abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:47:45 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205580008
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:46 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
OK, dus we kunnen wederom constateren dat je volkomen hypocriet bent. Boeren beschuldigen zonder bewijs? Schande! Fotografen beschuldigen zonder bewijs? Geen probleem.

Jouw normen en waarden gelden kennelijk alleen voor je vriendjes. De rest kan de tering krijgen.
Ja hoor. Concludeer jij dat lekker. Je hebt nog nooit ergens een goeie conclusie uit getrokken, dus het is meer een compliment :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205580045
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wijs even aan over wie je het hebt ipv zo in het luchtledige iedereen aan te spreken op de emotie van een niet bestaande groep

Heatwave, je bent een mooi mens O+
Users die de termen terreur gebruiken in combinatie met de boerenprotesten of de term terrorboeren gebruiken bv, dat vindt ik nogal schuimbekkerij.

Niettegenstaande dat sommige acties over de schreef gaan, maar vooralsnog zie ik geen Bataclan, Charlie Hebdo, 9/11 of Utoya taferelen. DAT is namelijk wel terreur.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205580058
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja hoor. Concludeer jij dat lekker. Je hebt nog nooit ergens een goeie conclusie uit getrokken, dus het is meer een compliment :).
Misschien moet je het dan toch eens wat beter uitleggen. Waarom is het ongefundeerd beschuldigen van de boeren wel kwalijk, maar het ongefundeerd beschuldigen van fotografen niet?

Je ziet in het statement van dat bedrijf goed tot welke excessen dat nu alweer leidt. Zoals Lientje (BBB) ook zegt: doe gewoon even normaal en beschuldig niemand, voordat vast staat wie het gedaan heeft.
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:53:48 #254
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205580079
twitter

Tegenwoordig moet ook iedereen bedreigt worden he?
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:54:08 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205580082
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Misschien moet je het dan toch eens wat beter uitleggen. Waarom is het ongefundeerd beschuldigen van de boeren wel kwalijk, maar het ongefundeerd beschuldigen van fotografen niet?

Je ziet in het statement van dat bedrijf goed tot welke excessen dat nu alweer leidt. Zoals Lientje (BBB) ook zegt: doe gewoon even normaal en beschuldig niemand, voordat vast staat wie het gedaan heeft.
Ik kaats puur en alleen de fanatieke boerenhaat en posts als "het is net ISIS" terug hoor :).

Er is 0 bewijs dat het een boer was
Er zijn iig aanwijzingen dat het de fotograaf is.

Nou wil ik best met nuance reageren dat de waarheid nog niet bekend is, maar alles en iedereen heeft de boer al als NAZI!!!! weggezet.

Deal with it :7.
Get woke, go broke!
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:00:02 #256
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205580135
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik kaats puur en alleen de fanatieke boerenhaat en posts als "het is net ISIS" terug hoor :).

Nou wil ik best met nuance reageren dat de waarheid nog niet bekend is, maar alles en iedereen heeft de boer al als NAZI!!!! weggezet.

Maar is nog helemaal niet duidelijk of het de boeren waren, of die fotograaf, iemand anders die boeren wou zwart maken of het lokale bruindhemd gekje. Internet detectives die even gaan bepalen dat die fotograaf het zelf heeft gedaan gebaseerd op wat speculatie dat hij er wel meteen bij was.
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:01:43 #257
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205580145
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:00 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar is nog helemaal niet duidelijk of het de boeren waren, of die fotograaf, iemand anders die boeren wou zwart maken of het lokale bruindhemd gekje. Internet detectives die even gaan bepalen dat die fotograaf het zelf heeft gedaan gebaseerd op wat speculatie dat hij er wel meteen bij was.
Dat zeg ik toch ook?

Alleen waren de eerste reacties, ook van crew "nu zijn ze echt te ver gegaan, echte terroristen, gelijk aan ISIS"
Get woke, go broke!
pi_205580152
quote:

[..]

:'). lol er zijn ook aanwijzingen dat het een boer was natuurlijk.
(boeren staken eerder hooi in de fix naast de snelweg bv, das een aanwijzing.
maar voor beide is er (nog) gene bewijs..
Maar voor je een boer beschuldigt moet er voor jou dus bewijs zijn.
Voor een fotograaf zijn aanwijzingen genoeg?

oke HeatWave prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door koemleit op 08-08-2022 14:10:06 ]
pi_205580160
quote:
Alles en iedereen? Je bent het vooral zelf, die dat soort dingen loopt te schreeuwen. Jij komt hier het topic binnenvallen, meteen al roeptoeterend over naziboeren, terwijl de OP heel genuanceerd is (niet bekend wie het gedaan heeft) en ook in de reacties daaronder niks van die strekking gezegd was.

Afijn, goed dat je aangeeft dat je vanaf nu genuanceerder wilt gaan reageren.
pi_205580161
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat zeg ik toch ook?

Alleen waren de eerste reacties, ook van crew "nu zijn ze echt te ver gegaan, echte terroristen, gelijk aan ISIS"
haal je die reacties dan ook even tevoorschijn?
(dat de boeren iets weg hebben van terroristen is natuurlijk zo, met geweld proberen hun zin te krijgen ipv via de politieke weg, of ze nu wel of niet deze vlag hebben opgehangen.)
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:07:23 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205580184
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:04 schreef koemleit het volgende:

[..]
haal je die reacties dan ook even tevoorschijn?
(dat de boeren iets weg hebben van terroristen is natuurlijk zo, met geweld proberen hun zin te krijgen ipv via de politieke weg, of ze nu wel of niet deze vlag hebben opgehangen.)
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 14:10 schreef trein2000 het volgende:
Nu is het wel klaar met die boeren toch? Dit begint IS-achtig trekjes te krijgen.
quote:
4s.gif Op zondag 7 augustus 2022 14:13 schreef aloa het volgende:

[..]
Dit neigt steeds meer naar terrorisme idd.

https://www.aivd.nl/onderwerpen/extremisme/rechts-extremisme
Zoiets?
Get woke, go broke!
pi_205580197
quote:
5s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
[..]
Zoiets?
de Is vergelijking gaat niet op, daar heb je gelijk.
In de 2e quote worden de boeren niet genoemd, maar dat dit naar terrorisme neigt lijkt me moeilijk te ontkennen.
(en dan gaat dat natuurlijk niet over deze specifieke vlag, maar over alle "acties" tezamen).
pi_205580198
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:03 schreef koemleit het volgende:

[..]
:'). lol er zijn ook aanwijzingen dat het een boer was natuurlijk.
(boeren staken eerder hooi in de fix naast de snelweg bv, das een aanwijzing.
maar voor beide is er (nog) gene bewijs..
Maar voor je een boer beschuldigd moet er voor jou dus bewijs zijn.
Voor een fotograaf zijn aanwijzingen genoeg?

oke HeatWave prima.
Weet je zeker dat er hooi in de fik stond? Lijkt mij meer op een bermbrandje.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205580211
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:09 schreef Montagui het volgende:

[..]
Weet je zeker dat er hooi in de fik stond? Lijkt mij meer op een bermbrandje.
Ik heb nergens gezet dat er Hooi in de fik stond op die betreffende foto, enkel dat boeren eerder hooi in de fik hebben gestoken langs de snelweg, en deze "actie" daar dus op lijkt.
Als een aanwijzing dat het boeren zouden kunnen geweest zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205580212
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:09 schreef koemleit het volgende:

[..]
In de 2e quote worden de boeren niet genoemd, maar dat dit naar terrorisme neigt lijkt me moeilijk te ontkennen.
(en dan gaat dat natuurlijk niet over deze specifieke vlag, maar over alle "acties" tezamen).
Weten we wel zeker dat die Feyenoorders die destijds die Italiaanse fontein hadden gesloopt niet gewoon Ajax-supporters waren?
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:11:39 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205580213
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:09 schreef koemleit het volgende:

[..]
Dan zijn we het niet eens over wat anno 2022 terrorisme is :).

Metro's opblazen, mensen de keel afsnijden om een plaatje, concertzalen afschieten dat vind ik terrorisme iig, niet wat overlast her en der :).

En ja, er zijn een paar kleine uitschieters die wat ver gingen, maar nee, nog steeds geen opgeblazen metro gezien.
Get woke, go broke!
pi_205580231
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven :').
1 heat wave die oerend hard zijn best doet boerenfan te zijn en iemand als zondebok aan te wijzen.
Is verdacht hoor... Met enige fantasie valt jouw persoon aan te wijzen als nazivlagweghanger.
pi_205580249
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan zijn we het niet eens over wat anno 2022 terrorisme is :).

Metro's opblazen, mensen de keel afsnijden om een plaatje, concertzalen afschieten dat vind ik terrorisme iig, niet wat overlast her en der :).

En ja, er zijn een paar kleine uitschieters die wat ver gingen, maar nee, nog steeds geen opgeblazen metro gezien.
volgens het nctv is het dit
quote:
Terrorisme – Het uit ideologische motieven plegen van op mensenlevens gericht geweld, dan wel het aanrichten van maatschappij-ontwrichtende zaakschade, met als doel maatschappelijke ondermijning en destabilisatie te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden.
https://www.nctv.nl/onder(...)-gebruikt-in-het-dtn

dus dan lijkt het me terrorisme toch?
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:16:13 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205580250
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:13 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
1 heat wave die oerend hard zijn best doet boerenfan te zijn en iemand als zondebok aan te wijzen.
Is verdacht hoor... Met enige fantasie valt jouw persoon aan te wijzen als nazivlagweghanger.
Wat erg meid :o.

Ik doe helemaal niet mijn best, de theorie dat het de journalist was komt niet van mij per se. Alleen blijf ik erbij dat er nul bewijs is dat het een boer was en vanaf post 3 was de boer al bijna veroordeeld en geexecuteerd.
Get woke, go broke!
pi_205580259
Iedereen met meer dan twee hersencellen ziet dat dit in scene is gezet.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_205580271
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wat erg meid :o.

Ik doe helemaal niet mijn best, de theorie dat het de journalist was komt niet van mij per se. Alleen blijf ik erbij dat er nul bewijs is dat het een boer was en vanaf post 3 was de boer al bijna veroordeeld en geexecuteerd.
Welnee. Lees het topic maar eens terug. Voor jij in post 12 luid schreeuwend over naziboeren kwam binnenvallen, was er niemand die de schuld bij de boeren legde.
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:18:47 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205580272
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:16 schreef koemleit het volgende:

[..]
volgens het nctv is het dit
[..]
https://www.nctv.nl/onder(...)-gebruikt-in-het-dtn

dus dan lijkt het me terrorisme toch?
Ja best, en volgens Biden zit Amerika niet in een depressie, omdat hij de definitie heeft aagepast :).

Feit is dat het in de verste verre niet in de buurt komt van wat wij de laatste decennia als terrorisme zijn gaan zien.

Als het Greenpeace, Extinction Rebellion is komt die term ook nooit bovendrijven, terwijl die weldegelijk mensenlevens op het spel zetten met rotsblokken etc.

Dus ja, ik blijf bij mijn standpunt :).
Get woke, go broke!
  maandag 8 augustus 2022 @ 14:20:06 #273
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_205580279
quote:
84s.gif Op maandag 8 augustus 2022 06:51 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb nog even naar de foto gekeken en achter het vuur zie je allemaal zwarte plekken. Het fikt dus al even.

[ afbeelding ]
als ik deze "brand" zo zie, had die fotograaf even zijn normale verstand moeten gebruiken en het uittrappen. Dit is zo klein, dat kan makkelijk.
pi_205580280
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:17 schreef CryptoPunk het volgende:
Iedereen met meer dan twee hersencellen ziet dat dit in scene is gezet.
Nou, vertel. Door wie is dit in scene gezet en waaruit blijkt dat zo duidelijk?
pi_205580286
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja best, en volgens Biden zit Amerika niet in een depressie, omdat hij de definitie heeft aagepast :).

Feit is dat het in de verste verre niet in de buurt komt van wat wij de laatste decennia als terrorisme zijn gaan zien.

Als het Greenpeace, Extinction Rebellion is komt die term ook nooit bovendrijven, terwijl die weldegelijk mensenlevens op het spel zetten met rotsblokken etc.

Dus ja, ik blijf bij mijn standpunt :).
Een beetje jouw levensmotto, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')