abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:14:32 #151
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:17:17 #152
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205484617
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die dingen moeten nog geproduceerd worden. Is geen kwestie van wat plankjes in elkaar timmeren hè.
Schijnt dat ze oude Leopards kunnen gebruiken om het productieproces te versnellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door slashdotter3 op 28-07-2022 21:48:18 ]
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:18:42 #153
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205484635
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:09 schreef capricia het volgende:

Ik denk dat landen als Polen en Oekraïne het Russische gevaar mogen gaan afdekken. En natuurlijk de Baltische staten (die onlangs een enorme HIMAR bestelling gedaan hebben).
Het was Polen die de enorme bestelling van 500 deed, de Baltische Staten hebben bij elkaar 15 ofzoiets besteld
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 21:23:13 #155
236264 crew  capricia
pi_205484690
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die dingen moeten nog geproduceerd worden. Is geen kwestie van wat plankjes in elkaar timmeren hè.
Dat zeg ik :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 21:25:05 #156
236264 crew  capricia
pi_205484720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:18 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Het was Polen die de enorme bestelling van 500 deed, de Baltische Staten hebben bij elkaar 15 ofzoiets besteld
Dank!
Dus 100 pantserhouwitser voor Oekraïne en 500 himars voor Polen.
Die allemaal nog geproduceerd moeten worden.

Waar denk jij dat het zwaartepunt van Europa qua oostflank komt te liggen over een paar jaar? :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:26:06 #157
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205484733
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vind het beetje onzinnig wel. Doe gewoon normaal ipv die verheerlijking van een mens doden, wat voor retard het ook moge zijn.
Wat is precies het waardevolle aan de mens Putin? Morgen dood onder helse pijnen lijkt mij reden voor een extra feestdag. Start iemand een crowdfunding-actie om een huurmoordenaar voor hem te regelen dan zou ik per direct bijdragen.

Grote smeerlappen van het niveau Putin verdienen de dood en volslagen minachting, moeilijker is het niet.
pi_205484744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:58 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Hopen op een tactical nuke is wel normaal, maar het verheerlijken van het doden van een van de grootste misdadigers van de 21ste eeuw mag niet?
Dan zou je ook mogen schieten op de afbeeldingen van Bush, Blair, Obama, enz.
pi_205484780
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:26 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Volgens mij gaat dit topic over de oorlog Rusland - Oekraïne? Als je het wil hebben over wat de US (+leiders) allemaal fout doet kun je beter naar BNW gaan.
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:28:49 #160
403588 mcmlxiv
pi_205484787
quote:

[..]
Als jij daar een stijf plassertje van krijgt dan moet je dat vooral doen. Verder nogal sneu om continu niet ter zake doende onzin over figuren of landen die ook niet deugen toe te voegen.
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:30:15 #161
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_205484815
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 19:46 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]
Daar liep toch ook een topic over?
Zag er wel bruut uit, eens even terug zoeken.
Geen idee... maar het staat al jaren still op 300 meter ofzo,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:30:48 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205484825
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat zeg ik :D
Zeg dat dan.
Huilen dan.
pi_205484865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:28 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Volgens mij gaat dit topic over de oorlog Rusland - Oekraïne? Als je het wil hebben over wat de US (+leiders) allemaal fout doet kun je beter naar BNW gaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Als jij daar een stijf plassertje van krijgt dan moet je dat vooral doen. Verder nogal sneu om continu niet ter zake doende onzin over figuren of landen die ook niet deugen toe te voegen.
Misschien even beter lezen waar het argument omgaat. Als je stelt dat het schieten op een afbeelding van Poetin mag, omdat het een oorlogsmisdadiger is, dan zou het ook mogen als het gaat om Bush en co. In het laatste geval mag het echter niet. Dus stel ik hier een dubbele standaard/hypocrisie bloot (waar men blijkbaar niet graag geconfronteerd mee wordt).
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:36:23 #164
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205484869
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:25 schreef capricia het volgende:

Dus 100 pantserhouwitser voor Oekraïne en 500 himars voor Polen.
Die allemaal nog geproduceerd moeten worden.
Vergeet ook niet de 1000 K2 Black Panther tanks die Polen gekocht heeft. Dat spul schijnt echt het beste van het beste te zijn. Het kan via een snorkel een 4m diepe rivier oversteken, APS (om anti tank raketten kapot te knallen) en nog tig vette features.

quote:
Waar denk jij dat het zwaartepunt van Europa qua oostflank komt te liggen over een paar jaar? :D
Ik denk dat dit de laatste oorlog is van Rusland en al die Europese landen zich voor niets bewapenen _O-
Rusland gaat in vele stukjes uit elkaar vallen dus de volgende oorlogen zullen daar eerst plaats vinden. Of eerst een oorlog met China omdat die grond die ze in de 18e eeuw kwijtraakten gaan terugpakken.

[ Bericht 2% gewijzigd door slashdotter3 op 28-07-2022 21:47:03 ]
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 21:48:35 #165
236264 crew  capricia
pi_205485001
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:36 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Vergeet ook niet de 1000 K2 Black Panther tanks die Polen gekocht heeft. Dat spul schijnt echt het beste van het beste te zijn. Het kan via een snorkel een 4m diepe rivier oversteken, APS (om anti tank wapens kapot te knallen) en nog tig vette features.

[..]
Ik denk dat dit de laatste oorlog is van Rusland en al die Europese landen zich voor niets bewapenen _O-

Mocht Rusland nog bestaan ipv in vele stukjes uit elkaar te vallen dan zullen ze zich richten op wederom een niet NATO land maar er blijft weinig over. Georgia zal over 15~20 jaar wel bij de EU en NATO zitten, Kazakhstan haalt momenteel de banden aan met de EU en NATO en heeft een militaire samenwerkingverband met China.
Dat de RF uit elkaar valt. Ja. Grote kans.

Het is aan ons (de EU) om te bepalen waar de nieuwe grenzen komen te liggen. Heel veel ex-soviet staten willen heel graag bij de EU.
Oekraïne (samen met Polen) wordt onze nieuwe buitengrens. Maar veel meer landen willen erbij. Bij ons.
Georgie wil dit ook al jaren (ik zie het toetreden tot de EU niet in de nabije toekomst).
En miss straks Kazachstan met een handelsverdrag? Geen idee.

Ik weet wel dat Rusland zich nu oneindig veel in haar eigen voeten schiet.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205485037
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:36 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
[..]
Misschien even beter lezen waar het argument omgaat. Als je stelt dat het schieten op een afbeelding van Poetin mag, omdat het een oorlogsmisdadiger is, dan zou het ook mogen als het gaat om Bush en co. In het laatste geval mag het echter niet. Dus stel ik hier een dubbele standaard/hypocrisie bloot (waar men blijkbaar niet graag geconfronteerd mee wordt).
Wauw, wat goed van jou. ^O^
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:58:07 #167
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205485069
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat de RF uit elkaar valt. Ja. Grote kans.

Het is aan ons (de EU) om te bepalen waar de nieuwe grenzen komen te liggen. Heel veel ex-soviet staten willen heel graag bij de EU.
Oekraïne (samen met Polen) wordt onze nieuwe buitengrens. Maar veel meer landen willen erbij. Bij ons.
Georgie wil dit ook al jaren (ik zie het toetreden tot de EU niet in de nabije toekomst).
En miss straks Kazachstan met een handelsverdrag? Geen idee.

Ik weet wel dat Rusland zich nu oneindig veel in haar eigen voeten schiet.
Nee hoor, Rusland en _O_ Putin zullen het westen een poepie laten ruiken en we gaan allemaal ten onder. (Driewerf :') )
  donderdag 28 juli 2022 @ 22:00:01 #168
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205485081
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Nee hoor, Rusland en _O_ Putin zullen het westen een poepie laten ruiken en we gaan allemaal ten onder. (Driewerf :') )
Je vergeet "nukes". w/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 22:09:05 #169
236264 crew  capricia
pi_205485184
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:58 schreef bleiblei het volgende:

[..]
:D
Ik zit nogal eens op dat VKontact. Het Russische Facebook zeg maar.
Het is gewoon heel triest wat die bevolking overkomt. En waar ze zelf nog steeds achter staan.
Het is zo triest om te lezen.

Zomaar iemand van vandaag/:
https://m.vk.com/wall-208224354_238
quote:
Vandaag nemen we afscheid van onze held.
Een inwoner van de stad Labytnangi, een waardige zoon van zijn ouders, zijn land, Andrei Ivanov, stierf tijdens een speciale operatie in Oekraïne.
De commandant van de sectie voor het verzamelen en evacueren van de gewonden, Andrey, redde ten koste van zijn leven het leven van zijn kameraden.
Eeuwige herinnering aan jou, soldaat van Rusland!
#HeroesZ
Het is echt heel triest allemaal.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205485238
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:45 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Milde oorlog.

Verwacht dat deze militairen voor de Russische krijgsmacht verschijnen in 3-2-1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Human Rights Watch heeft ook over Russische martelingen en oorlogsmisdaden gepubliceerd.

quote:
Martelingen in detentie
Mensen beschreven in de interviews hoe ze werden gemarteld met lange afranselingen en soms met electroshocks. Ze liepen gebroken ribben, botten en tanden op, ernstige brandwonden, hersenschuddingen, gesprongen bloedvaten in het oog, steekwonden en blauwe plekken.

Een man die protestbijeenkomsten organiseerde werd met een honkbalknuppel geslagen. Een ander moest een maand in het ziekenhuis herstellen voor de verwondingen die hij in detentie had opgelopen. Een derde kon na 7 dagen detentie 'nauwelijks lopen' en had gebroken ribben en een gebroken knieschijf.

Ex-gedetineerden vertelden tijdens hun gevangenschap continu geblinddoekt en geboeid te zijn geweest, nauwelijks te eten en te drinken te hebben gekregen en geen medische hulp.

Op 27 maart martelden Russische soldaten drie leden van Chersons Locale Zelfverdedigingsgroepen: commandant Vitali Laptsjoek, zijn plaatsvervanger Denis Mironov en twee vrijwilligers wier namen om veiligheidsoverwegingen geheim worden gehouden. Mironov (41) stierf aan de verwondingen die hij in detentie opliep. Laptsjoeks lichaam werd op 22 mei in de baai van Cherson gevonden, met zijn armen geboeid en een gewicht aan zijn benen gebonden.
https://www.raamoprusland(...)-zuiden-van-oekraine
pi_205485346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef capricia het volgende:
Ik zit nogal eens op dat VKontact
Wat een bijzondere hobby's heb jij :D
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 22:37:02 #172
236264 crew  capricia
pi_205485422
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik kan je vertellen dat het eindeloos veel inzichten geeft.

De Oekraïense filmpjes (van een afstand) met een stoer muziekje eronder over hoe ze een Russische tank met een drone uitschakelen, hoe vermakelijk ook, kennen we allemaal.
En nu zie ik opeens de dorpen, waar deze jonge mensen vandaan komen. Hun moeders, hun ellende.

Nou...ik heb daar wel een mening over. Namelijk: ze komen nooit uit Moskou, altijd uit arme uithoeken van de Russische Federatie, en heel vaak is er een zwangere vrouw op de achtergrond of een moeder met kanker (bla bla) en wil de simpele ziel gewoon extra geld verdienen, en uiteindelijk wordt hij dan gedenazificeerd. :')

Als je geboren bent in zo'n uithoek ben je gewoon fucked for life.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 juli 2022 @ 22:38:47 #173
117098 Hathor
Effe niet
pi_205485439
quote:

[..]
Ga vooral je gang.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_205485442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:58 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Hopen op een tactical nuke is wel normaal, maar het verheerlijken van het doden van een van de grootste misdadigers van de 21ste eeuw mag niet?
Whaaaaaatttaaabout
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 22:40:42 #175
236264 crew  capricia
pi_205485459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik zit nu ook op telegram. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205485504
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef capricia het volgende:

[..]
:D
Ik zit nogal eens op dat VKontact. Het Russische Facebook zeg maar.
Het is gewoon heel triest wat die bevolking overkomt. En waar ze zelf nog steeds achter staan.
Het is zo triest om te lezen.

Zomaar iemand van vandaag/:
https://m.vk.com/wall-208224354_238
[..]
Het is echt heel triest allemaal.
Ook te lezen daar:

Verenigd Rusland heeft een hulpcentrum geopend in de bevrijde stad Svatovo in de Volksrepubliek Loehansk. Nu wonen hier ook vluchtelingen uit andere nederzettingen, die allemaal ondersteuning nodig hebben

Verenigd Rusland, klinkt alsof de groep streeft naar annexatie van Oekraïne, en dat ze spreken van bevrijde steden bevestigt dat nog meer.

Ik heb geen meelij met die omgekomen Russen...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205485508
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:28 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Nee, jij moet consequent zijn in wat je beweert. Dat ben je niet dus heeft het geen zin. Daarom zeg ik ook niet dat Poetin dood moet omdat zo en zo, want dan moeten er vele andere ook. Ergo, ik laat me niet uit over zoiets stompzinnigheid. Maar dat Poetin een klootzak is is duidelijk.
pi_205485514
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ook te lezen daar:

Verenigd Rusland heeft een hulpcentrum geopend in de bevrijde stad Svatovo in de Volksrepubliek Loehansk. Nu wonen hier ook vluchtelingen uit andere nederzettingen, die allemaal ondersteuning nodig hebben

Verenigd Rusland, klinkt alsof de groep streeft naar annexatie van Oekraïne, en dat ze spreken van bevrijde steden bevestigt dat nog meer.
Verenigd Rusland is de politieke partij van Poetin.
pi_205485518
quote:

[..]
Ook te lezen daar:

Das toch de politieke partij van Poetin?
pi_205485535
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:46 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Das toch de politieke partij van Poetin?
Ah,ik zie het.
Maar lees die VK pagina van ze maar...
Gaat vooral over de bevrijding van de Donbass...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205485568
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik kan je vertellen dat het eindeloos veel inzichten geeft.

De Oekraïense filmpjes (van een afstand) met een stoer muziekje eronder over hoe ze een Russische tank met een drone uitschakelen, hoe vermakelijk ook, kennen we allemaal.
En nu zie ik opeens de dorpen, waar deze jonge mensen vandaan komen. Hun moeders, hun ellende.

Nou...ik heb daar wel een mening over. Namelijk: ze komen nooit uit Moskou, altijd uit arme uithoeken van de Russische Federatie, en heel vaak is er een zwangere vrouw op de achtergrond of een moeder met kanker (bla bla) en wil de simpele ziel gewoon extra geld verdienen, en uiteindelijk wordt hij dan gedenazificeerd. :')

Als je geboren bent in zo'n uithoek ben je gewoon fucked for life.
En daarom zou het zowel voor hun als voor ons, Europeanen, beter zijn wanneer Rusland in allerlei republieken uiteen zou vallen. Dan kunnen de inwoners van de verschillende deelrepublieken zelf over hun lot beslissen en dan zou het agressieve militarisme en expansionisme van Moskou en Sint Petersburg eindelijk onschadelijk gemaakt worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 22:55:12 #182
236264 crew  capricia
pi_205485582
quote:

[..]
Ook te lezen daar:

Ik lees het nu al een paar weken. En ze zijn zo overtuigd van het feit dat hun omgekomen zoon/familielid bezig was met een soort Stalingrad. Het is heel eng en ook heel triest.

Ze zijn we werkelijk van overtuigd.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 22:58:40 #183
236264 crew  capricia
pi_205485605
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:53 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
En daarom zou het zowel voor hun als voor ons, Europeanen, beter zijn wanneer Rusland in allerlei republieken uiteen zou vallen. Dan kunnen de inwoners van de verschillende deelrepublieken zelf over hun lot beslissen en dan zou het agressieve militarisme en expansionisme van Moskou en Sint Petersburg eindelijk onschadelijk gemaakt worden.
Ja. Maar ja.. dat lukt dus niet als zo'n land niet in een of andere invloedssfeer opgenomen wordt. En ik hoef ze ook niet allemaal bij de EU. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205485612
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik lees het nu al een paar weken. En ze zijn zo overtuigd van het feit dat hun omgekomen zoon/familielid bezig was met een soort Stalingrad. Het is heel eng en ook heel triest.

Ze zijn we werkelijk van overtuigd.
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat een volk dat beweert zo onder de gruwelen van WO II geleden te hebben en in staat is mensen in de ruimte te brengen anno 2022 net zo makkelijk tot genocide en weerzinwekkende oorlogsmisdaden te bewegen is als IS-ers.
pi_205485614
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:53 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Dat is niet iedereen met je eens. Die instabiliteit kan ook catastrofaal zijn.
pi_205485619
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:58 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Maar ja.. dat lukt dus niet als zo'n land niet in een of andere invloedssfeer opgenomen wordt. En ik hoef ze ook niet allemaal bij de EU. :D
Het Europese deel dient in ieder geval geïsoleerd en kapot gesanctioneerd te worden, dat is nl. de bron van alle kwaad.
pi_205485630
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 23:06:46 #188
236264 crew  capricia
pi_205485657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:00 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat een volk dat beweert zo onder de gruwelen van WO II geleden te hebben en in staat is mensen in de ruimte te brengen anno 2022 net zo makkelijk tot genocide en weerzinwekkende oorlogsmisdaden te bewegen is als IS-ers.
Ja. Maar..
Ik moet ook eerlijk zeggen voor dat volk, dat velen ook geen contract willen tekenen. Maar dat de salarissen ook wel extreem hoog liggen in zo'n dorp ten opzichte met wat ze normaal kunnen verdienen.

Dat is van 400 euro normaal per maand naar 2000 euro. Als je een contract voor een jaar tekent.
En vooral de Aziatische bevolking is gewoon de klos.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205485658
Russische bloggers roepen op tot meer oorlog en algehele mobilisatie
https://nos.nl/l/2438670
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 28 juli 2022 @ 23:07:22 #190
403588 mcmlxiv
pi_205485661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 22:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, jij moet consequent zijn in wat je beweert. Dat ben je niet dus heeft het geen zin. Daarom zeg ik ook niet dat Poetin dood moet omdat zo en zo, want dan moeten er vele andere ook. Ergo, ik laat me niet uit over zoiets stompzinnigheid. Maar dat Poetin een klootzak is is duidelijk.
mensen als jij blijven ontkennen dat Putin van een heel ander niveau kwaadaardigheid is, een niveau wat overeenkomt met duistere figuren uit het recente verleden, dat is het probleem. En vanwege die ontkenning gooien jullie er dan continu “ja maar” en andere vergoelijkingen in. Lekker belangrijk dat Bush en Blair ook niet deugden, ze waren in ieder geval geen dictators die tegenstanders vergiftigden of hun eigen militairen aanzetten tot verkrachting, kindermoord of andere oorlogsmisdaden.
pi_205485684
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
mensen als jij blijven ontkennen dat Putin van een heel ander niveau kwaadaardigheid is, een niveau wat overeenkomt met duistere figuren uit het recente verleden, dat is het probleem. En vanwege die ontkenning gooien jullie er dan continu “ja maar” en andere vergoelijkingen in. Lekker belangrijk dat Bush en Blair ook niet deugden, ze waren in ieder geval geen dictators die tegenstanders vergiftigden of hun eigen militairen aanzetten tot verkrachting, kindermoord of andere oorlogsmisdaden.
Emotie ipv ratio. Ik onthou me van die stompzinnigheid, laten we het bij de feiten houden. Kinderlijke manier van discussiëren jij.
pi_205485686
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Twitter is zelfs minder vervelend.
pi_205485778
twitter
pi_205485797
Nederland heeft de landmacht in principe om de Russen te bevechten.
Nuja doneer gewoon aan Oekraïne wat zij willen hebben.
Wij gebruiken het toch niet meer nadat de Russen verslagen zijn de eerste tien jaar.
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 23:37:52 #195
236264 crew  capricia
pi_205485833
twitter

Wat ik zo zie en lees, geloof ik dit wel. Vooral de armere delen zijn zwaar de pinuut.
Ik zie op vKontact dorpen met 1 a 2 doden per lagere school. Absurd.

Kan het hier wel delen als mensen dat willen..gaat vaak om meerdere jonge mannen die begraven worden uit 1 dorp (meestal uit het oosten van de RF).
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 28 juli 2022 @ 23:42:06 #196
36431 bleiblei
pi_205485856
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Emotie ipv ratio. Ik onthou me van die stompzinnigheid, laten we het bij de feiten houden. Kinderlijke manier van discussiëren jij.
Wauw :o ;( .
Dit soort stupiditeit blijft indrukwekkend. Op de man, zonder onderbouwing roepen dat dat je je bij feiten houdt en anderen beschuldigen van hetgeen dat je zelf doet.

1 woord... wauw ;( .
Mijn vertrouwen in de Europese burger huilt.
  donderdag 28 juli 2022 @ 23:47:13 #197
36431 bleiblei
pi_205485888
Nee, nee, ik huil niet. Ik troost mij met de gedachte dat er wel zo een klein uitzonderlijk percentage van de mensen zich met dit soort argumenten in slaap sust dat het probleem niet daar, maar hier ligt. Dat het feitelijk te verwaarlozen is als je kijkt naar het groter geheel :) .
pi_205485952
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:00 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dat is niet iedereen met je eens. Die instabiliteit kan ook catastrofaal zijn.
slechterr als nu kan het niet voor europa. Poetin is een oorlog tegen de democratie en vrijheid van het westen begonnen. Dus graag die chaos in Rusland kunnen wij gwwoon door met ons eigen leven. Nu bedreigt hij onze manier van leven en besmet onze manier van leven. Weg met hichelaars die samen spannen tegen onze cultuur.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 00:10:06 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205485995
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]

Wat ik zo zie en lees, geloof ik dit wel. Vooral de armere delen zijn zwaar de pinuut.
Ik zie op vKontact dorpen met 1 a 2 doden per lagere school. Absurd.

Kan het hier wel delen als mensen dat willen..gaat vaak om meerdere jonge mannen die begraven worden uit 1 dorp (meestal uit het oosten van de RF).
Delen svp! :Y
  vrijdag 29 juli 2022 @ 00:13:58 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205486016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederland heeft de landmacht in principe om de Russen te bevechten.
Nuja doneer gewoon aan Oekraïne wat zij willen hebben.
Wij gebruiken het toch niet meer nadat de Russen verslagen zijn de eerste tien jaar.
Dit dus :Y
Al die West Europese legers zijn er voornamelijk om tegen de Russen te vechten dus doneer het materiaal maar aan Ukraine om te gebruiken waarvoor het bedoeld is.

Maar daarintegen gaat Ukraine binnen een paar weken/maanden toch overspoeld worden met 40 miljard dollar aan LendLease wapens uit Amerika wat 100x groter is dan onze bijdrage. We kunnen net zo goed daarop wachten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')