Jij volgt mij?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Cool! Zag al zoiets op Twitter voorbij komen ja
Als jij de journalist/geoloog Sam Gerrits bent, jaquote:
Oh die heb ik al ontvolgd...quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:00 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als jij de journalist/geoloog Sam Gerrits bent, ja
Is die niet goed dan? Ik volg hem sinds de uitbarsting op La Palma.quote:
Hij heeft zeker wel veel kennis maar ik vind zijn manier van reageren soms erg storend richting andere gebruikers.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Is die niet goed dan? Ik volg hem sinds de uitbarsting op La Palma.
Al tweet hij wel heel erg veel andere shit. Wat af en toe wel irritant is
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:30 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Scorchio!
[ afbeelding ]
En zie hier... een hittegolf à la 2020.
Ooh, daar let ik niet zo op.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij heeft zeker wel veel kennis maar ik vind zijn manier van reageren soms erg storend richting andere gebruikers.
Maar goed, ieder zijn ding.
Droge lucht? Buiten 50%, binnen 60%quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een lekker weertje vandaag! Strakblauw en ook droge lucht, niet van dat benauwde. Beetje Zuid-Europees, ik houd er van.
Hier niet. Maar in het westen wel zie ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Droge lucht? Buiten 50%, binnen 60%
Ik haat jouquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een lekker weertje vandaag! Strakblauw en ook droge lucht, niet van dat benauwde. Beetje Zuid-Europees, ik houd er van.
Ik ben jaloers op je; hier is het 27 graden binnen. Ik ga zo maar even bij de buren gluren, een poosje rondhangen bij diepvriesafdeling koelt me wel af.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat een ranzige dag om er op uit te moeten
En dan nog een tijdje in de aircoloze Valleilijntrein ook
Gadverdamme, blij om thuis te zijn (waar het binnen met 25 graden tenminste nog een beetje uit te houden is) en lekker te douchen.
Morgen lekker thuis, gelukkig.
En zeker ook geen raampjes die open kunnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Al valt het hier wel mee moet ik zeggen. Het had ook erger gekund, maar dat is gelukkig voorbehouden aan Noord-Holland.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Gadverdamme, blij om thuis te zijn (waar het binnen met 25 graden tenminste nog een beetje uit te houden is) en lekker te douchen.
Morgen lekker thuis, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |