Ook te lezen daar:quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:09 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Ik zit nogal eens op dat VKontact. Het Russische Facebook zeg maar.
Het is gewoon heel triest wat die bevolking overkomt. En waar ze zelf nog steeds achter staan.
Het is zo triest om te lezen.
Zomaar iemand van vandaag/:
https://m.vk.com/wall-208224354_238
[..]
Het is echt heel triest allemaal.
Nee, jij moet consequent zijn in wat je beweert. Dat ben je niet dus heeft het geen zin. Daarom zeg ik ook niet dat Poetin dood moet omdat zo en zo, want dan moeten er vele andere ook. Ergo, ik laat me niet uit over zoiets stompzinnigheid. Maar dat Poetin een klootzak is is duidelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Als jij daar een stijf plassertje van krijgt dan moet je dat vooral doen. Verder nogal sneu om continu niet ter zake doende onzin over figuren of landen die ook niet deugen toe te voegen.
Verenigd Rusland is de politieke partij van Poetin.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook te lezen daar:
Verenigd Rusland heeft een hulpcentrum geopend in de bevrijde stad Svatovo in de Volksrepubliek Loehansk. Nu wonen hier ook vluchtelingen uit andere nederzettingen, die allemaal ondersteuning nodig hebben
Verenigd Rusland, klinkt alsof de groep streeft naar annexatie van Oekraïne, en dat ze spreken van bevrijde steden bevestigt dat nog meer.
Das toch de politieke partij van Poetin?quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook te lezen daar:
Verenigd Rusland heeft een hulpcentrum geopend in de bevrijde stad Svatovo in de Volksrepubliek Loehansk. Nu wonen hier ook vluchtelingen uit andere nederzettingen, die allemaal ondersteuning nodig hebben
Verenigd Rusland, klinkt alsof de groep streeft naar annexatie van Oekraïne, en dat ze spreken van bevrijde steden bevestigt dat nog meer.
Ik heb geen meelij met die omgekomen Russen...
Ah,ik zie het.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:46 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Das toch de politieke partij van Poetin?
En daarom zou het zowel voor hun als voor ons, Europeanen, beter zijn wanneer Rusland in allerlei republieken uiteen zou vallen. Dan kunnen de inwoners van de verschillende deelrepublieken zelf over hun lot beslissen en dan zou het agressieve militarisme en expansionisme van Moskou en Sint Petersburg eindelijk onschadelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het eindeloos veel inzichten geeft.
De Oekraïense filmpjes (van een afstand) met een stoer muziekje eronder over hoe ze een Russische tank met een drone uitschakelen, hoe vermakelijk ook, kennen we allemaal.
En nu zie ik opeens de dorpen, waar deze jonge mensen vandaan komen. Hun moeders, hun ellende.
Nou...ik heb daar wel een mening over. Namelijk: ze komen nooit uit Moskou, altijd uit arme uithoeken van de Russische Federatie, en heel vaak is er een zwangere vrouw op de achtergrond of een moeder met kanker (bla bla) en wil de simpele ziel gewoon extra geld verdienen, en uiteindelijk wordt hij dan gedenazificeerd.![]()
Als je geboren bent in zo'n uithoek ben je gewoon fucked for life.
Ik lees het nu al een paar weken. En ze zijn zo overtuigd van het feit dat hun omgekomen zoon/familielid bezig was met een soort Stalingrad. Het is heel eng en ook heel triest.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook te lezen daar:
Ik heb geen meelij met die omgekomen Russen...
Ja. Maar ja.. dat lukt dus niet als zo'n land niet in een of andere invloedssfeer opgenomen wordt. En ik hoef ze ook niet allemaal bij de EU.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En daarom zou het zowel voor hun als voor ons, Europeanen, beter zijn wanneer Rusland in allerlei republieken uiteen zou vallen. Dan kunnen de inwoners van de verschillende deelrepublieken zelf over hun lot beslissen en dan zou het agressieve militarisme en expansionisme van Moskou en Sint Petersburg eindelijk onschadelijk gemaakt worden.
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat een volk dat beweert zo onder de gruwelen van WO II geleden te hebben en in staat is mensen in de ruimte te brengen anno 2022 net zo makkelijk tot genocide en weerzinwekkende oorlogsmisdaden te bewegen is als IS-ers.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees het nu al een paar weken. En ze zijn zo overtuigd van het feit dat hun omgekomen zoon/familielid bezig was met een soort Stalingrad. Het is heel eng en ook heel triest.
Ze zijn we werkelijk van overtuigd.
Dat is niet iedereen met je eens. Die instabiliteit kan ook catastrofaal zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:53 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En daarom zou het zowel voor hun als voor ons, Europeanen, beter zijn wanneer Rusland in allerlei republieken uiteen zou vallen. Dan kunnen de inwoners van de verschillende deelrepublieken zelf over hun lot beslissen en dan zou het agressieve militarisme en expansionisme van Moskou en Sint Petersburg eindelijk onschadelijk gemaakt worden.
Het Europese deel dient in ieder geval geïsoleerd en kapot gesanctioneerd te worden, dat is nl. de bron van alle kwaad.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Maar ja.. dat lukt dus niet als zo'n land niet in een of andere invloedssfeer opgenomen wordt. En ik hoef ze ook niet allemaal bij de EU.
Ja. Maar..quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:00 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat een volk dat beweert zo onder de gruwelen van WO II geleden te hebben en in staat is mensen in de ruimte te brengen anno 2022 net zo makkelijk tot genocide en weerzinwekkende oorlogsmisdaden te bewegen is als IS-ers.
mensen als jij blijven ontkennen dat Putin van een heel ander niveau kwaadaardigheid is, een niveau wat overeenkomt met duistere figuren uit het recente verleden, dat is het probleem. En vanwege die ontkenning gooien jullie er dan continu “ja maar” en andere vergoelijkingen in. Lekker belangrijk dat Bush en Blair ook niet deugden, ze waren in ieder geval geen dictators die tegenstanders vergiftigden of hun eigen militairen aanzetten tot verkrachting, kindermoord of andere oorlogsmisdaden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 22:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, jij moet consequent zijn in wat je beweert. Dat ben je niet dus heeft het geen zin. Daarom zeg ik ook niet dat Poetin dood moet omdat zo en zo, want dan moeten er vele andere ook. Ergo, ik laat me niet uit over zoiets stompzinnigheid. Maar dat Poetin een klootzak is is duidelijk.
Emotie ipv ratio. Ik onthou me van die stompzinnigheid, laten we het bij de feiten houden. Kinderlijke manier van discussiëren jij.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
mensen als jij blijven ontkennen dat Putin van een heel ander niveau kwaadaardigheid is, een niveau wat overeenkomt met duistere figuren uit het recente verleden, dat is het probleem. En vanwege die ontkenning gooien jullie er dan continu “ja maar” en andere vergoelijkingen in. Lekker belangrijk dat Bush en Blair ook niet deugden, ze waren in ieder geval geen dictators die tegenstanders vergiftigden of hun eigen militairen aanzetten tot verkrachting, kindermoord of andere oorlogsmisdaden.
Wauwquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Emotie ipv ratio. Ik onthou me van die stompzinnigheid, laten we het bij de feiten houden. Kinderlijke manier van discussiëren jij.
slechterr als nu kan het niet voor europa. Poetin is een oorlog tegen de democratie en vrijheid van het westen begonnen. Dus graag die chaos in Rusland kunnen wij gwwoon door met ons eigen leven. Nu bedreigt hij onze manier van leven en besmet onze manier van leven. Weg met hichelaars die samen spannen tegen onze cultuur.quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat is niet iedereen met je eens. Die instabiliteit kan ook catastrofaal zijn.
Delen svp!quote:Op donderdag 28 juli 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
[ twitter ]
Wat ik zo zie en lees, geloof ik dit wel. Vooral de armere delen zijn zwaar de pinuut.
Ik zie op vKontact dorpen met 1 a 2 doden per lagere school. Absurd.
Kan het hier wel delen als mensen dat willen..gaat vaak om meerdere jonge mannen die begraven worden uit 1 dorp (meestal uit het oosten van de RF).
Dit dusquote:Op donderdag 28 juli 2022 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederland heeft de landmacht in principe om de Russen te bevechten.
Nuja doneer gewoon aan Oekraïne wat zij willen hebben.
Wij gebruiken het toch niet meer nadat de Russen verslagen zijn de eerste tien jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |