijne vakantielanden, daar heb ik nog niet meegemaakt dat het niet allemaal brandschoon was :) Itali is toch wat smoezeliger vaak... Tenerife was ook een lekker schoon appartement *O*
Met de review sites kan je echt slechte accomodaties er tegenwoordig wel uitfilteren. Al komt mede door de concurrentie op prijs echt ‘brandschoon’ voor mijn gevoel ook wel minder voor dan vroeger. De schoonmaakploeg heeft waarschijnlijk toch vrijwel overal een vaste tijdslimiet per kamer. Als het echt superschoon is, dan zijn dat meestal van die B&B’s met eigenaren die het als hobby doen en nog echt leuk vinden.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 15:39:59 #21
375570 crew  Cyan9
pi_205580896
Een collega heeft afscheid genomen van de organisatie, en als dank voor de leuke samenwerking chocolaatjes achtergelaten.

En nu is iedereen hier misselijk.

|:)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 8 augustus 2022 @ 15:54:08 #22
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205581025
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega heeft afscheid genomen van de organisatie, en als dank voor de leuke samenwerking chocolaatjes achtergelaten.

En nu is iedereen hier misselijk.

|:)
Hoe leuk was die samenwerking dan werkelijk?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 16:01:51 #23
375570 crew  Cyan9
pi_205581094
quote:
11s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Hoe leuk was die samenwerking dan werkelijk?
Ik begin nu ook te twijfelen wat betreft de intenties.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_205581483
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega heeft afscheid genomen van de organisatie, en als dank voor de leuke samenwerking chocolaatjes achtergelaten.

En nu is iedereen hier misselijk.

|:)
Die wilde graag voor altijd afscheid van jullie nemen :+
pi_205581673
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega heeft afscheid genomen van de organisatie, en als dank voor de leuke samenwerking chocolaatjes achtergelaten.

En nu is iedereen hier misselijk.

|:)
Na 1 chocolaatje per persoon of meerdere?
  Moderator maandag 8 augustus 2022 @ 17:17:44 #26
375570 crew  Cyan9
pi_205581761
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 16:46 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Die wilde graag voor altijd afscheid van jullie nemen :+
Als jullie niks meer van me horen, dan is het duidelijk waardoor dat komt. :P

quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:07 schreef goh het volgende:

[..]
Na 1 chocolaatje per persoon of meerdere?
Meerdere, en het waren ook nog eens van die hele machtige (foute) bonbons. :@
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_205581862
quote:
15s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:55 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dat is ook precies de reden dat ik laat vakantie neem, ook om de schoolvakantie zoveel mogelijk te vermijden. Maar dit jaar merk ik dat ik echt moeite heb om gemotiveerd te blijven in deze laatste weken.
Ook de reden waarom ik later vakantie heb. Lekker na de drukte aan. Enige nadeel is dat ik nu ook begin af te tellen.
pi_205581879
Over dat kanperen he? Ik heb altijd gekampeerd met mijn ouders. Met caravan en tent erbij. Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst in een hotel slapen. Lang verhaal kort: ik heb nooit meer weer gekampeerd :')

Mijn ouders staat nog wel op de camping maar ik zou het daar echt niet meer volhouden :X
  maandag 8 augustus 2022 @ 17:44:27 #29
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205581979
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:31 schreef NailQueen het volgende:
Over dat kanperen he? Ik heb altijd gekampeerd met mijn ouders. Met caravan en tent erbij. Een paar jaar geleden ging ik voor het eerst in een hotel slapen. Lang verhaal kort: ik heb nooit meer weer gekampeerd :')

Mijn ouders staat nog wel op de camping maar ik zou het daar echt niet meer volhouden :X
Ik ben een keer naar een hotel geweest voor een vakantie. Maar dat vond ik echt niks. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 18:07:26 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_205582124
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega heeft afscheid genomen van de organisatie, en als dank voor de leuke samenwerking chocolaatjes achtergelaten.

En nu is iedereen hier misselijk.

|:)
Is het ook nog chocolaxeer?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 18:11:25 #31
39237 crew  H_T
2733
pi_205582145
Ik heb vooral gekampeerd voor werkweken en festivals. En keer ook een rondreis gedaan door Engeland en daarbij de meeste nachten op een camping gestaan. En nacht halverwege de trip was er baggerweer voorspeld en ben ik lekker in een hotel gaan zitten :+ Dat vond ik de extra ponden echt wel waard. Voor een festival zou ik nog wel gaan kamperen omdat dat gewoon een stuk praktischer is, maar voor een gewone vakantie niet.

Stacaravan zou overigens nog wel een optie zijn. Die hoef je niet op te zetten, je kan er gewoon rechtop in staan, het heeft een echt bed, een badkamer en een normale keuken. Heerlijk O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205582183
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik ben een keer naar een hotel geweest voor een vakantie. Maar dat vond ik echt niks. :{
Jouw ervaringen hier met het kamperen klinkt ook aantrekkelijk :P
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:31:28 #33
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205582264
Ik hou ook niet zo van kamperen, dus zal het zelf niet bewust als vakantie boeken. Of het moet onderdeel zijn van een rondreis oid. Een stacaravan vind ik wel prima. Bij voorkeur boek ik een appartementje en anders een hotelkamer.

En met backpacken lekker in hostels slapen (wel privkamer hoor :D)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205582336
Wij hebben vroeger ook veel gekampeerd, en dat vond ik altijd erg leuk. Dat was wel op niet-commercile campings in Zuid-Frankrijk. Dus met goed-weer garantie en ruimte genoeg voor sport en spel.

Nu heeft mijn vrouw er niets mee, en bevallen appartementen ook prima. Hotels zijn in gezinssamenstelling iets onpraktischer, vooral met eten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 8 augustus 2022 @ 18:50:28 #35
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205582423
Ik zit met smacht op mijn pokbowl te wachten.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 19:29:22 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_205582790
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
Ik zit met smacht op mijn pokbowl te wachten.
Heeft het gesmaakt?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 8 augustus 2022 @ 19:56:14 #37
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_205583029
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:39 schreef Cyan9 het volgende:
Een collega heeft afscheid genomen van de organisatie, en als dank voor de leuke samenwerking chocolaatjes achtergelaten.

En nu is iedereen hier misselijk.

|:)
Heet hij toevallig Tod Packer :o
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:05:58 #38
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205583096
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 18:17 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Jouw ervaringen hier met het kamperen klinkt ook aantrekkelijk :P
Dat is toch meer klagen dat het te warm is. Die warmte zou er ook zijn wanneer ik in een hotel zou zitten. Het is niet dat we dan opeens ander weer zouden hebben. :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:06:20 #39
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583099
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 19:29 schreef H_T het volgende:

[..]
Heeft het gesmaakt?
Dar zeker :Y
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:12:16 #40
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205583152
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch meer klagen dat het te warm is. Die warmte zou er ook zijn wanneer ik in een hotel zou zitten. Het is niet dat we dan opeens ander weer zouden hebben. :P
Maar hotels hebben wel vaak airco :P . Ik vrees dat jullie vouwwagen daar niet over beschikt ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_205583323
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat is toch meer klagen dat het te warm is. Die warmte zou er ook zijn wanneer ik in een hotel zou zitten. Het is niet dat we dan opeens ander weer zouden hebben. :P
Ik merk dat je nog maar 1 keer in een hotel hebt geslapen. Deze meeste hebben een airco :P
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:40:06 #43
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583428
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik ben een keer naar een hotel geweest voor een vakantie. Maar dat vond ik echt niks. :{
Hoe doe je dat met stedentripjes?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:41:05 #44
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205583438
Ik vind voor een paar dagen (zeg een weekend) een hotel wel prima. Voor een langer verblijf heb ik liever een bungalow, appartement of stacaravan. Ik hou erg van uit eten gaan :P maar vind het toch ook wel makkelijk om zelf wat te kunnen koken.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:43:18 #45
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205583464
quote:
12s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:12 schreef Arizona het volgende:

