abonnement Unibet Coolblue
pi_205578324
Het is allemaal iets te toevallig. Past allemaal heel toevallig in 1 shot met vlag en al.

De manier van brandje stichten loopt niet bepaald in lijn wat de boeren deden. De boeren staken volgens mij ook hooi en banden in brand. Dit lijkt meer op een kinderlijke van fikkie stoken.
pi_205578337
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 09:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vind de beschuldiging dat hij het zelf aangestoken zou hebben veel te ver gaan, maar dat hij er extreem snel bij was is duidelijk.

Dat kan amper door "toevallig langsrijden" zijn geweest, zeker niet als het zijn auto op de achtergrond is, simpelweg vanwege de locatie.
Ik schat de kans groter dat de daders hem geďnformeerd hebben over de op handen zijnde actie.

De vraag is maar of ze dat nog een keer doen als hij de brandweer gebeld heeft, maar misschien vinden ze dat niet zo'n probleem, als er maar ophef is, en met zo'n vlag is die er wel.
Als de dader(s) hem vooraf getipt hebben dan lijkt me het onwaarschijnlijk dat de vlagophanger(s) het goed met de boeren voor hebben, dan zou ik het meer in de richting van extreem links (Antifa) zoeken, die overigens ook al aangekondigd hebben dat er acties richting de boeren zullen gaan plaatsvinden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205578502
Hoe meer ik erover lees hier hoe meer ik de indruk krijg dat het allemaal in scene is gezet
pi_205578573
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:01 schreef Homey het volgende:
De NPO is er als de kippen bij om de boeren de schuld te geven, geheel in strijd met de journalistieke code:

https://twitter.com/Gerard1945X/status/1556526442774777856

De ombudsman kijkt even handig weg.

Opvallend snel ook, hoe de NPO de foto publiceerde met een beschuldigende tekst naar de boeren toe.

Als je dit allemaal analyseert, lijkt het in scene te zijn gezet, met een een-tweetje met de media, om de boeren de demoniseren.

Moet zeggen, het is effectief. Ik heb veel reacties gelezen op sites als nu.nl, tweakers forum, en noem maar op, en de meeste mensen trappen er toch in. Zijn natuurlijk al in grote mate opgehitst door de wekenlange anti-boeren verslaggeving in de media, dan ben je extra ontvankelijk voor dit soort frames.
Dus wij mogen wel afvragen of die vlag door de boeren opgehangen is en de radio presentatrice mag dat niet en moet het onbenoemd laten?

Het komt uit een radio programma wat elke dag van 23:00 tot 24:00 is en daar bespreken ze de dag. Het programma wordt gestart met een items van nog geen 30 sec waar de presentator of presentatrice kort iets zegt over wat hem of haar opgevallen is. Volledig onschuldig maar toch is er een groep mensen die het volledig opblazen. Jammer zeg
  maandag 8 augustus 2022 @ 10:46:25 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205578587
quote:
Ja dat kan, maar als je er eerder bent dan de P2000 melding gaat dat verhaal niet op.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 augustus 2022 @ 10:49:14 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205578612
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:13 schreef Montagui het volgende:

[..]
Als de dader(s) hem vooraf getipt hebben dan lijkt me het onwaarschijnlijk dat de vlagophanger(s) het goed met de boeren voor hebben, dan zou ik het meer in de richting van extreem links (Antifa) zoeken, die overigens ook al aangekondigd hebben dat er acties richting de boeren zullen gaan plaatsvinden.
Waarom de haat van antifa jegens boeren
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_205578629
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja dat kan, maar als je er eerder bent dan de P2000 melding gaat dat verhaal niet op.
Je kan er als eerste bij zijn, eerst even een foto nemen want ¤¤¤¤ en daarna de hulpdiensten bellen.
pi_205578631
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waarom de haat van antifa jegens boeren
Dat lijkt me ook een beetje vergezocht eigenlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205578635
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:01 schreef Homey het volgende:
De NPO is er als de kippen bij om de boeren de schuld te geven, geheel in strijd met de journalistieke code:
Het is de bedoeling van nieuwsmedia snel het nieuws te melden. Wachten tot de volgende dag.. dan is het al oud nieuws die door andere media een dag eerder is gebracht.
Maar heb je een linkje wat een NPO-afdeling zo verkeerd heeft geschreven of gezegd?
Ja okeee... uiteraard heb je die niet

quote:
Als je dit allemaal analyseert, lijkt het in scene te zijn gezet, met een een-tweetje met de media, om de boeren de demoniseren.
Als je persé een verhaal wil ophangen over wie en waarom vlag en brandje opgezet heeft.... dan kan dat makkelijk. Beetje liegen, beetje fantaseren.

Wie heeft dit gedaan?
1Het regime van Rutte
2 Soros
3 WEF
4 Persbureau Heitink
5 Of een andere boerenhater ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 08-08-2022 11:28:40 ]
pi_205578636
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja dat kan, maar als je er eerder bent dan de P2000 melding gaat dat verhaal niet op.
Ja dat zag ik daarna idd
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 8 augustus 2022 @ 10:54:19 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205578645
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:02 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom die auto relevant is? Hoe had-ie er anders moeten komen? Natuurlijk komt-ie met de auto en dan zou het best kunnen dat z'n auto toevallig ook op een foto belandt.

En je doet net alsof het een of andere heel obscure locatie is, waar je niet zomaar komt. Het is echter gewoon een viaduct over de snelweg, dus heel makkelijk zichtbaar. Als je 's nachts in die omgeving gaat rijden, in de hoop dat er weer acties van boeren plaats gaan vinden, is dit juist een heel voor de hand liggende locatie.
Het is het tunneltje van de Gruttoweg, de auto staat aan de Heideweg.
Als je in de regio gaat rondrijden omdat er mogelijk misschien eventueel dingen gaan gebeuren is dat geen handige plek om te rijden.
Om daar vanaf de snelweg te komen ben je echt wel even onderweg.
Andersom ben je een flinke tijd onderweg om vanaf dat punt naar een andere locatie te komen waar wat aan de hand is.

En dan was het ook nog de nacht van zaterdag op zondag na middernacht.
Gezien de regio ligt het ook wat dat betreft niet voor de hand dat het lokale boeren zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:01:29 #212
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_205578707
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 08:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Je download de foto uit het artikel en laad deze in een EXIF viewer.

Deze heb ik zojuist geladen voor je. Moor probeer het vooral zelf als je het niet vertrouwd.

[ afbeelding ]
Er staat ook dat er niet geflitst is in de EXIF terwijl ik duidelijk een flits zie COMPLÖTE.
Ik ga naar huis.
pi_205578715
Het kan me verdomme geen kloot schelen wie die vlag heeft opgehangen, feit is dat er een foto is van een hangende hakenkruisvlag. Ik heb maar één vraag: wie is hier de wijste en stopt met dat polariseren door het gesprek met de ander aan te gaan?

Ik ben heel benieuwd wie vindt dat de ander wijzer moet zijn dan hijzelf.
pi_205578816
quote:
99s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:52 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Je kan er als eerste bij zijn, eerst even een foto nemen want ¤¤¤¤ en daarna de hulpdiensten bellen.
Dat kan inderdaad heel goed. En het lijkt me niet onlogisch om als fotograaf 's nachts in dat gebied aanwezig te zijn, aangezien daar al meerdere keren acties zijn geweest.
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:16:12 #215
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205578821
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waarom de haat van antifa jegens boeren
?
pi_205578896
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is het tunneltje van de Gruttoweg, de auto staat aan de Heideweg.
Als je in de regio gaat rondrijden omdat er mogelijk misschien eventueel dingen gaan gebeuren is dat geen handige plek om te rijden.
Om daar vanaf de snelweg te komen ben je echt wel even onderweg.
Andersom ben je een flinke tijd onderweg om vanaf dat punt naar een andere locatie te komen waar wat aan de hand is.

En dan was het ook nog de nacht van zaterdag op zondag na middernacht.
Gezien de regio ligt het ook wat dat betreft niet voor de hand dat het lokale boeren zijn.
Ik weet niet wat je met dit hele verhaal wilt hoor. Die vlag en het brandje waren gewoon te zien vanaf de A1. Vervolgens rijd je er even heen (da's 7 minuten, zegt Google Maps), maak je de foto en bel je de hulpdiensten.
pi_205578995
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Waarom de haat van antifa jegens boeren
Geen idee, maar als een extreem rechtse groepering zich laat zien bij de boerenprotesten (NVU) dan lijkt me een tegenreactie vanuit de extreem linkse hoek (met name Antifa) te verwachten. Hun slogan is immers ook 'laat ze niet lopen'. Elke vorm van protest of demonstratie door extreem rechtse lui dient voorkomen te worden. Maar in deze zou het ook kunnen komen vanuit de extreem links dierenbeschermingsbeweging zoals die van Animals Defence Force.

quote:
„Het extreme boerentuig moet opgespoord en opgesloten worden”, staat op Facebook. ,,Het zijn rechts nationalisten en vergelijkbaar met Nazi’s voor de dieren. Wij gaan vanaf volgende week veebedrijven bezetten en de dieren uit de megastallen bevrijden.”
https://www.telegraaf.nl/(...)-extremistische-hoek

Vandaar ook mijn eerste comment over de 'Volkerts van deze wereld'.

quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:46 schreef Montagui het volgende:

[..]
De Volkerts van deze wereld kennende zou dit ook een false flag (pun intended) kunnen zijn.
Niettemin blijft het vooralsnog speculatie of het (rechts extremistische) boeren, extreem linkse groeperingen, de fotograaf zelf, of een volslagen idioot is geweest. Misschien volgt er nog een onderzoek, er komt het uit wie het gedaan heeft, of misschien horen we wel helemaal niets meer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_205579016
quote:
9s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:01 schreef nietzman het volgende:

[..]
Er staat ook dat er niet geflitst is in de EXIF terwijl ik duidelijk een flits zie COMPLÖTE.
Zou op zich ook denken dat iemand die er zelf bij betrokken is even de EXIF data verwijderd voor zo'n foto de wereld in wordt gestuurd.

Maar goed, kwam al een voorbeeld tegen van een niet al te snuggere persfotograaf die dus wel zelf fikkies stookte.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 8 augustus 2022 @ 11:46:46 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205579109
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:23 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je met dit hele verhaal wilt hoor. Die vlag en het brandje waren gewoon te zien vanaf de A1. Vervolgens rijd je er even heen (da's 7 minuten, zegt Google Maps), maak je de foto en bel je de hulpdiensten.
Dus in dat scenario zie je de brand, ben je nog 7 minuten aan het rijden en in die 7 minuten bel je niet even de brandweer maar doe je dat pas nadat de op de plek van bestemming bent en eerst foto's hebt gemaakt?

Even los van het feit dat je dan alweer de weg moet weten of je routemiep nog even moet instellen op de nieuwe locatie.

En ondertussen brandt dat vuurtje door, en in 7 minuten is het niet erger geworden dan dat.
En dan moeten de vlag en het brandje ook al te zien zijn geweest vanaf de andere rijrichting, want als je er langs reed aan de kant van het brandje (Apeldoorn richting Amersfoort) dan kun je er pas bij Voorthuizen af, en dan is het zeker geen 7 minuten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205579349
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Hoe meer ik erover lees hier hoe meer ik de indruk krijg dat het allemaal in scene is gezet
Zie ook de plotselinge pro-Rutte trollen die zitten te schelden, tieren en jij-bakken op iedereen die twijfelt aan de versie van de NPO.
pi_205579359
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:12 schreef Homey het volgende:

[..]
Zie ook de plotselinge pro-Rutte trollen die zitten te schelden, tieren en jij-bakken op iedereen die twijfelt aan de versie van de NPO.
Namen en rugnummers?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205579368
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:12 schreef Homey het volgende:

[..]
Zie ook de plotselinge pro-Rutte trollen die zitten te schelden, tieren en jij-bakken op iedereen die twijfelt aan de versie van de NPO.
De versie van de NPO? Eigenlijk de versie van iedereen die erover bericht, met uitzondering van de gebruikelijke gekkies.
pi_205579376
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:46 schreef Leandra het volgende:
Dus in dat scenario zie je de brand, ben je nog 7 minuten aan het rijden en in die 7 minuten bel je niet even de brandweer maar doe je dat pas nadat de op de plek van bestemming bent en eerst foto's hebt gemaakt?
In dat scenario wel ja. En dat is slechts één van de diverse scenario's die mogelijk zijn zonder dat de fotograaf zelf de dader is, of voorkennis had.
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:16:37 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205579377
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2022 11:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dus in dat scenario zie je de brand, ben je nog 7 minuten aan het rijden en in die 7 minuten bel je niet even de brandweer maar doe je dat pas nadat de op de plek van bestemming bent en eerst foto's hebt gemaakt?

Even los van het feit dat je dan alweer de weg moet weten of je routemiep nog even moet instellen op de nieuwe locatie.

En ondertussen brandt dat vuurtje door, en in 7 minuten is het niet erger geworden dan dat.
En dan moeten de vlag en het brandje ook al te zien zijn geweest vanaf de andere rijrichting, want als je er langs reed aan de kant van het brandje (Apeldoorn richting Amersfoort) dan kun je er pas bij Voorthuizen af, en dan is het zeker geen 7 minuten.
En dan moet er ook nog ergens bewijs gevonden worden dat dit boeren waren.

Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.

Mooie mensen zijn dat O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205579379
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 10:52 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het is de bedoeling van nieuwsmedia snel het nieuws te melden. Wachten tot de volgende dag.. dan is het al oud nieuws die door andere media een dag eerder is gebracht.
Maar heb je een linkje wat een NPO-afdeling zo verkeerd heeft geschreven of gezegd?
Ja okeee... uiteraard heb je die niet
[..]
Als je persé een verhaal wil ophangen over wie en waarom vlag en brandje opgezet heeft.... dan kan dat makkelijk. Beetje liegen, beetje fantaseren.

Wie heeft dit gedaan?
1Het regime van Rutte
2 Soros
3 WEF
4 Persbureau Heitink
5 Of een andere boerenhater ?
Waarschijnlijk 4. 1 kan ook. 2 en 3 zijn gelinkt met 1. 5: een eenmansactie van een D66-aanhanger.

Een boer zou kunnen, maar erg onwaarschijnlijk.
pi_205579392
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:17 schreef Homey het volgende:

[..]
Waarschijnlijk 4. 1 kan ook. 2 en 3 zijn gelinkt met 1. 5: een eenmansactie van een D66-aanhanger.
ach ja.... een beetje fantaseren dus..
pi_205579399
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:

Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.

Je eigen diepliggende haat aan het projecteren ?
pi_205579408
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:12 schreef Homey het volgende:

[..]
Zie ook de plotselinge pro-Rutte trollen die zitten te schelden, tieren en jij-bakken op iedereen die twijfelt aan de versie van de NPO.
Welke user is pro-Rutte? Ik lees er overheen blijkbaar of het is projectie.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:20:47 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205579411
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je eigen diepliggende haat aan het projecteren ?
Haat jegens wie precies? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205579436
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
ach ja.... een beetje fantaseren dus..
Nee hoor, gewoon de realistische opties langslopen. Jij hebt inhoudelijks helemaal niks in te brengen.
pi_205579451
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]


Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.

Mooie mensen zijn dat O+.
Wijs even aan over wie je het hebt ipv zo in het luchtledige iedereen aan te spreken op de emotie van een niet bestaande groep

Heatwave, je bent een mooi mens O+
pi_205579455
Klopt alsnog niet met die EXIF data.

Edit:toch wel, staat iets over de tijdsinstellingen van de camera van die fotograaf.

Wel sneu dat het hele bedrijf er gelijk de dupe van wordt.
twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door Stepperoller op 08-08-2022 13:19:36 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205579543
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:25 schreef Homey het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon de realistische opties langslopen. Jij hebt inhoudelijks helemaal niks in te brengen.
Natuurlijk heb ik niks inhoudelijks in te brengen volgens jouw zondebokvisie.
Ik maak je zondebokzoekerij belachelijk.
pi_205579559
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Natuurlijk heb ik niks inhoudelijks in te brengen.
Dan merken we. Sad. Klap je laptop dicht en ga wat anders doen. Het is lekker weer buiten. Hier laat ik het verder bij.
pi_205579566
Lientje op de barricade.
Respect voor de dame
twitter
pi_205579569
Ook ieder keer wordt er wel een kromme link gelegd naar het hakenkruis, ik heb zo het idee dat het steeds dezelfde groep mensen zijn die je ook bij andere onderwerpen ziet zoals vroeger bij Covid.

De persoon die dit gedaan heeft zal wel weer tevreden zijn gezien de media hem weer vol aandacht heeft gegeven.
pi_205579583
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:40 schreef Homey het volgende:

[..]
Dan merken we. Sad. Klap je laptop dicht en ga wat anders doen. Het is lekker weer buiten. Hier laat ik het verder bij.
oei............iemand met opzet fout citeren... Foei !!! Schaam je.
Ik zal het nog eens zeggen. Natuurlijk heb ik volgens jouw zondebokvisie niets aan te vullen binnen die visie.
Alleen maar opmerken dat het helemaal niet klopt.
pi_205579586
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:26 schreef Stepperoller het volgende:
Klopt alsnog niet met die EXIF data. Wel sneu dat het hele bedrijf er gelijk de dupe van wordt.
[ twitter ]
In de statement zelf wordt aangegeven dat de tijdinstellingen van de camera niet goed stonden wat de EXIF data zou verklaren.
pi_205579598
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
In de statement zelf wordt aangegeven dat de tijdinstellingen van de camera niet goed stonden wat de EXIF data zou verklaren.
Oh oeps, overheen gelezen. Snap op zich wel dat je bij een camera de tijd niet naar zomertijd zet.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_205579611
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:45 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Oh oeps, overheen gelezen. Snap op zich wel dat je bij een camera de tijd niet naar zomertijd zet.
Als amateur fotograaf snap ik dat het niet zo boeiend is maar als professioneel persfotograaf is het wel belangrijk dat je je shit op orde hebt, zo blijkt.
pi_205579673
https://www.gelrenieuws.n(...)to-van-nazivlag.html
Roland Heitink
quote:
Ik ben geschokt van de vele bedreigingen, doodsverwensingen aan mij en mijn familie. De hoeveelheid mensen die proberen mijn adres te achterhalen is ontelbaar
Dat heb je met die verdachtmakingen van zgn boerenfans.
Vroeger had je politieke straatterreur in de SA-tijd.
Nu is het vooral verbaal cyberterreur, wat soms over gaat naar fysiek terreur.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 08-08-2022 13:06:12 ]
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:58:21 #242
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205579676
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:47 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Als amateur fotograaf snap ik dat het niet zo boeiend is maar als professioneel persfotograaf is het wel belangrijk dat je je shit op orde hebt, zo blijkt.
Vanaf vandaag staan al die camera's exact op tijd.
pi_205579830
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En dan moet er ook nog ergens bewijs gevonden worden dat dit boeren waren.

Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.

Mooie mensen zijn dat O+.
Vooralsnog heeft niemand bewijs voor welk scenario dan ook. Het al dan niet onterecht bij de boeren in de schoenen schuiven geldt dus net zo goed voor het al dan niet onterecht bij de fotograaf in de schoenen schuiven, of het in de schoenen schuiven bij een willekeurige andere dader naar keuze.

Toch zie ik in dit topic dezelfde mensen die om het hardst beweren dat de boeren het niet gedaan hebben, vervolgens wel richting de fotograaf wijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2022 13:26:33 ]
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:27:17 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205579847
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vooralsnog heeft niemand bewijs voor welk scenario dan ook. Het al dan niet onterecht bij de boeren in de schoen schuiven geldt dus net zo goed voor het al dan niet onterecht bij de fotograaf in de schoenen schuiven, of het in de schoenen schuiven bij een willekeurige andere dader naar keuze.

Toch zie ik in dit topic dezelfde mensen die om het hardst beweren dat de boeren het niet gedaan hebben, vervolgens wel richting de fotograaf wijzen.
Gek is dat.

0 boeren aanwezig, 0 bewijs dat het een boer was.

1 fotograaf aanwezig, 1 fotograaf die erg veel mazzel had.

Bewijs, nee niet per se, maar verdachter dan welke boer dan ook, weldegelijk :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205579878
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gek is dat.

0 boeren aanwezig, 0 bewijs dat het een boer was.

1 fotograaf aanwezig, 1 fotograaf die erg veel mazzel had.

Bewijs, nee niet per se, maar verdachter dan welke boer dan ook, weldegelijk :).
Je hebt, ondanks je eerdere post, eigenlijk dus toch niet zoveel moeite met het ongefundeerd beschuldigen van mensen? Die tekst over het kapot maken van landgenoten gold alleen voor boeren, niet voor andere beroepsgroepen?
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:33:53 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205579886
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:32 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je hebt, ondanks je eerdere post, eigenlijk dus toch niet zoveel moeite met het ongefundeerd beschuldigen van mensen? Die tekst over het kapot maken van landgenoten gold alleen voor boeren, niet voor andere beroepsgroepen?
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205579917
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven :').
Het gaat vooral over het houden van koeien. Laten we ophouden met doen alsof we willen dat boeren helemaal geen eten meer mogen produceren.
pi_205579938
quote:
Ik ben geschokt van de vele bedreigingen, doodsverwensingen aan mij en mijn familie. De hoeveelheid mensen die proberen mijn adres te achterhalen is ontelbaar.
Fijne mensen weer.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2022 13:44:40 ]
pi_205579983
quote:
13s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:40 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Fijne mensen weer.
Dank aan social media, het is niet echt een vooruitgang gebleken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205579989
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven :').
OK, dus we kunnen wederom constateren dat je volkomen hypocriet bent. Boeren beschuldigen zonder bewijs? Schande! Fotografen beschuldigen zonder bewijs? Geen probleem.

Jouw normen en waarden gelden kennelijk alleen voor je vriendjes. De rest kan de tering krijgen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')