quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Bewijsquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Volgens mij voorspelde ik al dat Danilo de openingswedstrijd twee goals zou gaan maken
Omdat Szymanski amper een fatsoenlijke voorbereiding heeft gehad en nog geen 90 minuten kan spelen.quote:
aub nietquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:55 schreef Binge-watch het volgende:
Gimenez kan z'n terugvlucht boeken.
Op je wenken bediend.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
Doe nog maar een goaltje want ik vertrouw die Rasmussen voor geen meter.
Bij deze.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef Scrummie het volgende:
Doe nog maar een goaltje want ik vertrouw die Rasmussen voor geen meter.
quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:divje Fok! werkt hier nauwelijks, dus ik kan het helaas niet mycroften(kan niet eens posts citeren…)
quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Danilo zo’n spits die er vier inlegt in de eerste twee wedstrijden waardoor die blijft staan en daarna niks meer doet behalve wat intikkers tegen RKC enzo
Dit was wel een lekker balletje van Jens.quote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat Szymanski amper een fatsoenlijke voorbereiding heeft gehad en nog geen 90 minuten kan spelen.
Al is Toornstra wel een hele ernstige downgrade, dan had ik nog liever Taabouni gezien.
Ik geloof je zo welquote:Op zondag 7 augustus 2022 15:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:divje Fok! werkt hier nauwelijks, dus ik kan het helaas niet mycroften(kan niet eens posts citeren…)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |