Er schijnt nog steeds interesse te zijn voor Max. PSV zou rond de 9 willen ontvangen voor hem.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 01:41 schreef Ciscus het volgende:
Ona, en Max 8. Lijkt me een no-brainer als we dat kunnen ontvangen. Desnoods gaat Mwene daar maar even staan.
Blijf dan ook ook weg uit het Feyenoord topic en ga daar niet lopen slijmen en hier lopen slijmen tyfusmongoolquote:Op woensdag 3 augustus 2022 13:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Derde mag toch ook? Feyenoord is totaal geen Champions League-club.
Onbegrijpelijk inderdaad. Zijn repertoire is vrij beperkt (geworden). Of was hij dat eerste seizoen ook niet veel beter, maar viel het per ongeluk net goed? Mauro zal z'n kans wel grijpen vervolgens, die wordt onze lb. (Dingen die je nooit had verwacht te zeggen)quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er schijnt nog steeds interesse te zijn voor Max. PSV zou rond de 9 willen ontvangen voor hem.
Ik snap niet zo goed wat er met hem gebeurd is, zijn eerste seizoen was toch wel veelbelovend.
pietje tochquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blijf dan ook ook weg uit het Feyenoord topic en ga daar niet lopen slijmen en hier lopen slijmen tyfusmongool
quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:35 schreef Ciscus het volgende:
Vanaf wanneer gaan we het over Emmen hebben? Ze hebben alles verloren in de voorbereiding en geen noemenswaardige spelers (of Zivkovic, dat ooit jonge talent) maar wel een klasse trainer. Moet toch gewoon een frisse dartelende overwinning zonder billenknijpen worden he
Verdedigend is het niet veel, maar ik heb toch wel de hoop dat hij dit jaar aanvallend meer gaat kunnen brengen. Heeft een redelijke tot goede voorzet in huis, en met De Jong en Til gaan we wel een aantal kopgoals scoren natuurlijk. Die Mwene vind ik ook helemaal niets, dus speel dan maar met Max en Mauro op de flanken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 06:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er schijnt nog steeds interesse te zijn voor Max. PSV zou rond de 9 willen ontvangen voor hem.
Ik snap niet zo goed wat er met hem gebeurd is, zijn eerste seizoen was toch wel veelbelovend.
Ik vind Mwene best prima hoor (met name op rechts), ik vind hem beter dan ik bijvoorbeeld Arias vond. Hij oogt alleen niet spectaculair.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verdedigend is het niet veel, maar ik heb toch wel de hoop dat hij dit jaar aanvallend meer gaat kunnen brengen. Heeft een redelijke tot goede voorzet in huis, en met De Jong en Til gaan we wel een aantal kopgoals scoren natuurlijk. Die Mwene vind ik ook helemaal niets, dus speel dan maar met Max en Mauro op de flanken.
Misschien mis ik iets, maar voor z’n blessure heb ik hem bijna iedere wedstrijd dat ik keek wel domme fouten zien maken. Dat Mauro de voorkeur kreeg zegt ook wel een hoop natuurlijk, al had je in die periode ook de eerdergenoemde blessure natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind Mwene best prima hoor (met name op rechts), ik vind hem beter dan ik bijvoorbeeld Arias vond. Hij oogt alleen niet spectaculair.
Ook dat zou best vreemd zijn.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zal het aanpassen naar 'die pietje toch!'
Doe even normaal johquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Blijf dan ook ook weg uit het Feyenoord topic en ga daar niet lopen slijmen en hier lopen slijmen tyfusmongool
Mwene beter dan Arias? Meen je dat serieus? Sorry hoor maar ik vond Arias toch wel een niveautje beter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:23 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind Mwene best prima hoor (met name op rechts), ik vind hem beter dan ik bijvoorbeeld Arias vond. Hij oogt alleen niet spectaculair.
Ik zie ook liever Mauro hoor, maar ik zie Mwene maar weinig fout doen; vrij taakgericht en professioneel. Mag wel wat meer verrassing/dreiging in zijn spel brengen. Al met al een prima speler om erbij te hebben, vind ik.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets, maar voor z’n blessure heb ik hem bijna iedere wedstrijd dat ik keek wel domme fouten zien maken. Dat Mauro de voorkeur kreeg zegt ook wel een hoop natuurlijk, al had je in die periode ook de eerdergenoemde blessure natuurlijk.
Ik vond Arias zwak als verdediger, hij stond echt vaak aan de verkeerde kant te dekken. Ook was hij fysiek niet sterk. Nee, ik vond dat hij teveel gehyped werd. Leuke gast wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mwene beter dan Arias? Meen je dat serieus? Sorry hoor maar ik vond Arias toch wel een niveautje beter.
Hij is leuk om er bij te hebben inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens. Zeker omdat hij zowel rechts als links in kan vullen, maar dit is in mijn ogen echt niet het niveau dat we na moeten streven. Alle geluk van de wereld dat Mauro een redelijke back blijkt te zijn, anders hadden we diep in de problemen gezeten vorig jaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 08:32 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Mauro hoor, maar ik zie Mwene maar weinig fout doen; vrij taakgericht en professioneel. Mag wel wat meer verrassing/dreiging in zijn spel brengen. Al met al een prima speler om erbij te hebben, vind ik.
Dan hadden we geld moeten uitgeven aan back(s) ja, en dan hadden we mogelijk Til niet kunnen halen bijvoorbeeld. En dus de Willy vd Kuijlenschaal niet binnengehengeld.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is leuk om er bij te hebben inderdaad, dat ben ik helemaal met je eens. Zeker omdat hij zowel rechts als links in kan vullen, maar dit is in mijn ogen echt niet het niveau dat we na moeten streven. Alle geluk van de wereld dat Mauro een redelijke back blijkt te zijn, anders hadden we diep in de problemen gezeten vorig jaar
waarom tegen Emmen niet vanavond? Deze wedstrijd was wel makkelijker te verplaatsen geweest lijkt mequote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dan hadden we geld moeten uitgeven aan back(s) ja, en dan hadden we mogelijk Til niet kunnen halen bijvoorbeeld. En dus de Willy vd Kuijlenschaal niet binnengehengeld.
Willen nu in een flow komenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom tegen Emmen niet vanavond? Deze wedstrijd was wel makkelijker te verplaatsen geweest lijkt me
2-0. Met drommel kon je standaard een 1 invullen bij de tegenpartij in thuiswedstrijd maar in nieuwe keeper we trust. Nu de verdediging nog.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 07:35 schreef Ciscus het volgende:
Vanaf wanneer gaan we het over Emmen hebben? Ze hebben alles verloren in de voorbereiding en geen noemenswaardige spelers (of Zivkovic, dat ooit jonge talent) maar wel een klasse trainer. Moet toch gewoon een frisse dartelende overwinning zonder billenknijpen worden he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |