abonnement Unibet Coolblue
pi_207799073
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:35 schreef DX11 het volgende:

[..]
Misschien wel handig als je ff wat meer info geeft waar je het precies over hebt.
Keuze tussen het ‘dure’ abonnement en +26,99 /jaar.
En dan F1livetijden van het circuit, raceherhalingen met vertraging.

Is dat wat?
pi_207799094
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2023 21:29 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Als je voor F1 access gaat, dan kan je niet live kijken. De race dus ook niet.
😳 dat heet tv acces inderdaad.
pi_207817203
quote:
2s.gif Op woensdag 25 januari 2023 06:10 schreef hole1988 het volgende:

[..]
Gewoon via Turkije doen. Koopje.
Nog even en we zitten onder de 2 euro per maand. _O- _O- _O-

[ afbeelding ]
Nou, ja... ik weet niet of je mij uit lacht... maar: 1) ik weet niet hoe het werkt (dat is natuurlijk best overkomelijk in dat ik het uitgelegd krijg hoe in te stellen oid), en/maar 2) ik weet niet of IK het kan doen (betaalwijze). Want. Iets met geen creditcard (en nog andere beperkingen aan mijn zijde).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 02-02-2023 11:51:47 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_207820748
quote:
9s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:49 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou, ja... ik weet niet of je mij uit lacht... maar: 1) ik weet niet hoe het werkt (dat is natuurlijk best overkomelijk in dat ik het uitgelegd krijg hoe in te stellen oid), en/maar 2) ik weet niet of IK het kan doen (betaalwijze). Want. Iets met geen creditcard (en nog andere beperkingen aan mijn zijde).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bloed irritant is dat hè elke keer die reacties "Gewoon via Turkije doen" geef dan tenminste ff wat meer uitleg of pleur lekker op uit dit topic (dit is dus niet tegen jou Sally)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 februari 2023 @ 15:59:53 #155
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_207821221
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:15 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja bloed irritant is dat hè elke keer die reacties "Gewoon via Turkije doen" geef dan tenminste ff wat meer uitleg of pleur lekker op uit dit topic (dit is dus niet tegen jou Sally)
een pagina terug (of 2) staat een uitleg, zag ik net. Het komt er op neer dat je dan wel via Google Play ofzoiets moet betalen. Dat heb ik niet en was ik ook niet van plan te gaan gebruiken.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_207821471
quote:
9s.gif Op donderdag 2 februari 2023 10:49 schreef Sally het volgende:

[..]
Nou, ja... ik weet niet of je mij uit lacht... maar: 1) ik weet niet hoe het werkt (dat is natuurlijk best overkomelijk in dat ik het uitgelegd krijg hoe in te stellen oid), en/maar 2) ik weet niet of IK het kan doen (betaalwijze). Want. Iets met geen creditcard (en nog andere beperkingen aan mijn zijde).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 15:15 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ja bloed irritant is dat hè elke keer die reacties "Gewoon via Turkije doen" geef dan tenminste ff wat meer uitleg of pleur lekker op uit dit topic (dit is dus niet tegen jou Sally)
Kijk eens naar post #125
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_207821675
Ik ben ook nog steeds super blij met F1 TV :) en sinds ik voor een paar tientjes een Chrome cast bij m’n 2k OLED TV heb, waarom dat nog nodig was bij zo’n dure TV is een ander verhaal, maar is het helemaal puur genieten nu :) echt stuk beter beeld dan ViaPlay en super vloeiend als je via Chrome cast afspeelt.
pi_207823479
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 16:47 schreef Eagles89 het volgende:
Ik ben ook nog steeds super blij met F1 TV :) en sinds ik voor een paar tientjes een Chrome cast bij m’n 2k OLED TV heb, waarom dat nog nodig was bij zo’n dure TV is een ander verhaal, maar is het helemaal puur genieten nu :) echt stuk beter beeld dan ViaPlay en super vloeiend als je via Chrome cast afspeelt.
Hoe is je ervaring via een browser? en welke browser wordt ervoor aangeraden?
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:26:12 #159
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207823551
Het probleem met Chromecast is dat je nog meer vertraging hebt dan dat je normaal al met een stream hebt. En voor live sporten is dat soms echt een nadeel, omdat je dan al gespoilerd wordt voordat je het moment zelf ziet.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_207823623
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:26 schreef Starflyer het volgende:
Het probleem met Chromecast is dat je nog meer vertraging hebt dan dat je normaal al met een stream hebt. En voor live sporten is dat soms echt een nadeel, omdat je dan al gespoilerd wordt voordat je het moment zelf ziet.
mwa, bij f1 zal je daar toch niet zoveel last van hebben? Of heb je praktijk voorbeelden?
  donderdag 2 februari 2023 @ 19:32:55 #161
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207823691
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:29 schreef blessed19 het volgende:

[..]
mwa, bij f1 zal je daar toch niet zoveel last van hebben? Of heb je praktijk voorbeelden?
Dat mensen in het F1 live topic hier op Fok! al iets posten over iets dat ik nog niet gezien heb.
Bij Chromecast loop je in mijn beleving al gauw een halve minuut achter.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_207823774
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat mensen in het F1 live topic hier op Fok! al iets posten over iets dat ik nog niet gezien heb.
Bij Chromecast loop je in mijn beleving al gauw een halve minuut achter.
Ah, zo. dus als je tijdens de race niet aan het fokken bent, is er geen probleem. :)
pi_207856354
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:22 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Hoe is je ervaring via een browser? en welke browser wordt ervoor aangeraden?
Ik heb dat slechts 1 keer geprobeerd, werkt gewoon prima, maar ik zie de meerwaarde niet zo, ik heb een TV met F1 TV dr op wat perfect vloeiend werkt, ik heb een ipad met de app wat ook vloeiend werkt, dus de browser gebruik ik niet, maar ik weet dat het wel prima werkt mocht ik het willen gebruiken, dus zou je daar geen zorgen over maken, het is sowieso echt qua beeldkwalteit een stap vooruit op ViaPlay, en qua commentaar in meerdere talen, en de voor en nabeschouwingen ook veel beter.
pi_207856579
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:32 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Dat mensen in het F1 live topic hier op Fok! al iets posten over iets dat ik nog niet gezien heb.
Bij Chromecast loop je in mijn beleving al gauw een halve minuut achter.
Maar loop je dan een halve minuut achter op de gebruikelijke streams? Want ViaPlay loopt weer een halve minuut achter op de oude Ziggo live TV beelden om het zo te zeggen. Dan zou F1 TV via chrome cast dus een minuut achter lopen op de ouderwetse TV uitzending, dat zou wel heel erg veel zijn. Dat kan ik me niet voorstellen, ook omdat ik tegelijkertijd op een mobiel apparaat vrijwel dezelfde beelden zie als op TV.
  Moderator zaterdag 4 februari 2023 @ 23:24:37 #165
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_207856685
Met browser/Chromecast loop je inderdaad wat achter. Maar goed, vind dat niet echt een probleem. Ik probeer niet echt de posts te lezen tijdens de race, meestal gooi ik er ff wat uit wat ik ergens van vind maar lees ik niet de laatst geplaatste posts.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_207857484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 23:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met browser/Chromecast loop je inderdaad wat achter. Maar goed, vind dat niet echt een probleem.
Zeker geen probleem, het is nou niet zo dat je de buren hoort juichen ofzo zoals bij een WK voetbal.

Ik keek de races eerst ook nog wel eens een dag later ofzo, maar dat is wel minder handig want dan kom je per ongeluk de uitslag op nu.nl tegen ofzo, das jammer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 5 februari 2023 @ 10:35:00 #167
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_207861002
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 23:20 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Maar loop je dan een halve minuut achter op de gebruikelijke streams? Want ViaPlay loopt weer een halve minuut achter op de oude Ziggo live TV beelden om het zo te zeggen. Dan zou F1 TV via chrome cast dus een minuut achter lopen op de ouderwetse TV uitzending, dat zou wel heel erg veel zijn. Dat kan ik me niet voorstellen, ook omdat ik tegelijkertijd op een mobiel apparaat vrijwel dezelfde beelden zie als op TV.
Ik heb het wel eens vergeleken met Viaplay op mijn tv, en toen liep F1TV bijna een halve minuut achter.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_207863074
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 23:10 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik heb dat slechts 1 keer geprobeerd, werkt gewoon prima, maar ik zie de meerwaarde niet zo, ik heb een TV met F1 TV dr op wat perfect vloeiend werkt, ik heb een ipad met de app wat ook vloeiend werkt, dus de browser gebruik ik niet, maar ik weet dat het wel prima werkt mocht ik het willen gebruiken, dus zou je daar geen zorgen over maken, het is sowieso echt qua beeldkwalteit een stap vooruit op ViaPlay, en qua commentaar in meerdere talen, en de voor en nabeschouwingen ook veel beter.
Ah, mooi. Ik doe alles via mijn nuc die op m'n tv is aangesloten. Imo de besteooptie van alle. :)
pi_207863671
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 12:26 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Ah, mooi. Ik doe alles via mijn nuc die op m'n tv is aangesloten. Imo de besteooptie van alle. :)
Ja dat heb ik 1 weekend gedaan toen ik die app op mijn Tv nog niet werkende kreeg, dat ging toen ook helemaal perfect. Geen gekke haperingen of beeldkwaliteitsverlies oid. F1 TV is als je puur voor F1 kijkt echt zoveel beter dan ViaPlay. Ze staan echt tig stappen voor wat dat betreft. Als je ook voetbal wilt zoals sommigen moet je haast wel aan de ViaPlay maar zelfs dan zou ik persoonlijk als F1 fan er F1 TV alsnog bij nemen voor die paar euro per maand.
pi_207865123
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 23:58 schreef DX11 het volgende:

[..]
Zeker geen probleem, het is nou niet zo dat je de buren hoort juichen ofzo zoals bij een WK voetbal.
Dan had je mij moeten horen Abu Dhabi 2021 bij die inhaalactie _O-
pi_207885072
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 14:16 schreef tralalala het volgende:

[..]
Dan had je mij moeten horen Abu Dhabi 2021 bij die inhaalactie _O-
jep jep jep! :D :D O+ O+ B-) B-) :@ :@ :@
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_207892356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 19:36 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Ah, zo. dus als je tijdens de race niet aan het fokken bent, is er geen probleem. :)
Het "grote" probleem met dit vind ik altijd om de rondetijden/stats app gelijk te krijgen met de beelden die je cast
pi_207894144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 12:47 schreef zolderraam het volgende:

[..]
Het "grote" probleem met dit vind ik altijd om de rondetijden/stats app gelijk te krijgen met de beelden die je cast
Is dat net zo'n drama als die olav mol in sync te krijgen? :{
  dinsdag 7 februari 2023 @ 16:10:29 #174
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_207894530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:43 schreef blessed19 het volgende:

Is dat net zo'n drama als die olav mol in sync te krijgen? :{
Voor mij werkt het beste: GP Radio op pauze zetten op het moment dat het geluid van de leader klinkt.
Start de leader op beeld --> GP Radio van pauze afhalen. ^O^
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_207895597


[ Bericht 100% gewijzigd door hole1988 op 07-02-2023 17:52:48 ]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_207897099
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 15:43 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Is dat net zo'n drama als die olav mol in sync te krijgen? :{
Tijdens kwali en VT valt het wel mee omdat je dan tijd ziet aflopen en je dus op pauze kunt drukken en play op het moment dat het gelijk is. Met de race is het altijd lastig
pi_207900657
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 19:50 schreef zolderraam het volgende:

[..]
Tijdens kwali en VT valt het wel mee omdat je dan tijd ziet aflopen en je dus op pauze kunt drukken en play op het moment dat het gelijk is. Met de race is het altijd lastig
Het is de kunst het meteen vanaf het begin goed te hebben (vanaf de leader). Als je dat meteen goed hebt is t de rest van de race bijna altijd tot het einde perfect. Als je ergens na de leader in moet syncen wordt t een stuk lastiger, maar de pitstops die in beeld komen werken ook heel goed om te syncen, je hoort dan precies als ze de wielen vrijwel simultaan losdraaien en de nieuwe er weer op zetten.
  zondag 12 februari 2023 @ 12:50:44 #178
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
pi_207964135
Vorig jaar kwam F1 tv nog met een aanbieding vlak voor het seizoen. Is dat nu weer te verwachten?
Zing met me mee tot morgenvroeg....
pi_207995614
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vorig jaar kwam F1 tv nog met een aanbieding vlak voor het seizoen. Is dat nu weer te verwachten?
Lijkt me wel, maar ik laat dit keer mn abbo gewoon maar doorlopen..voor die 15 euro geen zin dat hele riedeltje van opzeggen nieuw email adres en account aanmaken weer opnieuw lid worden etc..
pi_208000741
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 12:50 schreef Gerard-Joling het volgende:
Vorig jaar kwam F1 tv nog met een aanbieding vlak voor het seizoen. Is dat nu weer te verwachten?
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 16:48 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Lijkt me wel, maar ik laat dit keer mn abbo gewoon maar doorlopen..voor die 15 euro geen zin dat hele riedeltje van opzeggen nieuw email adres en account aanmaken weer opnieuw lid worden etc..
Ik zit er ook nog op te wachten, maar ga ervan uit van niet - dit seizoen. Ze hebben zich bewezen. En hoeven niet meer te boksen tegen nieuwkomer Viaplee (sorry.... leek me vanaf het begin al 3x niks (voor mij dan)).

Ik heb dan die 65 euro voor 12 maanden weer er voor over :) O+ :s) O+
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208000828
Helaasch... nog steeds (niet):

Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208000840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 22:53 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Het is de kunst het meteen vanaf het begin goed te hebben (vanaf de leader). Als je dat meteen goed hebt is t de rest van de race bijna altijd tot het einde perfect. Als je ergens na de leader in moet syncen wordt t een stuk lastiger, maar de pitstops die in beeld komen werken ook heel goed om te syncen, je hoort dan precies als ze de wielen vrijwel simultaan losdraaien en de nieuwe er weer op zetten.
Dank voor de tips :) ^O^ :*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_208001961
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2023 23:28 schreef Sally het volgende:

[..]
Dank voor de tips :) ^O^ :*
Ja klopt. Wat ik doe is zowel f1tv als Grandprixradio 5 minuten voor het begin van de uitzending al aan te zetten. Dan merk je wel welke eerder is. Vaak is GPR seconden of 10 eerder. Die kan je dan pauzeren. Tot het moment dat de leader begint op F1tv. Dan snel GPR pauzeren tot het beeld ook de leader begint.

Fine tunen doe ik altijd bij het einde van de leader als het beeld inzoomt in het F1 logo. Dan zit je al aardig goed.
pi_208001972
Wie van jullie heeft nog wel eens tijdens een race gehad dat het beeldkwaliteit even minder werd (minder pixels). Ik ging er maar vanuit dat hun servers moeite met de drukte hadden.

Ik stream vanaf mijn telefoon met chromecast naar mn tv
  woensdag 15 februari 2023 @ 07:57:51 #185
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_208002001
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie van jullie heeft nog wel eens tijdens een race gehad dat het beeldkwaliteit even minder werd (minder pixels). Ik ging er maar vanuit dat hun servers moeite met de drukte hadden.

Ik stream vanaf mijn telefoon met chromecast naar mn tv
Wifi is niet de meest stabiele verbinding.
pi_208003155
draait als een zonnetje hier dat F1TV.....en kost geen drol via turkije en met 3 man delen
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_208006412
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie van jullie heeft nog wel eens tijdens een race gehad dat het beeldkwaliteit even minder werd (minder pixels). Ik ging er maar vanuit dat hun servers moeite met de drukte hadden.

Ik stream vanaf mijn telefoon met chromecast naar mn tv
Ja, gebeurt iedere race wel eens. Als ik via multiviewer kijk heb ik er minder last van gek genoeg.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_208008734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 07:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
Wie van jullie heeft nog wel eens tijdens een race gehad dat het beeldkwaliteit even minder werd (minder pixels). Ik ging er maar vanuit dat hun servers moeite met de drukte hadden.

Ik stream vanaf mijn telefoon met chromecast naar mn tv
Je kan de resolutie vast zetten. Druk op het radje en klik bij video quality voor je resolutie.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_208025590
Op hoeveel schermen kan je tegelijk kijken? Met andere woorden: kan je makkelijk je account delen, weet iemand dat?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_208031911
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:51 schreef exile79 het volgende:
Op hoeveel schermen kan je tegelijk kijken? Met andere woorden: kan je makkelijk je account delen, weet iemand dat?
Je kunt volgens mij op 4 schermen tegelijk kijken, MAAR de live race beelden kun je maar op 1 device kijken, en die lijkt me voor iedereen het belangrijkste. Kwalificaties, trainingen, voor- en nabeschouwingen etc kun je wel op meerdere apparaten bekijken.
Nu heb ik in dit topic gelezen dat sommige mensen de race beelden op zondag wél op meerdere apparaten hebben kunnen kijken, maar dit is mij onbekend, ik heb dat in elk geval zelf nooit kunnen ervaren en zou het risico in elk geval niet nemen..

Nu hoop ik dat iemand mij kan helpen om de nieuwe versie van F1 TV (ja er is wéér een nieuwe versie) werkende te krijgen op mijn TV, want ik heb precies hetzelfde gedaan op mijn TV als altijd, download via TV browser op APK de nieuwste versie, maar na installatie van de 2 februari versie is de oude app versie op mijn TV nergens meer te zien, en de nieuwe zie ik ook nergens…
Hoop dat iemand snapt wat er mis is gegaan.

Op mijn andere TV heb ik een chromecast zitten en daar werkt alles vloeiend, maar die kan ik op zondag niet altijd gebruiken.
pi_208032601
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 13:10 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Je kunt volgens mij op 4 schermen tegelijk kijken, MAAR de live race beelden kun je maar op 1 device kijken, en die lijkt me voor iedereen het belangrijkste. Kwalificaties, trainingen, voor- en nabeschouwingen etc kun je wel op meerdere apparaten bekijken.
Nu heb ik in dit topic gelezen dat sommige mensen de race beelden op zondag wél op meerdere apparaten hebben kunnen kijken, maar dit is mij onbekend, ik heb dat in elk geval zelf nooit kunnen ervaren en zou het risico in elk geval niet nemen..

Nu hoop ik dat iemand mij kan helpen om de nieuwe versie van F1 TV (ja er is wéér een nieuwe versie) werkende te krijgen op mijn TV, want ik heb precies hetzelfde gedaan op mijn TV als altijd, download via TV browser op APK de nieuwste versie, maar na installatie van de 2 februari versie is de oude app versie op mijn TV nergens meer te zien, en de nieuwe zie ik ook nergens…
Hoop dat iemand snapt wat er mis is gegaan.

Op mijn andere TV heb ik een chromecast zitten en daar werkt alles vloeiend, maar die kan ik op zondag niet altijd gebruiken.
Als je niet mega krap bij kas zit zou ik voor een paar tientjes gewoon een chromecast halen ipv steeds moeten klooien met apk's op een oude tv. Een voor 20 (of minder?) op Marktplaats of de nieuwere voor 40-55.
pi_208032654
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:05 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Als je niet mega krap bij kas zit zou ik voor een paar tientjes gewoon een chromecast halen ipv steeds moeten klooien met apk's op een oude tv. Een voor 20 (of minder?) op Marktplaats of de nieuwere voor 40-55.
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar die chromecast is dan puur en alleen voor F1 TV…en ik heb het nu al een jaar werkende gekregen oa via hulp van dit forum en het heeft me best wat tijd gekost, dan had ik beter vanaf dag 1 zo’n chromecast kunnen kopen.
Ik was er juist blij mee dat ik het eindelijk gefixt had, en dat ik nu elke paar maand even die nieuwe versie downloadde via TV browser en dat was het dan weer. Maar voor die paar tientjes..je hebt wel gelijk.
Edit: een 4k chromecast kost 69 euro, is dat die 30 euro meer dan van een HD chromecast waard die 39 euro kost? Ik ben echt een leek.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eagles89 op 17-02-2023 14:13:57 ]
pi_208032767
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:08 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar die chromecast is dan puur en alleen voor F1 TV…en ik heb het nu al een jaar werkende gekregen oa via hulp van dit forum en het heeft me best wat tijd gekost, dan had ik beter vanaf dag 1 zo’n chromecast kunnen kopen.
Ik was er juist blij mee dat ik het eindelijk gefixt had, en dat ik nu elke paar maand even die nieuwe versie downloadde via TV browser en dat was het dan weer. Maar voor die paar tientjes..je hebt wel gelijk.
Ja ik ben ook zo hoor, als het niet per se hoeft om geld uit te geven dan bespaar je het toch liever. Maar het klonk als nogal gedoe want kan me herinneren dat je er vorig jaar ook mee zat inderdaad. Dan is het misschien wel het gemak waard dacht ik.
pi_208032805
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:08 schreef Eagles89 het volgende:
Edit: een 4k chromecast kost 69 euro, is dat die 30 euro meer dan van een HD chromecast waard die 39 euro kost? Ik ben echt een leek.
Ik zal kijken maar die nieuwste 4k zag ik laatst voor 55 voorbijkomen, wellicht was het een aanbieding. De HD versie is zo'n 40 euro. Je zit er wel meer future proof mee dan een oudere goedkopere versie via Marktplaats.
pi_208032916
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 13:10 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

https://nl.pepper.com/dis(...)690?page=10#comments

Pepper zegt van wel. ;)
  vrijdag 17 februari 2023 @ 14:23:45 #196
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_208032935
Neem dan wel een Chromecast met Google TV waar je de F1TV app op kunt installeren. Scheelt weer casten :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_208033086
Begin van de maand kon je nog de HD versie krijgen voor 30 en de 4k voor 50, soms zijn er aanbiedingen. Nu is het goedkoopst een Warehouse deal bij Amazon.nl denk ik (kleur sky of wit) iets van 57 voor een 'like new', de 4k. Misschien hebben ze ook de HD iets goedkoper.

Maar 57 vs niks uitgeven is geen klein verschil dus zelf afwegen wat en hoeveel je wil besteden of verder kijken naar de APK oplossing :7 Had zelf eens een 'Nokia 8000 streaming box' (android), maar die kost nu ook veel meer zie ik. @Eagles89
pi_208033615
quote:
In dat geval miss maar wat geld verdienen en mijn account wat ik slechts voor mezelf gebruik aanbieden…maar ik ga het eerst nog even dubbelchecken want dit staat op de F1 TV site…You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted
pi_208033638
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 14:23 schreef Starflyer het volgende:
Neem dan wel een Chromecast met Google TV waar je de F1TV app op kunt installeren. Scheelt weer casten :)
Help me even, een chrome cast los erbij kopen is toch per definitie om een app op je TV te krijgen? Of zijn er ook chrome casts te koop waarbij je alsnog geen app op de TV hebt te staan? Volg het niet meer…
pi_208033679
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 15:24 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
In dat geval miss maar wat geld verdienen en mijn account wat ik slechts voor mezelf gebruik aanbieden…maar ik ga het eerst nog even dubbelchecken want dit staat op de F1 TV site…You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted
5 maart zullen we het weten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')