SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
matige TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Aan jou hebben we watquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet zo'n trek in weer een PietjeTT dus moest er snel wat ingooien
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oor![]()
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet zo'n trek in weer een PietjeTT dus moest er snel wat ingooien![]()
Slapjes. Ik had iets met Taghi en Ihattaren in gedachten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.U MAD?![]()
huidige is inderdaad stukke beter! bedankt @Taradoquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Misschien de volgende keer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slapjes. Ik had iets met Taghi en Ihattaren in gedachten.![]()
ik dacht meer iets van, "waar Mo bijklust voor het seizoen begint".FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ze gaan hier zo hard dus niet echt nodig maar: Wij zijn Ajax en blijven de beste! kan eventueel als het pastquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan jou hebben we wat
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oor![]()
Prima TT!Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was hem dan alweer. Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:48 schreef Kriegel het volgende:
Alles is voor Bassie, alles is voor Bassie 🎵FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima. Heeft ie mooi tijd om nog wat zaken te regelen. En genoeg tijd om in te passen op training.quote:![]()
Ah ja, daar kwam het vak PSV'ers mee. Voorspelbaar maar geestig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was hem dan alweer. Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.![]()
![]()
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah ja, daar kwam het vak PSV'ers mee. Voorspelbaar maar geestig.![]()
Ja, eens, daar zit toch minder muziek in.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.![]()
o dat was het, is ook wel pijnlijker dan Ihattaren deze transferquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.![]()
Bekt wel lekkerder.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, eens, daar zit toch minder muziek in.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel vaak kutkinderen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Dat had van mij eigenlijk niet gehoeven, laat die kinderen lekker![]()
Nee, pittig irritant. Wat mij betreft maak je er KNVB-beleid van.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Dat had van mij eigenlijk niet gehoeven, laat die kinderen lekker
/zurelul![]()
Genot.quote:
Dat de andere clubs snel mogen volgen. Wat een aids is dat.
Vaak genoeg zie je ook een volwassene dat shirt uit de handen trekken van zo'n koter.
blablablabla![]()
Ja dat was op een gegeven moment niet leuk meer, af en toe 1 echt klein kind met een bord ok. Maar het werden er tientallen en sommmigen hadden vast al een bijbaan ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Graag!quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan jou hebben we wat
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oorproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Spuit 11quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:35 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)johan-cruijff-arena/
Goeie zaak![]()
12 miljoen voor betaald, vroeger had je het er dan nog maanden over. Nu is het een voetnoot in de transferperiode.quote:![]()
Dan gaan ze vanaf nu doeken gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:35 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)johan-cruijff-arena/
Goeie zaak[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Daramy past niet echt bij het spel van Ajax. Heb niet het idee dat dit nu een hele slechte voetballer is, maar geen match voor een ploeg die op balbezit speelt. Zou best nog wat kunnen zijn voor een counterploeg die wat directer speelt. Had hem wat dat betreft voor PSV nog best een prima speler gevonden. Is ook nog maar 20, dus tijd zat om zich nog verder te ontwikkelen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Dan heb je wel meteen verreweg het onsympathiekste team van deze eeuwquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Als we Cillessen halen word ik echt woedend.
(in hoeverre dat al niet zo was)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Een diepgaande linker buitenspeler, dus bij het spel past hij best wel maar met Tadic voor je die alles speelt is het gewoon heel moeilijk. Die speelt hij niet uit de basis en nu met Bergwijn erbij wordt het nog moeilijker, daar is hij gewoon niet goed genoeg voor.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Daramy past niet echt bij het spel van Ajax. Heb niet het idee dat dit nu een hele slechte voetballer is, maar geen match voor een ploeg die op balbezit speelt. Zou best nog wat kunnen zijn voor een counterploeg die wat directer speelt. Had hem wat dat betreft voor PSV nog best een prima speler gevonden. Is ook nog maar 20, dus tijd zat om zich nog verder te ontwikkelen.![]()
een beetje haat of heel veel haat van niet Ajacieden, dat maakt eigenlijk niet uit maar Cillessen heb ik ook geen zin inquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen verreweg het onsympathiekste team van deze eeuw
(in hoeverre dat al niet zo was)![]()
Moest wennen aan het Ajax-voetbal?quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Daramy past niet echt bij het spel van Ajax. Heb niet het idee dat dit nu een hele slechte voetballer is, maar geen match voor een ploeg die op balbezit speelt. Zou best nog wat kunnen zijn voor een counterploeg die wat directer speelt. Had hem wat dat betreft voor PSV nog best een prima speler gevonden. Is ook nog maar 20, dus tijd zat om zich nog verder te ontwikkelen.![]()
Als Cilessen niet kan, misschien Jeroen Verhoeve vragen zijn voetbalcarrière weer op te pakken en weer keeper te worden?
Ooooooooooooooooooooooooooooooh PIZZA![]()
Of Kenneth Vermeerquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:03 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Cilessen niet kan, misschien Jeroen Verhoeve vragen zijn voetbalcarrière weer op te pakken en weer keeper te worden?
Ooooooooooooooooooooooooooooooh PIZZA![]()
Lijkt me wel het type dat blijft hangen in het verleden jaquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:06 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik denk dat die sowieso niet meer komt na "incident" in de ArenA![]()
En wat af te vallen?quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima. Heeft ie mooi tijd om nog wat zaken te regelen. En genoeg tijd om in te passen op training.![]()
Dit is geen materiaal voor grappenquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
Als we Cillessen halen word ik echt woedend.![]()
Johquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mits fit wel een stuk beter dan Gorter natuurlijk.![]()
Valt wel mee? Tadic en Antony kan ik snappen. Maar van de rest valt het wel mee toch?quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je wel meteen verreweg het onsympathiekste team van deze eeuw
(in hoeverre dat al niet zo was)Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is gewoon afgunstquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt wel mee? Tadic en Antony kan ik snappen. Maar van de rest valt het wel mee toch?![]()
Tadic, Antony, Wijndal, Cillessen, Alvarez. Toch bijna de helft van je team. Zou je nog Berghuis en Bergwijn bij kunnen zetten, al heb ik daar zelf wat minder op tegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt wel mee? Tadic en Antony kan ik snappen. Maar van de rest valt het wel mee toch?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als Ajacied zijnde vind ik Cillessen wel echt een enorme paardenlul. Met de rest heb ik heb geen problemen al snap ik wel dat je Tadic en Antony met elkaar op de vuist zou willen zien gaan tijdens een wedstrijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic, Antony, Wijndal, Cillessen, Alvarez. Toch bijna de helft van je team. Zou je nog Berghuis en Bergwijn bij kunnen zetten, al heb ik daar zelf wat minder op tegen.![]()
En aan de hagelslag.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moest wennen aan het Ajax-voetbal?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
‘Jongen met buien’ Berghuis is ook niet bepaald sympathiek op het veld, ik heb het zelf ook niet zo op Blind en Wijndal. Het helpt wel enigszins dat Onana en Tagliafico weg zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt wel mee? Tadic en Antony kan ik snappen. Maar van de rest valt het wel mee toch?Makkelijk eerste![]()
Blind ja? Die vind ik eigenlijk best sympathiek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Jongen met buien’ Berghuis is ook niet bepaald sympathiek op het veld, ik heb het zelf ook niet zo op Blind en Wijndal. Het helpt wel enigszins dat Onana en Tagliafico weg zijn.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sociaal type. Houdt van goede muziek tevens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind ja? Die vind ik eigenlijk best sympathiek.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Klopt, Blind is écht niet zo'n zuiger als de rest in dat rijtje. Dat compenseert hij dan weer wel met een flink gebrek aan zelfreflectiequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind ja? Die vind ik eigenlijk best sympathiek.![]()
Blah blah blahquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic, Antony, Wijndal, Cillessen, Alvarez. Toch bijna de helft van je team. Zou je nog Berghuis en Bergwijn bij kunnen zetten, al heb ik daar zelf wat minder op tegen.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Omdat-ie op de schopstoel zit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe komen we nu weer ineens bij Cillessen?
Alsjeblieft niet zeg.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Vraag is, is Cilissen beter dan Gorter. Cilissen vind ik vaak ook onbeholpen en niet scherp reageren. Vind het geen kerel, eerder een jochie net als Gorter.Allemaal cabaretteketet!![]()
ik heb Gorter gewoon nog te weinig gezien voor een oordeel maar zaterdag was gewoon heel slecht, dan is het aan de trainer om hem vanaf Fortuna voorlopig niet op te stellen en hij dus gewoon afgebrand is of deze wedstrijd als een incident te beschouwen, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 10:40 schreef freaky40 het volgende:
Vraag is, is Cilissen beter dan Gorter. Cilissen vind ik vaak ook onbeholpen en niet scherp reageren. Vind het geen kerel, eerder een jochie net als Gorter.![]()
Ik vind Antony echt de enige onsympathieke speler bij Ajax, dat vind ik echt een naar mannetje, voor de rest valt het best mee , PSV fans moeten niet zeuren hun club heeft De Jong de ultieme jankbal![]()
Die jankmuil hoef ik echt niet meer bij ons te zien.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Haha, die Telegraaf figuren ook. Waarom zou je in vredesnaam een blessuregevoelige keeper die niet beter is dan wat je al hebt gaan halen?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Zomervakantie is voorbij op burelen van Telegraaf. Het is traditie om weer te gaan zagen bij Ajax.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:10 schreef SamCooke het volgende:
Haha, die Telegraaf figuren ook. Waarom zou je in vredesnaam een blessuregevoelige keeper die niet beter is dan wat je al hebt gaan halen?![]()
announce de CILFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat vreselijke kauwgom kauwen altijd en die wallen onder z'n ogenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 07:25 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als Ajacied zijnde vind ik Cillessen wel echt een enorme paardenlul. Met de rest heb ik heb geen problemen al snap ik wel dat je Tadic en Antony met elkaar op de vuist zou willen zien gaan tijdens een wedstrijd.![]()
PSV'er vindt Ajacied niet zo leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klopt, Blind is écht niet zo'n zuiger als de rest in dat rijtje. Dat compenseert hij dan weer wel met een flink gebrek aan zelfreflectie
Snel het Brabants Dagblad bellen kan het morgen op de voorpagina.![]()
Ajax gaat Lorenzo Lucca op zeer korte termijn presenteren, meldt Fabrizio Romano. Volgens de transferexpert staat niets de komst van de Italiaanse targetman nog in de weg.
Lucca heeft al zijn handtekening gezet in de Johan Cruijff Arena. Het is alleen nog wachten op de officiële bevestiging van Ajax, dat hem tot het einde van het seizoen gaat huren van Pisa. De Amsterdammers betalen naar verluidt een huursom van één miljoen euro en kunnen hem voor tien miljoen euro definitief inlijven.
Zondagavond stapte Lucca in het vliegtuig naar Amsterdam om de transfer af te ronden. Bij Ajax moet de boomlange Italiaan als targetman gaan dienen, achter opties als Dusan Tadic en Brian Brobbey. Gerry Hamstra en Klaas Jan Huntelaar zouden een lijst met wel tien mogelijke spitsen hebben gehad, maar veel opties bleken te duur.
Met zijn lengte van 2,01 meter wordt Lucca de langste veldspeler in de Eredivisie. Nooit eerder stond er een Italiaan onder contract bij Ajax.
Nou eens kijken of de werkelijk schandalig slechte resultaten uit corners eens verbeteren met een 2 meter lange spits.
Ik heb geen statistieken, maar voor mijn gevoel is Ajax elk jaar de club met de minste goals uit corners.
Get woke, go broke!![]()
Het lijkt me een pinchhitter. Verder zegt lengte niet alles. Van Loen kon niet koppen en Gilhaus wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
Nou eens kijken of de werkelijk schandalig slechte resultaten uit corners eens verbeteren met een 2 meter lange spits.
Ik heb geen statistieken, maar voor mijn gevoel is Ajax elk jaar de club met de minste goals uit corners.
ik heb Ajax nauwelijks zien scoren uit corners de afgelopen 20 jaar denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:05 schreef HeatWave het volgende:
![]()
![]()
True, maar je mag toch hoop houden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt me een pinchhitter. Verder zegt lengte niet alles. Van Loen kon niet koppen en Gilhaus wel..
Die corners van Ajax in 2en, 70% mislukt en levert een dreigende situatie voor de Ajax goal op.
Get woke, go broke!![]()
Ik herinner me er sowieso eentje van De Ligt tegen Juventus. Volgens mij heeft De Ligt meerdere belangrijke gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:13 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik heb Ajax nauwelijks zien scoren uit corners de afgelopen 20 jaar denk ik![]()
klopt. Een van de weinige.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:45 schreef papert het volgende:
[..]
Ik herinner me er sowieso eentje van De Ligt tegen Juventus. Volgens mij heeft De Ligt meerdere belangrijke gemaakt.
Mootje weer back in business trouwens, stond vandaag weer op het trainingsveld![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: