abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205487084
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat mensen, ook in tijden van oorlog, troost vinden in het maken van of luisteren naar muziek. Newsflash: dat gebeurde gedurende de Duitse bezetting ook in Nederland.

Maar waarom hoor ik jou NOOIT over het Russische moorden, verkrachten, martelen, plunderen, ... ? Over de wreedheden van dat het Russische leger als handelsmerk tot zich heeft gemaakt? Over de nietsontziende tactiek om steden, met burgers en al, compleet in puin te leggen?

Dan blijft het stil. Maar o-wee wanneer er in Oekraïne muziek gemaakt wordt hoor! Dan wordt de 'kritische geest' wakker...
Niet in Oekraïne, maar in bevrijd Rusland ...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205487107
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:04 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]

De laatste paar dagen vrij hoge aantallen qua doden.
Ok dus ook bij Oekraïne
Vakman pur sang
pi_205487113
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 04:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Gezellige boel.
Op basis waarvan moet ik concluderen dat dit überhaupt in Marioepol is? Dit kan praktisch overal in Rusland zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2022 09:27:10 ]
pi_205487134
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ok dus ook bij Oekraïne
Yup, los van dat de Russen genitaliën wegsnijden bij Oekraïners.
Uiteraard gaan de Russen gewoon door met het vermoorden van de Oekraïense bevolking.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 09:31:30 #255
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205487160
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 00:35 schreef capricia het volgende:

[..]
Dezelfde (meer) berichten van moeders die hun zoon verloren hebben. Het is ook daar een gigantische drama. En ik bijt mijzelf op mijn tong om geen comments te schrijven.
In het begin van de invasie werd de indruk gewekt dat ze niet wisten wat ze gingen doen en dat de meeste Russen helemaal geen oorlog willen. Maar dat blijkt nu anders, de retoriek van dat VK bevestigt dat ook. Nogmaals, wat mij betreft ben je niet zielig als je de Russische oorlogsmisdaden daar op zijn minst steunt en op zijn ergst uitvoert. Als ze hun kinderen niet willen verliezen daar moeten ze zich eens gaan afvragen waar ze mee bezig zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 29 juli 2022 @ 09:35:25 #256
pi_205487193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 01:02 schreef Joppiez het volgende:

[..]
https://www.yahoo.com/new(...)f-war-221414554.html

Oekraiense POWs de lul afsnijden met een stanley mes. Achja, Russian goes Russian.
Gadverdamme man.

;(
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205487194
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja echt heel gek dat mensen, ook in tijden van oorlog, troost vinden in het maken van of luisteren naar muziek. Newsflash: dat gebeurde gedurende de Duitse bezetting ook in Nederland.
Tijdens The Blitz waren concertzalen gewoon geopend in Londen. Waarschijnlijk sprak men daar ook schande van als Twitter had bestaan...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205487213
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Niet in Oekraïne, maar in bevrijd Rusland ...
Alleen ballonnen in de Russische kleuren, waarschijnlijk ook nog veel pro-Russen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 09:38:35 #259
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205487220
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:35 schreef Aether het volgende:

[..]
Tijdens The Blitz waren concertzalen gewoon geopend in Londen. Waarschijnlijk sprak men daar ook schande van als Twitter had bestaan...
Achteraf viel die Hitler toch ook best mee? Wanneer je tegen oorlog bent dan moet je zo’n man gewoon niet boos maken. Stomme Britten!
pi_205487222
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, los van dat de Russen genitaliën wegsnijden bij Oekraïners.
Uiteraard gaan de Russen gewoon door met het vermoorden van de Oekraïense bevolking.
Jawel smeerlappen zijn het. Bah.
Alleen het kaartje van kievindependent zegt natuurlijk niks als je je eigen verliezen niet laat ziet.
Vakman pur sang
  vrijdag 29 juli 2022 @ 09:39:24 #261
pi_205487225
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 08:47 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik ben tegen oorlogen. Wat vind jij van dat concert midden in een war zone?
Wat is nou eigenlijk je punt hier?

- Je mag niets proberen om je leven in bezet gebied iets te verzachten, anders ben je niet in oorlog;
- Stiekem vinden ze het wel lekker om Russisch te zijn;
- Er is geen oorlog;
- ....?
pi_205487242
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:38 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Achteraf viel die Hitler toch ook best mee? Wanneer je tegen oorlog bent dan moet je zo’n man gewoon niet boos maken. Stomme Britten!
Daar las ik laatst nog over.
Natuurlijk was hitler het pure kwaad.

Maar wat Duitsland wel had was een gedisciplineerd leger, het kwam wel voor maar misdaden (plunderen en zulks) werden intern hard bestraft.
Toen de geallieerden bepaalde dorpen in NL kwamen bevrijden waren sommige mensen pas echt de Sjaak. Alles geroofd.
Vakman pur sang
pi_205487258
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Maar wat Duitsland wel had was een gedisciplineerd leger, het kwam wel voor maar misdaden (plunderen en zulks) werden intern hard bestraft.

Toen de geallieerden bepaalde dorpen in NL kwamen bevrijden waren sommige mensen pas echt de Sjaak. Alles geroofd.
_O- _O- _O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205487309
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
_O- _O- _O- _O-
quote:
Hard geraakt werden dorpen rond Nijmegen en in de Betuwe. Gemeenschappen als Valburg, Andelst en Zetten, die onbeschadigd de bezetting waren doorgekomen, werden alsnog zwaar getroffen. Omdat de bevolking wegens gevechten was geëvacueerd hadden de geallieerde soldaten vrij spel. Huizen werden opengebroken en leeggestolen, vee werd geslacht en hele inboedels werden moedwillig vernield. De ironie wil dat Duitse soldaten die zich in bezet Nederland misdroegen door hun superieuren streng gestraft werden. Pas bij het verlaten van Nederland sloegen Duitse troepen aan het roven. Geallieerde plunderaars konden vrijwel onbestraft hun gang gaan.
Vakman pur sang
pi_205487457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:07 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Dat er vast wel Oekraïners zijn die zich niet kunnen beheersen is volstrekt onvergelijkbaar met systematische oorlogsmisdaden georganiseerd en gefaciliteerd door het Russische regime.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Bij dat stukje had je het kunnen laten.
Ah men weigert zaken aan de Oekraïense kant te veroordelen, mensen zijn zo emotioneel geïnvesteerd dat ze niet meer objectief kunnen nadenken. Zie je veel in dit topic.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:03:33 #266
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205487475
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
[..]
Ah men weigert zaken aan de Oekraïense kant te veroordelen, mensen zijn zo emotioneel geïnvesteerd dat ze niet meer objectief kunnen nadenken. Zie je veel in dit topic.
Wat moeten we precies veroordelen? De door jouw bedachte “dat doen de Oekraïners ook” misdrijven?

Ik heb geen weet van systematische oorlogsmisdaden door Oekraïne. Jij blijkbaar wel, laat maar zien zou ik zo zeggen.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:04:49 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205487484
quote:

[..]
[..]
8)7 8)7 8)7

Kijk eens in de spiegel joh voordat je anderen verwijt selectief te veroordelen en niet (objectief) te kunnen nadenken.
Huilen dan.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:05:00 #268
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205487486
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:04 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]

De laatste paar dagen vrij hoge aantallen qua doden.
Amerikanen hadden het eergisteren over 75000
Cijfertjes blijven gokken
https://edition.cnn.com/e(...)710cef0291784bc25dca

Het kunnen er mij niet genoeg zijn.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205487489
quote:

[..]
[..]
Het lijkt na 418 topicdelen nog steeds niet tot je door te dringen dat de Russen het land illegaal zijn binnengevallen.

Ik veroordeel oorlogsmisdaden altijd maar in tegenstelling tot Oekraïners hebben de Russen de gelegenheid om terug naar Rusland te gaan als ze zich slecht behandeld voelen.
pi_205487499
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:37 schreef Aether het volgende:

[..]
Alleen ballonnen in de Russische kleuren, waarschijnlijk ook nog veel pro-Russen.
Ja, gewoon opgezette propaganda, om te laten zien dat het goed gaat in de bevrijde gebieden.
En met succes, want ook hier trappen mensen er in
pi_205487503
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Je moet eens googlen op war crimes en Wehrmacht.

De Wehrmacht heeft even goed op grote schaal meegeholpen met de Holocaust en zulks, om maar eens wat te noemen.
pi_205487524
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 09:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Jawel smeerlappen zijn het. Bah.
Alleen het kaartje van kievindependent zegt natuurlijk niks als je je eigen verliezen niet laat ziet.
Het is geen voetbalwedstrijd.
pi_205487549
quote:

[..]
[..]
Ah men weigert zaken aan de Oekraïense kant te veroordelen,
Nou, kom eens met voorbeelden van Oekraïense oorlogsmisdaden in Rusland...

Ik wacht wel even...
pi_205487590
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:11 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, kom eens met voorbeelden van Oekraïense oorlogsmisdaden in Rusland...

Ik wacht wel even...
Dat wordt gelijk gegooid op complottheorie als ik wat post. Denken dat maar 1 kant zulke misdaden pleegt is verschrikkelijk naïef. Of dacht je dat de Oekraïense Nazi's lievertjes zijn?
pi_205487639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:14 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dat wordt gelijk gegooid op complottheorie als ik wat post. Denken dat maar 1 kant zulke misdaden pleegt is verschrikkelijk naïef. Of dacht je dat de Oekraïense Nazi's lievertjes zijn?
Welke nazi's, oww.. bedoel je de Oekraïners die een russisch sprekende jood democratisch tot president hebben gekozen, als enige land naast Israël?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')