[..]
Maar hotels hebben wel vaak airco :P . Ik vrees dat jullie vouwwagen daar niet over beschikt ;(
Nee, dat is wel een gemis inderdaad. ;( Maar dat heeft 'mijn' huis ook niet.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:44:07 #46
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583470
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:41 schreef Arizona het volgende:
Ik vind voor een paar dagen (zeg een weekend) een hotel wel prima. Voor een langer verblijf heb ik liever een bungalow, appartement of stacaravan. Ik hou erg van uit eten gaan :P maar vind het toch ook wel makkelijk om zelf wat te kunnen koken.
En ook iets meer bewegingsvrijheid vind ik.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:44:25 #47
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205583471
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:40 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hoe doe je dat met stedentripjes?
Oh ja, toen zaten we ook in een hotel, maar daar was je dan alleen om te slapen. Voor de rest hele dag op pad. Tot zo ver ben ik alleen naar Berlijn op stedentrip geweest.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:47:06 #48
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583497
Wij willen van het najaar nog weg, maar weet nog niet waarheen :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:48:40 #49
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205583519
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
Wij willen van het najaar nog weg, maar weet nog niet waarheen :D
Ik ook, alleen heeft New Mexico niet genoeg vakantiedagen meer ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:50:09 #50
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583534
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:48 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ook, alleen heeft New Mexico niet genoeg vakantiedagen meer ;(
Ik kan nog twee weken vrij nemen, kom net te kort voor 3, maar neem die dagen lekker mee naar volgend jaar. Dan heb ik net wat meer ruimte.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 augustus 2022 @ 20:51:32 #51
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205583550
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:48 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik ook, alleen heeft New Mexico niet genoeg vakantiedagen meer ;(
Dan ga je toch met Agnes mee.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 20:53:33 #52
39237 crew  H_T
2733
pi_205583570
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:41 schreef Arizona het volgende:
Ik vind voor een paar dagen (zeg een weekend) een hotel wel prima. Voor een langer verblijf heb ik liever een bungalow, appartement of stacaravan. Ik hou erg van uit eten gaan :P maar vind het toch ook wel makkelijk om zelf wat te kunnen koken.
Als het gaat om een verblijf van een week op dezelfde locatie geef ik ook de voorkeur aan een eigen huisje op een of andere manier :) Gaat het om een week lang elke dag in een andere stad overnachten dan vind ik hotels wel weet prima :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205583644
Moraal van dit verhaal: Een kampeertochtje met het forum zit er voorlopig nog niet in
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:02:30 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205583664
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:00 schreef NailQueen het volgende:
Moraal van dit verhaal: Een kampeertochtje met het forum zit er voorlopig nog niet in
Ik wist niet dat daar plannen voor waren. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:05:32 #55
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583701
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dan ga je toch met Agnes mee.
Heb vast nog wel een plekje over in mijn koffer.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 21:07:31 #56
39237 crew  H_T
2733
pi_205583731
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:00 schreef NailQueen het volgende:
Moraal van dit verhaal: Een kampeertochtje met het forum zit er voorlopig nog niet in
Nee dan kan ik inderdaad niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:14:44 #57
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205583805
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 20:50 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik kan nog twee weken vrij nemen, kom net te kort voor 3, maar neem die dagen lekker mee naar volgend jaar. Dan heb ik net wat meer ruimte.
Ik heb nog (incl. overuren) nog 3 weken staan, New Mexico amper 1 week :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:17:59 #58
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205583852
JA HALL
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:18:08 #59
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583855
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:14 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb nog (incl. overuren) nog 3 weken staan, New Mexico amper 1 week :(
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:14 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb nog (incl. overuren) nog 3 weken staan, New Mexico amper 1 week :(
Heb jij zoveel vakantiedagen of NM een stuk minder?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 21:19:05 #60
39237 crew  H_T
2733
pi_205583867
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:14 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb nog (incl. overuren) nog 3 weken staan, New Mexico amper 1 week :(
Ik heb nog iets van vier weken geloof ik :D Twee weken doorgeschoven van vorig jaar toen er toch niets te beleven viel. Goeie kans dat ik weer ga doorschuiven :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 21:19:42 #61
39237 crew  H_T
2733
pi_205583874
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:17 schreef Meke het volgende:
JA HALL
:W Mekepeek
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:22:00 #62
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205583909
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:18 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[..]
Heb jij zoveel vakantiedagen of NM een stuk minder?
Ik heb nog overuren van vorig jaar die ik toen niet heb opgemaakt en New Mexico neemt iedere 2 weken de vrijdagmiddag al verlof op (de andere vrijdagmiddagen heeft hij ADV) . Vandaar het verschil :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:22:39 #63
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205583919
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:17 schreef Meke het volgende:
JA HALL
Halloooo Mke!
Hoe is het leven?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:24:30 #64
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205583951
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ik heb nog overuren van vorig jaar die ik toen niet heb opgemaakt en New Mexico neemt iedere 2 weken de vrijdagmiddag al verlof op (de andere vrijdagmiddagen heeft hij ADV) . Vandaar het verschil :)
Ah zo :)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 8 augustus 2022 @ 21:35:37 #65
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_205584100
twitter
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:37:13 #66
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205584120
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
:o
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:37:23 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205584123
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
:o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 21:41:45 #68
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205584155
Eigenlijk ken ik haar alleen van Grease. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2022 @ 21:41:52 #69
109131 crew  sportfreak
pi_205584158
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Sandy ;(

Oh ja, en oud ESF-deelneemster natuurlijk.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2022 @ 21:54:59 #70
109131 crew  sportfreak
pi_205584346
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk ken ik haar alleen van Grease. :@
Ze was eerder op het ESF te zien dan in Grease
pi_205584348
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
:'(
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:05:11 #74
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205584434
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
:o :'(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter maandag 8 augustus 2022 @ 22:05:48 #75
87554 Cee
Welluk?
pi_205584442
Niet! ;( ;(
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:06:47 #76
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205584459
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:56 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Ze was eerder op het ESF te zien dan in Grease
Dat wist ik niet. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:07:06 #77
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205584467
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ah zo :)
En toch ben ik aan het kijken :')
Losse vliegtickets + hotel zijn vrij voordelig in het najaar...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:10:36 #78
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_205584504
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
En toch ben ik aan het kijken :')
Losse vliegtickets + hotel zijn vrij voordelig in het najaar...
Anders ga je gewoon alleen. Had NM ook maar genoeg dagen moeten hebben. :+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 22:15:20 #79
39237 crew  H_T
2733
pi_205584546
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:

[..]
En toch ben ik aan het kijken :')
Losse vliegtickets + hotel zijn vrij voordelig in het najaar...
Alsof er in november niets leuks te doen is!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:18:16 #80
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205584584
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:15 schreef H_T het volgende:

[..]
Alsof er in november niets leuks te doen is!
Dat zou ik denken. De maand begint meteen al goed met Allerheiligen n Allerzielen.
Nou, wat wil een mens nog meer?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Redactie Sport maandag 8 augustus 2022 @ 22:21:46 #81
109131 crew  sportfreak
pi_205584632
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat zou ik denken. De maand begint meteen al goed met Allerheiligen n Allerzielen.
Nou, wat wil een mens nog meer?
ELF-ELF *O*
pi_205584650
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Dat zou ik denken. De maand begint meteen al goed met Allerheiligen n Allerzielen.
Nou, wat wil een mens nog meer?
Sint maarten. Sint maarten. De koeien hebben staarten!
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:23:19 #83
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205584653
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:23:34 #84
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_205584655
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:21 schreef sportfreak het volgende:

[..]
11/11 *O*
Nooit iemand zo enthousiast over 1 gezien.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:24:20 #85
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205584664
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:19 schreef H_T het volgende:

[..]
:W Mekepeek
Timmeeeeeeh O+

Had ik het laatst met jou en @Guanabana over Les Mis? Ik heb kaartjes gekocht voor Carr O+ *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:24:53 #86
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205584670
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:22 schreef Arizona het volgende:

[..]
Halloooo Mke!
Hoe is het leven?
Gooooeeeed O+

Nog vier dagen werken *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:27:08 #87
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205584701
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:24 schreef Meke het volgende:

[..]
Gooooeeeed O+

Nog vier dagen werken *O*
Lekkerrrr! Ga je nog weg?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:27:48 #88
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205584712
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:15 schreef H_T het volgende:

[..]
Alsof er in november niets leuks te doen is!
En vergeet de intocht van Sinterklaas niet!!
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:27:53 #89
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205584714
Dit vond ik toen ook zo leuk, dat ze hieraan meedeed O+

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:28:43 #90
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205584730
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:27 schreef Arizona het volgende:

[..]
Lekkerrrr! Ga je nog weg?
Ja naar het subtropische Finland, 70% regenkans |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_205584771
twitter

O+
pi_205584776
quote:
2s.gif Op maandag 8 augustus 2022 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
-O- 73 maar :{
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:34:21 #93
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_205584796
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:28 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja naar het subtropische Finland, 70% regenkans |:)
Oh ja, dat had je ook gezegd.
Sterkte dan maar ;(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 22:35:47 #94
39237 crew  H_T
2733
pi_205584811
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:24 schreef Meke het volgende:

[..]
Timmeeeeeeh O+

Had ik het laatst met jou en @:Guanabana over Les Mis? Ik heb kaartjes gekocht voor Carr O+ *O*
Leuk! Ik ga in het bijna net zo glamoureuze Almere
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 8 augustus 2022 @ 22:36:44 #95
39237 crew  H_T
2733
pi_205584820
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:27 schreef Arizona het volgende:

[..]
En vergeet de intocht van Sinterklaas niet!!
Daarvoor hoeven we toch niet naar het buitenland?

Het zou wat zijn als Sinterklaas een idee overneemt van de Tour de France en de intocht volgend jaar in Kopenhagen is ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205584853
Tot morgen :W :Z
pi_205584872
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 15:20 schreef Arizona het volgende:

[..]
Ja, dat is het enige voordeel van een eigen caravan, dat je je eigen schone spullen hebt :D

Ik heb speciaal vakantie-beddengoed, dat ik dus alleen maar voor vakantiebedden gebruik en de rest van het jaar in een afgesloten zak op zolder ligt. Want ik ben bang dat als ik normaal beddengoed gebruik, ik beestjes enzo meeneem naar mijn eigen bed ;(

Ik vind wat dat betreft Duitsland en Oostenrijk wel fijne vakantielanden, daar heb ik nog niet meegemaakt dat het niet allemaal brandschoon was :) Itali is toch wat smoezeliger vaak... Tenerife was ook een lekker schoon appartement *O*
OMG. Ik doe PRECIES hetzelfde Ari _O-
Meneer Sjors heeft het ook weer steeds vaker over camperen :r ik zei dat ik alleen wil camperen in een caravan en in OOSTENRIJK :o _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:42:59 #98
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205584880
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:34 schreef Arizona het volgende:

[..]
Oh ja, dat had je ook gezegd.
Sterkte dan maar ;(
Ja dankje ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 8 augustus 2022 @ 22:43:24 #99
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205584887
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 22:35 schreef H_T het volgende:

[..]
Leuk! Ik ga in het bijna net zo glamoureuze Almere
Bijna hetzelfde :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_205584905
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:54 schreef Yesse het volgende:

[..]
Is het nog een beetje uit te houden?
[..]
Het was ook wel zo'n mini tentje waar je nauwelijks rechtop kon zitten. En ook zonder klamme nacht had ik waarschijnlijk geklaagd :X _O- Nu zitten we elk jaar in een ander hotel omdat we (lees:ik) ook daar steeds iets op aan te merken hebben (zoals dus dit weekend de kerkklok, de snurkende buurman en het harde bed :+ ). Ik ben denk ik toch een beetje verwend :o
Bij ons is ook altijd wat op vakantie. Rokende mensen op het balkon, een drukke straat, teveel schreeuwende kinderen, teveel avondanimatie-gedoe. Stresss :X :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')