quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Bewijsquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij voorspelde ik al dat Danilo de openingswedstrijd twee goals zou gaan maken
Omdat Szymanski amper een fatsoenlijke voorbereiding heeft gehad en nog geen 90 minuten kan spelen.quote:
aub nietquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:55 schreef Binge-watch het volgende:
Gimenez kan z'n terugvlucht boeken.
Op je wenken bediend.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
Doe nog maar een goaltje want ik vertrouw die Rasmussen voor geen meter.
Bij deze.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
Doe nog maar een goaltje want ik vertrouw die Rasmussen voor geen meter.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:divje Fok! werkt hier nauwelijks, dus ik kan het helaas niet mycroften(kan niet eens posts citeren…)
quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Danilo zo’n spits die er vier inlegt in de eerste twee wedstrijden waardoor die blijft staan en daarna niks meer doet behalve wat intikkers tegen RKC enzo
Dit was wel een lekker balletje van Jens.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat Szymanski amper een fatsoenlijke voorbereiding heeft gehad en nog geen 90 minuten kan spelen.
Al is Toornstra wel een hele ernstige downgrade, dan had ik nog liever Taabouni gezien.
Ik geloof je zo welquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:divje Fok! werkt hier nauwelijks, dus ik kan het helaas niet mycroften(kan niet eens posts citeren…)
Doe nog maar een goaltje want ik vertrouw die Rasmussen voor geen meter!quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Danilo zo’n spits die er vier inlegt in de eerste twee wedstrijden waardoor die blijft staan en daarna niks meer doet behalve wat intikkers tegen RKC enzo
Die gaan niet hoog eindigen nee, maar toch wel een lastige uitwedstrijd. Daar gaat ook nog wel wat bij komen dus andere ploegen zullen het (waarschijnlijk) lastiger hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En wij denken dat we nauwelijks gaan scoren haha
Maar dat Vitesse is ook schandalig slecht.
Heb wel het idee dat het met de mentaliteit van Danilo wel goed zit. Bij Twente goed gedaan. Bij Ajax geen kansen gekregen maar in de KKD deed die het ook goed. Die wil er wel wat van maken.quote:
Oja, Dessers.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:01 schreef Kerftminister het volgende:
Mensen die dachten dat we een probleem hadden zonder Dessers
Jammere is wel dat Danilo als ie straks op de bank belandt niet echt zo'n spits is die je kan inbrengen als het niet loopt om oorlog te maken. Daar was Linssen wel een heel stuk beter in.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:01 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat het met de mentaliteit van Danilo wel goed zit. Bij Twente goed gedaan. Bij Ajax geen kansen gekregen maar in de KKD deed die het ook goed. Die wil er wel wat van maken.
We zijn op het eerste half uur na wel een stuk beter inderdaad. Valt me sowieso niet tegen allemaal om eerlijk te zijn. Rasmussen wel en Geertruida vind ik niet zo sterk.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx dat denk ik ook maar die ploeg ligt wel een beetje op zijn gat hoor. Het is heel fijn als we deze drie punten binnen hebben in ieder geval. En voor het vertrouwen is dit niet verkeerd.
Overigens vind ik 2-5 nog een matige afspiegeling tot dusver.
Volgens mij zijn we juist heel erg efficiënt vandaag.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx dat denk ik ook maar die ploeg ligt wel een beetje op zijn gat hoor. Het is heel fijn als we deze drie punten binnen hebben in ieder geval. En voor het vertrouwen is dit niet verkeerd.
Overigens vind ik 2-5 nog een matige afspiegeling tot dusver.
Klopt wel, ja. Vitesse ook overigens.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:04 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we juist heel erg efficiënt vandaag.
Dank je welquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:04 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd namens een Ajacied. Mooie overwinning.
Zoek het woord opportunisme eens op in een woordenboek Pietje.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wordt voor die Mexicaan nog een hele klus om Danilo uit de basis te spelen.
Speelt toch een wereldpot?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zoek het woord opportunisme eens op in een woordenboek Pietje.
quote:
Die kopbal is een goede goal en gezien hoe vaak het vorig jaar bij Dessers gebeurde wil ik die vierde treffer ook niet per se onder geluk scharen bij slotball, maar verder heeft ie toch letterlijk met iedere bal ruzie en heb ik nog geen enkele goede aanname gezien?quote:
Wereldpot gaat over lesbische voetballersquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]heeft nog geen bal goed aangenomen.
Reken een spits toch wel vooral af op zijn goals.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die kopbal is een goede goal en gezien hoe vaak het vorig jaar bij Dessers gebeurde wil ik die vierde treffer ook niet per se onder geluk scharen bij slotball, maar verder heeft ie toch letterlijk met iedere bal ruzie en heb ik nog geen enkele goede aanname gezien?
Is de quote knop kapot?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:slobeend je weet gewoon dat die debiel nu iedere wedstrijd opportunistisch gaat pleiten voor Danilo nu Dessers weg is. Ugh.
Wat is het een drama om al die ellende weer te moeten lezen. Over een paar dagen de grens over, dan werkt mijn abo hopelijk weer
Wat betreft spitsen die voor geen kut kunnen voetballen maar wel goed kunnen afmaken kan ik alleen Filippo Inzaghi bedenken die geslaagd is, maar verder eindigen dat soort types toch altijd in de krochten van het betaald voetbal?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Reken een spits toch wel vooral af op zijn goals.
Dost?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat betreft spitsen die voor geen kut kunnen voetballen maar wel goed kunnen afmaken kan ik alleen Filippo Inzaghi bedenken die geslaagd is, maar verder eindigen dat soort types toch altijd in de krochten van het betaald voetbal?
Like gezet. (Ik post het maar want misschien zie je het niet)quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:fetx jazeker. In bepaalde landen werkt de lay-out van Fok! niet, Thailand is er één van
Geweldig is wat overdreven, maar het was best goed ja.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar goed, eerlijk is eerlijk. Dit had ik nooit verwacht. Geweldige wedstrijd, en dat na zo'n voorbereiding. Danilo viel me ook alles mee al had ik bij hem nog wel op 15 goals gerekend.
Vieri was ook een mooie.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat betreft spitsen die voor geen kut kunnen voetballen maar wel goed kunnen afmaken kan ik alleen Filippo Inzaghi bedenken die geslaagd is, maar verder eindigen dat soort types toch altijd in de krochten van het betaald voetbal?
De waan van de dag is strong bij Pietjequote:Op zondag 7 augustus 2022 16:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Geweldig is wat overdreven, maar het was best goed ja.
Ik had echt verwacht dat Feyenoord met moeite aan de 60 goals zou komen dit seizoen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Geweldig is wat overdreven, maar het was best goed ja.
Die is nog wel sterk en kan wel een balletje aannemen en vasthouden om anderen bij te laten sluiten.quote:
Los van het feit dat dit nog steeds het geval kan zijn was die conclusie ook wat voorbarig gezien er voorin nog 2 spelers missen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik had echt verwacht dat Feyenoord met moeite aan de 60 goals zou komen dit seizoen.
Dat is zo. Ik mis er overigens maar 1?quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit nog steeds het geval kan zijn was die conclusie ook wat voorbarig gezien er voorin nog 2 spelers missen.
Geeft ie de jeugd is een kans is het weeeer niet goedquote:Op zondag 7 augustus 2022 16:14 schreef Pistolero het volgende:
Wat ziet Slot in godsnaam in Naujoks? Die gozer kan er he-le-maal niks van.
Gimenez en er komt nog een linksbuiten bij.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik mis er overigens maar 1?
Ja doe dan Dermane of Benita ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geeft ie de jeugd is een kans is het weeeer niet goed
Ah.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Gimenez en er komt nog een linksbuiten bij.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
WIJ STAAN BOVENAAN WIJ STAAN BOVENAAN
Denk aan je hart Gurney.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niet eens 60 goals maken, mijn god wat erger ik mij hier weer kapot aan.
Minder geërgerd aan Feyenoord. Beetje zoals tegen Willem II vorig seizoen, een eenvoudige overwinning in een traditioneel lastige uitwedstrijd omdat de tegenstander kapot is. Maar goed, prima. Genoeg moois gezien. Met name het tandem Szymanski/Wålemark beviel mij, en leuk dat je hele voorhoede direct scoort.
Lekker boeiend, we zijn allemaal gebaat bij een Danilo met zelfvertrouwen. Zulke kleine dingen kunnen helpen. Je zag hem al stralen toen die het te horen kreeg.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:30 schreef Kerftminister het volgende:
Danilo man of the match gestemdZijn ook een stel downies die daarop stemmen dan.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:24 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoop dat het erg lelijke Vitesse degradeert.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
PSV in de achtervolging. @:de_kraam
En die komen ook echt nog wel.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Extra linksback en link centraal verdediger wel nodig.
Deze post sla ik op.quote:Op zondag 7 augustus 2022 16:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ajax probeert ook aan te haken.
Ja lekker na 1 wedstrijd al iemand afbranden. Gun die jongen wat tijd. En is in principe gewoon de backup cv straks en dat is dikke prima.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:01 schreef yvette1982 het volgende:
Wat is die Rasmussen slecht zeg. Gelijk terugsturen die flapdrol. Die Pool was wel echt goed.
Arne is echt het lot uit de loterij dat Feyenoord nodig had. Van alle ellende onder Stam en Advocaat naar dit. Het lijkt nog steeds te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:18 schreef De_Pel het volgende:
Oh Arne...!
Wat een heerlijke schijnbeweging dit.
Gewoon heel de voorbereiding niet scoren, en als de tegenstanders zand in de ogen hebben, pats boem knal 5 goals om de oren!
Zo maar vast mn klapstoeltje stoeltje op de goalsingel zetten!
Ja. Of Aursnes gewoon houden als we geen goede vervangen kunnen krijgen voor een acceptabel bedrag.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:31 schreef Bombvis het volgende:
Door naar de Noorse Iniesta Mannsverk dan maar
Was een wereldpot. Ontzettend knap dat Slot hier al weer zo snel iets van weet te maken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb een aardig potje gemist zo te zien
Doet me denken aan 2016/17 toen ik de openingswedstrijd tegen Groningen ook miste
Wereldpot is wel wat gechargeerd.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was een wereldpot. Ontzettend knap dat Slot hier al weer zo snel iets van weet te maken.
Zoveel kansen gehad en maar 2 kansen weggegeven. Tegen een tegenstander waar je vorig jaar 2 keer van verloor.quote:
Oh Gio.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:24 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe Abbink tweet is uit.
De eerste 20, 25 minuten leken wel op het voetbal onder Advocaat en de laatste 15, 20 minuten was ook niet echt je van het.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zoveel kansen gehad en maar 2 kansen weggegeven. Tegen een tegenstander waar je vorig jaar 2 keer van verloor.
Ik vond het erg goed.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:25 schreef XSbig het volgende:
[..]
De eerste 20, 25 minuten leken wel op het voetbal onder Advocaat en de laatste 15, 20 minuten was ook niet echt je van het.
Pics or it didn’t happen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:27 schreef Caland het volgende:
Heerlijk dagje Arnhem weer
Zelfs nog met de legend Edwin Zoetebier op de foto geweest
Grijze dakduifGod.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:27 schreef Caland het volgende:
Heeft die nog steeds een bloempotkapsel?quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:27 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:30 schreef Kerftminister het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)vrije-boetius-binnen
Nou dat hoofdstuk kunnen we ook afsluiten.
Ga ik nu doenquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Samenvatting teruggezien HHH?
Ik vond je vrij kritisch vandaag Pisto. Hoe kwam dat? Dit moet zelfs jou zijn meegevallen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 19:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kan je alvast even genieten van Szymanski.
Zoetebier is uit de kast?quote:
Ik heb hem als revelatie van het seizoen in dat topic van @maxi-mus, mooi om te zien dat ie het meteen laat zienquote:Op zondag 7 augustus 2022 19:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dan kan je alvast even genieten van Szymanski.
Duurt inderdaad wel erg lang.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:12 schreef hhh38 het volgende:
Wanneer is die Lopez nou eens binnen trouwens? Kunnen we begin komende week een aankondiging verwachten? @:ZKA
Iemand heeft de Wiki al aangepast.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel erg lang.
Ben ook benieuwd of ZKA wat meer kan vertellen over het bericht in het AD dat volgende week Paixao gaat tekenen.
Wanneer Twente er uit vliegt tegen Fiorentia zal hij wel alsnog komen.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Haha Zerrouki.Dacht zelf dat hij al weg was.
Misschien Kökcü op het middenveld en Szymanski dan een linie naar voren schuiven naar de vleugels.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Aursnes blijft lekker met dit middenveld blijven spelen zoals het is.
Ik weet dat ik hier verketterd wordt, maar vond Advocaat lang nog niet zó slecht, tot het laatste half jaar ineens de helft van die droeftoeters in opstand kwam. Het was ook simpelweg een heel matig team, met langzame verdedigers, etc. etc. etc.. Toch in het eerste jaar het meeste punten van de hele Eredivisie gehaald. Dat het daarna klaar was mocht duidelijk zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2022 17:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Arne is echt het lot uit de loterij dat Feyenoord nodig had. Van alle ellende onder Stam en Advocaat naar dit. Het lijkt nog steeds te mooi om waar te zijn.
Voor een jodenfooitje mogen ze inderdaad gewoon opbokken. 15+bonus zou mooi zijn, voor 10 gewoon houden en hem een van de grootverdieners maken.quote:Op zondag 7 augustus 2022 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Precies, doorschakelen naar de nieuwe Aursnes van Molde.
Maar eigenlijk hoop ik gewoon dat Aursnes blijft voor het bedrag wat we krijgen.
Ik snap deze aankoop niet helemaal eigenlijk je hebt met Idrissi en Walemark twee daar lopen die na een beetje zelfvertrouwen en speeltijd volgens mij nog wel beter kunnen laten ze ook zien en dan haal je er een concurrent bij terwijl je op lb en cv nog niks echt volwaardig hebt.quote:Op zondag 7 augustus 2022 20:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Duurt inderdaad wel erg lang.
Ben ook benieuwd of ZKA wat meer kan vertellen over het bericht in het AD dat volgende week Paixao gaat tekenen.
Nee joh..10 miljoen is alsnog veel gezien zijn aankoopsom. Zo'n winst moet je altijd pakken. Je ziet nu toch dat spelers vervangbaar zijn..dan is Aursnes dat ook.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor een jodenfooitje mogen ze inderdaad gewoon opbokken. 15+bonus zou mooi zijn, voor 10 gewoon houden en hem een van de grootverdieners maken.
Szymanski doet het nu uitstekend waar hij staat Timber even nog wat tijd gunnen en voegt veel kracht toe als Aursnes blijft is Aursnes Timber Szymanski beste optie krijgt Kokcu het zwaar dit seizoen denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien Kökcü op het middenveld en Szymanski dan een linie naar voren schuiven naar de vleugels.
Of Timber de duurste bankzitter maken in de historie van Feyenoord.
Het gaat niet alleen maar om het winstpercentage hè. We hebben een keer een zeldzaam gelukje gehad met zijn aankoopbedrag. Als je voor Aursnes 10 krijg en vervolgens Zerrouki terughaalt voor 7, dan vind ik dat niet bepaald een vooruitgang. Zijn aanwezigheid kan ook helpen bij waardeontwikkeling op het veld.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh..10 miljoen is alsnog veel gezien zijn aankoopsom. Zo'n winst moet je altijd pakken. Je ziet nu toch dat spelers vervangbaar zijn..dan is Aursnes dat ook.
Als je alles bij elkaar optelt waren zijn de prestaties (wel 2 keer Europees voetbal en 1 bekerfinale gehaald) inderdaad nog niet eens zo slecht geweest nee. Het was vanaf Trencin in 2018 tot 2021 gezien de rampzalige financiële situatie gewoon puur overleven en dat heeft Feyenoord goed gedaan door op het veld niet enorm ver terug te zakken in prestaties. En dan bedoel ik echt naar het niveau Erwin Koeman/Verbeek/Been.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hier verketterd wordt, maar vond Advocaat lang nog niet zó slecht, tot het laatste half jaar ineens de helft van die droeftoeters in opstand kwam. Het was ook simpelweg een heel matig team, met langzame verdedigers, etc. etc. etc.. Toch in het eerste jaar het meeste punten van de hele Eredivisie gehaald. Dat het daarna klaar was mocht duidelijk zijn.
Slot daarentegen is inderdaad echt een schot in de roos, in elk mogelijk opzicht. Zou zomaar eens de belangrijkste aanwinst sinds van Hooijdonk of op zn minst sinds Kuyt kunnen zijn. Ben benieuwd hoeveel stappen we onder hem nog kunnen zetten voor hij weggekocht wordt, en vooral ook of het dan lukt om een vervanger met (goeddeels) hetzelfde gedachtengoed te vinden.
Ik vind het middenveld van vanmiddag ook prima hoor, Szymanski en Aursnes moeten wat mij betreft sowieso spelen, maar Kokcu op de bank zetten vind ik wel kapitaalvernietiging.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Szymanski doet het nu uitstekend waar hij staat Timber even nog wat tijd gunnen en voegt veel kracht toe als Aursnes blijft is Aursnes Timber Szymanski beste optie krijgt Kokcu het zwaar dit seizoen denk ik.
Ik vind het lastig want Szymanski kan alles wat Kokcu kan maar beter als ik dat vanmiddag zo gezien heb en ik hoorde al dat hij net zo goed op de plek van Timber of zelfs Aursnes kan maar moet je willen schuiven met je beste speler voor Kokcu.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind het middenveld van vanmiddag ook prima hoor, Szymanski en Aursnes moeten wat mij betreft sowieso spelen, maar Kokcu op de bank zetten vind ik wel kapitaalvernietiging.
Maar hetzelfde geldt ook voor het op de bank zetten van Timber eventueel. Al zal voor Slot natuurlijk het sportieve aspect overwegen.
Wat is er precies mis mee om ook goede spelers op de bank te zetten..?quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski zal wel doorschuiven naar de vleugel en zich vaak laten terugzakken. Je zal niemand van die 4 op de bank zetten.
Lekker relevant dat je x20 winst ofzo maakt. Kokcu ook maar voor 5 miljoen weg doen? Die heeft op papier niks gekost.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh..10 miljoen is alsnog veel gezien zijn aankoopsom. Zo'n winst moet je altijd pakken. Je ziet nu toch dat spelers vervangbaar zijn..dan is Aursnes dat ook.
Als je Aursnes, Kokcu, Timber of Szymanski op de bank moet zetten zou dat wel echt zonde zijn. Zeker als ze beter zijn dan 1 of meerdere aanvallers.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is er precies mis mee om ook goede spelers op de bank te zetten..?
Op zich is het ook wel fijn dat je niet zwakker wordt van wissels, wat de afgelopen jaren altijd wel het geval was.
Dat gif van Kokcu moet je ook gewoon in je elftal hebben. Vind ik iig..quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Aursnes, Kokcu, Timber of Szymanski op de bank moet zetten zou dat wel echt zonde zijn. Zeker als ze beter zijn dan 1 of meerdere aanvallers.
Roger Schmidt had hier wel raad mee geweten.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je Aursnes, Kokcu, Timber of Szymanski op de bank moet zetten zou dat wel echt zonde zijn. Zeker als ze beter zijn dan 1 of meerdere aanvallers.
Klopt, maar ik zou Zerrouki nooit kopen voor dat bedrag. Dan eerder die speler van Molde.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen maar om het winstpercentage hè. We hebben een keer een zeldzaam gelukje gehad met zijn aankoopbedrag. Als je voor Aursnes 10 krijg en vervolgens Zerrouki terughaalt voor 7, dan vind ik dat niet bepaald een vooruitgang. Zijn aanwezigheid kan ook helpen bij waardeontwikkeling op het veld.
Waarom beginnen we gewoon niet met een jeugdelftal.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat is er precies mis mee om ook goede spelers op de bank te zetten..?
Op zich is het ook wel fijn dat je niet zwakker wordt van wissels, wat de afgelopen jaren altijd wel het geval was.
Walemark geldt toch als rechtsbuiten. Daar heb je nu drie keuzes, waarvan Alireza dan weg zou mogen. Idrissi zou dan op termijn de eerste keuze op links zijn. Op zich niet gek om daar dan nog een talentvolle speler achter de hand te hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap deze aankoop niet helemaal eigenlijk je hebt met Idrissi en Walemark twee daar lopen die na een beetje zelfvertrouwen en speeltijd volgens mij nog wel beter kunnen laten ze ook zien en dan haal je er een concurrent bij terwijl je op lb en cv nog niks echt volwaardig hebt.
Dat het niet normaal is zegt meer over de smalle selectie vorig jaar (en kwaliteits armoede de jaren ervoor).quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:30 schreef fetX het volgende:
Eindelijk weer eens 4 goede keuzes voor 3 posities en dan ‘klagen’ dat er een op de bank komt. Als we weer zoveel potjes spelen als vorig seizoen is dat een genot. Vorig jaar hadden we ook niet veel (wat langere) blessures geloof ik, dus dat scheelde ook wel. Alsnog heeft bijvoorbeeld een Toornstra toen best wat minuten gemaakt.
Denk dat Slot de mogelijkheid wil hebben tot rouleren tussen min of meer gelijkwaardige spelers. Dat merkte je ook aan zijn antwoord op de vraag waarom er nog een buitenspeler bij moest.
Dan hadden we verlorenquote:Op zondag 7 augustus 2022 23:49 schreef Scrummie het volgende:
Als die Pool of Timber er vandaag niet was geweest had Toornstra op Kokcu's plek gestaan en was de algemene tendens geweest dat "Toornstra echt niet meer kan". Tja.
Hoe vaak heb je die van Molde zien spelen? Is dat echt wat dan?quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou Zerrouki nooit kopen voor dat bedrag. Dan eerder die speler van Molde.
Maar goed, als Aursnes blijft is dat ook goed. Een scenario als toen met Jörgensen moet je alleen niet meer willen.
Ajax heeft natuurlijk ook een iets andere bankrekening.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bij Ajax lopen er 5 aanvallers rond die allemaal basiswaardig zijn, 5 middenvelders die allemaal basiswaardig zijn. En dan hebben wij 4 gelijkwaardige middenvelders en dan kan dat niet.. wat een onzin.
Mocht Aursnes vertrekken, zorg je voor een kwaliteitsinjectie op het middenveld. En met Toornstra erachter is dat prima ingevuld. Niks mis met concurrentie.
Net als voorin. Dilrosun, Walemark, Idrissi en Paixao voor de flanken, laat ze het meer uitvechten.. we gaan er in dat geval op vooruit in vergelijking met vorig jaar.
Ik zou die conclusie nog niet willen trekken na 1 wedstrijd tegen een zeldzaam zwak Vitesse.quote:Op zondag 7 augustus 2022 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Of Mattijs Branderhorst de voormalig eerste keeper van NEC, die nu uiteraard 2e keeper wordt achter Jasper Cilessen. Denk dat die liever 2e keeper is bij Feyenoord dan bij NEC.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind het keepertje van Heracles wel heel aardigIs dat niet wat als 2e keus?
Het ziet er goed ja. Allerprettigste zou zijn als er ook nog een positieve transferbalans van een miljoen of 30 overblijft. Dan kun je echt doorbouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is lastig om niet meteen heel optimistisch te worden na gisteren.
Behoudens de eerste 20, 25 minuten vond ik Feyenoord verrassend fris voor de dag komen. Ook de aanvallers waar ik op voorhand lage verwachtingen van had lieten het gisteren meteen zien, al maakt één zwaluw nog geen zomer.
Maar als je dan bedenkt dat er nog een linksback bij komt, een centrale verdediger, een vleugelaanvaller en misschien nog een middenvelder (en een spits die er al is maar nog niet speelgerechtigd) dan kan het alleen nog maar beter worden zou je zeggen.
Dat stemt hoopvol!
Uiteindelijk moet je ook gewoon hopen dat een eigen speler de nummer 1 op linksbuiten wordt omdat die beter is dan Idrissi. Idrissi is gehuurd zonder optie.quote:Op zondag 7 augustus 2022 22:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Walemark geldt toch als rechtsbuiten. Daar heb je nu drie keuzes, waarvan Alireza dan weg zou mogen. Idrissi zou dan op termijn de eerste keuze op links zijn. Op zich niet gek om daar dan nog een talentvolle speler achter de hand te hebben.
Maar dat de prioriteit in de verdediging moet liggen is wel duidelijk ja.
Ik zou Marciano een prima vijfde keeper vinden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Marciano een meer dan prima tweede keeper.
Debieltjes van VI weer inderdaad. Tannane, de ultieme speeltuin voetballer die het leuk doet bij de Heracles en NEC van deze wereld. Maar een stapje hoger (en dan geneens top maar subtop) altijd hopeloos faalt. Om nog niet te spreken dat hij het 4 wedstrijden leuk doet en daarna totaal van het padje gaat. Mist totaal het niveau voor top 5 Nederlandquote:Op maandag 8 augustus 2022 09:56 schreef Pistolero het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)annane-de-beste-zijn
Gelachen.
Je mag 'm terugsturen. Bij ons deed hij het beter dan wat ik gister van die verdedigers heb gezien.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:35 schreef Caland het volgende:
Die Rasmussen is niet zo goed he?
@:sked heeft ons gewoon lopen beflikkeren
Inderdaad, maar 1 wedstrijd is geen goede graadmeter. Vitesse was ook wel uitzonderlijk matig. Leuke dingen gezien, het ziet er goed uit. Nu kijken of het structureel is.quote:Op maandag 8 augustus 2022 07:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is lastig om niet meteen heel optimistisch te worden na gisteren.
Wel eens inderdaad. Al vermoed ik dat er naast PSV, Feyenoord, Ajax en wellicht AZ/Twente weinig teams zijn die substantieel beter zijn dan Vitesse. Maar ook dat is nog te vroeg om te concluderen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar 1 wedstrijd is geen goede graadmeter. Vitesse was ook wel uitzonderlijk matig. Leuke dingen gezien, het ziet er goed uit. Nu kijken of het structureel is.
Programma gelukkig niet heel zwaar. Daarna PSV uit. Zou mooi zijn als we niets verliezen tot die tijd.quote:Zaterdag 13 augustus, 21:00 uur
Feyenoord – sc Heerenveen
Zondag 21 augustus, 16:45 uur
RKC Waalwijk – Feyenoord
Zaterdag 27 augustus, 20:00 uur
Feyenoord – FC Emmen
Zaterdag 3 september, 21:00 uur
Go Ahead Eagles – Feyenoord
Zondag 11 september, 14:30 uur of 16:45 uur
Feyenoord – Sparta Rotterdam
quote:Wedstrijddag 1: 8 september 2022
Wedstrijddag 2: 15 september 2022
Wedstrijddag 3: 6 oktober 2022
Wedstrijddag 4: 13 oktober 2022
Wedstrijddag 5: 27 oktober 2022
Wedstrijddag 6: 3 november 2022
Bij dat soort jongens is dat vrijwel altijd mentaal. Hebben geen zin om hard te trainen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Debieltjes van VI weer inderdaad. Tannane, de ultieme speeltuin voetballer die het leuk doet bij de Heracles en NEC van deze wereld. Maar een stapje hoger (en dan geneens top maar subtop) altijd hopeloos faalt. Om nog niet te spreken dat hij het 4 wedstrijden leuk doet en daarna totaal van het padje gaat. Mist totaal het niveau voor top 5 Nederland
Als het nou de eerste keer was dat hij onzin uitkraamtquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
VdVaart heeft duidelijk niet naar Szymanski gekeken.
Ik zou vooral een keepertje halen als ik Vitesse was, misschien die van NEC.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Je mag 'm terugsturen. Bij ons deed hij het beter dan wat ik gister van die verdedigers heb gezien.
Klopt, deels mentaal ja. Maar voetballend kan hij ook gewoon niet mee met een Feyenoord, PSV, Ajax of AZ. Lichtgewicht, speeltuin voetballer. Kan een leuk kunstje maar verder niet heel goedquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij dat soort jongens is dat vrijwel altijd mentaal. Hebben geen zin om hard te trainen.
Die is in elk geval te goed om bij NEC de bank warm te houden.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral een keepertje halen als ik Vitesse was, misschien die van NEC.
Ik snap er oprecht geen reet van waarom ze Mulder niet gewoon gepakt hebben, heeft nota bene in de jeugdopleiding gespeeld. Maar volgens mij staat die positie nog wel op het verlanglijstje van Letsch en Schmedesquote:Op maandag 8 augustus 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral een keepertje halen als ik Vitesse was, misschien die van NEC.
Ze missen de oer-Hollandse drive zoals Robben die had. Niet blank genoeg, denk ik?quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij dat soort jongens is dat vrijwel altijd mentaal. Hebben geen zin om hard te trainen.
Ik ook absoluut!quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ze missen de oer-Hollandse drive zoals Robben die had. Niet blank genoeg, denk ik?
Ik ben trouwens tegen racisme wat jij Pietje?
Dat is echt de allerslechtste analist van Nederland.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het nou de eerste keer was dat hij onzin uitkraamt. Wat een parodie op een analist is hij toch.
Wel uit tegen twee angstgegners. Makkelijk hebben we het daar nooit.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Programma gelukkig niet heel zwaar. Daarna PSV uit. Zou mooi zijn als we niets verliezen tot die tijd.
Tegen die tijd begint ook de Europa League. Dan mogen we echt aan de bak pffff.
[..]
GAE uit vind ik altijd wel een klote pot, maar dit zou je allemaal moeten winnen inderdaad.quote:Op maandag 8 augustus 2022 10:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Programma gelukkig niet heel zwaar. Daarna PSV uit. Zou mooi zijn als we niets verliezen tot die tijd.
Tegen die tijd begint ook de Europa League. Dan mogen we echt aan de bak pffff.
[..]
1 september.quote:Op maandag 8 augustus 2022 11:37 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wanneer sluit 't transfer window?
Bij Ajax hebben ze momenteel toch ook gezeik over wie er moet spelen en wie niet.quote:Op zondag 7 augustus 2022 23:43 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Bij Ajax lopen er 5 aanvallers rond die allemaal basiswaardig zijn, 5 middenvelders die allemaal basiswaardig zijn. En dan hebben wij 4 gelijkwaardige middenvelders en dan kan dat niet.. wat een onzin.
Mocht Aursnes vertrekken, zorg je voor een kwaliteitsinjectie op het middenveld. En met Toornstra erachter is dat prima ingevuld. Niks mis met concurrentie.
Net als voorin. Dilrosun, Walemark, Idrissi en Paixao voor de flanken, laat ze het meer uitvechten.. we gaan er in dat geval op vooruit in vergelijking met vorig jaar.
Analisten/journalisten vooral, volgens mij niet bij Ajax zelf.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze momenteel toch ook gezeik over wie er moet spelen en wie niet.
Ik zou Mo niet opstellen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze momenteel toch ook gezeik over wie er moet spelen en wie niet.
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:22 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Alireza en Senesi door de war gehaald
quote:"Als ik het wil, kan ik komend seizoen al meekijken in de jeugd van mijn oude club Feyenoord. Ik denk dat ik dat wel ga doen. En ik ben benaderd om wat analysewerk te doen. Ik vind het leuk om over voetbal te praten, dus waarom niet?"
Ik vond hem ook goed als analist.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:36 schreef Piles het volgende:
El Ahmadi is voetballer af en kijkt terug
[..]
20 milli en anders opbokkenquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Erg jammer. Was weer aan het heersen gisteren.
Met open armen ontvangen. Opperheldquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:36 schreef Piles het volgende:
El Ahmadi is voetballer af en kijkt terug
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Zekerder zelfs. Boëtius vind ik trouwens echt nog steeds een heel raar verhaal.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet je net zo zeker als toen met Boëtius?
is dat hetzelfde type ls Aursnes? Ik ken die Zerrouki niet.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet helemaal hetzelfde type. Maar Feyenoord heeft momenteel ook wel erg veel goede middenvelders.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat hetzelfde type ls Aursnes? Ik ken die Zerrouki niet.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
ZijleAids.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Tot VTBL. @:Caland @:de_kraam
Zou erg leuk zijn als ie wat met de jeugd gaat doen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Met open armen ontvangen. Opperheld
En Mulder zei die ook hoor!!1!!1!quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel een gemis maar ook niet onvervangbaar. Uitstekende spelverdeler maar verdedigend geen bikkel, dat zag je duidelijk bij de 2de goal van vitesse.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Die gaat deze week echt wel weg.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat zou het genot zijn als Aursnes blijft zeg. Wel dikke concurrentiestrijd op het middenveld dan. Aursnes, Kökcü, Szymanski én Timber, tering.
Als we nu Alireza op het vliegtuig zetten en daar de 15 voor ontvangen. We mogen hopen 😎quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:22 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
Alireza en Senesi door de war gehaald
Voor iemand die als ontzettend gehypte recordaankoop binnenkwam vind ik ergens dat hij toch net niet zo goed is geworden als ik had gehoopt.quote:
Hopelijk deze week wel een lcv binnen, maar gezien hoe zorgvuldig & langzaam het deze transferzomer gaat (waar niet zoveel mis mee is uiteraard) reken ik daar niet op.quote:
Je doet het verkeerd.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:54 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]INGDINGDINGDING*
Kassa. @:GGMM
Ik gok zaterdag sowieso dezelfde achterhoede als gister. Misschien de wedstrijd daaropvolgend een andere linksback, en dan daarna een keer een nieuwe CV.quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hopelijk deze week wel een lcv binnen, maar gezien hoe zorgvuldig & langzaam het deze transferzomer gaat (waar niet zoveel mis mee is uiteraard) reken ik daar niet op.
Huur met terugkoopoptie mag ook.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:59 schreef Qarrad het volgende:
Gesprekken over Hartjes met Roda. Hopelijk huur anders zou ik het echt zonde vinden
*3quote:Op maandag 8 augustus 2022 14:53 schreef Caland het volgende:
Hopelijk deze week wel die twee Zuid-Amerikaantjes
Oh ja daar hoor je ook niet veel meer over. Denk dat dat een transfer van eind augustus wordt.quote:
Wel beter voor hem zelf.quote:Op maandag 8 augustus 2022 15:59 schreef Qarrad het volgende:
Gesprekken over Hartjes met Roda. Hopelijk huur anders zou ik het echt zonde vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat eea snel rondkomt ja. Pedersen op links en Rasmussen centraal hoef ik niet nog veel vaker te zien. En links voorin een extra optie is ook lekker al heeft dat wat minder haast. Ondanks dat Danilo het aardig deed afgelopen weekend hoop ik toch dat die Gimenez hem uit de basis speelt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso de meest interessante transferzomer in een lange tijd, misschien wel ooit. Wat een renovatie. Barst van de potentie maar het middenveld is wl veruit het best bezet, het mist misschien een beetje aan directe dreiging voorin en de linkerkant van de verdediging is op dit moment niet goed. Lopez/Rasmussen voor Malacia/Senesi is een adtje op de literpul, zelfs als Vina en Hancko komen verzwak je daar stevig.
Die had hij al in Argentinië Hans.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bournemouth kondigt hem ook echt ana als gladiator. Verzin je eigen bijnamen.
Wel leuk cluppie maar laagste opkomst in Engels voetbal geloof ik. Die gaat de Kuip echt wel missen.
Ik snap de stap ook niet heel erg qua club, maar die zal wel flink gaan verdienen en je speelt wel in de PL. Twee jaar goed doorkomen en je zit bij de (sub)top.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel leuk cluppie maar laagste opkomst in Engels voetbal geloof ik. Die gaat de Kuip echt wel missen.
quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Slot kan wel heel erg gaan variëren in de aanval, benieuwd hoe dat uiteindelijk in elkaar valtquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Dat Braziliaantje komt wel dus. Mooi, hopelijk in werkelijkheid net zo goed als de hype.
Marcos
Hij gaat vooral Sini missen maar dat deed hij toch al.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |