eens, man tegen man verdedigen kan hij sowieso nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef manny het volgende:
[..]
Blind. Hoe makkelijk die geklopt wordt bij kopduels is echt schrijnend voor zo een ervaren prof. Voetballend uiteraard nog steeds helemaal top, maar verdedigend kan dit denk ik niet langer.
Dit was niet zijn eerste alibi kopduel dat ie verloor.
Ik zie nu pas (na opzoeken) dat blind nog maar 32 is. Wat ziet die gast er oud uit voor zijn leeftijd zeg. Mag wel wat meer SPF smeren en een bezoekje brengen aan de Jorrit Kliniekquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef manny het volgende:
[..]
Blind. Hoe makkelijk die geklopt wordt bij kopduels is echt schrijnend voor zo een ervaren prof. Voetballend uiteraard nog steeds helemaal top, maar verdedigend kan dit denk ik niet langer.
Dit was niet zijn eerste alibi kopduel dat ie verloor.
Ik heb ook echt geen zin in het WK waar hij er weer 30 keer uitgelopen zal worden.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zie nu pas (na opzoeken) dat blind nog maar 32 is. Wat ziet die gast er oud uit voor zijn leeftijd zeg. Mag wel wat meer SPF smeren en een bezoekje brengen aan de Jorrit Kliniek
Stuur hem terug naar Juve en laat het hem verder lekker uitzoeken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:18 schreef Rode_Wijn het volgende:
Ze kunnen beter Mo geen vrij meer geven is mijn conclusie
z'n pa won de CL op z'n 34e? dus leeftijd zegt allemaal zo weinig en voetbal is geen individuele sport, het gaat erom hoe je alle 11 in hun kracht laat spelen of iig een belangrijk deel ervanquote:
Precies. Daley Blind is geen snoeiharde verdediger maar een (echte Ajax) speler met finesse. En die finesse komt het beste tot uiting als het spel voor hem is. Daarom staat hij verdedigend opgesteld. Niet te verwarren met verdedigers die daar staan voor de tackels en laatste man acties.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
z'n pa won de CL op z'n 34e? dus leeftijd zegt allemaal zo weinig en voetbal is geen individuele sport, het gaat erom hoe je alle 11 in hun kracht laat spelen of iig een belangrijk deel ervan
ik zeg juist dat men geen conclusies moet trekken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 09:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij volgt het allemaal niet zo? Is door hemzelf al ontkracht.
Mijn huillach was dus louter gericht op jou, aangezien jij steeds van de hoed en de rand meent te weten. En je hebt een enorme kutnickname.
Baard in combinatie met kalend zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zie nu pas (na opzoeken) dat blind nog maar 32 is. Wat ziet die gast er oud uit voor zijn leeftijd zeg. Mag wel wat meer SPF smeren en een bezoekje brengen aan de Jorrit Kliniek
Die Calvin Bassey kan er ook he-le-ma-al niks van. Ouderwets brandhout ala Atouba alleen nu voor 20 miljoenquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:29 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Precies. Daley Blind is geen snoeiharde verdediger maar een (echte Ajax) speler met finesse. En die finesse komt het beste tot uiting als het spel voor hem is. Daarom staat hij verdedigend opgesteld. Niet te verwarren met verdedigers die daar staan voor de tackels en laatste man acties.
Prima beoordeeld op basis van 5 minuten. Leuk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Calvin Bassey kan er ook he-le-ma-al niks van. Ouderwets brandhout ala Atouba alleen nu voor 20 miljoen![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Prima beoordeeld op basis van 5 minuten. Leuk.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Calvin Bassey kan er ook he-le-ma-al niks van. Ouderwets brandhout ala Atouba alleen nu voor 20 miljoen![]()
Ik heb het niet heel geconcentreerd bekeken aangezien ik in gezelschap was.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Genoten zaterdag JR? Vaak heb jij wel een pittige mening over dit soort zeperds.
Heb het idee dat Ajax-trainers het in dit soort potjes vaak een heel goed idee vinden om een paar matige cruciale spelers op te stellen (de keeper in dit geval) wat dan ook vrijwel altijd meteen leidt tot verlies. Kan me nog wel Drank herinneren die dan Suarez en El Hamdaoui op de bank liet in de Cruijffschaal.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het niet heel geconcentreerd bekeken aangezien ik in gezelschap was.
Het zag er vooral weer uit als een klassieke Ajax-PSV, keepertje ging wel een paar keer de mist in zag ik. Maar goed het zal sowieso nog wel een tijdje duren voordat alles op elkaar is ingespeeld bij Ajax en de juiste samenstelling is gevonden (al verwacht ik niet heel veel van Schreuder dit seizoen).
Is toch ook bij uitstek een potje waar je dat soort spelers kan proberen. Daarnaast zijn de matigere spelers uit de selectie vaak al langer in training en de betere spelers nog niet zo lang in de voorbereiding (nog vaker na een eindtoernooi).quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ajax-trainers het in dit soort potjes vaak een heel goed idee vinden om een paar matige cruciale spelers op te stellen (de keeper in dit geval) wat dan ook vrijwel altijd meteen leidt tot verlies. Kan me nog wel Drank herinneren die dan Suarez en El Hamdaoui op de bank liet in de Cruijffschaal.
Verder was het inderdaad verdedigend ook niet zo best.
Tja, ik zie de noodzaak van B-teams eigenlijk vrijwel nooit in. En je speelt om een prijs, die wil je altijd binnenhalen lijkt mij. Kun je beter gewoon je beste elftal neerzetten in plaats van aan de lopende band supercups cadeau te doen aan je concurrenten. Bayern laat die prijzen in Duitsland ook vrijwel nooit liggen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch ook bij uitstek een potje waar je dat soort spelers kan proberen. Daarnaast zijn de matigere spelers uit de selectie vaak al langer in training en de betere spelers nog niet zo lang in de voorbereiding (nog vaker na een eindtoernooi).
Suarez vertrok trouwens zo'n twee weken na Drank zijn aanstelling en El Hamdaoui en Drank waren sowieso geen goede combi.
Omdat jij het zegt zal ik het niet meer doen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die Frank de Boer "Drank" noemen.
Frank heeft nooit een JC schaal met Suarez bij Ajax gespeeld, derhalve verworpenquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ajax-trainers het in dit soort potjes vaak een heel goed idee vinden om een paar matige cruciale spelers op te stellen (de keeper in dit geval) wat dan ook vrijwel altijd meteen leidt tot verlies. Kan me nog wel Drank herinneren die dan Suarez en El Hamdaoui op de bank liet in de Cruijffschaal.
Verder was het inderdaad verdedigend ook niet zo best.
Je hebt gelijk, het was Jol. Bij deze rechtgezet.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Frank heeft nooit een JC schaal met Suarez bij Ajax gespeeld, derhalve verworpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |