SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
matige TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Aan jou hebben we watquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet zo'n trek in weer een PietjeTT dus moest er snel wat ingooien
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oor![]()
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had niet zo'n trek in weer een PietjeTT dus moest er snel wat ingooien![]()
Slapjes. Ik had iets met Taghi en Ihattaren in gedachten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.U MAD?![]()
huidige is inderdaad stukke beter! bedankt @Taradoquote:Op maandag 1 augustus 2022 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mijn TT was 'nog veel werk aan de winkel' geweest.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Misschien de volgende keer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Slapjes. Ik had iets met Taghi en Ihattaren in gedachten.![]()
ik dacht meer iets van, "waar Mo bijklust voor het seizoen begint".FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ze gaan hier zo hard dus niet echt nodig maar: Wij zijn Ajax en blijven de beste! kan eventueel als het pastquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan jou hebben we wat
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oor![]()
Prima TT!Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was hem dan alweer. Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:48 schreef Kriegel het volgende:
Alles is voor Bassie, alles is voor Bassie 🎵FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima. Heeft ie mooi tijd om nog wat zaken te regelen. En genoeg tijd om in te passen op training.quote:![]()
Ah ja, daar kwam het vak PSV'ers mee. Voorspelbaar maar geestig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dag vriendjes en vriendinnetjes, dat was hem dan alweer. Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer.![]()
![]()
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:15 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ah ja, daar kwam het vak PSV'ers mee. Voorspelbaar maar geestig.![]()
Ja, eens, daar zit toch minder muziek in.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.![]()
o dat was het, is ook wel pijnlijker dan Ihattaren deze transferquote:Op maandag 1 augustus 2022 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel leuk gevonden. Leuker dan 'Bergwijn is een kanker jood'.![]()
Bekt wel lekkerder.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, eens, daar zit toch minder muziek in.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wel vaak kutkinderen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Dat had van mij eigenlijk niet gehoeven, laat die kinderen lekker![]()
Nee, pittig irritant. Wat mij betreft maak je er KNVB-beleid van.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:30 schreef GGMM het volgende:
Dat had van mij eigenlijk niet gehoeven, laat die kinderen lekker
/zurelul![]()
Genot.quote:
Dat de andere clubs snel mogen volgen. Wat een aids is dat.
Vaak genoeg zie je ook een volwassene dat shirt uit de handen trekken van zo'n koter.
blablablabla![]()
Ja dat was op een gegeven moment niet leuk meer, af en toe 1 echt klein kind met een bord ok. Maar het werden er tientallen en sommmigen hadden vast al een bijbaan ofzo.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Graag!quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aan jou hebben we wat
Als je hem wil vervangen door iets anders ben ik één en al oorproberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Spuit 11quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:35 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)johan-cruijff-arena/
Goeie zaak![]()
12 miljoen voor betaald, vroeger had je het er dan nog maanden over. Nu is het een voetnoot in de transferperiode.quote:![]()
Dan gaan ze vanaf nu doeken gebruiken?quote:Op maandag 1 augustus 2022 18:35 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)johan-cruijff-arena/
Goeie zaak[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Daramy past niet echt bij het spel van Ajax. Heb niet het idee dat dit nu een hele slechte voetballer is, maar geen match voor een ploeg die op balbezit speelt. Zou best nog wat kunnen zijn voor een counterploeg die wat directer speelt. Had hem wat dat betreft voor PSV nog best een prima speler gevonden. Is ook nog maar 20, dus tijd zat om zich nog verder te ontwikkelen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Forum Opties Forumhop: Hop naar: