ach ja.... een beetje fantaseren dus..quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:17 schreef Homey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 4. 1 kan ook. 2 en 3 zijn gelinkt met 1. 5: een eenmansactie van een D66-aanhanger.
Je eigen diepliggende haat aan het projecteren ?quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.
Welke user is pro-Rutte? Ik lees er overheen blijkbaar of het is projectie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:12 schreef Homey het volgende:
[..]
Zie ook de plotselinge pro-Rutte trollen die zitten te schelden, tieren en jij-bakken op iedereen die twijfelt aan de versie van de NPO.
Haat jegens wie precies?quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je eigen diepliggende haat aan het projecteren ?
Nee hoor, gewoon de realistische opties langslopen. Jij hebt inhoudelijks helemaal niks in te brengen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ach ja.... een beetje fantaseren dus..
Wijs even aan over wie je het hebt ipv zo in het luchtledige iedereen aan te spreken op de emotie van een niet bestaande groepquote:Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.
Mooie mensen zijn dat.
Natuurlijk heb ik niks inhoudelijks in te brengen volgens jouw zondebokvisie.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:25 schreef Homey het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de realistische opties langslopen. Jij hebt inhoudelijks helemaal niks in te brengen.
Dan merken we. Sad. Klap je laptop dicht en ga wat anders doen. Het is lekker weer buiten. Hier laat ik het verder bij.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik niks inhoudelijks in te brengen.
oei............iemand met opzet fout citeren... Foei !!! Schaam je.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:40 schreef Homey het volgende:
[..]
Dan merken we. Sad. Klap je laptop dicht en ga wat anders doen. Het is lekker weer buiten. Hier laat ik het verder bij.
In de statement zelf wordt aangegeven dat de tijdinstellingen van de camera niet goed stonden wat de EXIF data zou verklaren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:26 schreef Stepperoller het volgende:
Klopt alsnog niet met die EXIF data. Wel sneu dat het hele bedrijf er gelijk de dupe van wordt.
[ twitter ]
Oh oeps, overheen gelezen. Snap op zich wel dat je bij een camera de tijd niet naar zomertijd zet.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In de statement zelf wordt aangegeven dat de tijdinstellingen van de camera niet goed stonden wat de EXIF data zou verklaren.
Als amateur fotograaf snap ik dat het niet zo boeiend is maar als professioneel persfotograaf is het wel belangrijk dat je je shit op orde hebt, zo blijkt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh oeps, overheen gelezen. Snap op zich wel dat je bij een camera de tijd niet naar zomertijd zet.
Dat heb je met die verdachtmakingen van zgn boerenfans.quote:Ik ben geschokt van de vele bedreigingen, doodsverwensingen aan mij en mijn familie. De hoeveelheid mensen die proberen mijn adres te achterhalen is ontelbaar
Vanaf vandaag staan al die camera's exact op tijd.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als amateur fotograaf snap ik dat het niet zo boeiend is maar als professioneel persfotograaf is het wel belangrijk dat je je shit op orde hebt, zo blijkt.
Vooralsnog heeft niemand bewijs voor welk scenario dan ook. Het al dan niet onterecht bij de boeren in de schoenen schuiven geldt dus net zo goed voor het al dan niet onterecht bij de fotograaf in de schoenen schuiven, of het in de schoenen schuiven bij een willekeurige andere dader naar keuze.quote:Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan moet er ook nog ergens bewijs gevonden worden dat dit boeren waren.
Mooie mensen zijn dat.
Gek is dat.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft niemand bewijs voor welk scenario dan ook. Het al dan niet onterecht bij de boeren in de schoen schuiven geldt dus net zo goed voor het al dan niet onterecht bij de fotograaf in de schoenen schuiven, of het in de schoenen schuiven bij een willekeurige andere dader naar keuze.
Toch zie ik in dit topic dezelfde mensen die om het hardst beweren dat de boeren het niet gedaan hebben, vervolgens wel richting de fotograaf wijzen.
Je hebt, ondanks je eerdere post, eigenlijk dus toch niet zoveel moeite met het ongefundeerd beschuldigen van mensen? Die tekst over het kapot maken van landgenoten gold alleen voor boeren, niet voor andere beroepsgroepen?quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gek is dat.
0 boeren aanwezig, 0 bewijs dat het een boer was.
1 fotograaf aanwezig, 1 fotograaf die erg veel mazzel had.
Bewijs, nee niet per se, maar verdachter dan welke boer dan ook, weldegelijk.
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te gevenquote:Op maandag 8 augustus 2022 13:32 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je hebt, ondanks je eerdere post, eigenlijk dus toch niet zoveel moeite met het ongefundeerd beschuldigen van mensen? Die tekst over het kapot maken van landgenoten gold alleen voor boeren, niet voor andere beroepsgroepen?
Het gaat vooral over het houden van koeien. Laten we ophouden met doen alsof we willen dat boeren helemaal geen eten meer mogen produceren.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven.
Fijne mensen weer.quote:Ik ben geschokt van de vele bedreigingen, doodsverwensingen aan mij en mijn familie. De hoeveelheid mensen die proberen mijn adres te achterhalen is ontelbaar.
Dank aan social media, het is niet echt een vooruitgang gebleken.quote:
OK, dus we kunnen wederom constateren dat je volkomen hypocriet bent. Boeren beschuldigen zonder bewijs? Schande! Fotografen beschuldigen zonder bewijs? Geen probleem.quote:Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |