Ik haat jouquote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een lekker weertje vandaag! Strakblauw en ook droge lucht, niet van dat benauwde. Beetje Zuid-Europees, ik houd er van.
Ik ben jaloers op je; hier is het 27 graden binnen. Ik ga zo maar even bij de buren gluren, een poosje rondhangen bij diepvriesafdeling koelt me wel af.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Wat een ranzige dag om er op uit te moeten
En dan nog een tijdje in de aircoloze Valleilijntrein ook
Gadverdamme, blij om thuis te zijn (waar het binnen met 25 graden tenminste nog een beetje uit te houden is) en lekker te douchen.
Morgen lekker thuis, gelukkig.
En zeker ook geen raampjes die open kunnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Al valt het hier wel mee moet ik zeggen. Het had ook erger gekund, maar dat is gelukkig voorbehouden aan Noord-Holland.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2022 17:59 schreef heywoodu het volgende:
Gadverdamme, blij om thuis te zijn (waar het binnen met 25 graden tenminste nog een beetje uit te houden is) en lekker te douchen.
Morgen lekker thuis, gelukkig.
Neequote:Op woensdag 3 augustus 2022 18:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En zeker ook geen raampjes die open kunnen.
Heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Vannacht hadden we de ramen open, vliegt er ineens een vleermuis door de slaapkamer. Maar na 100 rondjes vond hij de weg weer naar buiten.
Heb je gekeken of je twee kleine gaatjes in je hals hebt ?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Vannacht hadden we de ramen open, vliegt er ineens een vleermuis door de slaapkamer. Maar na 100 rondjes vond hij de weg weer naar buiten.
Vleermuizen, kijk maar uit!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.wur.nl/nl/Ond(...)ziekten/Rabies-1.htmquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Hondsdolheid of rabiës, ook wel lyssa, is een ernstige aandoening als gevolg van een infectie met het rabiësvirus, meestal door een beet van een (klein) door rabiës besmet roofdier of huisdier (onder andere honden, vossen, vleermuizen en katten). Hondsdolheid is uiterst gevaarlijk voor mensen en leidt onbehandeld tot de dood.
RIPquote:Er zijn wereldwijd in de medische literatuur slechts 6 mensen waarbij genezing optrad.
En kurkdroog plus erg zonnig.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:23 schreef INViCTuS het volgende:
Die vooruitzichten voor de komende 2 weken blijven consistent hoogzomers. 25-32 graden
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 08:16 schreef pietkanarie het volgende:
Wakker worden met een bewolkte lucht in plaats van meteen de zon op je gezicht 👍🏼 Fijn!
Nee, heb hem niet gelikt. Dacht dat je er alleen corona van kreeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 03:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
https://www.wur.nl/nl/Ond(...)ziekten/Rabies-1.htm
[..]
[..]
RIP
Zeker weten niet gebeten of gelikt?
Blijft droog, dus vanzelf minder vochtigquote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, ik zeg het niet snel, maar voelt aardig klam aan vandaag jah.
Maar hey, nog steeds liever dit dan tyfuskou
Volgende week aanvoer uit het oostenquote:Op donderdag 4 augustus 2022 09:20 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, ik zeg het niet snel, maar voelt aardig klam aan vandaag jah.
Maar hey, nog steeds liever dit dan tyfuskou
Erg mooi.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 07:23 schreef INViCTuS het volgende:
Die vooruitzichten voor de komende 2 weken blijven consistent hoogzomers. 25-32 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |