nee men bouwt niet meer zoals in de jaren 50 net na de wereldoorlog, er wordt goed en mooi gebouwdquote:Op zondag 31 juli 2022 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yup, wordt een grote betonnen massa. Genot.
woningen voor mensen. Brr eng hequote:Op zondag 31 juli 2022 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch blijf je constant reageren, dat valt wel op.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, ik reageer gewoon niet op alle zaken die er niet toe doen in deze discussie. Zoals dit:
[..]
Maar een groot deel van VVD-stemmers is hoogopgeleid. Dus als ik jouw eerdere redenatie even volg zijn die dan juist toch heel erg intelligent? Of gaat dit enkel op voor het deel hoogopgeleiden die net zo denken als jij?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:29 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Misschien moet dom Nederland dan eens stoppen met te stemmen op FvD, PVV en VVD?
En wacht, wonen? Jij bent toch tegen landbouwgrond opofferen voor woningen?
ja dan wordt zijn klote flatje misschien wel 1000 euro minder waard als andere mensen mogen wonenquote:
VVD beleid heeft goed uitgepakt voor de rijkste, zeg, 20 procent van Nederland. Dit zullen overwegend hoogopgeleide mensen zijn. Die je overigens wel egoïsme en korte-termijndenken van verwijten.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En toch blijf je constant reageren, dat valt wel op.
[..]
Maar een groot deel van VVD-stemmers is hoogopgeleid. Dus als ik jouw eerdere redenatie even volg zijn die dan juist toch heel erg intelligent? Of gaat dit enkel op voor het deel hoogopgeleiden die net zo denken als jij?
Gelukkig heeft de gemeente enkele miljoenen uitgetrokken om onze wijk op te knappen. En willen ze meer groen aan gaan leggen in dit volkswijkje. En echt, ik heb niks tegen de nieuwkomers die hier wonen. Probleem is meer dat ze het liefst de voor- en achtertuin helemaal bestraten, geen groen dus, en problemen hebben met de plaatselijke fauna. Er is zelfs geklaagd bij de woningbouwvereniging over een koppel zwanen. Of die niet weggehaald konden worden, want hun kinderen waren er bang voor.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
I.t.t. tot kennelijk een hoop ander volk, is economisch rendement niet mijn religie en heilig dogma.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja dan wordt zijn klote flatje misschien wel 1000 euro minder waard als andere mensen mogen wonen
Kijk ff in welk topic je zitquote:Op zondag 31 juli 2022 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Lol Sainz is gezien, kan vlak voor het einde weer pitten
Dat heb ik gelezen, maar dat zijn wat bijzinnen en is niet de kern van jouw geschuimbek.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Je leest dus echt gewoon niet. Zelfs al weken terug aangehaald dat die stallen mogen verdwijnen. Graag zelfs. Mooie ruimte voor akkerbouw en natuur. Maar goed, als je verder niets leest, snap ik dat je blijft hangen in je frame. Wel zo makkelijk.
Er is enige samenhang, maar ook zonder migratie, betonnen jungles, een woningmarktprobleem en distributiedozen hadden we een stikstofprobleem gehad waarop geacteerd moet worden. Dus, beste Etto, hoe gaan we dat stikstofprobleem aanpakken?quote:En dat je niet begrijpt dat dit thema samenhangt met bovengenoemde euvelen is precies het probleem. En de reden ook dat de hamvraag - wanneer is het genoeg - nooit beantwoord zal worden.
Gefeliciteerd je bewijst alles wat ik hiervoor geschreven heb.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Met jaarlijks ruim 100.000 mensen erbij is het al een bijna een utopie om genoeg te bouwen om het woonprobleem enigszins op te gaan lossen. Dan kan je wel boeren gaan uitkopen / wegjagen om hun land vol te bouwen maar dat lost uiteindelijk niets op.
Wat zullen overigens die 100.000 mensen die er per jaar bijkomen kosten aan extra stikstof ?
Laten we eerst maar eens iets doen aan de overbevolking die als het aan partijen als D'66, PvdA en Groen Links steeds meer moet worden. Sterker, ze durven niet eens het probleem te onderkennen en lezen andere partijen hooghartig de les die ook maar iets van kritiek hebben op dat grote probleem.
Vroeger was links er voor de gewone man / vrouw maar tegenwoordig willen ze vooral deugen voor hun mede intellectuele soortgenoten.
En nee, dit is geen geen PVV of FvD praatje (zijn de laatste partijen waar ik op zou stemmen) maar dit probleem gaat voor een steeds groter deel van de bevolking een heel groot probleem worden.
Niet gek dat Links al jaren lang slinkt en dat gaat gaat alleen maar meer worden.
Ik dacht dat Nederland vrij rechts wordt bestuurd al een poosje, dus zonder PvdA en/of Groen Links. De rest van je post is in dit topic ook al lang onderuit gehaald met berekeningen aan de hand van statistiche gegevens.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Met jaarlijks ruim 100.000 mensen erbij is het al een bijna een utopie om genoeg te bouwen om het woonprobleem enigszins op te gaan lossen. Dan kan je wel boeren gaan uitkopen / wegjagen om hun land vol te bouwen maar dat lost uiteindelijk niets op.
Wat zullen overigens die 100.000 mensen die er per jaar bijkomen kosten aan extra stikstof ?
Laten we eerst maar eens iets doen aan de overbevolking die als het aan partijen als D'66, PvdA en Groen Links steeds meer moet worden. Sterker, ze durven niet eens het probleem te onderkennen en lezen andere partijen hooghartig de les die ook maar iets van kritiek hebben op dat grote probleem.
Vroeger was links er voor de gewone man / vrouw maar tegenwoordig willen ze vooral deugen voor hun mede intellectuele soortgenoten.
En nee, dit is geen geen PVV of FvD praatje (zijn de laatste partijen waar ik op zou stemmen) maar dit probleem gaat voor een steeds groter deel van de bevolking een heel groot probleem worden.
Niet gek dat Links al jaren lang slinkt en dat gaat gaat alleen maar meer worden.
Dat bedoel ik dus, kop in zand steken en het volk wat uiteraard niet zo intellectueel is als dat jij bent wel even de les lezen. Niet zo gek dat er steeds meer mensen een afkeer krijgen van dat hooghartig GL / D'66 toontje.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bewijst alles wat ik hiervoor geschreven heb.
Waarom laat men mensen niet zelf woningen bouwen op de plekken waar ruimte is voor een woning? Iedereen zou dan binnen een paar maanden een dak boven het hoofd hebben en binnen een paar jaar meerdere woningen hebben om te wonen.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Vertel wanneer hebben genoemde partijen aangegeven meer migranten te willen? Oh ja en wanneer is GL ook alweer aan de macht geweest?quote:Op zondag 31 juli 2022 16:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, kop in zand steken en het volk wat uiteraard niet zo intellectueel is als dat jij bent wel even de les lezen. Niet zo gek dat er steeds meer mensen een afkeer krijgen van dat hooghartig GL / D'66 toontje.
Welk punt probeer je, in de context van het stikstofprobleem, precies te maken? Die vervelende linkse partijen waar jij nu zo op afgeeft waarschuwen hier immers al ruim 40 jaar voor en met migratie heeft het echt niks te maken.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Een logische aanpak zou hier zijn de grootste vervuilers aan te pakken. En in de top tien staan acht bedrijven.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen, maar dat zijn wat bijzinnen en is niet de kern van jouw geschuimbek.
[..]
Er is enige samenhang, maar ook zonder migratie, betonnen jungles, een woningmarktprobleem en distributiedozen hadden we een stikstofprobleem gehad waarop geacteerd moet worden. Dus, beste Etto, hoe gaan we dat stikstofprobleem aanpakken?
Jouw posts kwamen voornamelijk neer op wat creatief verzonnen claims over intelligentie en stemgedrag. Daar heeft @Pedroso het eigenlijk niet over, en zijn observatie omtrent de tegenwoordige focus van sommige linkse partijen is vrij accuraat.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Gefeliciteerd je bewijst alles wat ik hiervoor geschreven heb.
Het punt dat er aan het grootste probleem van de komende jaren / decennia niets wordt gedaan en zelfs niet over gesproken mag worden. By the way, wat mij betreft is de helft van de bevolking of meer donker van kleur dat is mijn punt niet. Wel dat we steeds meer op een kluitje gaan leven door een explosieve bevolkingsgroei met grote sociale ongelijkheden tot gevolg.quote:Op zondag 31 juli 2022 16:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welk punt probeer je, in de context van het stikstofprobleem, precies te maken? Die vervelende linkse partijen waar jij nu zo op afgeeft waarschuwen hier immers al ruim 40 jaar voor en met migratie heeft het echt niks te maken.
En TATA staal weg van onze mooie Noordzeekustquote:Op zondag 31 juli 2022 16:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een logische aanpak zou hier zijn de grootste vervuilers aan te pakken. En in de top tien staan acht bedrijven.
[..]
Ik dacht dat we het hier over de stikstofproblematiek haddenquote:Op zondag 31 juli 2022 16:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het punt dat er aan het grootste probleem van de komende jaren / decennia niets wordt gedaan en zelfs niet over gesproken mag worden. By the way, wat mij betreft is de helft van de bevolking of meer donker van kleur dat is mij punt niet. Wel dat we steeds meer op een kluitje gaan leven door een explosieve bevolkingsgroei met grote sociale ongelijkheden tot gevolg.
Das waarquote:Op zondag 31 juli 2022 16:33 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom laat men mensen niet zelf woningen bouwen op de plekken waar ruimte is voor een woning? Iedereen zou dan binnen een paar maanden een dak boven het hoofd hebben en binnen een paar jaar meerdere woningen hebben om te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |