Wat gek joh.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat wordt gelijk gegooid op complottheorie als ik wat post.
Kom dan met bewijs van Oekraïense oorlogsmisdaden in Rusland.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat wordt gelijk gegooid op complottheorie als ik wat post. Denken dat maar 1 kant zulke misdaden pleegt is verschrikkelijk naïef. Of dacht je dat de Oekraïense Nazi's lievertjes zijn?
Lijkt me alles behalve wenselijk om Facebook-achtige 'bronnen' hier te gaan plaatsen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Kan het hier wel delen als mensen dat willen..gaat vaak om meerdere jonge mannen die begraven worden uit 1 dorp (meestal uit het oosten van de RF).
Amerika heeft het niet over 75.000 doden. Casualties = doden + gewonden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Amerikanen hadden het eergisteren over 75000
Cijfertjes blijven gokken
https://edition.cnn.com/e(...)710cef0291784bc25dca
Het kunnen er mij niet genoeg zijn.
Dan moet je niet juichen als de verliezen aan Russische zijde oplopen want dan kun je ervanopaan dat de andere zijde net zo hard stijgt.quote:
Dacht dat lijstje waar ik aan refereerde het ook had over casualties, net zoals de Amerikanen. My bad.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:36 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Amerika heeft het niet over 75.000 doden. Casualties = doden + gewonden.
Nu reageer je wat emotioneel! Waar zijn de feiten?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat wordt gelijk gegooid op complottheorie als ik wat post. Denken dat maar 1 kant zulke misdaden pleegt is verschrikkelijk naïef. Of dacht je dat de Oekraïense Nazi's lievertjes zijn?
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Natuurlijk was hitler het pure kwaad.
Maar...
Er is maar 1 ding belangrijk, en dat is dat Rusland gaat verliezen. En dat gaat waarschijnlijk alleen lukken als deze oorlog teveel pijn doet bij de eigen bevolking.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan moet je niet juichen als de verliezen aan Russische zijde oplopen want dan kun je ervanopaan dat de andere zijde net zo hard stijgt.
Of als iemand hier zegt, de cijfers kunnen me niet hoog genoeg zijn.
Het zegt alleen iets over de hardheid / felheid en niet wie er aan het winnen is.
Ja echt verschrikkelijk hoe die Oekraïense nazi's zich misdragen in het buitenla... oh wacht.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel relevant ...quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of dat er meer of minder zijn dan Oekraïense slachtoffers is op dat vlak niet relevant.
Het gaat er niet om wie de meeste punten haalt, maar om wat er nodig is om Rusland uit Oekraïne te verdrijven.
Je kunt dus geen voorval noemen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Rusland heeft al lang verloren. Het enige wat ze nu doen is de schade zo veel mogelijk beperken.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding belangrijk, en dat is dat Rusland gaat verliezen.
Oh als ze zich misdragen in Oekraïne zelf dan is er niks aan de handquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja echt verschrikkelijk hoe die Oekraïense nazi's zich misdragen in het buitenla... oh wacht.
Dat zegt niemand, behalve jij, maar het is hoe dan ook nog steeds none of Russia's business.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:02 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Oh als ze zich misdragen in Oekraïne zelf dan is er niks aan de hand
Het ging over veroordelen van zulke zaken wat jij weigert te doen (aan 1 kant).quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, behalve jij, maar het is hoe dan ook nog steeds none of Russia's business.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Het ging over veroordelen van zulke zaken wat jij weigert te doen (aan 1 kant).
Hahaha, mooi dat die kerel al gevonden is. Nu nog fysiek.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:09 schreef capricia het volgende:
https://topcargo200.com/333/
Voor als je oorlogsmisdadiger Vitaly Aroshinov wil bellen of mailen.
Zo kloptie beterquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:10 schreef Isdatzo het volgende:
NeeOfTochJA tijdens WOII: ja iedereen heeft het wel over die Hitler maar dacht je dat die Fransen zulke lieverdjes zijn?!?!?!
De kans dat je de verkeerde pakt blijft natuurlijk altijd aanwezig.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:09 schreef capricia het volgende:
https://topcargo200.com/333/
Voor als je oorlogsmisdadiger Vitaly Aroshinov wil bellen of mailen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |