Zal tov gisteren wel behoorlijk beter moeten, vooral achterin, tegen Monaco.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als PSV Champions League haalt is die zure nasmaak van de gemiste titel vorig jaar toch wel 100 procent weggespoeld lijkt me, zeker als je 2 prijzen in directe confrontaties met Ajax kunt pakken.
Beker+Cruijffschaal+CL halen staat voor mij wel gelijk aan een landstitel.
Moet het ook nog maar zien hoor. Te vaak fout gegaan om er al te optimistisch over te zijn.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal tov gisteren wel behoorlijk beter moeten, vooral achterin, tegen Monaco.
gewoon Teze rechtsback zetten en niet Hoeverquote:Op zondag 31 juli 2022 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zal tov gisteren wel behoorlijk beter moeten, vooral achterin, tegen Monaco.
Vorig jaar toen Tadic Antony omduwde in de Klassieker was toch wel het toppunt. Dat heb ik echt nog nooit gezienquote:Op zondag 31 juli 2022 08:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kansloze spelbederf wordt daar al jaren niet meer gecorrigeerd omdat ze de illusie hebben dat het bij WINNAARSMENTALITEIT hoort.
Ondertussen heeft het ze bijvoorbeeld wel een finale gekost (lol)
quote:Op zondag 31 juli 2022 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Bakayoko kan wel vriendje van de coach zijn maar
Het werd nog hilarischer toen Antony op krukken de perskamer binnenkwamquote:Op zondag 31 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorig jaar toen Tadic Antony omduwde in de Klassieker was toch wel het toppunt. Dat heb ik echt nog nooit gezien
Ik vind Antony zonder twijfel de grootste lul die ik ooit in de Eredivisie heb zien rondlopen. En ik heb er veel gezien.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vorig jaar toen Tadic Antony omduwde in de Klassieker was toch wel het toppunt. Dat heb ik echt nog nooit gezien
Oneens. Ik vind Alvarez veel erger. Antony is een zuiger en een totaaldebiel, maar die doet zelden doelbewuste aanslagen om iemand uit te schakelen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Antony zonder twijfel de grootste lul die ik ooit in de Eredivisie heb zien rondlopen. En ik heb er veel gezien.
En Alvarezquote:Op zondag 31 juli 2022 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
Grappig dat wij bekend stonden om klootzakken zoals Toivonen en bommel, maar die waren echt niks vergeleken met antony en tadic
ik vond Toivonen wel een schijnheilig ventje met geniepige overtredingen vaak zonder dat de bal in de buurt was, die had in dit VAR tijdperk wel vaak de kleedkamer op moeten zoekenquote:Op zondag 31 juli 2022 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
Grappig dat wij bekend stonden om klootzakken zoals Toivonen en bommel, maar die waren echt niks vergeleken met antony en tadic
Vergeet Strootman niet met zijn verongelijkte rotkop.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
quote:Op zondag 31 juli 2022 11:20 schreef Gutanoth het volgende:
Ook prachtig toch ook voor schreuder, na de wedstrijd gewoon een knuffel gekregen van Ruud van Nistelrooy. Droom die uitkomt voor hem
Precies dit dacht ik dus ook. Hij is gewoon een Ajacied. Had het idee dat zijn ego ineens x 5 was ofzo, vind zich in ieder geval het mannetje. Dat was bij PSV stukken minder.quote:Op zondag 31 juli 2022 11:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Na gisteren bij mij ook geen gevoel van 'kut, hij gaat naar Ajax' meer. Hij hoort daar gewoon. Qua spel, qua houding. Gewoon een echte Ajacied.
Beetje een dooddoener dit. Soms is iemand gewoon zó goed in dat specifieke stukje dat het nauwelijks te verdedigen is. Iedereen wist ook dat Robben naar binnen kwam en met links in de lange hoek schoot, toch kon bijna niemand het verdedigen.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon Teze rechtsback zetten en niet Hoever
ging het meteen vele malen beter
iedereen weet hoe bergwijn scoort, de enige manier hoe steven kan scoren, behalve Ki-Jana schijnbaar anders deed je wel een poging om te verdedigen
en met Saibari i.p.v. Bakayoko beginnen, Bakayoko kan wel vriendje van de coach zijn maar gisteravond liet hij werkelijk niks zien, en Saibari meteen met eerste acties gevaarlijker
Bergwijn is absoluut geen Robben in zijn onstopbare voorspelbaarheid. Hij werd gisteren gewoon slecht verdedigd bij die goal.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Beetje een dooddoener dit. Soms is iemand gewoon zó goed in dat specifieke stukje dat het nauwelijks te verdedigen is. Iedereen wist ook dat Robben naar binnen kwam en met links in de lange hoek schoot, toch kon bijna niemand het verdedigen.
Wat pijnlijk voor Ajax trouwensZoveel geld uitgeven en dan zo smerig hard afgedroogd worden.. Ai ai ai.
Wat het voor Ajax genant maakt is dat de Cruijffschaal voor hen altijd een thuiswedstrijd is. Een nederlaag met 2 goals verschil in eigen huis vind ik toch altijd wel vrij pijnlijk. Verder wel beslist op momenten al had PSV ook een enorm kansenvoordeel volgens ESPN.quote:Op zondag 31 juli 2022 12:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bergwijn is absoluut geen Robben in zijn onstopbare voorspelbaarheid. Hij werd gisteren gewoon slecht verdedigd bij die goal.
Hij schoot hem wel geniaal binnen, al was een kruising nog mooier geweest.
Overigens vind ik niet dat Ajax afgedroogd is. Dit kon tot aan de rode kaart twee kanten op.
Mwaa, die van Antony was wel erg sterk tegendraads ingeschoten. Keeper beweegt naar hem toe en wordt aan de andere kant gepasseerd. Het ziet er wat knullig uit omdat hij hem nog wel raakt, maar ik reken hem die goal niet aan. Elke keeper dekt in die situatie de korte hoek.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vonden jullie van de keeper trouwens? Toch aan 2 tegengoals schuldig lijkt me, die van Antony was ook niet bepaald onhoudbaar.
Die goal van Antony ging echt dwars door het midden, 2 meter van de paal ofzo. Maar goed, verder lijkt hij me ook wel een stuk beter dan de grabbelkeepers van de laatste 2 jaar ja.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Mwaa, die van Antony was wel erg sterk tegendraads ingeschoten. Keeper beweegt naar hem toe en wordt aan de andere kant gepasseerd. Het ziet er wat knullig uit omdat hij hem nog wel raakt, maar ik reken hem die goal niet aan. Elke keeper dekt in die situatie de korte hoek.
Hij had misschien iets verder uit kunnen lopen om de verre hoek beter af te dekken, maar het gaat me te ver om hem schuld te geven aan die goal.
En hij hield er ook wel een paar heel mooi uit. Al met al beter dan Drommel en ik heb de hoop dat hij ook een verbetering blijkt tov Mvogo.
Ik hoop toch wel dat er nog een goede verdediger bij gaat komen. Benitez helpt een hoop, verwacht ik tenminste, maar ik ga niet vrolijk worden van nog een seizoen Max - Ramalho - Teze - Mwenequote:Op zondag 31 juli 2022 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Conclusies van de laatste oefenwedstrijd voor het seizoen echt begint: Ajax kan beter een andere keeper halen, PSV heeft leuke voetballers en gaat weer veel tegengoals krijgen.
Bakayoko is een echte rechtermiddenvelder/aanvaller, Saibari niet. Buiten dat komen ze beiden uit Jong, dus denk niet dat Bakayoko voorgetrokken wordt zoals je suggereert.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
gewoon Teze rechtsback zetten en niet Hoever
ging het meteen vele malen beter
iedereen weet hoe bergwijn scoort, de enige manier hoe steven kan scoren, behalve Ki-Jana schijnbaar anders deed je wel een poging om te verdedigen
en met Saibari i.p.v. Bakayoko beginnen, Bakayoko kan wel vriendje van de coach zijn maar gisteravond liet hij werkelijk niks zien, en Saibari meteen met eerste acties gevaarlijker
Teze is een cb, maar Sambo en Mwene zijn beter dan Hoever.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:43 schreef Buitendam het volgende:
Hoever mag per direct terug, die kan er geen kut van. Snel Teze daar en Ramalho standaard centraal.
Maar echt he.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:43 schreef Buitendam het volgende:
Hoever mag per direct terug, die kan er geen kut van. Snel Teze daar en Ramalho standaard centraal.
Ben jij degene die weleens naar wedstrijden van de jeugd gaat/ging?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Gakpo gisteren wat mij betreft motm. Wat heeft die jongen stappen gemaakt zeg. In de jeugd was dat zeker geen supertalent. Knap hoe hij zich nu manifesteert.
Het elftal valt of staat met hem, ik meende dat er een transfersom van 40 miljoen wordt gevraagd, maar ik vind dat eerlijk gezegd nog aan de lage kant. Gozer heeft een topmentaliteit ook.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Gakpo gisteren wat mij betreft motm. Wat heeft die jongen stappen gemaakt zeg. In de jeugd was dat zeker geen supertalent. Knap hoe hij zich nu manifesteert.
Yes.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ben jij degene die weleens naar wedstrijden van de jeugd gaat/ging?
Is niet meer zo, kampioen speelt thuis.quote:Op zondag 31 juli 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat het voor Ajax genant maakt is dat de Cruijffschaal voor hen altijd een thuiswedstrijd is. Een nederlaag met 2 goals verschil in eigen huis vind ik toch altijd wel vrij pijnlijk. Verder wel beslist op momenten al had PSV ook een enorm kansenvoordeel volgens ESPN.
3,09 xG tegenover maar 0,9 xG van Ajax. Wel degelijk uitstekend gedaan.
Ik moest tot 4 keer toe tegen een maat zeggen:quote:Op zondag 31 juli 2022 18:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar echt he.
En eerlijk is eerlijk, als je het spel moet maken heb je aan Guus Til dus ook niets.
Ja, alleen is het nog nooit voorgekomen dat Ajax als niet-kampioen in een ander stadion moest spelen, dit is in 2017 ingevoerd ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is niet meer zo, kampioen speelt thuis.
Omdat Ajax de laatste 3 jaar kampioen is geweest, de 2 jaar daarvoor was het respectievelijk in de Kuip en PSV stadion, kortom het is gewoon eerlijk nu.quote:Op maandag 1 augustus 2022 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, alleen is het nog nooit voorgekomen dat Ajax als niet-kampioen in een ander stadion moest spelen, dit is in 2017 ingevoerd ofzo.
Ja, alleen was dat niet echt mijn punt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Ajax de laatste 3 jaar kampioen is geweest, de 2 jaar daarvoor was het respectievelijk in de Kuip en PSV stadion, kortom het is gewoon eerlijk nu.
Ware het dat he geen punt hebt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja, alleen was dat niet echt mijn punt.
2 jaar. In 2020 is geen schaal uitgereikt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 08:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Ajax de laatste 3 jaar kampioen is geweest, de 2 jaar daarvoor was het respectievelijk in de Kuip en PSV stadion, kortom het is gewoon eerlijk nu.
Ik ben nog niet overtuigd. Net als dat ik verre overtuigd ben van Hoever.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:41 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik heb nog geen wedstrijden live kunnen kijken, hoe doet wonderkind Xavi het tot nu toe? Dat goaltje gister was prima.
woedend die ajaciedenquote:Op maandag 1 augustus 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:de_boswachter @:behoorlijkkritisch
[ afbeelding ]
Zelfs als hij de cornervlag trapt ziet het er uit alsof hij zijn been gaat breken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft wel een hele rare voetballer ja.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zelfs als hij de cornervlag trapt ziet het er uit alsof hij zijn been gaat breken.
Sterke Crouch-vibes bij zijn verschijning.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Blijft wel een hele rare voetballer ja.
hEt iS maaR dE jOhAN crUIjFF sCHaaL.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je hier geen gifje van maken?quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zijn de lekkerste dit altijd.
Waarvan? Op welk shot doel je dan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je hier geen gifje van maken?
Til, Bier koppen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarvan? Op welk shot doel je dan?
Niets van gehoord. Ik snap de haat tegen spelers ook niet, maar goed.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wedstrijd was schijnbaar bijna stil gelegd vanwege spreekkoren jegens Bergwijn en Ihattaren. Telegraaf maakt er weer een dingetje van. Ze snappen de haat richting hun twee spelers niet
Nu alleen die Champions League nog halen, dan hebben we het ook niet meer over die lelijke gemiste schaal van vorig seizoen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:52 schreef Gutanoth het volgende:
Ajaciedentranen zijn zoeter dan nectar en ambrozijn
quote:Op zondag 31 juli 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Beker+Cruijffschaal+CL halen staat voor mij wel gelijk aan een landstitel.
Ah oei, en hoe schat jij beker tegenover schaal in?quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:20 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Kampioen >>>>>>>>>> Beker en JC schaal
Vorig jaar is dat titeltje van Ajax ook alleen maar in de Arena gevierd.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:18 schreef Gutanoth het volgende:
Bekertje, fruitschaal en CL halen is natuurlijk prachtig als we dat halen, maar aan het eind van dit seizoen moeten we gewoon landskampioen zijn.
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vorig jaar is dat titeltje van Ajax ook alleen maar in de Arena gevierd.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken
Jij schijt ook gewoon het hele forum maar vol he
Nou je zou nog kunnen zeggen: Een titel wordt groter gevierd, maar ook dat gaat de laatste tijd niet meer op.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn veel meer users binnen jouw "vriendenkliekje" die het hele forum volschijten, maar op de een of andere manier zeik je altijd alleen maar op pietjequote:Op maandag 1 augustus 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah oei, en hoe schat jij beker tegenover schaal in?
Beker >> Schaal?
Of Beker = Schaal
Of misschien wel Beker <<<< Schaal
jij hebt altijd wel waardevolle bijdragen, vooral je gevoel voor humor kan ik waarderenquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zijn veel meer users binnen jouw "vriendenkliekje" die het hele forum volschijten, maar op de een of andere manier zeik je altijd alleen maar op pietje
Dankjewelquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij hebt altijd wel waardevolle bijdragen, vooral je gevoel voor humor kan ik waarderen
Het ging al te lang weer over PSV, dat moeten we niet willen in dit topic dus gaan we maar heel hard roepen dat iemand onzin uitkraamt.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Er zijn veel meer users binnen jouw "vriendenkliekje" die het hele forum volschijten, maar op de een of andere manier zeik je altijd alleen maar op pietje
Nee, gewoon prijs.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
Woordje 'troost' moet nog voor 'prijs' in TT
Voor een aantal ultiem gefrustreerde ajacieden leek het wel alsof ze de CL finale aan het spelen warenquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Voor sommige sportverenigingen wellicht.
Dit kun je alleen denken bij schrijnend gebrek aan CL ervaringquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor een aantal ultiem gefrustreerde ajacieden leek het wel alsof ze de CL finale aan het spelen waren
De TT was vooral sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
Woordje 'troost' moet nog voor 'prijs' in TT
Waardevolle en gewaardeerde post dit. Je maakt stappen!quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Toch wel een heel mooi drieluik zo, 3 keer in een rechtstreekse confrontatie een prijs afsnoepen van Ajax. En elke keer weer die zure koppen.
Cruijffschaal 2021:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beker 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cruijffschaal 2022:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen jullie hem hier houden sinds er hier wel enige waardering is voor zijn posts.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waardevolle en gewaardeerde post dit. Je maakt stappen!
Hoe jij het beschouwt is niet zo belangrijk, als een toernooi of finale door een bond wordt georganiseerd telt het gewoon als een officiële prijs. Dat is de objectieve definitie.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De TT was vooral sarcastisch bedoeld.
Ik beschouw dit niet als prijs.
Vooral een fijn opwarmertje voor morgen. Ben daar erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De TT was vooral sarcastisch bedoeld.
Ik beschouw dit niet als prijs.
Hoe ik het beschouw is het enige wat er toe doet voor mij.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe jij het beschouwt is niet zo belangrijk, als een toernooi of finale door een bond wordt georganiseerd telt het gewoon als een officiële prijs. Dat is de objectieve definitie.
Nouja dat is ook je goed recht hoor. Maar daar mogen anderen dan weer anders over denken.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe ik het beschouw is het enige wat er toe doet voor mij.
Ik beweer dan ook nergens dat ze dat niet mogen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja dat is ook je goed recht hoor. Maar daar mogen anderen dan weer anders over denken.
Wie iets anders zegt snapt er niet veel van.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:20 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Kampioen >>>>>>>>>> Beker en JC schaal
Ik vond eigenlijk datquote:Op maandag 1 augustus 2022 13:15 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Wie iets anders zegt snapt er niet veel van.
Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik vond eigenlijk dat
Kampioen >>>>>>> Beker en JC schaal, maar ik snap er dus blijkbaar niets van
Oja! Winnen hopelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2022 14:19 schreef GGMM het volgende:
Niveau wordt er niet beter op he
Is er niet een wedstrijd morgen?
tov Drommel wel snel een verbetering maar goed was hij inderdaad zaterdag nietquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Het werd een beetje overschaduwd door de keeper van Ajax, maar jullie keeper zag er bij 2 goals ook niet echt heel gelukkig uit.
Dat zou wel eens een totale mislukking kunnen worden.
Weet niet of je op mij reageerde maar ik ben voor Ajax. Ook vond ik de keeper van Psv juist sterk keepen. Schot van Bergwijn was onhoudbaar. Schot van Kudus was strak in de hoek en er stond 3 man voor zn neus. Al denk ik dat je doelde op het feit dat hij de bal had kunnen vangen ipv van wegboksen. Alleen heb ik alles al getypt en is het zonde om te deleten.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Het werd een beetje overschaduwd door de keeper van Ajax, maar jullie keeper zag er bij 2 goals ook niet echt heel gelukkig uit.
Kan natuurlijk altijd, maar dat lijkt me echt heel stug.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Bron: https://www.ligue1.com/Ar(...)alkeeper-of-the-yearquote:Walter Benitez
Argentine 'keeper Walter Benitez is a veritable institution at OGC Nice. The 1.93m shot stopper, who arrived at the club in 2016, leads Ligue 1 Uber Eats for clean sheets (14 at a rate of 42.4%) and thus it's little surprise that Les Aiglons boast the best defensive record in the league, with just 29 goals conceded. Benitez notably had a blinder in the 3-0 win over Brest in Round 20, making no fewer than nine saves. He tops the league for save percentage, with 99 saves at 80.5%.
Die bal van Antony was ook houdbaar. (en ik reageerde niet op jou, maar leuk dat je erop inhaaktquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:30 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Weet niet of je op mij reageerde maar ik ben voor Ajax. Ook vond ik de keeper van Psv juist sterk keepen. Schot van Bergwijn was onhoudbaar. Schot van Kudus was strak in de hoek en er stond 3 man voor zn neus. Al denk ik dat je doelde op het feit dat hij de bal had kunnen vangen ipv van wegboksen. Alleen heb ik alles al getypt en is het zonde om te deleten.
Ik denk niet dat één van de beste keepers van de liek 1 een totale mislukking wordt. Maar het was geen best begin nee, ik hoop dat hij morgen scherper is.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel een beetje, zit er toch aardig tussenin qua pigmentrijkheid.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat één van de beste keepers van de liek 1 een totale mislukking wordt. Maar het was geen best begin nee, ik hoop dat hij morgen scherper is.
Gewoon 2 fouten, die goal van Antony ging dwars door het midden. Vorig seizoen werd Marciano nog afgezeken omdat hij een vergelijkbaar schot van Antony in de klassieker (die perfect de hoek in ging) niet had, dan moet een beetje keeper dit slappe balletje al helemaal hebben.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bal van Antony was ook houdbaar. (en ik reageerde niet op jou, maar leuk dat je erop inhaakt)
Liep hij daar niet net de andere kant op? Dan sta je als keeper op het verkeerde been en is het nogal lastig om weer de andere kant op te bewegen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die bal van Antony was ook houdbaar. (en ik reageerde niet op jou, maar leuk dat je erop inhaakt)
Ja, dat wel. Maar ik vond dat hij deze nog wel mocht hebben. Ook niet heel sterk ingeschotenquote:Op maandag 1 augustus 2022 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Liep hij daar niet net de andere kant op? Dan sta je als keeper op het verkeerde been en is het nogal lastig om weer de andere kant op te bewegen.
Je kan ook Union Saint-Guilloise of Rangers treffen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:11 schreef Ciscus het volgende:
Benitez > Gorter
Ik heb zo geen zin om tegen Benfica te moeten ballen als we de volgende ronde halen. Maar goed, eerst de monegasken maar even slachten.
Dat is ook zo, maar je zult zien dat we tegen Roger mogen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan ook Union Saint-Guilloise of Rangers treffen.
Ik zie het probleem niet, wat is er zo erg aan?quote:Op maandag 1 augustus 2022 17:39 schreef RipCity het volgende:
Ajax grijpt in: fans mogen spelers niet meer met ‘bedelbordje’ om shirt vragen.
Hopelijk vanaf dit weekend ook bij psv.
Dat lijkt me beide een eenvoudigere tegenstander dan Monaco. Gaan ze die wedstrijden halen dan hebben zeeën serieuze kans.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:13 schreef Gutanoth het volgende:
Als we doorgaan tegen monaco spelen we de volgende ronde tegen de winnaar van Union Saint-Gilloise - Rangers
stond Rangers vorig jaar niet gewoon in de EL finale?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me beide een eenvoudigere tegenstander dan Monaco. Gaan ze die wedstrijden halen dan hebben zeeën serieuze kans.
Maar ja, eerst Monaco.
Hebben ook nog eens de beste verdediger verkocht (hahaha)quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond Rangers vorig jaar niet gewoon in de EL finale?
Hmmm. Het trackrecord van PSV tegen Schotse clubs is niet best. Bij zo een Rangers wordt zo verschrikkelijk veel energie in een wedstrijd gelegd. Tegenovergestelde van PSV eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me beide een eenvoudigere tegenstander dan Monaco. Gaan ze die wedstrijden halen dan hebben zeeën serieuze kans.
Maar ja, eerst Monaco.
Zou wel gewoon moeten kunnen. Niet te laf voorspellen, gewoon erop en erover. We hebben het grote Ajax ook overklast, en laat dat nu internationaal ook maar eens zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:00 schreef GGMM het volgende:
Marseille is hoger geëindigd en die heb ik tegen Feyenoord gezien vorig jaar die konden er he-le-maal geen reet van.
Jullie winnen maar gewoon.
Gio is het opzich wel gewend om van PSV te winnen, zou dat niet onderschatten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:46 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zou wel gewoon moeten kunnen. Niet te laf voorspellen, gewoon erop en erover. We hebben het grote Ajax ook overklast, en laat dat nu internationaal ook maar eens zien.
Tegen de Rangers lekker counteren, die win je twee keer lachend.
Eens hoor, maar als we wat willen...niet verschuilenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gio is het opzich wel gewend om van PSV te winnen, zou dat niet onderschatten.
Ging tegen Ajax ook prima toch? Gewoon vaker scoren als dat zij doen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Monaco gaat lastig genoeg worden vrees ik, al missen die nu wel Tchouameni bijvoorbeeld. Maar die aanval van Monaco tegen onze verdediging.. Ik hou m’n hart vast vanavond
eerst Monaco maar, dat wordt nog moeilijk genoegquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 14:37 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Eens hoor, maar als we wat willen...niet verschuilen
Mooi mooi mooi!quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:21 schreef tja77 het volgende:
Benítez
Mwene Teze Obispo Max
Sangaré Til Veerman
Saibari De Jong Gakpo
Zou lekker zijn toch? 3 erg belangrijke uitdoelpunten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 18:41 schreef Rabieluh het volgende:
Ik verwacht minimaal 3 tegengoals, zet in op een gelijkspelletje.
Vrij euforisch berichtje voor jouw doen, gaat het goed?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik zit er nu ook klaar voor, jongens.
Hup PSV!
Dit is mooi hoor. Draak van een wedstrijd, maar prima goal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:49 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Vrij euforisch berichtje voor jouw doen, gaat het goed?
Lekker hoor, 0-1!!
Saibari doet het goed ja. Niet flitsend langs de vleugels, maar balvast en goed kijken naar de oplossing.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:57 schreef tja77 het volgende:
Saibari valt me niks tegen, Veerman erg goed ook.
die Götze rol ligt hem niet zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is mooi hoor. Draak van een wedstrijd, maar prima goal.
Maar wat moeten we toch met Til?
Omarmen. Veerman had ook even tijd nodig om te wennen (tragr balbehandeling en slechte keuzes die tot gevaarlijk balverlies leidden). Geef hem tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dit is mooi hoor. Draak van een wedstrijd, maar prima goal.
Maar wat moeten we toch met Til?
Laat maar...quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:21 schreef Ciscus het volgende:
Nog een leuke constatering: Ruud wisselt dus niet steevast na een uur. Prettig wel.
Ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:24 schreef Ciscus het volgende:
Ik zit hier met een een dramatische verbinding, is Mwene naar LB en Teze naar RB?
Thanks. Voor mij dubbel billenknijpen zo met die haperende beelden haha.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja.
Circus Obispo is ook terug, man man man.
Maarja, wat moet je dan? Met een half B-team en dan 3-0 op je klote krijgen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel fijn dat we met het A-team de JCS hebben gespeeld. Iedereen zit er weer lekker doorheen in de laatste 20-25 min
Ja. Wat boeit de JCS nou, als je hier om tientallen miljoenen speelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Maarja, wat moet je dan? Met een half B-team en dan 3-0 op je klote krijgen?
Ik zie PSV eigenlijk liever in de Europa League, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Wat boeit de JCS nou, als je hier om tientallen miljoenen speelt.
Ik zie liever 50 miljoen op de bank.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie PSV eigenlijk liever een Europaleague, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.
Als je gelijk in de foetushouding gaat liggen kan je beter de Europa League in jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie PSV eigenlijk liever in de Europa League, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.
Misschien moet je een seizoenskaart nemen bij FC Eindhoven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:46 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik zie PSV eigenlijk liever in de Europa League, CL spelen en dan 4/5-0 op de broek krijgen is niet leuk.
Beetje gelul. Verlies je daar 3-0 ga je met een waardeloos gevoel deze wedstrijd in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel fijn dat we met het A-team de JCS hebben gespeeld. Iedereen zit er weer lekker doorheen in de laatste 20-25 min
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Natuurlijk, als je daar gewoon met Jong PSV gaat spelen en met de A selectie volledig toewerkt naar dit tweeluik gaat er werkelijk niemand met een waardeloos gevoel deze pot in.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Beetje gelul. Verlies je daar 3-0 ga je met een waardeloos gevoel deze wedstrijd in.
En 1-1 is gewoon een prima resultaat.
Nou schijnbaar gigantisch veel als ik de reacties hier zag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja. Wat boeit de JCS nou, als je hier om tientallen miljoenen speelt.
Louter prestige. En schrikbarend om Ajax zo te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou schijnbaar gigantisch veel als ik de reacties hier zag.
Ik denk vooral dat deze weersomstandigheden voor PSV veel zwaarder zijn dan voor Monaco, zeker zo vroeg in het seizoen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Natuurlijk, als je daar gewoon met Jong PSV gaat spelen en met de A selectie volledig toewerkt naar dit tweeluik gaat er werkelijk niemand met een waardeloos gevoel deze pot in.
Maar ik geloof dat de meeste hier het wel prima vonden dat PSV, wederom, op vermoeidheid/conditie compleet overlopen word in de het laatste kwart van de wedstrijd. Ik ben geen bewegingsfysicus, maar het lijkt mij dat op zaterdag voluit gaan daar zomaar iets mee te maken kan hebben.
Ik heb ook liever dat PSV die schaal wint, maar niet ten koste van alles. En aangezien de KNVB, of PSV het nou laat aan vroeg of niet, niet mee wilde werken, had ik lekker het B-elftal gestuurd. Dit is zoveel belangrijker dan een nietszeggend potje tegen Ajax.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou schijnbaar gigantisch veel als ik de reacties hier zag.
Dat zou ook kunnen, maar dan had je eerder naar Monaco af kunnen reizen ook. Dan moet je alleen wat reserve spelers in vliegen die de JCS hadden gespeeld. Dat is dezelfde kinderlijke fout als het Nederlands elftal op het EK.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat deze weersomstandigheden voor PSV veel zwaarder zijn dan voor Monaco, zeker zo vroeg in het seizoen.
Zaterdag zal ook best meespelen, maar dat verklaart echt niet alles.
Een dagje langer acclimatiseren heeft geen zin.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat PSV die schaal wint, maar niet ten koste van alles. En aangezien de KNVB, of PSV het nou laat aan vroeg of niet, niet mee wilde werken, had ik lekker het B-elftal gestuurd. Dit is zoveel belangrijker dan een nietszeggend potje tegen Ajax.
[..]
Dat zou ook kunnen, maar dan had je eerder naar Monaco af kunnen reizen ook. Dan moet je alleen wat reserve spelers in vliegen die de JCS hadden gespeeld. Dat is dezelfde kinderlijke fout als het Nederlands elftal op het EK.
Je had op vrijdag kunnen gaan oid, anyway, boeit ook niet, daar is duidelijk niet voor gekozen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een dagje langer acclimatiseren heeft geen zin.
Maakt ook niet uit. Prima uitgangspositie voor de return, je moet het nu gewoon thuis af kunnen maken anders heb je niets te zoeken in de CL.
TYPISCH Nederlandsquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Als we maar niet in dezelfde val lopen als vorig seizoen. Toen hadden we thuis zoveel meer moeten krijgen, maar verloren met 1-2. Boadu scoorde toen volgens mij. Zo kut.
Ik ben na het zien van dit erg blij dat deze verschrikkelijke jankbal niet naar Feyenoord is gekomen. Jeetje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een jankerd is dit geworden zeg
Onvrede bij Joey Veerman 🤬 | Luuk de Jong total loss 😵 | Interviews PSV | Voorronde Champions League
Gaat hij lopen klagen over zaterdagquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Onvrede bij Joey Veerman 🤬 | Luuk de Jong total loss 😵 | Interviews PSV | Voorronde Champions League
Prima gozer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
1 uur s'nachts thuis, waarschijnlijk kut geslapen. Zondag uitlooptraining, maandag reisdag, dinsdag wedstrijd. Lijkt me allemaal niet ideaal en weinig jankerigs aan dat verhaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 06:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat hij lopen klagen over zaterdag
Ik hoop wel echt dat PSV doorgaat volgende week want vind het zelf nogal gejank. In de slotfase in een lastige uitwedstrijd kom je vrijwel altijd onder druk te staan. Tuurlijk ben je moe maar ook als je de JCS niet had gespeeld was je achteruit gaan lopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 uur s'nachts thuis, waarschijnlijk kut geslapen. Zondag uitlooptraining, maandag reisdag, dinsdag wedstrijd. Lijkt me allemaal niet ideaal en weinig jankerigs aan dat verhaal.
Jeetje, je zou maar meerdere wedstrijden in een week moeten voetballen. Niks te zoeken in Europa dus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Dan zou ik geen CL gaan spelen als ik hem wasquote:Op woensdag 3 augustus 2022 07:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
1 uur s'nachts thuis, waarschijnlijk kut geslapen. Zondag uitlooptraining, maandag reisdag, dinsdag wedstrijd. Lijkt me allemaal niet ideaal en weinig jankerigs aan dat verhaal.
Hij heeft dat Amsterdamse hè. Ik ben er ook niet zo fan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
denk dat EL nog zwaarder is qua schema dus hij kan het maar beter wel halenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik geen CL gaan spelen als ik hem was
Omdat?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik geen CL gaan spelen als ik hem was
wat vond je van de wedstrijd?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dat Amsterdamse hè. Ik ben er ook niet zo fan.
Volendams. Prima gozer, blij dat ze nog bestaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij heeft dat Amsterdamse hè. Ik ben er ook niet zo fan.
Niveautje hoger??quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?
Met CL speel je dinsdag/woensdag met EL speel je steevast op donderdag waardoor je nooit meer dan 2 dagen “rust” hebt voor je komende competitiewedstrijd. Waarom zou CL dan zwaarder zijn?
Het ging toch over het gebrek aan tijd tussen de wedstrijden? CL schema is dan toch minder zwaar dan EL schema.quote:
niet helemaal waar, alleen is europees spelen kort na een eredivisie wedstrijd makkelijker om voor op te laden dan andersom wat je altijd bij de EL hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het ging toch over het gebrek aan tijd tussen de wedstrijden? CL schema is dan toch minder zwaar dan EL schema.
Omdat je dan wel vaker op dinsdag speelt terwijl je op zaterdag al gespeeld hebt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 08:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Omdat?
Met CL speel je dinsdag/woensdag met EL speel je steevast op donderdag waardoor je nooit meer dan 2 dagen “rust” hebt voor je komende competitiewedstrijd. Waarom zou CL dan zwaarder zijn?
Moeilijk. Ik vind dit niet leuk om naar te kijken. Als ze het niet meer weten - en dat is nogal regelmatig - dan wordt de lange bal richting De Jong gehanteerd. En ik snap het ook nog wel, want als je zo een wapen hebt moet je het optimaal gebruiken. Dit is precies wat ik ver voor het aantrekken van De Jong aanstipte. Hij staat voor mij synoniem voor lelijk voetbal.quote:
Toch slaagde Feyenoord er vorig seizoen in om mét Til in de basis goed voetbal te spelen. Hoe verklaar je dat dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik vind dit niet leuk om naar te kijken. Als ze het niet meer weten - en dat is nogal regelmatig - dan wordt de lange bal richting De Jong gehanteerd. En ik snap het ook nog wel, want als je zo een wapen hebt moet je het optimaal gebruiken. Dit is precies wat ik ver voor het aantrekken van De Jong aanstipte. Hij staat voor mij synoniem voor lelijk voetbal.
Til is een verschrikking. Dat die ooit 18 miljoen heeft gekost geeft eens temeer aan hoe vertyft de hele voetbalwereld is.
Natuurlijk ben ik positief over Sangaré en Veerman. Dat is gewoon prima om op het middenveld te hebben. Ik vraag me af of Guti uiteindelijk weer op het middenveld komt te spelen en of dat dan ten koste gaat van Til. Tactisch klopt er dan geen jota meer van helaas. Dus Ledezma, Saibari of Xavi op de plek van Til lijkt me de oplossing om er voetbal in te krijgen en niet alleen maar te speculeren op voorzetten of de lange bal op De Jong.
Ik begrijp van Ruud wel dat hij met Til begon vanwege de "flow" maar nu kan je geen bal vasthouden en aansluiten, denk dat dit vermoeiender was dan het zaterdag dinsdag spelen verhaal, Sangare vond ik goed, Veerman aan de bal ook, Gakpo viel me wat tegen al krijgt hij de ballen ook teveel op eigen helft.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik vind dit niet leuk om naar te kijken. Als ze het niet meer weten - en dat is nogal regelmatig - dan wordt de lange bal richting De Jong gehanteerd. En ik snap het ook nog wel, want als je zo een wapen hebt moet je het optimaal gebruiken. Dit is precies wat ik ver voor het aantrekken van De Jong aanstipte. Hij staat voor mij synoniem voor lelijk voetbal.
Til is een verschrikking. Dat die ooit 18 miljoen heeft gekost geeft eens temeer aan hoe vertyft de hele voetbalwereld is.
Natuurlijk ben ik positief over Sangaré en Veerman. Dat is gewoon prima om op het middenveld te hebben. Ik vraag me af of Guti uiteindelijk weer op het middenveld komt te spelen en of dat dan ten koste gaat van Til. Tactisch klopt er dan geen jota meer van helaas. Dus Ledezma, Saibari of Xavi op de plek van Til lijkt me de oplossing om er voetbal in te krijgen en niet alleen maar te speculeren op voorzetten of de lange bal op De Jong.
Het scheelt nogal of je een Sangare of een Aursnes hebt qua 'voetbal' op het middenveld natuurlijk. Veerman is een uitstekende voetballer, maar nu eigenlijk wel de enige op het middenveld. Ik denk dat het met Guti & Veerman en Sangare daar bij weer beter kan gaan lopen hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Toch slaagde Feyenoord er vorig seizoen in om mét Til in de basis goed voetbal te spelen. Hoe verklaar je dat dan?
Hoezo jankt hij? Hij geeft gewoon aan dat er weinig herstel is geweest en dat heeft invloed (dat is al lang bewezen).quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Vooraf had ik er voor getekend. Maar er lag 70 minuten lang zoveel ruimte om te voetballen. En steeds kreeg de meest beperkte speler daar de bal. Ik denk dat ik na een kwartier Saibari al naar het midden had gezet en Til het op rechts had laten uitzoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp van Ruud wel dat hij met Til begon vanwege de "flow" maar nu kan je geen bal vasthouden en aansluiten, denk dat dit vermoeiender was dan het zaterdag dinsdag spelen verhaal, Sangare vond ik goed, Veerman aan de bal ook, Gakpo viel me wat tegen al krijgt hij de ballen ook teveel op eigen helft.
1-1 wel een terechte uitslag over de hele wedstrijd maar het had ook slechter af kunnen na die implosie laatste kwartier.
Denk dat in dit soort potjes de warmte en de omstandigheden ook nog wel meespelen. Hoe vaak zijn dit goede wedstrijden?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp van Ruud wel dat hij met Til begon vanwege de "flow" maar nu kan je geen bal vasthouden en aansluiten, denk dat dit vermoeiender was dan het zaterdag dinsdag spelen verhaal, Sangare vond ik goed, Veerman aan de bal ook, Gakpo viel me wat tegen al krijgt hij de ballen ook teveel op eigen helft.
1-1 wel een terechte uitslag over de hele wedstrijd maar het had ook slechter af kunnen na die implosie laatste kwartier.
Daar heb je wel een punt ja. In de Eredivisie is een middenveld met Til en Sangare eigenlijk te stroperig, je hebt iets meer voetbal nodig.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Het scheelt nogal of je een Sangare of een Aursnes hebt qua 'voetbal' op het middenveld natuurlijk. Veerman is een uitstekende voetballer, maar nu eigenlijk wel de enige op het middenveld. Ik denk dat het met Guti & Veerman en Sangare daar bij weer beter kan gaan lopen hoor.
Ongelooflijk inderdaad. Wat een manier.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Check de manier even waarop hij het zegt.
Ik zie weinig bijzonders. Hij is teleurgesteld in het resultaat. Dat lijkt mij logisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het gewoon om een goed resultaat maar het is natuurlijk wel een verschil of je het jezelf moeilijk maakt door continue balverlies en verkeerde keuzes of dat de tegenstander dat doetquote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat in dit soort potjes de warmte en de omstandigheden ook nog wel meespelen. Hoe vaak zijn dit goede wedstrijden?
Veerman is nou bij uitstek een voetballer die ook prima in Amsterdam past.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Maar hij past hier dus perfect dat scheelt
Dat is zo hoor. Het veldspel kan zeker beter, maar toch is het in dit soort potjes vaak ook gewoon overleven. En PSV heeft nooit bekend gestaan om zijn spetterende positiespel.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het gewoon om een goed resultaat maar het is natuurlijk wel een verschil of je het jezelf moeilijk maakt door continue balverlies en verkeerde keuzes of dat de tegenstander dat doet
Iedereen doet dit René. Ajacieden die vooraf aan de JCS zeggen dat er geen excuses zijn met betrekking tot voorbereiding want nu even lang, om na die pot te zeggen dat PSV wedstrijdfitter is omdat ze al eerder competitief spelen. Gebeurd overal.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat je in deze fase van het seizoen blij moet zijn met de overwinningen en punten die je pakt. Er zijn nog spelers die fit moeten worden en aan moeten sluiten. Ramalho, Mauro, Branthwaite, Savio en je mist een Madueke die toch voor de nodige diepgang zorgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hier ook niet weg te slaan bent?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:36 schreef GGMM het volgende:
Dat heb ik gemist helaas, maar als dat zo is is het net zo sneu.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Iedereen doet dit René. Ajacieden die vooraf aan de JCS zeggen dat er geen excuses zijn met betrekking tot voorbereiding want nu even lang, om na die pot te zeggen dat PSV wedstrijdfitter is omdat ze al eerder competitief spelen. Gebeurd overal.
Ik vind het ook niet nodig, maar zo vind ik het ook onnodig om na zo een wedstrijd waar je denk ik met de hakken over de sloot een goed resultaat pakt, om te zeggen dat "ze in de broek gaan poepen" bij de return. Dat zijn gewoon domme teksten.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist helaas, maar als dat zo is is het net zo sneu.
Daar mag je wel gewoon wat van blijven zeggen, vind ik.
Dan heeft hij er wel erg vaak geen zin in.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste middenvelder in de Eredivisie als hij er zin in heeft.
Verdedigende middenvelder ga ik wel in meequote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste middenvelder in de Eredivisie als hij er zin in heeft.
Je hebt wel gelijk hoor maar die 'we hebben maar 2 dagen rust'-hype is ook wel echt iets van de laatste paar jaar. Vrij bizar dat Nederlandse clubs hier zo ongeveer elke Europese ronde over blijven zeuren. Dat gebeurde toch 20 jaar geleden ook niet? En PSV speelde begin 2000 echt niet minder wedstrijden dan nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedereen doet dit René. Ajacieden die vooraf aan de JCS zeggen dat er geen excuses zijn met betrekking tot voorbereiding want nu even lang, om na die pot te zeggen dat PSV wedstrijdfitter is omdat ze al eerder competitief spelen. Gebeurd overal.
Trainer zocht gisteren geen excuses. En die werden hem weldegelijk voor de voeten gegooid; Het stroperige veld, de korte voorbereiding op deze wedstrijd. De Jong hetzelfde. En soms hapt er iemand en dat is in dit geval de - waarschijnlijk - meest uitgesproken persoon.
Wel dus, in het seizoen 2000-2001 speelde je 6 Cl wedstrijden, geen voorrondes. En stond je met 4 wedstrijden in de finale van de beker. Dus (incl. 34 competitiewedstrijden) 44 wedstrijden per seizoen.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hoor maar die 'we hebben maar 2 dagen rust'-hype is ook wel echt iets van de laatste paar jaar. Vrij bizar dat Nederlandse clubs hier zo ongeveer elke Europese ronde over blijven zeuren. Dat gebeurde toch 20 jaar geleden ook niet? En PSV speelde begin 2000 echt niet minder wedstrijden dan nu.
Kortom, kop houden, gelijkspel meenemen en door naar Emmen.
Waar heb jij het dan weer over. Hij zegt toch niets raars.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:31 schreef GGMM het volgende:
Vergeet ook de Nations League en de EK/WK kwalificaties waar spelers van PSV ook aan mee doen. Volgens mij zijn er ook behoorlijk wat meer interlands nu dan pak hem beet 20 jaar terug.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel dus, in het seizoen 2000-2001 speelde je 6 Cl wedstrijden, geen voorrondes. En stond je met 4 wedstrijden in de finale van de beker. Dus (incl. 34 competitiewedstrijden) 44 wedstrijden per seizoen.
Vorig seizoen: 6 wedstrijden voorrondes en toen pas groepsfase EL. Vervolgens 6 wedstrijden EL. En toen nog 6 wedstrijden knockout Conf. League.
Dat zijn 18 Europese wedstrijden.
Dus Europees speel je veel meer (12 wedstrijden).
Vorig seizoen dus:
JC schaal 1x
VCL 6x
EL 6x
Conf. L. 6x (dit kan natuurlijk ook meer of minder zijn)
Beker 5x
Comp. 34x
58 Wedstrijden
Plus dat het seizoen compacter is omdat zonodig het WK in 1 of ander nietszeggend land gehouden moet worden. Dus een pak meer wedstrijden in minder tijd.
Oh je geeft het antwoord al. Nou nou het is wat, meid.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja nu pak je specifiek 2000-2001, maar pak er dan ook eens een 2003-2004 bij ofzo. Vorig seizoen was inderdaad een recordaantal maar dit jaar zijn het er al weer 2 minder en geldt (als je de groepsfase CL haalt) gewoon de oude structuur waarbij je verder gaat in de EL als je derde wordt. Ik blijf het nogal gezeur vinden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wel dus, in het seizoen 2000-2001 speelde je 6 Cl wedstrijden, geen voorrondes. En stond je met 4 wedstrijden in de finale van de beker. Dus (incl. 34 competitiewedstrijden) 44 wedstrijden per seizoen.
Vorig seizoen: 6 wedstrijden voorrondes en toen pas groepsfase EL. Vervolgens 6 wedstrijden EL. En toen nog 6 wedstrijden knockout Conf. League.
Dat zijn 18 Europese wedstrijden.
Dus Europees speel je veel meer (12 wedstrijden).
Vorig seizoen dus:
JC schaal 1x
VCL 6x
EL 6x
Conf. L. 6x (dit kan natuurlijk ook meer of minder zijn)
Beker 5x
Comp. 34x
58 Wedstrijden
Plus dat het seizoen compacter is omdat zonodig het WK in 1 of ander nietszeggend land gehouden moet worden. Dus een pak meer wedstrijden in minder tijd.
Veel plezier met Guus Til jongens.quote:'Aanvallende middenvelder was niet in staat om een simpele aanname of pass goed uit te voeren'
Dank je Scrummie. Wat lief!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Veel plezier met Guus Til jongens.
Guus Til zie ik ook liever niet, zelfde geldt voor Luuk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het geheel eens met deze post.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 09:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom de jaloezie en/of het misgunnen? Veel plezier met de miljoenen uitgaven waarvan grotendeels paniek-/miskopen zullen blijken te zijn en wat de ondergang van Feyenoord gaat worden. Al opgevallen dat ze telkens de enige geïnteresseerde club zijn in de spelers die ze halen? Of denk je dat het scoutingsapparaat zo uitmuntend is bij Feyenoord?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Woorden als 'ondergang' zou ik met (vermoedelijk) de tactisch beste Nederlandse trainer ooit aan het roer niet te snel roepen. Die man heeft vorig jaar van middelmaat ook een goed team gemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waarom de jaloezie en/of het misgunnen? Veel plezier met de miljoenen uitgaven waarvan grotendeels paniek-/miskopen zullen blijken te zijn en wat de ondergang van Feyenoord gaat worden. Al opgevallen dat ze telkens de enige geïnteresseerde club zijn in de spelers die ze halen? Of denk je dat het scoutingsapparaat zo uitmuntend is bij Feyenoord?
Ik zag trouwens in een berichtje dat Savinho geblesseerd is, weet iemand of dat klopt? Nee toch?
Jij had het over begin 2000, niet ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja nu pak je specifiek 2000-2001, maar pak er dan ook eens een 2003-2004 bij ofzo. Vorig seizoen was inderdaad een recordaantal maar dit jaar zijn het er al weer 2 minder en geldt (als je de groepsfase CL haalt) gewoon de oude structuur waarbij je verder gaat in de EL als je derde wordt. Ik blijf het nogal gezeur vinden.
Zijn gewoon harde cijfers, tel daarbij op dat het in Monaco ZEER warm was, en ik vind de toon van Veerman niet eens zo raar.quote:De interessantste studie in dat kader is circa tien jaar geleden gedaan door de World Football Academy van Raymond Verheijen. Op basis van meer dan 27.000 wedstrijden tussen 2001/02 en 2010/11 kwamen daar heldere conclusies uit.
Na slechts twee rustdagen (bijvoorbeeld donderdag-zondag of woensdag-zaterdag) hebben voetbalploegen:
- Minder kans om te winnen (-40%)
- Meer tegendoelpunten in het laatste half uur (+75%)
- Minder doelpunten voor in laatste half uur (-70%)
Dat effect is sterker indien een elftal na slechts twee rustdagen een uitwedstrijd speelt. Bij drie of meer rustdagen doet dit effect zich niet voor. Spelen twee teams tegen elkaar die beide twee rustdagen gehad hebben, dan zijn de bezoekers in het nadeel.
Deze cijfers tonen objectief aan dat donderdag-zondag te kort is om volledig te herstellen. Wetenschappelijke studies onderstrepen dat gegeven. Zo luidt de conclusie van een officieel UEFA-onderzoek dat er meer spierblessures ontstaan bij een schema met minimale rust tussen wedstrijden.
Wacht maar af. Ze geven roekeloos miljoenen uit aan middelmaat, ze hooen vast te klampen maar moeten komend seizoen presteren en anders stort het kaartenhuis keihard in. Ze moeten tweede worden, simple as that.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Woorden als 'ondergang' zou ik met (vermoedelijk) de tactisch beste Nederlandse trainer ooit aan het roer niet te snel roepen. Die man heeft vorig jaar van middelmaat ook een goed team gemaakt.
Derde mag toch ook? Feyenoord is totaal geen Champions League-club.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wacht maar af. Ze geven roekeloos miljoenen uit aan middelmaat, ze hooen vast te klampen maar moeten komend seizoen presteren en anders stort het kaartenhuis keihard in. Ze moeten tweede worden, simple as that.
Dr. Pietjepuk, PhD op Fok: Kop houden, onzin.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij had het over begin 2000, niet ik.
Maar vooruit.
Seizoen 2001-2002, 44 wedstrijden.
Seizoen 2002-2003, 43 wedstrijden
Seizoen 2003-2004, 49 wedstrijden.
Er komen gewoon steeds meer wedstrijden, jij mag het gezeur vinden. Prima, maar dat wil niet zeggen dat de spelers geen recht van spreken hebben.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)igt-blind-en-frenkie
Of dit:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)art/share/9ad4096467
[..]
Zijn gewoon harde cijfers, tel daarbij op dat het in Monaco ZEER warm was, en ik vind de toon van Veerman niet eens zo raar.
Oh ja, dan is het wel de tactisch beste Nederlandse trainer ooit.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Woorden als 'ondergang' zou ik met (vermoedelijk) de tactisch beste Nederlandse trainer ooit aan het roer niet te snel roepen. Die man heeft vorig jaar van middelmaat ook een goed team gemaakt.
Kwaad. Woedend.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Waarom de jaloezie en/of het misgunnen? Veel plezier met de miljoenen uitgaven waarvan grotendeels paniek-/miskopen zullen blijken te zijn en wat de ondergang van Feyenoord gaat worden. Al opgevallen dat ze telkens de enige geïnteresseerde club zijn in de spelers die ze halen? Of denk je dat het scoutingsapparaat zo uitmuntend is bij Feyenoord?
Ik zag trouwens in een berichtje dat Savinho geblesseerd is, weet iemand of dat klopt? Nee toch?
lijkt me niet, dan moeten ze noodgedwongen van alles verkopen, en dan is het maar te hopen dat de spelers nog wat waard zijn. Van koopclub naar verkoopclub in 11 maanden.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Derde mag toch ook? Feyenoord is totaal geen Champions League-club.
Bedankt voor je bijdrage. Ik zal nog eens wat dieper in de aantallen wedstrijden duiken, volgens mij vallen die verschillen allemaal wel mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij had het over begin 2000, niet ik.
Maar vooruit.
Seizoen 2001-2002, 44 wedstrijden.
Seizoen 2002-2003, 43 wedstrijden
Seizoen 2003-2004, 49 wedstrijden.
Er komen gewoon steeds meer wedstrijden, jij mag het gezeur vinden. Prima, maar dat wil niet zeggen dat de spelers geen recht van spreken hebben.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)igt-blind-en-frenkie
Of dit:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)art/share/9ad4096467
[..]
Zijn gewoon harde cijfers, tel daarbij op dat het in Monaco ZEER warm was, en ik vind de toon van Veerman niet eens zo raar.
Of je besteedt je tijd nuttiger en neemt een keer wat aan wat iemand anders je op een presenteerblaadje aanreikt.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ik zal nog eens wat dieper in de aantallen wedstrijden duiken, volgens mij vallen die verschillen allemaal wel mee.
Lammers? Dat was toch vooral zijn zaakwaarnemer waar PSV mot mee had? Ik had niet het idee dat hij zelf zo'n eikel was eigenlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:23 schreef Ciscus het volgende:
Bakkali staat bij mij in de basis als het gaat om oud PSV-voetballers die ik echt niet mag. Net als Lammers onbetwiste basisspeler in het kutstegedragPSV..
Lammers was achteraf gewoon een superdeal, leverde nog 10 miljoen op en heeft daarna nog ongeveer 1 goal gemaakt. Snap niet waarom je die niet zou mogen?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:23 schreef Ciscus het volgende:
Bakkali staat bij mij in de basis als het gaat om oud PSV-voetballers die ik echt niet mag. Net als Lammers onbetwiste basisspeler in het kutstegedragPSV..
Dus als een speler niet genoeg oplevert mag je hem niet?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lammers was achteraf gewoon een superdeal, leverde nog 10 miljoen op en heeft daarna nog ongeveer 1 goal gemaakt. Snap niet waarom je die niet zou mogen?
Pietje mag hem alleen omdat hij roomblank is.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dus als een speler niet genoeg oplevert mag je hem niet?
Lammersquote:Op woensdag 3 augustus 2022 21:23 schreef Ciscus het volgende:
Ben jij voor PSV maat? Morgen melden in het frikandellenbosquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
LammersDie softie hebben we mooi weten te sluiten voor de hoofdprijs. Maar wat was er qua gedrag mis aan die slungel dan?
Ach je bent zaterdag al flink in de kont gepakt. Ik sla morgen even over maat.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben jij voor PSV maat? Morgen melden in het frikandellenbos
We worden gewoon weer kampioen allenquote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach je bent zaterdag al flink in de kont gepakt. Ik sla morgen even over maat.
Inderdaad!quote:Op woensdag 3 augustus 2022 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We worden gewoon weer kampioen allen
Dat is Volendam in een notendopquote:Op donderdag 4 augustus 2022 00:35 schreef De_Pel het volgende:
Fascinerende combinatie van een joodse Diemen-zuid houding met een piep-piep hallo Calimero ondertoontje die veerman.
Katholiek dorp in de Randstad. Ze zijn er op fantastische wijze in geslaagd om daar het slechtste van twee werelden te verenigen.quote:
Er schijnt nog steeds interesse te zijn voor Max. PSV zou rond de 9 willen ontvangen voor hem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 01:41 schreef Ciscus het volgende:
Ona, en Max 8. Lijkt me een no-brainer als we dat kunnen ontvangen. Desnoods gaat Mwene daar maar even staan.
Blijf dan ook ook weg uit het Feyenoord topic en ga daar niet lopen slijmen en hier lopen slijmen tyfusmongoolquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Derde mag toch ook? Feyenoord is totaal geen Champions League-club.
Onbegrijpelijk inderdaad. Zijn repertoire is vrij beperkt (geworden). Of was hij dat eerste seizoen ook niet veel beter, maar viel het per ongeluk net goed? Mauro zal z'n kans wel grijpen vervolgens, die wordt onze lb. (Dingen die je nooit had verwacht te zeggen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er schijnt nog steeds interesse te zijn voor Max. PSV zou rond de 9 willen ontvangen voor hem.
Ik snap niet zo goed wat er met hem gebeurd is, zijn eerste seizoen was toch wel veelbelovend.
pietje tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blijf dan ook ook weg uit het Feyenoord topic en ga daar niet lopen slijmen en hier lopen slijmen tyfusmongool
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:35 schreef Ciscus het volgende:
Vanaf wanneer gaan we het over Emmen hebben? Ze hebben alles verloren in de voorbereiding en geen noemenswaardige spelers (of Zivkovic, dat ooit jonge talent) maar wel een klasse trainer. Moet toch gewoon een frisse dartelende overwinning zonder billenknijpen worden he
Verdedigend is het niet veel, maar ik heb toch wel de hoop dat hij dit jaar aanvallend meer gaat kunnen brengen. Heeft een redelijke tot goede voorzet in huis, en met De Jong en Til gaan we wel een aantal kopgoals scoren natuurlijk. Die Mwene vind ik ook helemaal niets, dus speel dan maar met Max en Mauro op de flanken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er schijnt nog steeds interesse te zijn voor Max. PSV zou rond de 9 willen ontvangen voor hem.
Ik snap niet zo goed wat er met hem gebeurd is, zijn eerste seizoen was toch wel veelbelovend.
Ik vind Mwene best prima hoor (met name op rechts), ik vind hem beter dan ik bijvoorbeeld Arias vond. Hij oogt alleen niet spectaculair.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verdedigend is het niet veel, maar ik heb toch wel de hoop dat hij dit jaar aanvallend meer gaat kunnen brengen. Heeft een redelijke tot goede voorzet in huis, en met De Jong en Til gaan we wel een aantal kopgoals scoren natuurlijk. Die Mwene vind ik ook helemaal niets, dus speel dan maar met Max en Mauro op de flanken.
Misschien mis ik iets, maar voor z’n blessure heb ik hem bijna iedere wedstrijd dat ik keek wel domme fouten zien maken. Dat Mauro de voorkeur kreeg zegt ook wel een hoop natuurlijk, al had je in die periode ook de eerdergenoemde blessure natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind Mwene best prima hoor (met name op rechts), ik vind hem beter dan ik bijvoorbeeld Arias vond. Hij oogt alleen niet spectaculair.
Ook dat zou best vreemd zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zal het aanpassen naar 'die pietje toch!'
Doe even normaal johquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blijf dan ook ook weg uit het Feyenoord topic en ga daar niet lopen slijmen en hier lopen slijmen tyfusmongool
Mwene beter dan Arias? Meen je dat serieus? Sorry hoor maar ik vond Arias toch wel een niveautje beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind Mwene best prima hoor (met name op rechts), ik vind hem beter dan ik bijvoorbeeld Arias vond. Hij oogt alleen niet spectaculair.
Ik zie ook liever Mauro hoor, maar ik zie Mwene maar weinig fout doen; vrij taakgericht en professioneel. Mag wel wat meer verrassing/dreiging in zijn spel brengen. Al met al een prima speler om erbij te hebben, vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets, maar voor z’n blessure heb ik hem bijna iedere wedstrijd dat ik keek wel domme fouten zien maken. Dat Mauro de voorkeur kreeg zegt ook wel een hoop natuurlijk, al had je in die periode ook de eerdergenoemde blessure natuurlijk.
Ik vond Arias zwak als verdediger, hij stond echt vaak aan de verkeerde kant te dekken. Ook was hij fysiek niet sterk. Nee, ik vond dat hij teveel gehyped werd. Leuke gast wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mwene beter dan Arias? Meen je dat serieus? Sorry hoor maar ik vond Arias toch wel een niveautje beter.
Hij is leuk om er bij te hebben inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens. Zeker omdat hij zowel rechts als links in kan vullen, maar dit is in mijn ogen echt niet het niveau dat we na moeten streven. Alle geluk van de wereld dat Mauro een redelijke back blijkt te zijn, anders hadden we diep in de problemen gezeten vorig jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Mauro hoor, maar ik zie Mwene maar weinig fout doen; vrij taakgericht en professioneel. Mag wel wat meer verrassing/dreiging in zijn spel brengen. Al met al een prima speler om erbij te hebben, vind ik.
Dan hadden we geld moeten uitgeven aan back(s) ja, en dan hadden we mogelijk Til niet kunnen halen bijvoorbeeld. En dus de Willy vd Kuijlenschaal niet binnengehengeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is leuk om er bij te hebben inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens. Zeker omdat hij zowel rechts als links in kan vullen, maar dit is in mijn ogen echt niet het niveau dat we na moeten streven. Alle geluk van de wereld dat Mauro een redelijke back blijkt te zijn, anders hadden we diep in de problemen gezeten vorig jaar
waarom tegen Emmen niet vanavond? Deze wedstrijd was wel makkelijker te verplaatsen geweest lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dan hadden we geld moeten uitgeven aan back(s) ja, en dan hadden we mogelijk Til niet kunnen halen bijvoorbeeld. En dus de Willy vd Kuijlenschaal niet binnengehengeld.
Willen nu in een flow komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom tegen Emmen niet vanavond? Deze wedstrijd was wel makkelijker te verplaatsen geweest lijkt me
2-0. Met drommel kon je standaard een 1 invullen bij de tegenpartij in thuiswedstrijd maar in nieuwe keeper we trust. Nu de verdediging nog.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:35 schreef Ciscus het volgende:
Vanaf wanneer gaan we het over Emmen hebben? Ze hebben alles verloren in de voorbereiding en geen noemenswaardige spelers (of Zivkovic, dat ooit jonge talent) maar wel een klasse trainer. Moet toch gewoon een frisse dartelende overwinning zonder billenknijpen worden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |