abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 juli 2022 @ 15:31:13 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205511983
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:29 schreef Gia het volgende:

[..]
De prestigieuze wijken zijn gebouwd op vroegere akkers. Inderdaad jammer van het landschap.
Hoeveel akkers zijn er precies opgeofferd? En welke fractie van het totale landbouwareaal is dat ongeveer? Is dat een ramp?
Huilen dan.
  zondag 31 juli 2022 @ 15:32:54 #212
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205512010
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Misschien moet dom Nederland dan eens stoppen met te stemmen op FvD, PVV en VVD?
Ik zou sowieso eens uitkijken met 'dom'.

Natuurlijk is het geruststellend voor een hoop dromers dat mensen op PVV en FvD stemmen omdat het inherent racistische half-mensen zijn, door een soort genetische aanleg gepredestineerd om mensen met tintjes te haten, crapuul dat niet opgevoed kan worden. Het zou te confronterend zijn om eens met mensen uit achterstandswijken en binnensteden van middelgrote en grote steden in Nederland te praten en te vragen waarom ze genoeg hebben van immigratie en islam. Misschien komen daar wel dingen uit die meer te maken hebben met leefbaarheid, overlast, vervreemding e.d. dan met een a priori aanwezige kwade natuur.

Probeer 't eens.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 juli 2022 @ 15:34:48 #213
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205512045
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh, ik reageer gewoon niet op alle zaken die er niet toe doen in deze discussie. Zoals dit:
[..]

Precies zoals ik al zei; wat Gia en ik gewoon zien hier 'doet er niet toe'. Dat we ons daarom zorgen maken is 'irrelevant'. Bestaat niet. Onzin. Verzonnen. Bedacht.

Dank voor de bevestiging.

Plaats nog wat plaatjes van stallen zodat je ook nog wat knuffelpunten scoort bij je makkers, toont ook aan dat je niet eens gelezen hebt dat wat mij betreft ook die allemaal mogen verdwijnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 juli 2022 @ 15:36:40 #214
3542 Gia
User under construction
pi_205512066
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:21 schreef OllieA het volgende:

[..]
Ik zou denken dat die hoogopgeleide import uit Tilburg gehaald kan worden, dan blijft het een beetje Brabanders onder elkaar.
Waarom ze dan moslims importeren begrijp ik niet. Klinkt bijna alsof ze die vanuit Den Haag toegewezen krijgen. Misschien moeten ze in jouw Brabant de grenzen sluiten of zoiets.
En dat er in de wijk Brandevoort weinig groen valt te bekennen ligt toch echt aan de Brabantse planners zelf. Dat valt de import niet te verwijten.
Brandevoort heeft veel groen, maar niet tussen de woningen in de Veste. Eromheen is een groene zone en dan weer allemaal wijkjes, die wel wat ruimer zijn opgezet.
Ik vind het jammer dat het vroegere boerenlandschap hiervoor heeft moeten wijken.
  zondag 31 juli 2022 @ 15:42:16 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205512170
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Precies zoals ik al zei; wat Gia en ik gewoon zien hier 'doet er niet toe'. Dat we ons daarom zorgen maken is 'irrelevant'. Bestaat niet. Onzin. Verzonnen. Bedacht.

Dank voor de bevestiging.
Dat zegt niemand. Het heeft alleen bijzonder weinig met het stikstofprobleem te maken; dat hadden we namelijk ook gehad zonder "verdozing en de aanleg van wanstaltige bedrijventerreinen of idioot dure woningen, anderzijds het ophokken van migranten en asielzoekers in de wijk".
quote:
Plaats nog wat plaatjes van stallen zodat je ook nog wat knuffelpunten scoort bij je makkers.
Mimimimi Isdatzo laat vervelende plaatjes zien die niet overeenkomen met het romantische beeld dat ik, eigenlijk tegen beter weten in, voor mezelf in stand probeer te houden van het Brabantse platteland :'( .

quote:
toont ook aan dat je niet eens gelezen hebt dat wat mij betreft ook die allemaal mogen verdwijnen.
Jawel. Maar dan moet je in een ander topic klagen over "verdozing en de aanleg van wanstaltige bedrijventerreinen of idioot dure woningen, anderzijds het ophokken van migranten en asielzoekers in de wijk". Bij voorkeur in een topic waar dat wel relevant is in de context van het topic.
Huilen dan.
  zondag 31 juli 2022 @ 15:43:38 #216
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205512190
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-en-natuurherstel

Ik had deze vraag ook graag gezien in het geval van TATA die IN en NAAST een natura 2000 gebied ligt
quote:
DEN HAAG - Kamerleden Caroline van der Plas (BoerBurgerBeweging) en Pieter Omtzigt willen weten welke garanties er zijn dat de natuur zich herstelt als veehouderijen stoppen.
In 26 nieuwe Kamervragen aan minister Christianne van der Wal (Natuur en Stikstof) willen ze ook weten hoeveel veehouderijen in Natura 2000-gebieden moeten stoppen om te voldoen aan de door het kabinet gewenste stikstofreductie van 95 procent.
quote:
,,Kunt u een overzicht geven dat het causale verband aantoont tussen de in het verleden specifiek opgekochte veehouderijbedrijven en natuurherstel in nabijgelegen natuurgebieden", is een van de vragen van de Kamerleden aan de minister.

Naast het aantal veehouderijen dat zou moeten stoppen, willen beide Kamerleden ook de omvang van deze bedrijven weten.
De minister moet daarbij tevens in kaart brengen of deze bedrijven nu neveninkomsten hebben uit zaken als een boerencamping, bed and breakfast of een boerenwinkel.

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 31 juli 2022 @ 15:43:55 #217
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205512197
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik zou sowieso eens uitkijken met 'dom'.

Natuurlijk is het geruststellend voor een hoop dromers dat mensen op PVV en FvD stemmen omdat het inherent racistische half-mensen zijn, door een soort genetische aanleg gepredestineerd om mensen met tintjes te haten, crapuul dat niet opgevoed kan worden. Het zou te confronterend zijn om eens met mensen uit achterstandswijken en binnensteden van middelgrote en grote steden in Nederland te praten en te vragen waarom ze genoeg hebben van immigratie en islam. Misschien komen daar wel dingen uit die meer te maken hebben met leefbaarheid, overlast, vervreemding e.d. dan met een a priori aanwezige kwade natuur.

Probeer 't eens.
En dus is dan discriminatie en racisme de oplossing? Ook hier geldt overigens dat de oorsprong van het probleem op rechts te vinden is. Goedkope werkkrachten, uitbuiting, of om iets verder terug te gaan kolonialisme en imperialisme. Een verleden wat qua migrantenstromen nog steeds relevant is. Zelfs de militante islam heeft een enorme boost gekregen door rechtse bemoeienissen ter plekke.

Maar waarom wil jij die Nederlander dan in zijn achterstandswijk laten zitten? Waarom gun je hem geen huis in nieuwe wijken waar nu geen ruimte voor is?
  zondag 31 juli 2022 @ 15:46:03 #218
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205512225
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat zegt niemand. Het heeft alleen bijzonder weinig met het stikstofprobleem te maken; dat hadden we namelijk ook gehad zonder "verdozing en de aanleg van wanstaltige bedrijventerreinen of idioot dure woningen, anderzijds het ophokken van migranten en asielzoekers in de wijk".
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
[..]
Mimimimi Isdatzo laat vervelende plaatjes zien die niet overeenkomen met het romantische beeld dat ik, eigenlijk tegen beter weten in, voor mezelf in stand probeer te houden van het Brabantse platteland :'( .
[..]
Jawel. Maar dan moet je in een ander topic klagen over "verdozing en de aanleg van wanstaltige bedrijventerreinen of idioot dure woningen, anderzijds het ophokken van migranten en asielzoekers in de wijk". Bij voorkeur in een topic waar dat wel relevant is in de context van het topic.
[..]
Jawel. Maar dan moet je in een ander topic klagen over "verdozing en de aanleg van wanstaltige bedrijventerreinen of idioot dure woningen, anderzijds het ophokken van migranten en asielzoekers in de wijk".
Je leest dus echt gewoon niet. Zelfs al weken terug aangehaald dat die stallen mogen verdwijnen. Graag zelfs. Mooie ruimte voor akkerbouw en natuur. Maar goed, als je verder niets leest, snap ik dat je blijft hangen in je frame. Wel zo makkelijk.

En dat je niet begrijpt dat dit thema samenhangt met bovengenoemde euvelen is precies het probleem. En de reden ook dat de hamvraag - wanneer is het genoeg - nooit beantwoord zal worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 juli 2022 @ 15:47:03 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205512248
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
En dus is dan discriminatie en racisme de oplossing? Ook hier geldt overigens dat de oorsprong van het probleem op rechts te vinden is. Goedkope werkkrachten, uitbuiting, of om iets verder terug te gaan kolonialisme en imperialisme. Een verleden wat qua migrantenstromen nog steeds relevant is. Zelfs de militante islam heeft een enorme boost gekregen door rechtse bemoeienissen ter plekke.

Maar waarom wil jij die Nederlander dan in zijn achterstandswijk laten zitten? Waarom gun je hem geen huis in nieuwe wijken waar nu geen ruimte voor is?
Welke discriminatie en welk racisme?

Dat dit verder op conto van rechts te schrijven is lijkt me duidelijk.

En als we het over luchtkastelen hebben: jij denkt dat er woningen gebouwd gaan worden om mensen UIT de binnenstad te krijgen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 juli 2022 @ 15:49:08 #220
3542 Gia
User under construction
pi_205512298
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoeveel akkers zijn er precies opgeofferd? En welke fractie van het totale landbouwareaal is dat ongeveer? Is dat een ramp?

Het hele gedeelte links op dit kaartje is nu volgebouwd. Schutsboom, Brand, Brandevoort, Medevoort. Bij Schooten sluit het aan op Stiphout. Ook het gedeelte in het midden, Ganzewinkel en Haagsche Beemden is volgebouwd, maar dat was al in de jaren 70.

Ter vergelijking:

Dit was in 2016. En er is sindsdien nog veel meer bijgebouwd.

[ Bericht 19% gewijzigd door Gia op 31-07-2022 15:59:46 ]
  zondag 31 juli 2022 @ 15:53:45 #221
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205512361
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tuurlijkis dat geen ramp, koop maar een 20% landbouw weg , maar eerst aantonen dat het ietwat zinvol is

want deze hele stikstof exercitie is gewoon het proberen recht te trekken van de eigen Brussel lik problemen van de politiek
Het haalt geen ene zak uit

Doe nu gewoon de normen omhoog net als in omringende landen dan is dat ook weer klaar.

en als er hier een groen geel gespikkeld vogeltje verdwijnt nou dan zal t wel niet zo een sterk beestje zijn, en zal ie t in Duitsland wel leuker vinden
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_205512443
Het zijn de gemeentes, die vertegenwoordigd worden door de eigen lokale bevolking, die de winst opstrijken van het omzetten van landbouwgrond naar bouwgrond. lol.

[ Bericht 0% gewijzigd door Makrelis op 31-07-2022 16:01:42 (punt en komma) ]
  zondag 31 juli 2022 @ 16:00:38 #223
403588 mcmlxiv
pi_205512504
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welke discriminatie en welk racisme?

Dat dit verder op conto van rechts te schrijven is lijkt me duidelijk.

En als we het over luchtkastelen hebben: jij denkt dat er woningen gebouwd gaan worden om mensen UIT de binnenstad te krijgen?
Het racisme van PVV en FVD.

Zolang “praktisch opgeleid” Nederland niet begrijpt dat de VVD niet haar vriend is gaat er niet zoveel veranderen. Simpel zat. En verder opschuiven naar rechts of one-issue partijen helpen ook geen zak. Niet gaan stemmen wat onder laag opgeleid ook best wel een dingetje is helpt ook niet.
  zondag 31 juli 2022 @ 16:01:11 #224
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205512514
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:58 schreef Makrelis het volgende:
Het zijn de gemeentes, die vertegenwoordigd worden door de eigen lokale bevolking, die de winst opstrijken van het omzetten van landbouwgrond naar bouwgrond. lol,
is een goede zaak toch van stront velden naar waardevol vastgoed

Ik ben voor

De stikstof is waanzin maaar strontvelden omzetten naar Recreatie en vastgoed dat lijkt me voor de BV Nederladn een waardevolle investering
  zondag 31 juli 2022 @ 16:02:13 #225
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205512558
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:49 schreef Gia het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Het hele gedeelte links op dit kaartje is nu volgebouwd. Schutsboom, Brand, Brandevoort, Medevoort. Bij Schooten sluit het aan op Stiphout. Ook het gedeelte in het midden, Ganzewinkel en Haagsche Beemden is volgebouwd, maar dat was al in de jaren 70.

Ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Dit was in 2016. En er is sindsdien nog veel meer bijgebouwd.
Yup, wordt een grote betonnen massa. Genot.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 juli 2022 @ 16:03:45 #226
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205512607
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
nee men bouwt niet meer zoals in de jaren 50 net na de wereldoorlog, er wordt goed en mooi gebouwd

als ik naar mijn dochters kijk , die wonen mooi en ruim
pi_205512626
quote:

[..]
woningen voor mensen. Brr eng he
  zondag 31 juli 2022 @ 16:05:00 #228
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205512640
quote:
7s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Neuh, ik reageer gewoon niet op alle zaken die er niet toe doen in deze discussie. Zoals dit:
[..]

En toch blijf je constant reageren, dat valt wel op.
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:29 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Misschien moet dom Nederland dan eens stoppen met te stemmen op FvD, PVV en VVD?

En wacht, wonen? Jij bent toch tegen landbouwgrond opofferen voor woningen?
Maar een groot deel van VVD-stemmers is hoogopgeleid. Dus als ik jouw eerdere redenatie even volg zijn die dan juist toch heel erg intelligent? Of gaat dit enkel op voor het deel hoogopgeleiden die net zo denken als jij?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 31 juli 2022 @ 16:05:06 #229
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205512642
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:04 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
ja dan wordt zijn klote flatje misschien wel 1000 euro minder waard als andere mensen mogen wonen
  zondag 31 juli 2022 @ 16:10:04 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205512766
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:04 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
Oh naïeveling
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Redactie Frontpage / Sport zondag 31 juli 2022 @ 16:10:34 #231
426493 crew  PippenScottie
pi_205512777
quote:
10s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En toch blijf je constant reageren, dat valt wel op.
[..]
Maar een groot deel van VVD-stemmers is hoogopgeleid. Dus als ik jouw eerdere redenatie even volg zijn die dan juist toch heel erg intelligent? Of gaat dit enkel op voor het deel hoogopgeleiden die net zo denken als jij?
VVD beleid heeft goed uitgepakt voor de rijkste, zeg, 20 procent van Nederland. Dit zullen overwegend hoogopgeleide mensen zijn. Die je overigens wel egoïsme en korte-termijndenken van verwijten.

Mensen zonder topinkomen die VVD stemmen zijn inderdaad vrij dom.
My friends all drive horses
  zondag 31 juli 2022 @ 16:10:38 #232
3542 Gia
User under construction
pi_205512780
quote:

[..]
Gelukkig heeft de gemeente enkele miljoenen uitgetrokken om onze wijk op te knappen. En willen ze meer groen aan gaan leggen in dit volkswijkje. En echt, ik heb niks tegen de nieuwkomers die hier wonen. Probleem is meer dat ze het liefst de voor- en achtertuin helemaal bestraten, geen groen dus, en problemen hebben met de plaatselijke fauna. Er is zelfs geklaagd bij de woningbouwvereniging over een koppel zwanen. Of die niet weggehaald konden worden, want hun kinderen waren er bang voor. 8)7
  zondag 31 juli 2022 @ 16:13:20 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_205512852
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja dan wordt zijn klote flatje misschien wel 1000 euro minder waard als andere mensen mogen wonen
I.t.t. tot kennelijk een hoop ander volk, is economisch rendement niet mijn religie en heilig dogma.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 31 juli 2022 @ 16:15:27 #234
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_205512893
Lol Sainz is gezien, kan vlak voor het einde weer pitten _O-
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_205512907
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Lol Sainz is gezien, kan vlak voor het einde weer pitten _O-
Kijk ff in welk topic je zit :D
pi_205512979
Met jaarlijks ruim 100.000 mensen erbij is het al een bijna een utopie om genoeg te bouwen om het woonprobleem enigszins op te gaan lossen. Dan kan je wel boeren gaan uitkopen / wegjagen om hun land vol te bouwen maar dat lost uiteindelijk niets op.
Wat zullen overigens die 100.000 mensen die er per jaar bijkomen kosten aan extra stikstof ?
Laten we eerst maar eens iets doen aan de overbevolking die als het aan partijen als D'66, PvdA en Groen Links steeds meer moet worden. Sterker, ze durven niet eens het probleem te onderkennen en lezen andere partijen hooghartig de les die ook maar iets van kritiek hebben op dat grote probleem.
Vroeger was links er voor de gewone man / vrouw maar tegenwoordig willen ze vooral deugen voor hun mede intellectuele soortgenoten.
En nee, dit is geen geen PVV of FvD praatje (zijn de laatste partijen waar ik op zou stemmen) maar dit probleem gaat voor een steeds groter deel van de bevolking een heel groot probleem worden.
Niet gek dat Links al jaren lang slinkt en dat gaat gaat alleen maar meer worden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 31 juli 2022 @ 16:21:55 #237
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205513055
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 15:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
[..]

Je leest dus echt gewoon niet. Zelfs al weken terug aangehaald dat die stallen mogen verdwijnen. Graag zelfs. Mooie ruimte voor akkerbouw en natuur. Maar goed, als je verder niets leest, snap ik dat je blijft hangen in je frame. Wel zo makkelijk.
Dat heb ik gelezen, maar dat zijn wat bijzinnen en is niet de kern van jouw geschuimbek.
quote:
En dat je niet begrijpt dat dit thema samenhangt met bovengenoemde euvelen is precies het probleem. En de reden ook dat de hamvraag - wanneer is het genoeg - nooit beantwoord zal worden.
Er is enige samenhang, maar ook zonder migratie, betonnen jungles, een woningmarktprobleem en distributiedozen hadden we een stikstofprobleem gehad waarop geacteerd moet worden. Dus, beste Etto, hoe gaan we dat stikstofprobleem aanpakken?
Huilen dan.
  zondag 31 juli 2022 @ 16:24:58 #238
403588 mcmlxiv
pi_205513115
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Met jaarlijks ruim 100.000 mensen erbij is het al een bijna een utopie om genoeg te bouwen om het woonprobleem enigszins op te gaan lossen. Dan kan je wel boeren gaan uitkopen / wegjagen om hun land vol te bouwen maar dat lost uiteindelijk niets op.
Wat zullen overigens die 100.000 mensen die er per jaar bijkomen kosten aan extra stikstof ?
Laten we eerst maar eens iets doen aan de overbevolking die als het aan partijen als D'66, PvdA en Groen Links steeds meer moet worden. Sterker, ze durven niet eens het probleem te onderkennen en lezen andere partijen hooghartig de les die ook maar iets van kritiek hebben op dat grote probleem.
Vroeger was links er voor de gewone man / vrouw maar tegenwoordig willen ze vooral deugen voor hun mede intellectuele soortgenoten.
En nee, dit is geen geen PVV of FvD praatje (zijn de laatste partijen waar ik op zou stemmen) maar dit probleem gaat voor een steeds groter deel van de bevolking een heel groot probleem worden.
Niet gek dat Links al jaren lang slinkt en dat gaat gaat alleen maar meer worden.
Gefeliciteerd je bewijst alles wat ik hiervoor geschreven heb.
pi_205513126
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Ik dacht dat Nederland vrij rechts wordt bestuurd al een poosje, dus zonder PvdA en/of Groen Links. De rest van je post is in dit topic ook al lang onderuit gehaald met berekeningen aan de hand van statistiche gegevens.

:O
pi_205513264
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 16:24 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Gefeliciteerd je bewijst alles wat ik hiervoor geschreven heb.
Dat bedoel ik dus, kop in zand steken en het volk wat uiteraard niet zo intellectueel is als dat jij bent wel even de les lezen. Niet zo gek dat er steeds meer mensen een afkeer krijgen van dat hooghartig GL / D'66 toontje.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')