abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205579392
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:17 schreef Homey het volgende:

[..]
Waarschijnlijk 4. 1 kan ook. 2 en 3 zijn gelinkt met 1. 5: een eenmansactie van een D66-aanhanger.
ach ja.... een beetje fantaseren dus..
pi_205579399
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:

Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.

Je eigen diepliggende haat aan het projecteren ?
pi_205579408
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:12 schreef Homey het volgende:

[..]
Zie ook de plotselinge pro-Rutte trollen die zitten te schelden, tieren en jij-bakken op iedereen die twijfelt aan de versie van de NPO.
Welke user is pro-Rutte? Ik lees er overheen blijkbaar of het is projectie.
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:20:47 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205579411
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:19 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je eigen diepliggende haat aan het projecteren ?
Haat jegens wie precies? :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205579436
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
ach ja.... een beetje fantaseren dus..
Nee hoor, gewoon de realistische opties langslopen. Jij hebt inhoudelijks helemaal niks in te brengen.
pi_205579451
quote:

[..]

Maar hey, de haat zit zo diep bij velen hier dat ze gewoon diep in hun hart hopen, willen dat het waar is, weer een reden om schuimbekkend landgenoten kapot te wensen.

Mooie mensen zijn dat O+.
Wijs even aan over wie je het hebt ipv zo in het luchtledige iedereen aan te spreken op de emotie van een niet bestaande groep

Heatwave, je bent een mooi mens O+
pi_205579455
Klopt alsnog niet met die EXIF data.

Edit:toch wel, staat iets over de tijdsinstellingen van de camera van die fotograaf.

Wel sneu dat het hele bedrijf er gelijk de dupe van wordt.
twitter

[ Bericht 4% gewijzigd door Stepperoller op 08-08-2022 13:19:36 ]
pi_205579543
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:25 schreef Homey het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon de realistische opties langslopen. Jij hebt inhoudelijks helemaal niks in te brengen.
Natuurlijk heb ik niks inhoudelijks in te brengen volgens jouw zondebokvisie.
Ik maak je zondebokzoekerij belachelijk.
pi_205579559
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Natuurlijk heb ik niks inhoudelijks in te brengen.
Dan merken we. Sad. Klap je laptop dicht en ga wat anders doen. Het is lekker weer buiten. Hier laat ik het verder bij.
pi_205579566
Lientje op de barricade.
Respect voor de dame
twitter
pi_205579569
Ook ieder keer wordt er wel een kromme link gelegd naar het hakenkruis, ik heb zo het idee dat het steeds dezelfde groep mensen zijn die je ook bij andere onderwerpen ziet zoals vroeger bij Covid.

De persoon die dit gedaan heeft zal wel weer tevreden zijn gezien de media hem weer vol aandacht heeft gegeven.
pi_205579583
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:40 schreef Homey het volgende:

[..]
Dan merken we. Sad. Klap je laptop dicht en ga wat anders doen. Het is lekker weer buiten. Hier laat ik het verder bij.
oei............iemand met opzet fout citeren... Foei !!! Schaam je.
Ik zal het nog eens zeggen. Natuurlijk heb ik volgens jouw zondebokvisie niets aan te vullen binnen die visie.
Alleen maar opmerken dat het helemaal niet klopt.
pi_205579586
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:26 schreef Stepperoller het volgende:
Klopt alsnog niet met die EXIF data. Wel sneu dat het hele bedrijf er gelijk de dupe van wordt.
[ twitter ]
In de statement zelf wordt aangegeven dat de tijdinstellingen van de camera niet goed stonden wat de EXIF data zou verklaren.
pi_205579598
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:44 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
In de statement zelf wordt aangegeven dat de tijdinstellingen van de camera niet goed stonden wat de EXIF data zou verklaren.
Oh oeps, overheen gelezen. Snap op zich wel dat je bij een camera de tijd niet naar zomertijd zet.
pi_205579611
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:45 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Oh oeps, overheen gelezen. Snap op zich wel dat je bij een camera de tijd niet naar zomertijd zet.
Als amateur fotograaf snap ik dat het niet zo boeiend is maar als professioneel persfotograaf is het wel belangrijk dat je je shit op orde hebt, zo blijkt.
pi_205579673
https://www.gelrenieuws.n(...)to-van-nazivlag.html
Roland Heitink
quote:
Ik ben geschokt van de vele bedreigingen, doodsverwensingen aan mij en mijn familie. De hoeveelheid mensen die proberen mijn adres te achterhalen is ontelbaar
Dat heb je met die verdachtmakingen van zgn boerenfans.
Vroeger had je politieke straatterreur in de SA-tijd.
Nu is het vooral verbaal cyberterreur, wat soms over gaat naar fysiek terreur.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bluesdude op 08-08-2022 13:06:12 ]
  maandag 8 augustus 2022 @ 12:58:21 #242
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205579676
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 12:47 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Als amateur fotograaf snap ik dat het niet zo boeiend is maar als professioneel persfotograaf is het wel belangrijk dat je je shit op orde hebt, zo blijkt.
Vanaf vandaag staan al die camera's exact op tijd.
pi_205579830
quote:

[..]
En dan moet er ook nog ergens bewijs gevonden worden dat dit boeren waren.

Mooie mensen zijn dat O+.
Vooralsnog heeft niemand bewijs voor welk scenario dan ook. Het al dan niet onterecht bij de boeren in de schoenen schuiven geldt dus net zo goed voor het al dan niet onterecht bij de fotograaf in de schoenen schuiven, of het in de schoenen schuiven bij een willekeurige andere dader naar keuze.

Toch zie ik in dit topic dezelfde mensen die om het hardst beweren dat de boeren het niet gedaan hebben, vervolgens wel richting de fotograaf wijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2022 13:26:33 ]
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:27:17 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205579847
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Vooralsnog heeft niemand bewijs voor welk scenario dan ook. Het al dan niet onterecht bij de boeren in de schoen schuiven geldt dus net zo goed voor het al dan niet onterecht bij de fotograaf in de schoenen schuiven, of het in de schoenen schuiven bij een willekeurige andere dader naar keuze.

Toch zie ik in dit topic dezelfde mensen die om het hardst beweren dat de boeren het niet gedaan hebben, vervolgens wel richting de fotograaf wijzen.
Gek is dat.

0 boeren aanwezig, 0 bewijs dat het een boer was.

1 fotograaf aanwezig, 1 fotograaf die erg veel mazzel had.

Bewijs, nee niet per se, maar verdachter dan welke boer dan ook, weldegelijk :).
Get woke, go broke!
pi_205579878
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Gek is dat.

0 boeren aanwezig, 0 bewijs dat het een boer was.

1 fotograaf aanwezig, 1 fotograaf die erg veel mazzel had.

Bewijs, nee niet per se, maar verdachter dan welke boer dan ook, weldegelijk :).
Je hebt, ondanks je eerdere post, eigenlijk dus toch niet zoveel moeite met het ongefundeerd beschuldigen van mensen? Die tekst over het kapot maken van landgenoten gold alleen voor boeren, niet voor andere beroepsgroepen?
  maandag 8 augustus 2022 @ 13:33:53 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205579886
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:32 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Je hebt, ondanks je eerdere post, eigenlijk dus toch niet zoveel moeite met het ongefundeerd beschuldigen van mensen? Die tekst over het kapot maken van landgenoten gold alleen voor boeren, niet voor andere beroepsgroepen?
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven :').
Get woke, go broke!
pi_205579917
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
1 fotograaf? DIe offer ik graag op voor de beroepsgroep boer ja, ik kan wel leven zonder overrated plaatjes. Eten daarentegen, is wat lastiger om op te geven :').
Het gaat vooral over het houden van koeien. Laten we ophouden met doen alsof we willen dat boeren helemaal geen eten meer mogen produceren.
pi_205579938
quote:
Ik ben geschokt van de vele bedreigingen, doodsverwensingen aan mij en mijn familie. De hoeveelheid mensen die proberen mijn adres te achterhalen is ontelbaar.
Fijne mensen weer.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2022 13:44:40 ]
pi_205579983
quote:
13s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:40 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Fijne mensen weer.
Dank aan social media, het is niet echt een vooruitgang gebleken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_205579989
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 13:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
OK, dus we kunnen wederom constateren dat je volkomen hypocriet bent. Boeren beschuldigen zonder bewijs? Schande! Fotografen beschuldigen zonder bewijs? Geen probleem.

Jouw normen en waarden gelden kennelijk alleen voor je vriendjes. De rest kan de tering krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')